Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
ärsyttää kun ei saa syödä/treenata normaalisti ilman että joku heittää jotain tyhmää kommenttia.. jos syön protskupatukkaa välipalaksi niin naureskellaan heti etteikö voi normaalia ruokaa syödä. lounaalla jos en laita margariinia leivän päälle (kun en tykkää mausta!) niin heti kommentti: "tuo sun syöminen menee kyllä jo vähän yli". siis mitä v***ua? jos toinen vetää pullaleipää 3 siivua metrin voikuorrutuksella sitä ei saa kommentoida mut jos syön ruisleipää ilman niin heti saa sanoa jotain inhottavaa. ei voi keskustella omasta harrastuksesta edes yhtään kavereiden kans kun nauretaan heti jollekin. "miten jaksat ottaa noin tosissaan tuon", "miten voit syödä proteiinimuffinsseja (olin leiponut niitä), ei ne voi olla hyviä ilman sokeria ja rasvaa" ym. ym. ei viitsi kohta samassa ruokalassa syödä kun aina teen jotain väärin, kuten otan liikaa salaattia tai lihakastiketta vaikka olis pizzaa tarjolla jne.

alkaa pikkuhiljaa palaa hermot! tänään viimeksi salilla kaveri tuli kun tein lähentäjiä (painoa 55kg ja proteiinijuoma penkin vieressä) ja naureskeli vain ja kommentoi jotain pahanmakuisista proteiinijuomista joita ei voi normaali ihminen juoda ja kuinka isoilla painoilla tulee vain isot jalat.. perkele.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttää kun itse on innostunut jostain asiasta ja sitten tulee joku ja lyttää koko ilontunteen täysin. Mikä helvetti siinä on kun ei voi olla onnellinen toisen puolesta ja vain kannustaa? Jos ystäväni olisivat tälläisiä, niin olisin sanonut jo kauan aikaa sitten ByeBye, mutta kun kyseessä on sukulaiset..ja niitähän ei voi valita :curs:
 
Motivaatio koulun käyntiin on ihan viturallaan. Mikään asiaan liittyvä ei kiinnosta pätkän vertaa saati, että sais luettua tentteihin kunnolla :curs: Sekin, ettei keskittymiskyky riittänyt edes huomaamaan tätä ketjua paikaltaan vaan piti mutkan kautta etsiä :wall:
 
Silmätulehdus. Hiphei.

Muutenkin suru puserossa kun ei taas hetkeen näe miekkosta ja maanantait minulle henkilökohtaisesti aina vaikeita vain koska on viikon ensimmäinen päivä.
Yritin ottaa jo illalla vähän positiivisempaa asennetta, että nyt iloinen mieli heti aamusta alkaen sitten.
05:30 soi kello ja tähän varmaan kuuluisi silmien aukaiseminen mutta vaikka kuinka yrittää repiä niin luomet ei liikahda milliäkään. Räpelsin siinä sitten sumussa vessaan ja veden avulla sain kaivettua paskat silmästä.
Opettajakin kehtasi kommentoida, että olenko krapulassa tullut opiskelemaan kun särkisilmilläni yritin jotain selkoa kalvoista saada.
Yritä siinä repiä riemua.

Jos huomenna?
 
Taas saa kolme viikkoa odotella lisää, että pääsee lääkäriin ja kuulee että otetaanko taas vähän lisää magneettikuvia vai mitä keksitään... ja sitten odotellaan taas kerran maksusitoumuksia vakuutuksesta... ja sitten vähän lisää odotellaan, että mitäs nyt tehään... helvetti, kyllästyttää tää odottaminen. JOkaiseen lääkärissäkäyntikertaan lataan aina kuitenkin kaiken toivon, että asiat edistyis edes hitusen, mutta turhaa se on... Toivoin jo kovasti, että pääsisin ens vuoden alusta takasin töihin, mutta taitaapi olla turha toivo, kun tää vaan venyy ja venyy..ja sitten vielä vähän venyy...
Tuntuu, ettei elämässä oo enää mitään ja mikään ei kiinnosta..ja kaikki se yhen ***** ranteen takia...
 
Kirjotukset. Hur kan jag vara så dålig i svenska?????
Tai ehkä kuitenkin: miten voin nytkin olla koneella enkä lukemassa?!?!
Hyi mua..... :(
 
Ärsyttää kun itse on innostunut jostain asiasta ja sitten tulee joku ja lyttää koko ilontunteen täysin. Mikä helvetti siinä on kun ei voi olla onnellinen toisen puolesta ja vain kannustaa? Jos ystäväni olisivat tälläisiä, niin olisin sanonut jo kauan aikaa sitten ByeBye, mutta kun kyseessä on sukulaiset..ja niitähän ei voi valita :curs:

jep, äiti teki sen taas kerran.
 
kroppa temppuilee... ensin oli tulossa pientä flunssaa, joka onneksi selättyi spirulinalevä uute kapseleilla (on muuten yhtä tehokas kun flunssa rokote,ja toimii! Kisaajat: suosittelen) meni viime vko poissa salilta.

Sitten kävin eilen hierojalla...meni kroppa ihan seksin. pyörrytti/oksetti/heikotti koko illan, ja juoksin vessassa varmasti 10kertaa. oli pakko alottaa tämäkin vko vapaa päivällä salilta.
Nyt on niska ihan jumissa (enemmän kuin ennen hierojaa) ei meinaa pää käänytä, ja koko selkärangassa sellainen olo, että haluais jonkun kävelemään selän yli jotta lukot aukeais... ihan tönkkö olo.

Ei olis paljon varaa sairastella.. :( toivoa sopii että nää tästä helpottaa.
 
nuha :wall: ottaa päähän kun tuntuu koko ajan väsyneeltä ja voimmattomalta, mutta ei se estä minua treenaamasta. ja polvi vieläkin kipeä
 
Uudessa työssäni ei ole yhtään taukoa 5 tunnin työvuorossa. Täytyy yrittää keksiä miten selvitä tuollaisista vuoroista. :itku:
 
Eilisessä treenissä nilkka petti ja jotenkin "rysähdin" jalan sivun päälle ja nyt on se sivu,päkiä ja nilkan sisäsyrjä älyttömän kipeä!!!:( No,nyt pystyy taas kävelemään,eilen se oli vähän hankalaa mutta ketuttaa silti....Raah,mun nilkat nyt on mitä on,joten miksen käytä sitä tukisidettä minkä omistan....:jahas: Pässi mikä pässi...
 
Jos kaverit/ perheeni välillä ihmettelee elämäntyyliäni yms. en ota siitä stressiä, mutta tänään olin saanut täysin tuntemattomalta ihmiseltä viestin eräälle foorumille (ei tämä foorumi), missä hän arvosteli suhtautumistani liikuntaan, ruokavalioon, säännölliseen vrk-rytmiin... Elämäntapoihini yleisesti. Ensimmäistä kertaa elämässäni suututtaa, kun tuntematon tulee arvostelemaan ivallisesti. Painukoon vi***un koko ämmä! :curs:
 
Multa poistettiin luomi ja lekuri kielsi treenaamisen ja suihkun pariksi päväksi...:( Kai siitä löytyy labrassa vielä joku syöpäkin niin Avôt!:itku:

Tosi turhautunu ja stressaantunut aamupäivä,se aika kuukaudesta kun mua pitäs vain kohdella kuin pumpulia etten ala poraamaan ja huutamaan:curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom