Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää tehdä toiminnanohjausjärjestelmästä rautalanka ohje. Hemmetti. Ei siinä muuta, mutta kun pitäs vanhempienkin ihmisen älytä. (--> lisää rautalankaa)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku perhanan syysflunssa yrittää pukata päälle, mutta eieieieieieiei, mulle et ala! Ja vielä :offtopic: Adrian, (jos nyt ihan en vallan ole erehtynyt kuka olet) niin nykäse taas salilla hihasta joku päivä, parjataan niitä vinkuheiniä yhdessä :D

:hyvä: Joo, niin tehdään! ;)
 
Tullut taas roppakaupalla paskaa niskaan tällä viikolla ja mikään ei sujunut muutenkaan. Lopullinen niitti oli, kun sain kuulla läheiseni menehtyneen :itku:. Onneksi nään perheeni ja rakkaan siskoni tänään :haart: Tulipahan taas muistutus, mikä oikeasti merkitsee jotain ja mikä on vaan pinnallista Scheissea. Vituttaa ja paruttaa. No tästä ei kovin helpolla onneksi enempää alaspäin voi vajota...
 
Niska jumissa, tosi vaikea kirjoittaa mitään, mutta pakko on, muuten jää suoritukset tekemättä tältä syksyltä. Tangonkin kun nostaa niskaan, niin tuntuu että niska räjähtää hetken jälkeen. Niksauttajalle käy tie tällä viikolla, luultavasti. Edelleen sataa ja tulee ja vituttaa kuin pientä eläintä.
 
Stressi,STRESSI!!Työt stressaa,perhe stressaa,ihmissuhteet stressaas...maha oikkuilee,närästää,mikä häiritsee KAIKKEA,treeniä,syömistä kaikkea ja sekös stressaa!!:itku:

Tarvitsen aivolepoa...miksi ihmisen tarvitsee ajatella koko ajan!?!?
 
Pitäis lukee tenttiin, mutta ei innosta yhtään... :jahas: Päivä menee kohta kokonaan haaskaan, kun kulutan aikani täällä netissä.
Oon mä kyllä jo yhden jumpan ehtinyt aamulla pitää ja illalla vielä kaksi tulossa, joten ainakin jotain on saatu aikaiseksi. :rolleyes:
 
Pitäis lukee tenttiin..:

hahaaa,tuttua, tää on mulla myös kohta taas edessä. pitäis varmaan heittää tietokone johonkin lukittuun kaappiin kun tentit lähenee. Jaksamista lukemiseen ja ohjaahan rauhallisesti (ne 2 tuntia illalla ;) )!

mulla on ihan höntti olo, vaikka nukuin pitkään. ettei sitten ois jotain flunssan tapasta tulossa. siitä on niin kauan, kun viimeksi olin kipeänä, etten ole edes ihan varma, mitä tämä nyt sitten on :D.
sitäpaitsi mulla on nyt loma pitkästä aikaa, en haluaisi nyt tulla kipeäksi.
 
Vituttaa eräs , joka on itsekkäinen ihminen kenet tunnen. Hän marisee aina kun asiat eivät mene kuten hän tahtoo. Mutta sitten jos asiat ovat hänen kannaltaan hyvin, hän itse sanoo muille "älkää marisko" yms. Kauhean tekopyhä ihminen. Hänen mottonsa ovat myös "se on sun vika jos en tykkää susta" ja "en oo ilkee, en vaa tykkää susta". :eek:

Kasvanu hirveät agressiot ko. henkilöä kohtaan. Osaa olla mukavakin, mutta... Melko idiootti usein. :jahas:
 
Pitäis lukee tenttiin, mutta ei innosta yhtään... :jahas: Päivä menee kohta kokonaan haaskaan, kun kulutan aikani täällä netissä.
Oon mä kyllä jo yhden jumpan ehtinyt aamulla pitää ja illalla vielä kaksi tulossa, joten ainakin jotain on saatu aikaiseksi. :rolleyes:

heh, aivan sanasta sanaan minä. Ei vaan pysty lukemaan ei. Ja vielä siihen päälle vitutuksena se, että en muistanutkaan miten vaikeaa on mulle pitää aamujumppaa. Ei vaan oo kroppa kasilta hereiltä, ei millään.
 
Vitun iPhone ei toimi ikinä kunnolla sillon kun tarve olisi suurin :/
 
Miekkonen ei saanu sitten töistä vapaata eli tää joutuu lähtee tänään yksin Stray Catsin keikalle :/ Keikka kyllä ilostuttaa, mutta vituttaa, kun oli oottanut et yhdessä mentäis.

Nyt ois sit yks ylimääränen lippu, toivottavasti saan sen jollekin myytyä.
 
Juoksukielto :curs: :wall:

Ai vitunvittu. Tiesinhä mie mitä on tulossa mut silti...minnuu vituttaaaa! Ja hölmö olen, jos menen ja juoksen. Perkele mie millään pyörälenkeillä kuntoon pääse, miks tän pitää olla näin vaikeeta. Pääsis ees kävelemään kunnolla alamäet alas, ni auttas asiaa (saattas ylämäet sit onnistuu vähän lujempaa, toiveikas?) muttako ei :itku:
 
Flunssa (?)


Tai ehkä ärsyttävintä tässä on se, etten tiedä onko tämä tavan flunssaa vai allergiaa. Vaihdoin elokuun alussa paikkakuntaa tullessani työharjoitteluun ja käytännöllisesti katsoen koko aika on mennyt pienessä kröhässä, kipuilussa, nuhassa ja kuumeisessa olossa. Yleensä olen suhteellisen terve, eikä flunssa uusiudu heti, jos se kerran tulee. Tänään kuulin yhdeltä työkaverilta, että sillä oli sama homma kun työskenteli siinä huoneessa missä minäkin. Oli yhden vuoden koko ajan ääni poissa, kurkku kipeänä ja pieni flunssa päällä ja usein poissa töistä. Kun hän muutti toimipistettä ongelma katosi. Onneksi tätä harkkaa on enää kuukausi jäljellä, vaikka ei kyllä innosta edes kyseistä aikaa tällaisessa olotilassa viettää. Treenit on mitä sattuu mutta eniten ärsyttää tietenkin tämä heikko olo ja se, ettei jaksa ottaa työharjoittelustakaan kaikkea sitä irti minkä voisi saada terveenä.
 
Flunssa (?)


Tai ehkä ärsyttävintä tässä on se, etten tiedä onko tämä tavan flunssaa vai allergiaa. Vaihdoin elokuun alussa paikkakuntaa tullessani työharjoitteluun ja käytännöllisesti katsoen koko aika on mennyt pienessä kröhässä, kipuilussa, nuhassa ja kuumeisessa olossa. Yleensä olen suhteellisen terve, eikä flunssa uusiudu heti, jos se kerran tulee. Tänään kuulin yhdeltä työkaverilta, että sillä oli sama homma kun työskenteli siinä huoneessa missä minäkin. Oli yhden vuoden koko ajan ääni poissa, kurkku kipeänä ja pieni flunssa päällä ja usein poissa töistä. Kun hän muutti toimipistettä ongelma katosi. Onneksi tätä harkkaa on enää kuukausi jäljellä, vaikka ei kyllä innosta edes kyseistä aikaa tällaisessa olotilassa viettää. Treenit on mitä sattuu mutta eniten ärsyttää tietenkin tämä heikko olo ja se, ettei jaksa ottaa työharjoittelustakaan kaikkea sitä irti minkä voisi saada terveenä.

Kuulostaa tutulta :( Mulla oli samanlaisia oireita viime duunipaikassa ja lopulta selvisikin, että siellä on hometta. Voisiko tää olla mahdollista sunkin työpaikalla?
 
Olen antanut itselleni illan vapaaksi (piiiiitkästä aikaa) ja ollaan lähdössä kavereiden kanssa leffaan. Pienen herkutteluluvan olen myös itselleni antanut. Mutta - ei tee mieli mitään herkkua =D ei siis yhtikäs mitään! kävin jo alustavasti marketissa "etsimässä" jotain hyvää mutta mitään esim makeaa ei tee mieli. Ei oo todellista..dietillä oon nyt ollu ja nyt olis semmone väli et sais syödä jotain speciaalia niin ei nappaa mikään...-.-
 
Yoan, Ihmismieli on julma :D Itsekkin maratonille tankatessa sain tosiaan ahtaa sitä sapuskaa naamariin vaikka yhtään ei tehnyt mieli. Vatutti suunnattomasti sillä olin hekumoinut noita muutamaa päivää jo kauan aikaa ja sitten mikään ei napannut.
Ja itse kun olen tällainen karkkipäivä-ihminen niin yleensä sitä perjantaita/lauantaita odottaa kuin kuuta nousevaa, ostaa herkkuja valmiiksi ja sitten kun se päivä koittaa ja saisi tosiaan puputtaa kaikkea namia mistä on haaveillut pitkin viikkoa niin tekisi vain mieli napata se rahkapurkki sieltä jääkaapista.

Minnuu vituttaa sadesää. OK, rakastan syksyä ja kylmää ilmaa ja synkkyyttä (ihan oikeasti) mutta, että pitää sataa koko saakelin päivä kaatamalla. Juoksujalkaa vipattaa mutta kävin sitten tekemässä vaihtoehtotreenin salilla ja päälle uimassa kolme kilsaa hallissa. En halua flunssaa ja tuossa säässä rämpimällä saisin sen heti.
 
Kuulostaa tutulta :( Mulla oli samanlaisia oireita viime duunipaikassa ja lopulta selvisikin, että siellä on hometta. Voisiko tää olla mahdollista sunkin työpaikalla?


Kai se voi olla mahdollista vaikka en tiedäkään, onko siellä tehty homemittauksia. Myös kloori tai muut kemikaalit voivat toisaalta aiheuttaa samanlaisen olon, ainakin niin olen kuullut. Tänään on olo ollut jo pikkuisen parempi mutten ollutkaan koko päivää toimistossa.
 
Kirjoitin tuonne "Mikä tänään ilostuttaa" -palstalle ihan innoissani, että olen lopulta löytänyt ja keksinyt sen mitä haluan tehdä ja päätin siis hakea opiskelemaan erästä alaa aikuisopiskeluna töiden ohella (asuntolainat on kuitenkin maksettava joten töissä on oltava). Arvatkaapa mitä?!? se koulutus johon päätin hakea ja jonka hakuajan alkamista olen odottanut kuin kuuta nousevaa: ei ole mahdollista hakea syksyllä tähän koulutukseen vaikka piti olla :curs:

Olen niin pettynyt, että itkuhan siitä tuli :itku:
eipähän sille tietty minkä mahda ja ehkä tämä koulutus on mahdollista hakea esimerkiksi keväällä 2009, mutta olin niin valmistunut että on jotain toivoa vaihtaa alaa. HARMITTAA!!!! :(
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom