Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
HElvetin keuhkoputken tulehdus jatkuu kolmatta viikkoa:curs:
Tänään sain uuden antibioottikuurin ja voi helvetti, jos ei sekään tehoa.

95% keuhkoputkentulehduksista on viruksen aiheuttamia, joten niihin eivät antibioottikuurit pure (mutta sekoittavat kyllä muuten elimistön toiminnan ja tuhoavat vastustuskyvyn). Tuo virusperäisyys juuri tekee niistä sitkeitä tauteja. Toisaalta ymmärrän kyllä hyvin, että tuossa tilanteessa kokeilee mieluusti jo kaikkea, kun on itse ollut samassa tilanteessa..Sinuna vaatisin lääkäriä ehdottomasti ottamaan kuvat keuhkoista ja varmistamaan, ettei kyseessä olekin keuhkokuume. Tosin siihen sitten antibioottienkin pitäisi jo purra.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiputin 50€:n aurinkopuuterin lattialle ja sehän meni tietty tuhannen p****npäreiks sitten...


Sama homma. Vielä (n. kk sitten kun sen ostin) ajattelin, että koska aurinkopuuteri on mun suosikki meikki niin vois tällä kertaa panostaa laatuun ja ostin sitten chanelin ihanan tuoksuisen, just sopivan värisen ja muutenkin kaikin puolin täydellisen aurinkopuuterin.... eikö vielä mitä suoraan vessan hyllyltä laattalattialle ja tuhannen säleiks.

Sen siivoominen olis ollu v-mäistä ilman sitäkin ajatusta, että joka kerta kun korjasin yhden peilin/puuterin/muovinpalasen lattialta eurot/työtunnit senkun kilisi hukkaan silmien edessä. Ainoo mikä säily kokonaisena oli chanelin logo. Oliko tää joku viesti, että opiskelijan meikkipussiin luksus ei kuulu? Voisin pilkkoo stokkan kortin aikani kuluks.
 
Tänään miuta tuntuu vituttavan kaikki..

Auto pitää viedä huomenna korjaamolle, moottorin elektroniikkavika. Korjaamoajan takia jouduin perumaan pilateksen.
Lisää rahanmenoa tiedossa, kun eläinlääkäri tulee huomenna rokottamaan hevosen ja jos vaan suinkin onnistuu, niin ottaa myös verikokeen (ja tulee torstaina ottamaan toisen verikokeen).

Ja sitten kun nyt oon työtön ja äsken kävin työkkärissä, ni kuulin, että miun Puolan reissu on yhden arkipäivän liian pitkä eli en saa siltä ajalta korvauksia.

V*TTU, oikeesti.
 
Tänään miuta tuntuu vituttavan kaikki..

Sama täällä. :curs: Jostain syystä kaikki nyppii..

Mutta ainainen ketutuksen lähde on kyllä nää mopot joilla näiden viistoista kesästen pitää tietenkin keulia ja suditella siinä nenän (ja KORVIEN) vieressä parkkipaikoilla yms, argh! Tänään meni pari jätkää mopoillaan ohi ja v*tutti ihan älyttömästi niistä lähtevä ääni. :rolleyes: Olin lähellä potkaista seuraavaksi näkemääni mopoa ihan vain sen takia että vihaan niiden ääniä - yli kaiken.
 
Kohta vuoteen en ole treenannut punteilla kunnolla kun muut harrastukset ovat kiinnostaneet enemmän.. Nyt löytyisi taas motivaatiota punttaamiseen.. Vituttaa vaan jo mielettömästi etukäteen, kun tiedän, ettei oo enää yhtä paljon voimaa.. Tosi tyhmää :(

Noh, onneksi toi on mun murheista pienin tällä hetkellä.. Tiedän, että olis vaan mentävä sinne salille! Vaikuttaisi positiivisesti myös kaikkeen muuhun elämään.. Miten voi ollakin näin vaikeeta tauon jälkeen... Huh..
 
Syysflunssa taitaa iskeä päälle väistämättä! Palelee 24/7, nenä vuotaa, yskittää yms. :itku: Huomiset thaiboxingtreenit pitää unohtaa suosiolla, että pääsisi mahdollisesti maanantaina takaisin punttitreenin pariin. :jahas:
 
Järkyttävät menkkakivut, alavatsa on turvonnut varmaan kaksinkertaiseksi ja oksettaa koko ajan :curs:
 
Ilmiantajat ja poliisit aiheuttaa ärsytystä. Viimeiset kolme päivää on poliisit jotenkit piirittäny mua, kun olen ajellu autolla. Tosin melko siististihän sitä ajellaan. Mutta seuraako ne kuitenkin mua? Kello on kohta yhdeksän ja kaks poliisi autoa on tullut jo vastaan. :curs:Sitten tuo ilmiantaja, kuka lieneekään voisin vähän körmyyttää sitä... Saan todennäköisesti paikallislehden kannoilleni ensiviikoksi seuraamaan kisaan valmistautumista ja itse kisaa Lahteen. Mutta jos lehdellä rahaa riittää, niin ei kai siin mitään, toivottavasti niiden odotukset täyttyy... Niin, ettei mun perse ole aivan valtava ja valkonen tuolla lavalla. ÄÄääääääääöäääääää!:evil:
 
TURVOTUS :curs: :curs:

Vituttaa aivan homona!

Blogipuollelle jo avauduin kuinka paino on noussut 3ssa päivässä 55,6kg --> 58,1kg!! Eikä dieetti oo muuttunut juuri millään lailla ja treenitkin on olleet ihan samaa kun tässä viimeiset 4kk. Asiasta stressaaminen ei tietenkään helpota asiaa!

Duunissakin on kamalaa.. Mun oli tarkoitus pitää ensiviikko lomaa jotta voin valmistautua kisoihin rauhassa. Mut nyt olen joutunut tekemään kaikkia paskahommia, mm pomon kunnallisvaalimainossivua. Joten kaikki _oikeat_ hommat on rästissä ja ahdistaa.

Vittujen vittu, miksi just nyt kaikki paska?!?!?!?!

Ahh... Ihanaa avautua.. helpotti ;)
 
Ajatukset kohtuu sekaisin about everything. Onneksi on tekemistä, niin ei kerkeä murehtimaan. Hyvään saumaan sattui myös tuo ampumavälikohtaus, kyllä ihmiset on käsittämättömiä. Tarvis kyllä unta ja vapaata, ettei tule hermoromahdus.
 
Makeanhimo on iha käsittömättämän kova, himoitsen koko ajan jotain herkkua. Maanantaina alko herkkulakko ja alkuu pääseminen o vaikeeta. Lisäks ku työt ja koulu ja opinnäytetyö puskee päälle :( Onneks tossa herkkulakossa o kaveri mukana, joka tuskailee samanlailla :lol2:
 
Olen kipeä :(. Mikään ei maistu ja kaikki makea saa melkein yrjöämään.... Päässä pyörii vaikka olen nukkunut lähes koko päivän. En tiedä mitä tämä on. Flunssaa se ei ole, eikä vaikuta vatsataudiltakaan... Tekee mieli vain maitotuotteita ja kaikkea raikasta... Ja jäistä vettä...
 
1. Ihmiset, jotka tupaikoivat asunnoissaan. Ilmeisesti he eivät ymmärrä, että savu leviää myös toisten asuntoihin. Ei minua häiritse, jos joku polttaa, mutta jos minut pistetään haistamaan sitä hajua jatkuvasti väkisin niin ... argh argh. Voiskohan ton paikantaa jotenkin? Toisaalta en viitsis isännöitsijälle valittaa, sillä a) mitä isännöitsijä voi tehdä? Käydä mun alakerran ja yläkerran asuinnoissa nuuhkimassa? b) en halua valittajamummon leimaa c) en tiedä varmasti, mistä asunnosta haju tulee

2. Mikään ei kiinnosta. Musta on koverrettu sisältä kaikki elämä pois ja jäänyt kuoret haahuilemaan. Opiskelut ei kiinnosta pätkän vertaa. Meen sinne vaan hengailemaan ja vähän sutasen vasemmalla kädellä. Alan töitä tuskin ikinä teen. Meen sitten haahuilemaan jonnekin muualle. Kyllästyttää kaikki... kaikki on ihan samantekevää. Enkä mä keksi, mitä voisin tehdä asian parantamiselle. (Luuseri)

3. Kotona kuntoilu (ulkona lenkkeily ja sisällä lihaskuntoilu tangolla/painoilla) alkaa tökkiä. Ensinnäkin lenkkeily ei suju, koska mun kurkussa on jotain vikaa tms. Sitä rupee aina pistämään lenkkeillessä. Joudun siis vain tyytymään ripeään reippailuun. Välillä vaan haluais tempasta kiitämään... Rahaa ei olis syytää salikorttiin. Pakko kyl ostaa ilmojen mentyä pakkaselle, ehkä rahat irtois 10 kerran korttiin.

4. Aamulla väsyttää, päivällä aika nihkeän väsähtänyt olo eikä illalla tule unta millään. Noh.. sitten imetään kofeiinia päivällä ja kierre on valmis. Ensin pusketaan energiaa keinotekoisesti ja keinotekoisesti saatetaan kroppa lopulta uneen. Jeah.

(Tähän laitan kyl, että syömiset sentään kunnossa ja kroppa muotoutuu.)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom