Pitää tehdä toiminnanohjausjärjestelmästä rautalanka ohje. Hemmetti. Ei siinä muuta, mutta kun pitäs vanhempienkin ihmisen älytä. (--> lisää rautalankaa)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku perhanan syysflunssa yrittää pukata päälle, mutta eieieieieieiei, mulle et ala! Ja vielä Adrian, (jos nyt ihan en vallan ole erehtynyt kuka olet) niin nykäse taas salilla hihasta joku päivä, parjataan niitä vinkuheiniä yhdessä :D
Pitäis lukee tenttiin..:
Pitäis lukee tenttiin, mutta ei innosta yhtään... :jahas: Päivä menee kohta kokonaan haaskaan, kun kulutan aikani täällä netissä.
Oon mä kyllä jo yhden jumpan ehtinyt aamulla pitää ja illalla vielä kaksi tulossa, joten ainakin jotain on saatu aikaiseksi.
Flunssa (?)
Tai ehkä ärsyttävintä tässä on se, etten tiedä onko tämä tavan flunssaa vai allergiaa. Vaihdoin elokuun alussa paikkakuntaa tullessani työharjoitteluun ja käytännöllisesti katsoen koko aika on mennyt pienessä kröhässä, kipuilussa, nuhassa ja kuumeisessa olossa. Yleensä olen suhteellisen terve, eikä flunssa uusiudu heti, jos se kerran tulee. Tänään kuulin yhdeltä työkaverilta, että sillä oli sama homma kun työskenteli siinä huoneessa missä minäkin. Oli yhden vuoden koko ajan ääni poissa, kurkku kipeänä ja pieni flunssa päällä ja usein poissa töistä. Kun hän muutti toimipistettä ongelma katosi. Onneksi tätä harkkaa on enää kuukausi jäljellä, vaikka ei kyllä innosta edes kyseistä aikaa tällaisessa olotilassa viettää. Treenit on mitä sattuu mutta eniten ärsyttää tietenkin tämä heikko olo ja se, ettei jaksa ottaa työharjoittelustakaan kaikkea sitä irti minkä voisi saada terveenä.
Kuulostaa tutulta :( Mulla oli samanlaisia oireita viime duunipaikassa ja lopulta selvisikin, että siellä on hometta. Voisiko tää olla mahdollista sunkin työpaikalla?