Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
:curs: Nyt kyllä v****taa ja ankarasti!!!!Päivä lähti jo sinälläänkin huonosti että murjoin eilen tosiaan ton jalkani,vieläkin on vähän arka mutta ei samalla lailla kipee...Anyways,lähdin aamulla luennolle ja sen jälkeen oltiin sitten sovittu tyttöporukan kanssa tapaaminen.Nähtiin ja jonkun merkillisen kierron kautta päädyttiin keskustelemaan aiheesta uskonto....Prkl,ikinä ei pitäis keskustella politiikasta eikä uskonnosta!Nooh,yks mun kavereista on harvinaisen ärhäkkä tyyppinä ja kun uskonnosta puhuttiin niin jossain vaiheessa sitten tulin maininneeksi omasta uskonnottomuudestani.Huhhuh mitä settiä lähti!Toinen kävi mun päälle kun joku höyryjyrä,hyvä ettei huutanu naama punasena mulle ja mä toljotan sitä suu auki ennen kun kykenin vastaamaan mitään :eek::wtf: Hän alkoi siis osottelemaan ja huutamaan että miten sä voit ajatella noin,miten sä et voi uskoa Jumalaan yms. liittyen tämän kirjoittamaan pyhään kirjaan...

Ööh,mä en kyllä tietääkseni ole koskaan pahemmin mainostellu sitä etten usko taikka vielä vähemmän vaatisin ketään muuta mun ajatusten kannalle. Mulle on aivan sama uskooko vai ei,minä nyt vain henkilökohtaisesti olen sitä mieltä etten usko ja sitä mieltä olen ollut pitkään mutta eihän se keneltäkään muulta vie oikeutta uskoa?! Oon myös uskontoa opettanu useampaankin otteeseen yläasteella ja lukiossa ja vaikka nyt en uskontoa osaksi elämääni laske niin historiallisesti ja ihan yleissivistyksenkin takia musta on hyvä sitä tuntea.Minkä helvatan takia mulle kuitenkin voidaan huutaa ja mua on oikeus osotella ja haukkua paskaks ihmiseks jos nyt en (toivottavasti en ketään loukkaa seuraavalla!) IHMISEN kirjottamaan,IHMISEN muokkaamaan kirjaan ja sen opetuksiin usko?? Eipä tämäkään ko.henkilö ole aivan raamatun sääntöjen mukaisesti elellyt mutta eihän sillä ole väliä,eihän....Törkeetä scheissea sanoa jotain suvaitsevaisuudesta (hänhän on niin suvaitsevainen ihminen,koska niin opetetaan raamatussa ja kaikki ihmiset ovat samanarvosia) ja sen jälkeen teilata toisen mielipide täysin!En mäkään mene sormi ojossa tiedustelemaan että noh,miksi sinä nyt uskot tähän ja tähän ja mihin sen perustat,miten voit olla noin tietämätön ja väittää raamattua jumalan kirjottamaks kirjaks ja jatkuu.....Ilmeisesti mä olen siis alempiarvonen ihminen,täys :david:,joudun helvettiin ja käristyn siellä sitten pyhän ikuisuuden.Mitä hemmettiä se sitten siitä sais jos mä olisin uskovainen? Senkö että "yksi sielu pelastuisi" ?:eek: Miten se muuttais yhtään mitään noin niinkun yleisesti ottaen? Perskutarallaa kun joskus tekis vaan mieli :wall::wall::confused::wall: Kiitos vaan että teet mulle toooosi hyvän olon.

Pahoittelen pitkää sepustusta,mutta kun ketuttaa....Ja tunnen itseni niin huonoksi,pöh...Meen imuroimaan ja puran loput kiukusta siihen!:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väsymys vituttaa! Tänään onneksi vain viitisen tuntia töitä, koska... Eilen vitutti välillä aika kypällä. Rämmin mettässä kuutisen tuntia, parin tunnin mettässä olon jälkeen huomasin valinneeni väärän polun ja olin pikkasen eksyksissä, eikun takasin polkua pitkin. Vitutuksen keskelllä oli hyvä syödä vähän puolukoita, koska eihän karhukaan kokoaikaa riehu, vaan se syö välillä puolukoita. Ja karhujen varalta täytyi välillä soittaa musaa puhelimella, koska eihän sitä kuutta tuntia jaksa laulaa putkee. Eli suoraan sanoen myös karhut vähän vituttu... Mutta on tässä muutama ilonkin aihe tälle päivälle...
 
Vituttaa, koska en pääse tänään thaiboxingtreeneihin iltavuoron takia. Yritin vaihtaa vuoroa muttei onnistunut. :curs:
 
Eräs kumipää toisella foorumilla. Ei saisi ärsyyntyä, mutta silti. :jahas:
 
Tapasin pt:n jonka kanssa on tarkotus tehdä sopimus. Intoa täynnä olin selittänyt taustat,tavoitteet yms tälle tyypille mailitse. Kun kaikki kuulosti täydelliseltä,tämä läväytti hinnan esiin..325e kuuden kerran tapaamisista. Tosin tuohon kuuluu ohjelma,alkumittaukset, 3 yhetistreeniä pt:n kanssa sekä ravintoneuvonta. Piti jo maksaakin tuo mutta en saanut nostettua kortilta niin paljoa. Nyt oon viimiset 4h kelannu ja kelannu että otanko ton vai en. Summa on mieletön mutta tiedän etten kehity ellei joku seuraa tai järkeistä touhua...maanantaina alkaisi treeni ja tehtäisiin soppari loppuun. Inhoan tehdä suuria päätöksiä. Koko spinutunti menikin murehtiessa,ajatukset oli missä oli. Kaiken kukkuraksi olin unohtanut tuulipuvun housut kotiin ja ulkona satoi kaatamalla vettä. Siinä sitten spinuhousut jalassa lähdin polkemaan rankkasateeseen. Kaikki punaiset jalankulkijoille paloivat juuri kun tulin suojatien kohdalle ja kun lopulta pääsin kotiin, huomasin että mun pyöränlukko oli sotkenut kalliit spinninghousut. Näin täällä. Vahvasti menee.
 
Tapasin pt:n jonka kanssa on tarkotus tehdä sopimus. Intoa täynnä olin selittänyt taustat,tavoitteet yms tälle tyypille mailitse. Kun kaikki kuulosti täydelliseltä,tämä läväytti hinnan esiin..325e kuuden kerran tapaamisista. Tosin tuohon kuuluu ohjelma,alkumittaukset, 3 yhetistreeniä pt:n kanssa sekä ravintoneuvonta. Piti jo maksaakin tuo mutta en saanut nostettua kortilta niin paljoa. Nyt oon viimiset 4h kelannu ja kelannu että otanko ton vai en. Summa on mieletön mutta tiedän etten kehity ellei joku seuraa tai järkeistä touhua...maanantaina alkaisi treeni ja tehtäisiin soppari loppuun.

Ikävä tosiasia on se, että valmennus maksaa ja toi on vielä aika kohtuullinen hinta, jos tekee vertailua. Sun pitää vaan miettiä tarkkaan, onko se sen arvoista :) Se valmentajan apu on aika korvaamatonta, jos tavoitteet on korkealla.
 
Ikävä tosiasia on se, että valmennus maksaa ja toi on vielä aika kohtuullinen hinta, jos tekee vertailua. Sun pitää vaan miettiä tarkkaan, onko se sen arvoista :) Se valmentajan apu on aika korvaamatonta, jos tavoitteet on korkealla.


Mä oon taas sitä mieltä et toi ^Hebe^:n mainitsema ohjelma kuulostaa aika kalliilta siihen nähden, mitä siinä saa... Kannattaa harkita sitoutuvansa valmennukseen kerralla vuodeksi, vuosivalmennuksen hinnat nimittäin pyörii siinä 400-800 euroa. Toi, että sä saat noi alkumittaukset ja ohjelman on hyvä alku, mut kyl niitä tuloksia alkaa näkyä vasta vähän pidemmän puurtamisen ja yhteistyön jälkeen.
Mut tämä vaan mun mielipide, en toki tiedä millaisesta valmentajasta ^Hebe^:n tapauksessa on kyse.


Sitten asiaan. Mua vituttaa se, että menin lukemaan tuota "Ongelmasyöjien mitä söit tänään" -ketjua. Ihan oikeesti, kuuluuko tommonen ketju Punttimimmien palstalle?! Mun mielestä oikea paikka olis SYLI:n foorum...
 
Oon pyöriny näillä sivuilla jonku verran ja ihmetelly itseasiassa samaa kuin Liz ongelmasyöjien palstasta.
Täällä toi palsta tosin on kaikin tavoin mukavampi lukea kun monilla muilla, sillä paranemismyönteisyys on täysin eri luokkaa kun Sylin sivuilla, IMO..

Mutta joo, hassua kun se on topic aktiivisimmasta päästä.
 
Oon pyöriny näillä sivuilla jonku verran ja ihmetelly itseasiassa samaa kuin Liz ongelmasyöjien palstasta.
Täällä toi palsta tosin on kaikin tavoin mukavampi lukea kun monilla muilla, sillä paranemismyönteisyys on täysin eri luokkaa kun Sylin sivuilla, IMO...

Itse kirjoittelin aikaisemmin tuonne palstalle "sairaana". Voin sanoa tsempanneeni todella paljon, nyt vointi on hyvä. Sh-ajatukset ovat lähes kaikonneet. Ärsyttävintä on myöntää, että syömishäiriöisten juttuja lukiessa iskee vähän ahdistusta, kun tietää itsekin kirjoitelleen samalla tyylillä ihan rehellisesti. Nyt ko. juttuja lukiessa vain ihmettelee, miten oikeasti on voinut ajatella noin sairaasti.

SYLI-palstalla en ole koskaan vierailluit. Tiedän paikan, mutta en ole keskusteluun osallistunut. Toisaalta siellä on parantumishenkisiä ihmisiä, toisaalta osa on ns. pro-ana-liikettä vastaan. On kai se tavallaan yksi askel kohti parantumista hakeutua punttimimmien, terveiden ihmisten pariin ja yrittää muuttaa ajatustapaansa. Kuitenkin omasta mielestäni ilman terapiaa ei homma etene. Live-tukea tarvitaan, netti ei riitä. Kyllähän sh-juttuja lukiessa jo ymmärtää, että ongelmat ovat syvällä päänsisällä, eikä pelkkä syömisen lisääminen väliaikaisesti riitä. Jos psyykkisen puolen kiemuroita ei ratkaista, ei hyvä olo ole pitkäaikaista. Itse pidän itseäni punttimimminä, mutta käyn silti terapiassa, että sh-ajatukset kukistuvat lopullisesti. ;)
 
Mä oon taas sitä mieltä et toi ^Hebe^:n mainitsema ohjelma kuulostaa aika kalliilta siihen nähden, mitä siinä saa... Kannattaa harkita sitoutuvansa valmennukseen kerralla vuodeksi, vuosivalmennuksen hinnat nimittäin pyörii siinä 400-800 euroa. Toi, että sä saat noi alkumittaukset ja ohjelman on hyvä alku, mut kyl niitä tuloksia alkaa näkyä vasta vähän pidemmän puurtamisen ja yhteistyön jälkeen.
Mut tämä vaan mun mielipide, en toki tiedä millaisesta valmentajasta ^Hebe^:n tapauksessa on kyse.

Niin, se riippuu ihan täysin valmentajasta. Itse maksoin jopa hiukan enemmän ensimmäisestä ravinto- ja treeniohjelmastani 1,5 vuotta sitten ja siihen sisältyi vain yksi yhteistreeni ja tapaaminen, ei alkumittauksia. Mutta se on ihan varma, ettei valmennus ole koskaan riittävän edullista meidän kuluttajien näkökulmasta, etenkin jos haluaa palvelua arvostetulta ja ammattitaitoiselta valmentajalta. Eikä tuo vuosivalmennuksen hintahaitari ole ihan noin suppea, kalleimmillaan ihan perus vuosivalmennus voi maksaa jopa yli 1000€. Siksi kannattaakin tehdä vertailua ja kysellä muiden kokemuksia, koska palveluita löytyy halvemmallakin.

Siinä oon samaa mieltä, että (riippuen ^Hebe^:n tavoitteista) vuosivalmennukseen sitoutuminen on varmasti kannattavaa jos tulevaisuuden tavoitteena on esim. kisaaminen :)
 
Pari sanaa ajatuksen aiheeksi noista kalliista valmennushinnoista.
Teen itse leipätyökseni yksilövalmennusta eli personal trainingia. Se hinta, minkä asiakas maksaa palvelusta koostuu käytetyistä tunneista sähköpostiliikenteessä, suunnittelutyössä ja ohjauksessa sekä konsultointipalveluna. Oma arvonsa on tietotaidolla, joka on rahassa mittaamatonta osaamista.
Jokainen hinnoittelee palvelunsa vapaasti ja asiakas päättää kuinka paljon on valmis sijoittamaan itseensä!
Mulla ei ole yksinkertaisesti varaa tehdä puoli-ilmaiseksi, vaikka kivahan se olis jeesata jos rahasta ei olis kiinni ihan vaan kaverinpalveluksena.
Esimerkki omasta hinnoittelustani, otan pt-asiakkaalta keskimäärin 300e/kk, johon hän saa 4 yhteistä harjoitusta kuukaudessa, ohjelmat päivityksineen, ravinto-ohjelma päivityksineen, kuntotestit(mm.inbody), konsultointipalvelu ja lisäravinne-etu. Etävalmennus hinnat on 100e/ kk, sisältäen 12h ohjausta/ vuosi, kaikkine ohjelminen ja konsultointipalveluineen. Harvennetuilla tapaamisilla hinta oni luonnollisesti edullisempi. Hinnoista maksetaan lisäksi verot päältä pois.
Esimerkiksi ravinto-ohjelman suunnitteluun alusta alkaen (ruokapäiväkirjan purku,palaute, ohjeet) menee mulla aikaa 4h. Tähän aikaan lasken sähköpostiliikenteessä käytetyn ajan. Teen jokaiselle oman, henkilökohtaisen suunnitelman tavoitteiden mukaisesti, ei sitä puolessa tunnissa varmaan kukaan tee, en minä ainakaan. Kuinka paljon itse maksaisit itsellesi tuntipalkkaa?-kysymys jota jokainen hintoja aprikoiva voi miettiä.
Meni varmaan hieman off topiciksi, mutta koin aiheekseni puolustaa ammattikuntaani.
Kannattaa kuitenkin tarkkaan selvittää, mitä PT/ valmentaja voi sinulle tarjota ja vastaako tarjonta tarpeisiisi. Valmentajilla on jokaisella omat vahvat osaamisalueensa, joten haastattele valmentajia, kysy, kartoita ja osta vasta sitten kun tiedät mitä rahojesi vastineeksi saat.
Syysterveisin,
Personal trainer Katarina Tunturi-Salonen
 
Helvetin flunssa vituttaa :curs:
toista viikkoa jo kauheassa köhässä, kohta keuhkot yskitty pihalle.
Just kun treenit alko sujua ja maistua niin iski tää köhä. Nyt oon antibioottikuurilla.
Koko kesä meni pilalle ku käsi oli kipsissä ja treenata ei voinu.
Paino nousee ja vitutus sitä myöten kasvaa:curs::curs::curs:
 
Olin eile ostoksilla Hesassa ja sen jälkee jäin kaverin kaa kattoo ilotulituksia. No ostosten jälkee vietii mun tavarat Kamppii tavarasäilytyksee. Ihmettelin ku saamassani lokerossa oli vielä tavaroita, laitoin kuitenkin tavarat sisää ja lähin ihailemaa niitä ilotuksia. Nii ja noi lokerothan toimii elektronisesti ilman avainta. Ku tultii sitte takasin ja syötin avauskoodin, huomasin että mun tavarat ei oo siel lokerossa enää, eikä oo matkalaukkuakaa. Sit soitettii vartiointi yrityksee josta tuli kaks miestä toteemaa, että toinen ryhmä oli avannu oven ja antanu tavarat venäläiselle turistille. Ottivat multa yhteystiedot ylös ja lupasivat että matkahuollosta soitellaa, nyt oottelen soittoa vaa... Sinne meni uudet juoksukengät, balleriinat, sateenvarjo, teet, marimekon uus pusukka, Tupperin tavaroita.. En tajuu miten sen lokeron avaajat ei oo tarkastanu lokeja enneku on antanu tavarat sille miehelle.
 
Ensimmäinen viesti jonka tälle foorumille kirjotan... Että hyvin alko. Mutta tänään, ah niin ihanana lauantaipäivänä, vituttaa se että olin menossa salille intopiukeana ja hymy naamalla ja, ULLATUUUUS, avainkortti ei toimi! VOI VITTUJEN KEVÄT! Ei päässy läski pumppaamaan. Ois ollu niin mahtava tehä kunnon treeni tänään ja nautiskella olosta loppupäivä niin EI! EI MILLÄÄN VITUN ILVEELLÄ! Voi vituttaa nyt niinku pientä eläintä...

Ps. Vituttaa myös keskenkasvuset kakarat joilla ei ole ihmissuhteissa minkäännäköstä kommunikaatiokykyä. Terve.
 
Olin eile ostoksilla Hesassa ja sen jälkee jäin kaverin kaa kattoo ilotulituksia. No ostosten jälkee vietii mun tavarat Kamppii tavarasäilytyksee. Ihmettelin ku saamassani lokerossa oli vielä tavaroita, laitoin kuitenkin tavarat sisää ja lähin ihailemaa niitä ilotuksia. Nii ja noi lokerothan toimii elektronisesti ilman avainta. Ku tultii sitte takasin ja syötin avauskoodin, huomasin että mun tavarat ei oo siel lokerossa enää, eikä oo matkalaukkuakaa. Sit soitettii vartiointi yrityksee josta tuli kaks miestä toteemaa, että toinen ryhmä oli avannu oven ja antanu tavarat venäläiselle turistille. Ottivat multa yhteystiedot ylös ja lupasivat että matkahuollosta soitellaa, nyt oottelen soittoa vaa... Sinne meni uudet juoksukengät, balleriinat, sateenvarjo, teet, marimekon uus pusukka, Tupperin tavaroita.. En tajuu miten sen lokeron avaajat ei oo tarkastanu lokeja enneku on antanu tavarat sille miehelle.

Oho! Onpas todella huonoa säilytyspalvelua! :eek: Voin uskoa, kuinka sua ärsyttää! :curs:
 
Vituttaa sovituskopit! :curs: Ne valot tuovat kyllä jokaisen epäkohdan tuhatkertaisena esille. Ei siis ollut hirveän kiva ostosretki... :(
 
... Eikä tuo vuosivalmennuksen hintahaitari ole ihan noin suppea, kalleimmillaan ihan perus vuosivalmennus voi maksaa jopa yli 1000€. Siksi kannattaakin tehdä vertailua ja kysellä muiden kokemuksia, koska palveluita löytyy halvemmallakin ...

Tuolla mun heittämällä hintahaitarilla hain takaa sitä, että ei välttämättä ole paras vaihtoehto maksaa kertaluontoisesta personaltreenauksesta lähes neljääsataa kun samalla hinnalla tai hieman lisää panostamalla saa valmennusapua vuodeksi. Mutta hinnat vaihtelee varmasti kovasti valmentajasta ja paketin sisällöstä riippuen, jokainen varmasti löytää omiin tarpeisiinsa sopivan kokonaisuuden.¨

Mutta joo, tää keskustelu kuuluis ehkä johonkin muuhun ketjuun.:)
 
Tänään vituttaa se että eilen lähti mopo lapasesta alkoholin kanssa, kuten myös pari päivää sitten opiskelijapippaloissa. Normaalisti kontrolli on pitänyt aina, Cipralexin aloitettuani näyttää siltä ettei nyt pysykään. Tuli siis tilitettyä kaverille, joka ei kyllä käytöstäni ansainnut. Ja nyt kaveri on kommunikointiyhteyden ulottumattomissa, joten en voi vielä selvitelläkään asiaa. Huoh.

Lisäksi vituttaa se että olen näin saamaton ja itsekuriton p*ska.
 
Nuhanpoikanen joka on pesiytynyt nenääni viime yönä. Katkaisee hyvän treeniputken hetkeksi.

Auroran sovituskopit. Minä inhoan myös sitä, että mihin tahansa pääsi käännät niin näet itsesi mitä epäedullisimmassa kulmassa. Ja se, että pienessä liikkeessä sinne sovituskopin eteen kerääntyy helposti pieni jono ihmisiä odottamaan omaa vuoroaan ja yritä siinä sitten ahdistumassa tehdä järkeviä ostoksia kun kauhealla kiireellä isket rytkyä niskaan.
 
Lopultakin sain itseäni niskasta kiinni ja hommasin heinäkuun lopussa salikortin.

Itse en kyllä mitään tuloksia vielä näe muuta kuin, että hauislihakset ovat yhä vain ja ainoastaan kyynärpäissä :itku: . Alkaako ne todella ollenkaan kasvamaan ylempää? Ja kun olen tällainen tikku niin olen yrittänyt kovasti saada olkapäihin lihasta - ilman tuloksia.

Näyttää niin hassunkuriselta, kun olkavarret on pelkkää luuta ja nahkaa ja sitten on oudot patit tuossa just kyynärpäiden yläpuolella :lol2:

Eli ei auta kuin lähteä taas tänään salille, jos sitä pikku hiljaa jotain tulisi... :rock:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom