Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä on niitä päiviä kun mikään, ei sitten yhtään mikään huvita. Ei jaksa eikä viitsi. Vituttaa jo pelkkä ajatuskin salille lähtemisestä tai vaatteiden viikkaamisesta :D

Äh.. taidan poiketa tv-ohjelman jälkeen kaupassa, haen 'vähän' mässyä ja kaivaudun sohvatyynyihin lukemaan. Josko huomenna olisi kaikki vähän paremmin.
 
Mä en tykkää yhtään mennä monarille reenaamaan.. liikunnan sali oli taas "vain opetuskäyttöön varattu". Monari on niin iso ja synkkä ja siellä on valtavasti ihmisiä enkä mä ikinä löydä sieltä mitään ja ja.. :itku:
 
Ois ollu Gymstick tunnille meno, mutta olikin koulua kuutee, niin siinä enää minnee ehtiny.. HUOH.. no huomenna sitte uusi yritys, pumppiin :)
 
Toisen nilkan nivelside on venynyt vähän liikaa... Pientä turvotusta ja aristusta. :(
Demo:
DSC00251.JPG
 
Kaveri, jonka ehdin tuntea liian vähän aikaa, teki itsemurhan.. Siitä on pari viikkoa. Kukaan ei osannut arvata, että näin voisi käydä. Ahdistaa välillä niin, ettei tiedä miten päin olisi. Välillä tuntee myös vihaa, MIKS VTUSSA?! Voin vain kuvitella mitä tuskaa se on hänen perheelleen. Sitä tuntee itsensä niin helv*tin pieneksi tällaisten asioiden äärellä.

J, R.I.P.
 
Yhdyn tähän!

Yhdyn teihin molempiin.. vituttaa välillä avata tätä palstaa kun tosiaan pitäisi olla rautaa rakastaville naisille tarkoitettu mutta silti tuntuu, että nykyään on jonkin ruokaa vihaaville tjsp.. mut joo tää kannattikin sanoa, koska luultavasti seuraava kommentti on, että ei oo pakko avata :) toki täällä on hyviäkin keskusteluja ja oon oppinut välttämään noita tänään söin sitä ja tätä - ketjuja!

Niin ja toinen mikä hitusen vituttaa on se, että kandin työni alku hävisi bittiavaruuteen.. Kiitos tietotekniikka!

Johan helpotti!
 
Yhdyn teihin molempiin.. vituttaa välillä avata tätä palstaa kun tosiaan pitäisi olla rautaa rakastaville naisille tarkoitettu mutta silti tuntuu, että nykyään on jonkin ruokaa vihaaville tjsp.. mut joo tää kannattikin sanoa, koska luultavasti seuraava kommentti on, että ei oo pakko avata :) toki täällä on hyviäkin keskusteluja ja oon oppinut välttämään noita tänään söin sitä ja tätä - ketjuja!
En nyt taaskaan varnaisesti v*tuta, mutta tästä hommasta olen teidän kanssa täysin samaa mieltä. Tää naisten osio on mennyt todella mielenkiinnottomaksi sen jälkeen kun täällä on saanut ns. kaikki kukat kukkia. Olen tästä aiemminkin johonkin threadiin kirjoittanut. Ekalla sivulla on 75% sellaisia topicceja mitkä voisi kiskasta suoraan tuonne salaisiin kansioihin.

Miten saan reidestä 2cm pois?
Apua söin tänään puolikkaan pullan, mahdunko huomenna ovesta?
Rate my ass!
Kuinka tällanen kroppa?
Oon 168cm painan 55kg, miten tulisin mallin mittoihin?
Voinko syödä 3 x vuodessa kylässä, menettämättä punttimimmi säteilyäni?

Tollasia kysymyksiä on koko netti pullollaan, eikä niitä mielestäni tarvitsisi olla sen lisäksi vielä Pakkotoisto.comilla. Oikeasti ihmettelen miten niihin kukaan jaksaa vastata.
Ymmärrän toki myös sen, että tyttöjen palsta olisi ilman noita edellämainittuja aika hiljainen ja uusia postauksia ei samaan tahtiin tulisi. Omaan makuuni se olisi kuitenkin silloin informatiivisempi ja uskottavampi.

Olen myös miettinyt kannattaisiko olla joku sub-foorumi kauneuden hoidolle ( ja tuotteille ja miksi ei vaatteillekin), kun aika paljon näyttäisi olevan hiuksiin ja kosmetiikkaan liittyviä juttuja? Ne voisivat olla sellaisia mihin miehetkin voi vastata, kun yleisessä keskustelussa on paljon kaikenlaisia miestenkosmetiikka keskustelujakin.
 
Ekalla sivulla on 75% sellaisia topicceja mitkä voisi kiskasta suoraan tuonne salaisiin kansioihin.

Miten saan reidestä 2cm pois?
Apua söin tänään puolikkaan pullan, mahdunko huomenna ovesta?
Rate my ass!
Kuinka tällanen kroppa?
Oon 168cm painan 55kg, miten tulisin mallin mittoihin?
Voinko syödä 3 x vuodessa kylässä, menettämättä punttimimmi säteilyäni?

:lol2::lol2::lol2:

Mut joo tosiaan, miksi nämä eivät ole salaisissa kansioissa? Alkaa keskustelu muistuttaa kohta suomi24-tasoa...
 
Kaveri, jonka ehdin tuntea liian vähän aikaa, teki itsemurhan.. Siitä on pari viikkoa. Kukaan ei osannut arvata, että näin voisi käydä. Ahdistaa välillä niin, ettei tiedä miten päin olisi. Välillä tuntee myös vihaa, MIKS VTUSSA?! Voin vain kuvitella mitä tuskaa se on hänen perheelleen. Sitä tuntee itsensä niin helv*tin pieneksi tällaisten asioiden äärellä.

J, R.I.P.

Jaksamista! Puhu jonkun kanssa asiasta, se helpottaa kummasti!
 
Aikuisina ihmisinä me kaikki ihmiset varmaan ymmärrämme, että syömishäiriö on sairaus, joka ilmenee siten kuin se ilmenee. En itsekään pidä erityisemmin kaikista näistä siihen liittyvistä yksittäisistä ketjuista mutta hei, jätetään ne lukematta, jos ne vituttaa. Siitä olen samaa mieltä, että tytöillekin voisi olla hieman jakoa keskusteluissa ja joskus uusia threadejä aloitetaan liian herkästi.
 
Kyllä kaikki varmasti ymmärtää, että syömishäiriö on sairaus. Sitä esim. minä en kuitenkaan ymmärrä, että miksi siitä tarvii tulla Pakkotoistolle puhumaan? Toki jonkun mielestä bodylajien harrastaminenkin voi olla jonkinlaista häiriökäyttäytymistä, mutta... Tää mimmien puoli on kuitenkin tarkoitettu rautaa rakastaville naisille, ei itteensä hengiltä näännyttäville. Jos näiden keskusteluiden on oikeasti pakko elää tällä palstalla, eikö ne vois siirtyä vaikka jonnekin yleisen keskustelun puolelle? Ja osaan toki jättää lukematta kyseiset topikit, mutta näin "rautaa rakastavana" tämän palstan aiempi informatiivisuus ja ja "asiassa" pysyvä linja alkaa tuntua kaukaiselta muistolta...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom