1. Ihmiset, jotka tupaikoivat asunnoissaan. Ilmeisesti he eivät ymmärrä, että savu leviää myös toisten asuntoihin. Ei minua häiritse, jos joku polttaa, mutta jos minut pistetään haistamaan sitä hajua jatkuvasti väkisin niin ... argh argh. Voiskohan ton paikantaa jotenkin? Toisaalta en viitsis isännöitsijälle valittaa, sillä a) mitä isännöitsijä voi tehdä? Käydä mun alakerran ja yläkerran asuinnoissa nuuhkimassa? b) en halua valittajamummon leimaa c) en tiedä varmasti, mistä asunnosta haju tulee
2. Mikään ei kiinnosta. Musta on koverrettu sisältä kaikki elämä pois ja jäänyt kuoret haahuilemaan. Opiskelut ei kiinnosta pätkän vertaa. Meen sinne vaan hengailemaan ja vähän sutasen vasemmalla kädellä. Alan töitä tuskin ikinä teen. Meen sitten haahuilemaan jonnekin muualle. Kyllästyttää kaikki... kaikki on ihan samantekevää. Enkä mä keksi, mitä voisin tehdä asian parantamiselle. (Luuseri)
3. Kotona kuntoilu (ulkona lenkkeily ja sisällä lihaskuntoilu tangolla/painoilla) alkaa tökkiä. Ensinnäkin lenkkeily ei suju, koska mun kurkussa on jotain vikaa tms. Sitä rupee aina pistämään lenkkeillessä. Joudun siis vain tyytymään ripeään reippailuun. Välillä vaan haluais tempasta kiitämään... Rahaa ei olis syytää salikorttiin. Pakko kyl ostaa ilmojen mentyä pakkaselle, ehkä rahat irtois 10 kerran korttiin.
4. Aamulla väsyttää, päivällä aika nihkeän väsähtänyt olo eikä illalla tule unta millään. Noh.. sitten imetään kofeiinia päivällä ja kierre on valmis. Ensin pusketaan energiaa keinotekoisesti ja keinotekoisesti saatetaan kroppa lopulta uneen. Jeah.
(Tähän laitan kyl, että syömiset sentään kunnossa ja kroppa muotoutuu.)