Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Yleensä surettaa/harmittaa/kiukuttaa, nyt ihan puhtaasti vituttaa: Herajauheessa (maustamaton perushera eikä muuta myyjän mukaan) on makeutusainetta!!! Kaikki pitää myrkyttää :curs:. Jo on p***le, piti olla samaa perusheraa uudessa pakkauksessta mutta vxxxt; pitäisi olla joku lisenssikoe noille myyjille, että joskus edes saisi oikeaa tietoa kysymällä eikä tarvitsisi itse lukea koko hyllyrivin etikettejä :wall::wall:.

Tietääkö kukaan olisiko whey8100 hyvää kompostiherätettä lisäaineineen?

(Ei ole ollut hera käytössä viimeiseen 5 vuoteen niin sillon saattaa käydä niin, että pakkaus muuttuu :rolleyes:)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa, kun jalasta jänteet tulehtunu, eikä pääse treenaan. Alkaa ahistaa ja kiukuttaa ja vituttaa olla yksin kotona muutaman sadan kilometrin päässä kotoa!!:( Sit vielä kaiken lisäksi miehet on kusipäitä luusereita, jotka tahtoo vaan yhtä ja samaa asiaa.Eli ratkaisu melkein kaikkeen=suklaa ja jäätelä tai salmiakki ja jäätelö-->lihoo ja ahistaa enempi.:D
 
Yleensä surettaa/harmittaa/kiukuttaa, nyt ihan puhtaasti vituttaa: Herajauheessa (maustamaton perushera eikä muuta myyjän mukaan) on makeutusainetta!!! Kaikki pitää myrkyttää :curs:. Jo on p***le, piti olla samaa perusheraa uudessa pakkauksessta mutta vxxxt; pitäisi olla joku lisenssikoe noille myyjille, että joskus edes saisi oikeaa tietoa kysymällä eikä tarvitsisi itse lukea koko hyllyrivin etikettejä :wall::wall:.

Tietääkö kukaan olisiko whey8100 hyvää kompostiherätettä lisäaineineen?

(Ei ole ollut hera käytössä viimeiseen 5 vuoteen niin sillon saattaa käydä niin, että pakkaus muuttuu :rolleyes:)

Joo se on kyllä käsittämätöntä miten maustamattomaankin heraan pitää tunkea niitä makeutusaineita.
Itse käytän maitoprotskua missä hiilarit on minimissä ja pussissa on tosiaan pelkkaa maitoproteiinia eikä mitään muuta.
 
Hörppäsin vahingossa rypsiöljypullosta mukavan kulauksen :hyvä:. Heh. Se oli siinä pöydällä limskapullon vieressä ja lehteen ja ruokaan kun oli keskittynyt niin typeryyttäni tartuin väärään pulloon. No, ei tuolle voi kuin nauraa nyt :D...
 
Liikaa tekemistä. Ei ehdi tehdä kaikkea kunnolla ja osa vielä ryhmäprojekteja, joiden aikatauluja sopiessa menee hermot! Olen kuitenkin päättänyt, että treeneistä en tingi, nukutaan sitten vaikka vähemmän!
 
jaya, Ei kun nukutaan enemmän ja yritetään tinkiä jostain muusta - vaikka niistä treeneistä :) Väsyneenä kiire tökkii entistä enemmän eikä treeneistäkään saa mitään irti (tuli varmaan taas kaikille ihan yllätyksenä, olen viksu).
 
On kurkku(tai nielu) täynnä jotain vesikellon näköisiä rakkuloita ja kipeä, en uskaltanut lähteä salille. Onkohan tuo joku tulehdus vai mikä?
 
On kurkku(tai nielu) täynnä jotain vesikellon näköisiä rakkuloita ja kipeä, en uskaltanut lähteä salille. Onkohan tuo joku tulehdus vai mikä?

Voisko olla angiinaa..? Vaikka angiinassa ne rakkulat on yleensä valkosia täpliä.. Kannattaa varmaan silti käydä lekurissa.

EDIT: Jaa niin, oma vitutuksen aihe tähän: Kauhee räkätauti vieläkin.. Ei tää lopu ikinä.
 
Ei ole angiinaläiskien näköisiä, vaan tosiaan tuommosia vesikellomaisia. Taidan vielä tsekkailla tilannetta. Tässä kaupungissa ei nimittäin saa lääkäriaikoja, joten soittelen niiden perään vain hätätapauksessa.
 
Olen selvästi väärällä alalla. Tuli lasku timpurilta, 40 euroa tunti.:eek::itku: Ja melko monta tuntia näköjään.. pelkät kilometrikorvauksetkin siinä laskussa on enemmän kun mun kahden viikon palkka.:thumbs: En enää ikinä ala rakentamaan.:curs:
 
Selkä on aivan mukiloitu eilisestä reenistä :D Muutenhan tää on vaan positiivinen asia, mutta kun en pääse tänään tekemään rinta-olkapääreeniä... en yksinkertaisesti sais siitä tällä hetkellä mitään irti. Noh, voin ainakin todeta että (uuden treenikaverin oppien myötä) olen näköjään vihdoin saanut kiinni siitä, mitä on kovaa treenaaminen ;)
 
Selkä on aivan mukiloitu eilisestä reenistä :D Muutenhan tää on vaan positiivinen asia, mutta kun en pääse tänään tekemään rinta-olkapääreeniä... en yksinkertaisesti sais siitä tällä hetkellä mitään irti. Noh, voin ainakin todeta että (uuden treenikaverin oppien myötä) olen näköjään vihdoin saanut kiinni siitä, mitä on kovaa treenaaminen ;)

Kuulostaa loistavalta! :thumbs: Tosin en tietenkään ole iloinen sen vuoksi, että selkäsi on niin kipeä ettet voi tehdä tämän päivän treeniä, mutta mutta... Ymmärrät mitä tarkoitan! :D
 
Nyt vituttaa se että olen edelleen kipeä, ei tästä p**keleen flunssasta parane IKINÄ! Silloin harvoin kun kerkiäis katsomaan telkkaria, niin sieltä tulee pelkkää paskaa. Ja ihmiset, onko niitä roskia liian vaikea laittaa roskiksiin?! Koira napsii joka ainoan purkan ja karkkikääreen (tai mikä vaan ruualle tuoksuu) maasta, sitten niitä nypitään suusta ja hanskat ja sormet ja kaikki kuolassa... MURRR!!! :curs:
 
V*tutus on ehkä väärä sana , mutta tää on kieltämättä melko v*ttumainen asia mikä painaa.

Oon vähä niinku ylimääräinen joka paikassa. Teen kaksoistutkintoa, joten lukiossa mulla ei ole mitään kaveriporukkaa, kun ne on ehtinyt kaikki jo muodostua ja sinne on vaikea tunkea väliin. Ammarissa ollessa taas niillä on sielläkin omat tiiviimmät porukkansa. Tuntuu niin tyhmältä tästä vatvoa, mutta kun sitä toivois vaan, et pystyis solmimaan uusia ystävyyssuhteita. Mut ei oo aina helppoa se.

Kaikenkukkuraksi tällain vuokratyöläisenä olen jokaisella työpaikallakin extra... :rolleyes: onneksi sentää suurimmassa osassa paikkoja on kivoja tyyppejä, jotka jopa juttelevatkin. Ähh, ihan hölmötyhmä fiilis.
 
Tuntuu että hukun töihin. Töissä on kaks isompaa projektii menossa... Ja toisesta duunipaikasta irtisanoutu yks työntekijä, eli lisää hommia o tulossa. Lisäks ku o noi kouluhommat. Huomenna alkaa uus kurssi. Ja opinnäytetyötä pitäs saada tehtyy eteenpäin. Tänää viel meni koko päivä koululla hukkaa, ku en saannu Asp.netissä toimii MasterPagee... Pari lisätuntii vuorokautee ois nyt paikallaa. Salilla kerkee kyll käymää mut sit jää kavereiden treffailu välii. Onneks ei oo miestä joka sotkis jutut viel enemmä :D
 
Läski kasvaa, LIHAS EI ... peeveli ... tuntuu et samassa kuosissa oon ku alotin ... millon sen lihaksen pitäs kasvaaaaaaaaaa AAAAAAAKKKKKKKK :curs: tuntuu jo epätoivoiselta ... sama ruikutus ku aina mut ei kaaheena motivoi salilla ku näkyvää tulosta ei oo ... omasta mielestäni :( Voihan se äijä sanoo jotain muuta, mut se onkin puolueellinen :david: Haluu lihasta ja paljo :evil:

Oishan se mukava sinne lauteelle joskus kivuta ... oisinpa ku se Minna Vento tai Yhtä#Hauista (ne vatsapalat WAU) :worship: ... kovaa työtä siis :whip:
 
Pari työkaveria kiukuttaa...
En osaa selittää, mutta argh. Toinen ollu viikon tääl toimistolla töissä :D eikä viiti ees tervehtiä...
Toinen on välillä sellanen "anteeks kun oon olemassa" tyyppi. Mut sit välillä ihan reipas ja mukava.

Itessäki varmaan parantamisen varaa ois...
 
Silloin harvoin kun kerkiäis katsomaan telkkaria, niin sieltä tulee pelkkää paskaa. Ja ihmiset, onko niitä roskia liian vaikea laittaa roskiksiin?! Koira napsii joka ainoan purkan ja karkkikääreen (tai mikä vaan ruualle tuoksuu) maasta, sitten niitä nypitään suusta ja hanskat ja sormet ja kaikki kuolassa... MURRR!!! :curs:

Oi kyllä. Etenkin meidän tanskandoggi on vallan ihastunut purkkaan ja jessus se löytää niitä ties mistä. Vähintään kymmenen kertaa lenkin aikana se mäiskyttää iloisena suutaan ja porhaltaa häntä ojossa ohitse, ettei emäntä vaan vie häneltä tätäkin nautintoa. Ties kuinka monta kertaa olen ollut suunnilleen olkapäitäni myöten sen ammottavassa kidassa ja sörkkinyt hampaisiin jäänyttä purkkaa epätoivoisesti pois. Ja joskus se ehtii ne nielaista ja sitten sydän kurkussa pelätään, että milloin sen suolet menee solmuun :jahas:
Nyt Foxikin on jotenkin oivaltanut tämän ja se syö mitä tahansa tienvarsilta. Kerran joku oli heittänyt sinne ison läjän homehtunutta meetvurstia (!), koira ampaisi ojaan ja ahmaisi ison satsin suihinsa ennenkuin ehdin edes silmiä räpäyttää. Kotona se onneksi oksensi mutta maha oli sillä kuralla vielä monta päivää.
 
Olen edelleen flunssan kourissa :jahas:
viime viikolla näytti siltä,että alan paranemaan, mutta tämä viikkoa on ollut ihan kauhea.
Nyt sairasteluviikkoja on kertyny huimat 5 vkoa:wtf: en ole ikinä ollut näin kauan sairaana.
TÄnään olis taas lääkäri saa nähdä mitä mömmöjä se tällä kertaa mulle määrää :evil:
ensi viikon alussa olis vielä kuntotesti ja bodymittaus..tulee varmaan tosi hyvät tulokset, kun ei oo liikkumaan päässy yli kuukauteen ja herkkuja on tullu syötyä piristääkseen oloa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom