Kai pääset keikalle kuitenkin?? :wtf:
Pääsin! Onneksi, sillä se pelasti iltani & nosti fiilikset plussan puolelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai pääset keikalle kuitenkin?? :wtf:
Pääsin! Onneksi, sillä se pelasti iltani & nosti fiilikset plussan puolelle.
Syömishäiriöiset ihmiset. SAY NO MORE.
Yhdyn tähän!
En nyt taaskaan varnaisesti v*tuta, mutta tästä hommasta olen teidän kanssa täysin samaa mieltä. Tää naisten osio on mennyt todella mielenkiinnottomaksi sen jälkeen kun täällä on saanut ns. kaikki kukat kukkia. Olen tästä aiemminkin johonkin threadiin kirjoittanut. Ekalla sivulla on 75% sellaisia topicceja mitkä voisi kiskasta suoraan tuonne salaisiin kansioihin.Yhdyn teihin molempiin.. vituttaa välillä avata tätä palstaa kun tosiaan pitäisi olla rautaa rakastaville naisille tarkoitettu mutta silti tuntuu, että nykyään on jonkin ruokaa vihaaville tjsp.. mut joo tää kannattikin sanoa, koska luultavasti seuraava kommentti on, että ei oo pakko avata toki täällä on hyviäkin keskusteluja ja oon oppinut välttämään noita tänään söin sitä ja tätä - ketjuja!
Ekalla sivulla on 75% sellaisia topicceja mitkä voisi kiskasta suoraan tuonne salaisiin kansioihin.
Miten saan reidestä 2cm pois?
Apua söin tänään puolikkaan pullan, mahdunko huomenna ovesta?
Rate my ass!
Kuinka tällanen kroppa?
Oon 168cm painan 55kg, miten tulisin mallin mittoihin?
Voinko syödä 3 x vuodessa kylässä, menettämättä punttimimmi säteilyäni?
:lol2::lol2::lol2:
Mut joo tosiaan, miksi nämä eivät ole salaisissa kansioissa? Alkaa keskustelu muistuttaa kohta suomi24-tasoa...
Kaveri, jonka ehdin tuntea liian vähän aikaa, teki itsemurhan.. Siitä on pari viikkoa. Kukaan ei osannut arvata, että näin voisi käydä. Ahdistaa välillä niin, ettei tiedä miten päin olisi. Välillä tuntee myös vihaa, MIKS VTUSSA?! Voin vain kuvitella mitä tuskaa se on hänen perheelleen. Sitä tuntee itsensä niin helv*tin pieneksi tällaisten asioiden äärellä.
J, R.I.P.