Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa kun töiden takia menny syöminen päi persettä ja kun se sitä ennenkään ollut mikään hyvä (ei toi oikein syöminen aukea mulle). Tuntuu et kukaan ei kannusta/ole iloinen mun puolesta että treenaan. Eräskin tuttuni lyttäs viikonloppuna mun treenaus haaveet suohon :( Muutenkin tuntuu et treenaaminen junnaa vaan paikallaan eikä mitään tapahdu. Vituttaa seurailla sitten salilla kun muilla menee treenien puolesta hyvin. :curs: :itku:
 
Töiden jälkeen on aina jotain ylimääräistä.. joko koulutusta tai sitten asioiden hoitamista.. Liikunta on jäänyt hyötyliikunnan tasolle koko viikolta.. Työ on suurelta osin päätetyötä.. jalat tuntuu raskailta..Väsyttää, päätä särkee ja ärsyttää.. :D Että näin.
 
Epämääräinen pahoinvointi..Jos en inhoaisi oksentamista niin paljoa kävisin tunkemassa sormet kurkkuun. Kaveri ehti jo ihmetellä voisinko olla raskaana, no en todellakaan, mutta tätä on jatkunut satunnaisesti jo kuukauden.
 
Vituttaa ku yöllä ei saa nukuttuu ja sit päivät on iha väsyny. En oo hetkee kerenny treenaa kunnolla vaa pari keraa viikossa. Pitäs saada nyt jotenki aikaa itellekki järjestettyy :(
 
ääääääääääääää. Ä niinku ärsyttää. Tästä mimmien forumista on tullu joku syömishäiriöiset.com. "Apua, apua, söin tänään herneen ja kupin kahvia ja painan kaks kiloa joista ainakin viis on pelkkää läskiä ja sijaitsee mun päässä." Mä en vaan saata ymmärtää, miksi laihuuden ihannointi menee terveyden edelle. :rolleyes:

Urheilulliset, lihaksikkaat, TERVEET naiset voittaa anorektiset prinsessat 100-0.
 
Urheilulliset, lihaksikkaat, TERVEET naiset voittaa anorektiset prinsessat 100-0.

Amen :rock:

Kieltämättä välillä surettaa maitsemasi tilanne täällä punttimimmien palstalla :(
 
Alaselkä on kipeä, en ymmärrä miksi. En ole edes selällä mitään tehnyt viikkoon, ehkä oon sitten nukkunut oudossa asennossa tai jotain. Mites mää nyt voin selkää treenata huomanna, argh.
 
ääääääääääääää. Ä niinku ärsyttää. Tästä mimmien forumista on tullu joku syömishäiriöiset.com. "Apua, apua, söin tänään herneen ja kupin kahvia ja painan kaks kiloa joista ainakin viis on pelkkää läskiä ja sijaitsee mun päässä." Mä en vaan saata ymmärtää, miksi laihuuden ihannointi menee terveyden edelle. :rolleyes:

Urheilulliset, lihaksikkaat, TERVEET naiset voittaa anorektiset prinsessat 100-0.

Sama monasti pyöriny päässä. Enemmän se ehkä surettaa, mutta kieltämättä myös vituttaa :jahas:
 
Mä en ole juuri edes huomannut tuota.:rolleyes: Johtuu ehkä siitä etten lue niitä syömisketjuja, suosittelen!:D
 
Vituttaa itsekeskeiset ihmiset, jotka puhuu aina vain itsestään ja omista huolistaan kysymättä koskaan, että "hei, mitä sulle kuuluu?" :curs: Vituttaa kun oon alistunut olemaan joku sylkykuppi parille ihmiselle. Tänään tajusin vihdoin, että oon itse pitänyt noista ihmisistä kiinni ja annan niiden käyttää mua... Mutta asia tulee muuttumaan NYT.
 
Vituttaa itsekeskeiset ihmiset, jotka puhuu aina vain itsestään ja omista huolistaan kysymättä koskaan, että "hei, mitä sulle kuuluu?" :curs: Vituttaa kun oon alistunut olemaan joku sylkykuppi parille ihmiselle. Tänään tajusin vihdoin, että oon itse pitänyt noista ihmisistä kiinni ja annan niiden käyttää mua... Mutta asia tulee muuttumaan NYT.

Oikea asenne!
 
Pari työkaveria, jotka tulevat töihin tekemään omia juttujaan, juoksevat huoneiden väliä vaikkei mitään aihetta ole, puhuvat paskaa puhelimessa päivät. Jos ei muuta, niin keskenään sisäisessä puhelussa. Ihan sama kun tekisivät edes työnsä!! :curs:
 
Ensimmäistä kertaa minua vituttaa avopuolisoni käytös! Hyväksi kuvittelemani ilta mureni käsiin. :curs:
 
Melkein jäätiin hurtan kanssa auton alle SUOJATIELLÄ!

Jonon etumaisena ollut paku hidasti meille niin eikös sen vierestä bussikastalla ajanut joku saatanan kusiaivo, joka ignorasi täysin muiden autojen pysähtymisen. Äkkijarrutus ja sydämet kurkkuun mulle ja pojalle :/
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom