Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt alkoi ottaa kaaliin kun luin näitä viestejä.

Malenalle: kultaseni, hanki itsetunto! Aloita vaikkapa pesäerolla tuosta ukostasi. Toki voi olla, ettei toinen tajua loukkaavansa, mutta jos (viesteistä päätellen) olet usein enemmän tai vähemmän pahoilla mielin, voisi ero olla parempi ratkaisu. Samalla voisit rakentaa itseluottamustasi vakaammalle pohjalle.

Asiaan: sain ylinopeussakot, ajoin 51 km/h 40 alueella, en ymmärrä miten tuollaisesta voi tulla opiskelijalle 85 euron sakot! Kameratilanne siis. Mutta tästä valitan kyllä.

Koulutyöt kasaantuvat, parityössä parilla on jotain mielenterveysongelmia = meidän työ myöhästyy rankasti.

Kämpässä sisälämpötila on suunnilleen 15 astetta :jahas:


Sakon suuruus johtunee siitä, että ylinopeutta on ollut sen verran vähän että menee rikesakon puolelle. Jos ylinopeutta ois ollu enemmän, tulee päiväsakkoa, johon myös tulot vaikuttaa. Rikesakkokin on suurempi ajaessa ylinopeutta 40 alueella kuin esim. 80 alueella.

Jos en nyt aivan väärin tätä asiaa muista...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se mua tukee ja ymmärtää...mutta mä en tajuu miks sen pitää kommentoida ja etsiä virheitä mun ulkonäöstä silloinkin kun sitä kaikkein vähiten siltä odotan..

No kun ei se vaan näin ulkopuolisesta vaikuta yhtään tukevan tahi ymmärtävän!!!!!:evil: Kun sulla ei ole selvästikään kropan kuvan ja pään sisältö sopusoinnussa ja annat miehes laukoa typeryyksiä, joista loukkaannut ja se ei sitä lopeta niin ei, Malena koeta tajuta jo, se ei tue sua.

Varmasti kaikilla naisilla on enemmän tai vähemmän komplekseja jonkun vartalon osan suhteen, minullakin. Siinä vaiheessa kun joku kusipää piruilee niistä on naisen valinta alkaako kuuntelemaan vai lähteekö. Mun empatiakyky on hyvin rajallinen niiden kanssa, jotka jää kokemaan väkivaltaa suhteessaan, oli se sitten henkistä tai fyysistä, koska kyse on omasta valinnasta ja tilanteesta on aina mahdollista lähteä pois.
 
Jäin auton alle vittu.

On nälkä saatana

Oksettaa ja päähän sattuu.

Paskin päivä ikinä! Vitun känniääliö se kuskikin. Eikä ees nousseet autosta ulos! Naama eellä katukiveykseen ja silleen.
 
Äiti oli kylässä (onneksi), kun mies tuli kotiin. Äidin ja broidin lähdettyä, alkoi huuto ja mekastus (olin erehdyksissäni maininnut asiallisesti että herra toi väärää teippiä mulle apteekista) siitä, miten nillitän joka asiasta. Yritin halia ja selittää, että en mä mitenkään pahalla sanonut, mutta tämä vaan tönii kauemmas ja kiukuttelee. Koska olen äkkipikainen ja tulinen, suutuin samantien epäoikeudenmukaisesta kiukuttelusta, tajuten samalla että paska päivähän sillä on ollut takana. Huutoa ja mekastusta ja minulle itkuparku, kunnes soitan äidille, että odottavat minua, tulen kyydillä. Jotenkin vaan paloi kiinni ja läksin sitten ovet paukkuen.

Nyt sitten ollaan mutsilla Lohjalla ja mietitään, koska sitä kiinnostaisi kotiin mennä. Hienot synttärit tuo mies itselleen kyllä kehitti :david:
 
Salittomuus.. Olen viimeiset puolitoista vuotta saanut nauttia ilmaisesta salista, sillä olen tehnyt koululle osa-aikahommia ja saanut käyttöoikeuden henkilökunnan salille. Nyt sitten joku taho yhtäkkiä päättikin, että ainakaan sen osaston assareille, missä tällä hetkellä olen, tätä etua ei sitten enää tarjota :(.

Vaikka olenkin ollut todella tyytyväinen tuohon saliin (loistava hinta-laatusuhde) olisin toki valmis salista maksamaankin. Kohtuullisesti. Saatan olla lähdössä huhtikuun alusta vaihtoon, joten vuoden sitoutumista edellyttävät ketjusalit eivät ole vaihtoehto. Sen jälkeen jäljelle jääkin tasan kaksi salia järkevällä etäisyydellä. Toinen sisältää jumpat sun muut mulle turhat tilpehöörit (liittyminen ~50 e + 50-60 e/kk). Toinen puolestaan myy pelkkiä kymmenen kerran kortteja jäsenyyden ohella, hinta lienee jotain neljänkympin korvilla (ellei tuokin ollut sitten vaan jokin kokeilu :(). Tällä kolmen-neljän viikkokäyntikerran tahdilla tuokin tulee kalliiksi.

Arrgh.
 
Jäin auton alle vittu.
No voi perkele! :eek:

Pakko myöntää, että tämä ylläoleva vitutus-teksti myös jotenkin ihastutti. Hieman sellainen kaurismäkeläinen mielikuva tuli tuosta. "Jäin auton alle." Ei selityksiä.

Itselleni tapahtui tänään ikäviä. Lukitsin vanhan Fordini oven, ja avain meni rikki. Muoviosa avaimen päästä katkesi, joten ainoa mitä minulla oli käytettävissä auton käynnistämiseen, oli eräänlainen metallinen tikku. Kuvassa hieman vihjettä. Avain ei tosin ole noin hieno, Fordini on vuosimallia -88.
ford.jpg

Auton ovet eivät tikulla auenneet, mutta onneksi takaovi oli auki. Sen kautta sitten avasin etuoven, ja aloin kokeilla miten tikku käyttäytyy virtalukossa. Virrat sain päälle, mutten autoa käyntiin. Kokeilin samaa ilman käsineitä, käsineiden kanssa ja molemmin käsin. Ei onnistu. Jumalauta! Sitten muistin, että minulla on takakontissa säädettävä jakoavain. Jännitystä tihkuen pengoin tämän työkalun esiin kaiken sohjon, roskan, roskapussien ja vastaavien alta. Ja kuinka ollakaan, sain auton käyntiin, kun otin jakoavaimella tiukan otteen tuosta avaimentyngästä. Loistavaa! Eli oikeastaanhan vitutus on nyt jo ohi. Ainoa mikä mietityttää on se, että mitä viritelmiä väsään tuohon tikkuun, jotta en hukkaa sitä. Se ei ole suuren suuri. Ei sillä, että tuo jakoavainsysteemi olisi jotenkin kätevä. Ihme säätämistä tämäkin taas.

Myös viime päivien syöpöttelyhimo ärsyttää. Kolmisen päivää olin ihmisiksi mussuttamisien kanssa, nyt etenkin iltaisin tuntuu, että aina vain pitäisi vähän jotain hyvää saada. (Suklaata en kuitenkaan ole syönyt tällä viikolla laisinkaan!)
 
:lol2: Käy jossain lukko- ja avainliikkeessä pyytämässä että laittavat siihen uuden muoviosan ;) Pyydä samalla tekemään pari vara-avainta!
Mulla muuten on vara-avainkin. Nythän se oli tietenkin kotona. Lisäksi vara-avain on myöskin melkein pelkkä tikku, ja pinnaltaan hyvin hyvin sileä. Ihme kyllä sillä sai vielä viime kesänä auton käyntiin. Tosin olen kuullut, että näissä vanhoissa autoissa ovien avaaminen voi olla huonolla avaimella vaikeampaa kuin auton käynnistäminen. Lohduttavaa. No, lukko- ja avainliikeasia toki kävi mielessä. Oma tarmokkuuteni tällaisten asioiden hoidessa on sitä luokkaa, että hoidan asian ehkä joskus puolen vuoden päästä.

Mahtoikohan muuten joku yliopiston parkkipaikalla luulla, että koetan varastaa autoa? Heh. Ei kai kukaan tuollaista ruosteista romua haluaisi?
 
Jäin auton alle vittu.

Apua :eek:


Meille taasen tuli tieto, että firmassa alkaa ens viikolla YT-neuvottelut... meidän osastolta irtisanotaan 4-5 henkilöä :( Ja kun itse vasta aloittanut, ja vielä koeajallakin, niin eipä ole vaikeaa arvata kelle nalli napsahtaa. :(


Jos edes saisi tiedon siitä nyt heti, mutta tää v-un epävarmuus on inhottavinta. :curs:

Mä todellakin olen viihtynyt tässä työpaikassa, ja aloittaessani syksyllä annettiin ymmärtää että töitä kyllä riittää (mulla on ns. vakituinen työsuhde). Joopa joo.
 
Nukuin ilmeisesti huonossa asennossa ja sen seurauksena hartiat ihan totaalisen jumissa. Eipä sitten pääse tänään salille, lenkille eikä yhtään mihinkään muuallekaan kun ei ees autolla pysty ajamaan perkele!
 
Reipas kuukausi oltu nyt pakkolomalla. Aluksi oli ihan jees, kun sai nukkua myöhään ja keskittyä vaan reenailuun. Nyt alkaa vtuttaa kun koko ajan vaan töistä lupaillaan, et 'muutama viikko niin pääset takas'. Rahat loppu, jääkaapissa vain valo ja ennen kaikkea mulla on ihan helvetin TYLSÄÄ!Ei siellä salillakaan voi koko päivää viettää :D
 
Punttimimmien palstan muuttuminen SH-mimmien tukipalstaksi.
 
monta päivää ollut taas vatsaoireita :curs: kun tulis kipeeksi kunnolla ja sairastas kerralla pois,mutta ei! kuukauden välein vatsa monta päivää kuralla,ettei reenaamisesta tuu mitään..:wall:
 
Punttimimmien palstan muuttuminen SH-mimmien tukipalstaksi.

Ajattelin juuri kirjoittaa tästä, mutta ipana ehti jo, eli vituttaa kun sh-tyypit tulee tänne kirjottelemaan painosta ja ongelmistaan, en ymmärrä miksi. Sh ongelmiin on omat sivut, tämä sivu on tarkoitettu punttaaville terveille mimmeille:rock:
 
Punttimimmien palstan muuttuminen SH-mimmien tukipalstaksi.
Äh. Tuli huono omatunto. Tästä on ollut puhetta ennenkin, mutta silti vilkaisin uusinta ketjua ja jopa kirjoitin siihen - vaikka oli varoitukset ja kaikki! On se kieltämättä kieroa, eikös meidän likkojen täällä pitäisi etupäässä haluta olla isompia tai ainakin vahvempia.

Pahoittelut omasta puolestani. Olisi pitänyt vältellä aihetta.
 
Sh:t on niin yleisiä nykyään. Usea palstalainen on varmasti "pidättäny pitkään henkeään" ja sit ku joku alkaa topicin niin keskustelu herää jälleen. Monella jutska vaihtuu punttiin ja lihastavoitteluun, ja ex-häiriöisiksi on täälläki tunnustanu moni kuuluvansa.

Sit on nää "parantuneet" jotka on sairaaloisen himoliikkujia, ortorektikkoja jne. tai niiden kompoja...

Riippunee paranemisen vaiheesta: toisia sairauttaan marmattavat vituttaa, toisia kiinnostaa lukea ja verrata kokemuksiin tai kiinnostaa koska koittaa ymmärtää omituista sairautta, joku lukee ja vastaa tsempatakseen ihmisiä keinoilla jotka itselle on tepsiny.

Ei tää mitään auta tää mun skriivaus,lisännee vitutusta..? No ehkä joku alakeskusteluryhmä punttimimmien tai ravitsemusosion yhteyteen pelittäis.
 
Mua ottaa päähän saamattomuuteni salille lähdön suhteen. En oo vieläkään saanut aikaseks käydä tsekkaamassa tota lähisalia, että onks se kelvollinen. Olen siis taas punttia aloittelemassa, syksy katosi jonnekin mustaan aukkoon, kiitos töiden ja kait jonkin asteisen kaamosmasennuksen. Nyt vaan on niin ärsyt työajat, ettei oikein ole kauheesti kyllä edes ollut ajankohtia, jolloin salia olis edes voinut käydä katsomassa (se on aika huonosti auki, mut jahka siellä käymisen aloittaa, voi ilmeisesti hankkia sinne avaimen tms., et pääsee muutoinkin).

Lisäks ottaa päähän, etten lainkaan tiedä syönkö tällä hetkellä sopivasti, liian vähän vai liikaa (dieetillä siis olen). Paino on tippunut joo, muttei mitenkään tasaisesti. Välillä pysyy viikon paino samassa, sitten tippuu seuraavan aikana kilon. Ravintojakauma on ok, 30/40/30 -jaolla mennään. Myyjän hommia siis teen, tällä hetkellä täyttä päivää, ja periaatteessa taukoja lukuunottamatta lähes koko ajan jalkojen päällä. Muuten työ aika kevyttä. Mitat nyt 170/75. Ja tää nyt meni ihan OT:ksikin jo... :/
 
Hartiat jumissa edelleen, mutta ei ihan yhtä paha kuin eilen. Ehkä uskallan mennä illemmalla salille tekemään jalkoja, ellei jumitus pahene päivän aikana.

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on SH..?
 
Hartiat jumissa edelleen, mutta ei ihan yhtä paha kuin eilen. Ehkä uskallan mennä illemmalla salille tekemään jalkoja, ellei jumitus pahene päivän aikana.

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on SH..?

syömishäiriö

ps. mua vituttaa miehet ja se ettei oo mitään namia...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom