Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Miehet.
Onko se joku miesten ammattitauti aiheuttaa jatkuvaa mielipahaa muille ihmisille :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, että jotkut katsovat tarpeelliseksi istua kahvilla reilut puoli tuntia (siis luonnollisesti töissä) jauhamassa paskaa. Ei siinä mitä jos hoitaisivat työnsä, mutta kun ei :curs: Ennen viikonloppua jauhetaan tulevasta viikonlopusta ja nyt sitten siitä menneestä. Miten paljon on dokattu jne. yhtä mielenkiintoista.
Lisäksi vituttaa myös se, että jälleen tänään olen kuullut siitä että miksi syön kuten syön eli terveellisesti. No mitäpä helvettiä sekään nyt kellekään kuuluu. Varsinkaan näille ketkä suu täynnä pullaa vaahtoavat siitä miten kännissä ovat viikonloppuna olleet :urjo:

Ehkä minä sitten olen vain toooodella tylsä, mutta itse pidän elämästäni tällaisena :thumbs:
 
Oli ihana viikonloppu Tallinnassa aivan ihanassa viiden tähden hotellissa poikaystävän kanssa, kunnon rakkausloma. Mutta - kaikki avaimeni unohtui tallelokeroon, huomasin vasta tänään. :jahas: Sinne jäi kotiavaimet, poikaystävän kotiavaimet ja työpaikan avaimet. :curs:

Toivottavasti saan ne joskus takaisin. :rolleyes:
 
Itse en kyllä mitään tuloksia vielä näe muuta kuin, että hauislihakset ovat yhä vain ja ainoastaan kyynärpäissä :itku: . Alkaako ne todella ollenkaan kasvamaan ylempää?

Näyttää niin hassunkuriselta, kun olkavarret on pelkkää luuta ja nahkaa ja sitten on oudot patit tuossa just kyynärpäiden yläpuolella :lol2:

Joillain ihmisillä on pitkät jänteet ja näinollen lyhyet lihakset. Hauis kai kuitenkin yleensä tällaisilla henkilöillä pakkaantuu sinne olkapään eikä kyynärpään puolelle... Anyways, pitkäjänteisillä ihmisillä lihaksista tulee kivat pallot, helpompi kai niitä on kasvattaa ku pitkiä lihaksia. :)
 
Ärr saisin noi avaimet postin kautta, mutta mun pitää ilmoittaa mun "credit card number", eikä mul tietenkään ole mitää luottokorttia! :jahas:
 
Poltin käsivarrestani 10 x 2-3 cm leveän alueen puhdistaessani pihviparilaa työpaikallani. Eikä tilannetta auttanut yhtään se, että palohaavan "rupi" tms. repesi vähän thai nyrkkeily -treeneissä. :(
 
Oon pikkusen kofeiiniherkkä ja join iltapäivällä 1,5 litraa kolaa ja nyt ei sitte nuquta. :dance:

Mahtavaa huomata että on näin pienet murheet. :)
 
Ärsyttää, kun tuntemattomat ihmiset kokevat oikeudekseen kommentoida mun ulkonäköä. Olen laihtunut stressin, liian liikunnan ja mahavaivojen takia kesän aikana 10 kiloa (80 kg->70 kg), josta vähintään puolet on menettyjä lihaksia. Nyt olen saanut kuulla laihtumisestani monelta tuntemattomalta salilla kävijältä, jotka eivät yleensä edes moikkaa mulle.

Esimerkkejä tältä viikolta:

Mies, 50v: "Mitäs vinkuheinää sä olet alkanut syömään, kun oot noin hoikistunut?" Minä:"Oispa vaan ollut pelkkää rasvaa, mutta kun lihakset ovat lähteneet!" Mies: "No, hyvä, että jotenkin edes laihtuu!" Minä mielessäni: "Että mikä urpo!"

Nainen, 60v: "Oletpas sä laihtunut, en ollut tunnistaa samaksi tytöksi! On kyllä tehnyt hyvää sun ulkonäölle! Näytät paljon paremmalta kuin ennen." Minä: "No, kiitos!" (ja mielessäni: miten voi sanoa toiselle noin päin naamaa?!")

Muille olen kohteliaasti vaan vastannut, että "onhan niitä kiloja kesän aikana lähtenyt, ja taitaa olla suurin osa stressin ansiota, kun on uusi työ ja uudet kuviot", vaikka oikeasti oisin halunnut sanoa, että "mitä se muille kuuluu, miltä mä näytän."

Olen yhä epävarma ulkonäöstäni ja haluaisin viihtyä kehossani minkä näköisenä vaan, ja olen yrittänyt vähentää liikuntoja järkevämmiksi sekä suhtautua normaalimmin syömisiin. Tavalliset kalorinkulutuslaskelmat eivät ole päteneet muhun kilpirauhasen vajaatoiminnan takia ja kroppa on kerännyt vuosia ylimääräistä. Nyt, kun kiloja on lähtenyt, tiedän, että ne palaavat korkojen kera, kun stressi joskus helpottaa ja maha alkaa toimia normaalimmin (eli suolisto ei puske läpi kaikkea ravintoa vain pari tuntia syömisen jälkeen). Tuollaiset kommentit saavat vaan ajatukset yhä enemmän kieroon, kun ajattelen, että kelpaan näköjään laihempana paremmin, ja liikuntariippuvuudesta on vaikeampi päästä eroon. Ollappa vain henkinen olento ilman ruumiillisia pulmia! :rolleyes:
 
En tiiä miten tää liittyy aiheeseen mut ottaa niin samperisti päähän että.. Muutamia viikkoja sitten oli hirvee kina systerin kans siitä kumpi olis parempi laihtumisen kannalta : kitkuttaa parin kilon painoilla 50toiston sarjoja vai isommilla painoilla lyhyitä sarjoja. Hää aloitti samaan aikaan ku minä, saman painoisina reilu vuos sit. Nyt se hehkutti sit et joo on vaatekoko muka pienentyny neljällä koolla vaikka ulkomuodossa ei oo tapahtunu mun mielest mitään. Oma kroppa näyttää kivalta vaikka vaatekoko ei oo pienentyny ku kahdella ja painoakaan ei oo pudonnu ku semmonen 10kg. V***U et ottaa päähän ja sit tokasin viel ku hää vaan jaksoi ja jaksoi jauhaa siit et pienet painot kiinteyttää et : no eihän sullakaan näytä paljoa muutosta vuodessa tapahtuneen ku vaikka pienillä painoilla treenaat :rock: HUH. Ku ei mee jakeluun ei et ei se itsessään kiinteytä vaan se läski pitää saada siit päältä pois ja lihaksia tiukemmaks. Nää on niin näitä et läski muuttuu mukamas lihakseks. Sanoi vaan et emmä haluu mitää muskeleit. Vilautin käsivartta et : näyttääks tää niin kovin muskelilta vaikka reilun vuoden oon jo vääntänyt!! Hitsi et välil on kyl sellanen päätä seinään fiilis noiden selittelyjen kans... Sori hei mut oli pakko purkaa!
 
flunssa.
Ei voi sanoa kuin että voi jumalauta.:( nyt kaikki mahdolliset vitamiinit ja särkylääkkeet kehiin...pari päivää totaalista lepoa, treenin kustannuksella... ja sitten katsottava mikä tilanne. Vitutus on aika suuri jos kaikki menee nyt hukkaan. Ei tässä vaiheessa voi sairatsua... :itku:
 
Vttu KIPEEEENÄ!! eieiei, ikinä en ole kipeenä päivää pidempää. Mutta nyt ollut niin kiire ettei kerennyt pitämään sitä kriittistä lepopäivää, kun alkoi tuntua flunssaselta. Silmätulehdus, nuha, kurkkukipu, lämpöä 37-37.5 - eli jaksaisi melkein mitä vaan, mutta järki käskee makaamaan edes v.lopun yli.
Ja tietty olis keskiviikkona lähtö Lappiin vaeltamaan- jää siis sekin välistä, tuskin tässä kerkeää täysin kuntouta ajoissa (huomisen aikana). Ja uusi työkin alkoi juuri.. prkl

Haluaa juoksemaan/salille/savateen/mitä vaan!!!! Kyllä, yritän malttaa mieleni :D - ei saarnausta kiitos
 
Oon herkutellut ja syönyt päin helvettiä. Viime viikolla tais olla pari 'normaalia' päivää, nyt oon vetänyt kaikenlaista nassuun taas viimeset 2 päivää. Vituttaa tää oma itsekurin puutos, koskaan ennen ei oo ollu minkäänlaisia vaikeuksia pysyä erossa herkuista.Tänäänkin oon ehtinyt jo syödä suklaata samalla ku laulettiin pikkusiskon kanssa Singstaria... Loppupäivä saa luvan mennä paremmin, onneks pääsen kotiin eikä siellä edes ole mitään, millä herkutella :(
 
Aamulla keitin satsin puuroa tavalliseen tapaan sen kummempia asiaa miettimättä. Ehdin jo mäjäyttää sekaan raejuustot ja muut lisukkeet ja olin juuri alkamassa lappaa puuroa naamariin, kun huomasin puuron seassa kellumassa pari jotain h***etin öttiäistä. Siinä meni sitten hyvä puuro wc-ankalle ja piti järsiä kuivaa ruisleipää aamupalaksi. Kaiken lisäksi huomasin, että ne elukat oli valloittaneet puurohiutaleiden lisäksi myös pari jauhopussia. Täytyy vissiin alkaa toimenpiteisiin.
 
Yliopiston byrokratia. Asiantuntijaorganisaatiohan tarkoittaa sitä, että jokainen osaa vain sen oman hommansa eikä kukaan tiedä mitä muut tekevät. Jos sinulla on siis ongelma, soitat puolisokkona ympäri yliopistoa kunnes mahdollisesti onnistut tavoittamaan sen ainoan tyypin, joka sinua osaa auttaa (jos sattuu olemaan paikalla).

Vituttaa myös se perussääntö, että kun lekurille pääsee, asia häviää. Viikon on hammasta koskenut ja yllättäen, kun aamulla sain hammaslääkäriajan iltapäivälle, särky on kadonnut johonkin. Great.
 
Vituttaa myös se perussääntö, että kun lekurille pääsee, asia häviää. Viikon on hammasta koskenut ja yllättäen, kun aamulla sain hammaslääkäriajan iltapäivälle, särky on kadonnut johonkin. Great.

Jep, ja kun pitkän aikaa kainalossa ollut patti alkaa huolestuttaa niin paljon, että lekurille saakka pääsee, niin se on yhtäkkiä lähes olematon, eikä siihen koskekaan enää. Yritä siinä sitten selittää ettet ole vainoharhainen. :jahas:
 
Yritä siinä sitten selittää ettet ole vainoharhainen. :jahas:

Ja kun pääset lekurille asti ja selität, että kaikki kuuma koskee tosi paljon tiettyyn hampaaseen ja hammaslääkäri selittää, että kyseinen hammas on juurihoidettu eikä se voi reagoida kuumaan...
 
HElvetin keuhkoputken tulehdus jatkuu kolmatta viikkoa:curs:
Tänään sain uuden antibioottikuurin ja voi helvetti, jos ei sekään tehoa.
Tietysti kun oon kieä niin herkkuja tekee mieli ja perse leviää ja turvotus on jotain kamalaa...
Tää on niin perseestä!!!!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom