Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tähtityttö sanoi:
jos ei ole mitään järkevää tekemistä (netissä siis), niin jatkan silti surffaamista vaikka googlettamalla vanhoja tuttuja
No se on kyllä säälittävintä, mitä netissä voi tehdä! Ja mäkin teen sitä jatkuvasti! Uudestaan jopa samoille ihmisille! :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
thebeam sanoi:
No se on kyllä säälittävintä, mitä netissä voi tehdä! Ja mäkin teen sitä jatkuvasti! Uudestaan jopa samoille ihmisille! :nolo:

No mutta, pitäähän sitä käydä kattomassa, jos löytys uutta tietoa! Ja kannattaa muuten kokeilla myös eri hakukoneita, löytyy välillä eri asioita. :hyper:

Mun työharjoittelupaikassa yks perusvittumaisen luonteen omaava työntekijä :curs: Joutuu tekeen sen kanssa hommia viel muutaman päivän. Pitää vaan yrittää, ettei tuu sanottuu samalla mitalla takaisin, koska siitähän ei hyvää seurais. Ei pidä välittää - positiivisella mielellä vaan eteenpäin :thumbs:

Ottaa päähän, ku kipeäksi tässä vissiin tuli. Pukkas ensin ylikunnon oireita ja nyt pukkaa flunssaa päälle :curs: Reenitki kulki niin hyvin ja vasta sain uusia ennätyksiä tehtyä.. noh ei muuta kuin lepäilemään..

Eikä siinä kaikki.. en kai pääse tän taudin takia illalla luokkakokoukseen. Meillä olis illall ylä- ja ala-asteen (siis koko ajan oli sama luokka) luokkakokous. Ei kai sitä tässä kunnossa viitti sinne lähteä, huomenna ois sit kahta huonompi olo :urjo:
Ois ollu niin kiva nähdä kaikkia vanhoja kavereita...

Vituttaa kun venailtiin taas HKLn bussia sellaiset 20 minuuttia, koska 1 bussi jätti kokonaan ilmestymästä :curs: Kaiken lisäksi myöhästyin töistä 10 min.

Mistä ihmeestä me niillekin maksetaan hirveitä hintoja kun palvelu on tällaista?

Mulla on jumalaton päänsärky ja kaikki selän, niska- ja hartiaseudun lihat on tulehtuneen tuntuiset....AAAArrgh!!
Onneks lepopäivä sentään.

No niin, onnistuin jostain saamaan jonkun mahataudin tai minkä lie. Alkuillasta asti olen oksentanut, vauva potkii mahassa hirveää myräkkää ja mä puhun puskanorjaa kylppärin kaakelikalusteille. Mikään ei pysy sisällä.

Mä voisin vaihtaa tän pahan olon ja vanteen kiristyksen pään ympärillä tosi kipeisiin supistuksiin, kiitos, johan tässä mennään 39+5... Ei tän tyypin tarttis toistaa sisaruksiaan, eli reilusti yli lasketun ajan...

Yritän taas syödä jotain, huono olo kun ei ole pysynyt tunteihin mikään sisällä. Plääh.

Minäpä yritä piristää Esteliä: tiedän kaksi tapausta, joissa synnytys on lähtenyt käyntiin tuollaisen laatoittamisen jälkeen. Joten jospa olisikin kyse siitä..

jos ei, niin lohdutan kertomalla, että kyllä se sieltä tulee, ei ole koskaan sisälle jäänyt :D Ei vaan, tsemppiä nyt viime hetkiin, olen pikkuisen kadekin, kun meillä tuo lapsiluku on täynnä ja kuitenkin krooninen vauvakuume jyllää. Ja lähipiiristä kaksi odottaa nyt vauvaa, juuri alkuviikosta ilmoittelivat kumpikin pariskunta vauva-uutisita, mikä kyllä on ihan huippu juttu!

Tsemppiä ja koita ainakin juoda paljon!!

Estel sanoi:
No niin, onnistuin jostain saamaan jonkun mahataudin tai minkä lie. Alkuillasta asti olen oksentanut, vauva potkii mahassa hirveää myräkkää ja mä puhun puskanorjaa kylppärin kaakelikalusteille. Mikään ei pysy sisällä.

Ihan sitä samaa sanon kun Kuki, toivotaan että olet jo laitoksella nyt ja ellet, niin kerkiät palautella voimia ennen varsinaista koitosta. Nyt on kyllä aika lämmin ja kostea sää olla jokseenkin viimeisillään raskaana!

Minä harrastelen täällä vaihtelevaa kiukkua ja suuria suunnitelmia; endo kovasti jarruttaa kuntoilua, nyt alkaa toinen viikkoa putkeen särkylääkkeellä. Kaikkein korneinta on että eilen se ainoa kivuton puolituntia oli juoksulenkillä kun normaalisti tärinä on pahinta mitä ajatella saattaa. Vauvallahan tuo tauti taas hoituisi :hyper: ....no way, sen onnen mielelläni suon nyt muille :D .

Voihan *ittu!!! :curs: Oon vissiin saanu keskellä kesää jonkun virtsaputkitulehduksen tai vastaavan! Auta armias kun kusettaa koko ajan ja sit kun yrität pissata, se KIRVELY!!! Ei yksinkertaisesti pysty tyhjentämään rakkoa tyhjäksi asti = kohta pissattaa uudelleen. :itku:

Auts, MerZi, tiedän tunteen - ensiavuksi minulle suositeltiin runsasta juomista, varsinkin jotain hapanta (karpalomehu lienee paras). Lääkärille tietenkin kipinkapin, lääkkeet onneksi purevat varsin nopeasti näihin vaivoihin.

Eleonoora sanoi:
Tänään ei onnistu mikään. Eikä tulevaisuuskaan hyvältä näytä. Masentaa ja itkettää. :(
mulla vähän sama. sitten mietityttää vähän ton kullan tunteet mua kohtaan. sanoo, että on rakastumassa muhun, ja haluaa muuttaa mun kanssa yhteen, mutta muutama asia sotii sitä vastaan.. yleensä parisuhteessa on kaksi, jotka tekevät toisilleen jotain kivaa :nolo: . eipä oikein huvittaisi aina olla se, joka on aktiivisempi. eikä aina "kerjätä" toista tekemään jotain kun vastaus on "kyllä mä sit joskus". vittu, oikeasti. olenko niin vastenmielinen, häh? :itku: :itku: olen sanonut hyvällä ja vähän pahallakin jo. kun tuntuu että toinen kokee mut vastenmielisenä, eikä kiva tunne yhtään kun tietää ettei toinen kuitenkaan tee mitään mitä mä haluaisin, eikä todellakaan ole mitään kinkyä:D vähän tulee paska fiilis vähemmästäkin, kun ei jaksa aina kuulla kieltävää vastausta. :( no, tulipas tästäkin asiasta sitten avauduttua :david: . :curs: :wall:

Kerrankin asun kaupungissa, jossa ei juuri hyttysiä näy. Tänä kesänä oon törmänny n. 5 hyttyseen, jotka kaikki on mua pistäny sillä seurauksella, että pistokohta turpoaa ihan helvetisti ja tulee joku useen sentin halkasijan kokonen punanen läiskä.

Nyt on pistäny ranteeseen ja se on turvonnu melkein yhtä paksuks kun nilkka eikä sormet taivu oikeen mihkään. Kirjottaa voi tökkimällä näppäimiä toisella kädellä... Salitreeni meni aika mönkään kun ei pystyny pitää punteista kiinni oikealla kädellä.

En oo millekään (paitsi nikkelille) allerginen joten miten hitossa voi joku pieni hyttynen saada tällasen reaktion aikaan?! Sairasta! Ja kipeetä ihan konkreettisesti. Tarvis varmaan jonku kantositeen että sais sormet ylöspäin ettei pakottas niin paljon.

Ei kukaan satu tietää mitä tolle vois tehdä? Jotain ainetta mikä auttais??? En oo ennen vastaavaa kokenu...

Angelica-82 sanoi:
Kerrankin asun kaupungissa, jossa ei juuri hyttysiä näy. Tänä kesänä oon törmänny n. 5 hyttyseen, jotka kaikki on mua pistäny sillä seurauksella, että pistokohta turpoaa ihan helvetisti ja tulee joku useen sentin halkasijan kokonen punanen läiskä...Ei kukaan satu tietää mitä tolle vois tehdä? Jotain ainetta mikä auttais??? En oo ennen vastaavaa kokenu...

Apteekissa myydään Etono-voidetta, jonka pitäis auttaa juuri hyttysten puremiin. Itse olen kokeillut kyseistä voidetta, koska saan puremista kans törkeät jäljet ja kutinan. Auttoi mulla, varsinkin kutinaan. KOKEILE!

Gillyanne sanoi:
Auts, MerZi, tiedän tunteen - ensiavuksi minulle suositeltiin runsasta juomista, varsinkin jotain hapanta (karpalomehu lienee paras). Lääkärille tietenkin kipinkapin, lääkkeet onneksi purevat varsin nopeasti näihin vaivoihin.

Vasta tänään pääsin lääkärille ja sehän se, virtsatietulehdus. Voi kettu. Olo on niin helvetillinen muutenkin kun joku hengitystieinfektiokin tuli vielä tähän päälle. Kaikkien niiden "ihanien" pissipurkkitestien jälkeen sain sitten antibioottikuurin. Ja suosiolla pyysin lääkäriltä suun kautta otettavat hiivalääkkeet, ei kertaakaan etteikö antibiootit olisi laukaisseet hiivatulehdusta, tai oikeastaan niiden loppumatonta kierrettä... :curs:

Angelica-82 sanoi:
Kerrankin asun kaupungissa, jossa ei juuri hyttysiä näy. Tänä kesänä oon törmänny n. 5 hyttyseen, jotka kaikki on mua pistäny sillä seurauksella, että pistokohta turpoaa ihan helvetisti ja tulee joku useen sentin halkasijan kokonen punanen läiskä.

Nyt on pistäny ranteeseen ja se on turvonnu melkein yhtä paksuks kun nilkka eikä sormet taivu oikeen mihkään. Kirjottaa voi tökkimällä näppäimiä toisella kädellä... Salitreeni meni aika mönkään kun ei pystyny pitää punteista kiinni oikealla kädellä.

En oo millekään (paitsi nikkelille) allerginen joten miten hitossa voi joku pieni hyttynen saada tällasen reaktion aikaan?! Sairasta! Ja kipeetä ihan konkreettisesti. Tarvis varmaan jonku kantositeen että sais sormet ylöspäin ettei pakottas niin paljon.

Ei kukaan satu tietää mitä tolle vois tehdä? Jotain ainetta mikä auttais??? En oo ennen vastaavaa kokenu...

Ite oon allerginen hyttysille myös, ja jos sattuu puremaan, niin kortisonia vaan pureman päälle, lievittää kutinaa (ja muita oireita!) kummasti. Ehkäisynä tietysti zyrteciä tms. naamaan, niin ei pääse puremat leviämään koko käden mittaisiksi.

Enkä sitten muista, onko kortisoni reseptilääke vai ei.

Minä oon kans allerginen hyttysten pistoille, saati sitten jos ampiainen pääsee tökkäämään. Pelkät itikan puremat ovat melkoisen massiivisia ja jos niitä on kerralla enemmän niin kuume nousee väistämättä. Heti jos huomaan hyttysen pureman, otan allergialääkkeen ja rasvaan hydrokortisonilla. Sitä vahvinta laatua mitä ilman reseptiä saa.. Kyllä tämän ongelman kanssa jotenkin täällä Suomen kesässä vielä pärjää.

Tämä nyt on periaatteessa iloinen asia, mutta kirjoitan kuitenkin tästä tähän threadiin, koska minua asia hiukan kuitenkin vituttaa. Eli, yksi tuttu pariskunta ilmoitti tänään, että saavat kevätvauvan. :haart: Ihana uutinen, mutta se tekee minut minut vähän liiankin kateelliseksi. Kun minä tahtoisin kans, ja kun "kaikki muut" on nyt lähiaikoina saaneet lapsia tai ilmoittaneet vauvauutisiaan, niin kylläpä tulee elämästä välillä kurjaa. Oikein heikko hetki kun tulee, niin voi kurjuus. :( Nyt ollaan jo vakavasti puhuttu miehen kanssa lapsista, mutta kun molemmat ollaan sitä mieltä, että mun pitää käydä noi opinnot loppuun ja hommata parempi duuni, niin eihän tässä mtn lapsia voi alkaa hankkia. :itku: Sydän kuitenkin on ihan toista mieltä. Se kaipaa lasta ja nopeasti..
Ei kellään olisi tiedossa hyviä neuvoja kuinka vauvakuumeesta (vakavasta sellaisesta) pääsee eroon? Huomenna meille tulee vieraita ja mukana tulee parin viikon ikäinen tyttö. :) Pahentaa vaan mun kuumetta, mutta sanopa näille vieraille, että jättäkää tyttö johonkin hoitoon ja tulkaa kahdestaan tai muutoin älkää tulko ollenkaan. :rolleyes:

Eleonoora, miten olis koiranpentu?:D Se vois viedä sun hoivaamishalut vähäks aikaa, ja saat aikaa suorittaa opintojasi loppuun ja muutenkin varmistaa että sä ja elämäsi ootte "valmiita" niinkin suureen muutokseen kuin vauva on :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom