Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
No sulla ei todellakaan ole kiire. Mä olen VARMA siitä mitä haluan tehdä vasta nyt, ja oon kohta 27 vuotta.

Kaikissa ammateissa voi kehittää itseään. Se on itsestä kiinni se! Opiskelet nyt sitä mitä haluat ja alaa voi aina vaihtaa. AMKkin kestää keskimäärin sen 3-4 vuotta, eli et ole mikään vanha senkään käytyäsi.

Kiitti tsempistä! :) Niin, tiedän ettei tässä todellisuudessa mikään hoppu ole. Ukkokin on koittanut takoa mun päähän, että useimmat ihmiset tietää sen "oman alansa" vasta vanhempana kun on jo nähty elämää ja kokeiltu erilaisia työtehtäviä. Harvemmalla se lapsuuden haaveammatti (esim. eläinlääkäri :rolleyes:) pätee enää aikuisena.

Totesin sitten eilen, että oman alan löytämistä voisi verrata vaikka rakkauden löytämiseen. Ei se väkisin etsimällä löydy, se tulee vastaan sitten kun niin on tarkoitus tapahtua :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihakset ei palaudu millään ja polvet reistailee....:(

Täälläkin vähän epätietoisuutta tulevaisuudesta. Yksi väärä ammatti jo hankittu ja ensvkon jälkeen alkaa uusi koulu ja toivottavasti uudet kujeet. Toisaalta en jaksais ressata kyseisestä asiasta.. haluaisin antaa vaan elämän kuljettaa sen kummemmin miettimättä.
 
Sairaanhuolto ottaa nyt päähän. Päivällä alko alaselkä särkee ja kipu vaa voimistunu. Menin kuitenki töihin ja puolen tunnin jälkee totesin ettei tuu mitää, ku en voi ees kumartuu, pelkkä seisominenki sattuu... Noh pääsin lähtee töistä ja lähdin käymää päivystyksessä. Sieltä mulle todettiin ettei ole yöpäivystyksen, eikä ees päivystyksen asia, että maanantaina omalle lekurille. Voimistuva työt estävä alaselän kipu ei siis vaa riitä syyks päästä lääkärille viikonloppusin. :jahas:
 
Huonosti nukuttu "yö" yötöiden jälkeen ja se, kun kesä loppuu ja pitäs lähtee takas opiskelupaikkakunnalle. Ei yhtään kiinnosta! Vaikka kuinka koitan ajatella asiasta positiivisesti, niin silti surettaa, ahistaa ja vituttaa..:(:(:curs:
 
Tänää pääsin vihdoin lääkärille, välilevyssä on kuulemma vikaa, tutki aika perusteellisesti ja määräs lääkeet... Puoltoista viikkoo saikkua ja katotaa lähteekö parantuu, jossei joudutaa tilanne arvioimaa uusiks. Lääkkeet ainaki on vahvat, eli nyt ehkä kipuki helpottaa :(
 
Tänää pääsin vihdoin lääkärille, välilevyssä on kuulemma vikaa, tutki aika perusteellisesti ja määräs lääkeet... Puoltoista viikkoo saikkua ja katotaa lähteekö parantuu, jossei joudutaa tilanne arvioimaa uusiks. Lääkkeet ainaki on vahvat, eli nyt ehkä kipuki helpottaa :(

Toivottavasti helpottaa pian! Tiiän kyllä miten vittumaista selkäkipu on, ku viime syksynä meni useampi kuukausi selkävaivojen kanssa :/ Ja edelleen alaselkä muistuttaa olemassa olostaan kipuilemalla silloin tällöin.
 
Prkl kun muljautin olkapään pulloverissa oikein kunnolla, onneks en sentään sijoiltaan saanu. Ihan tietosesti vielä lämmittelinkin huolella... Eikä ollu sellasta rautakasaa näpeissä, mitä ei ois ennenkin saanu ylös. Joskus ei vaan onnistu. :( Ja niin, just maksoin hirveen rahan balettitunneista (se vois melkein yksin jo riittää syyks tähän threadiin postaamiseen) enkä sinnekään sitten pääse tällä viikolla, toivottavasti ees seuraavalla. :/
 
Isännän pari kaveria tuli viikonloppuna yllättäen meille yöksi. Ei siinä mitään, kiva kun kävivät. Nyt vaan on tuo sohva märkä ja vaikkei mitään myönnetä, niin eipä tässä paljon vaihtoehtoja ole mitä siinä sohvassa on... Menin vielä aamulla istumaan siihen ja ihmettelin, miksi se on kostea. Pojat vastas, että "Vettä varmaan äsken vähän roiskahti". "Aijaa" ja sitten tunnustelin sitä sohvaa, että kyllä se nyt niin isolta alalta kostea on, ettei siihen istua kannata ja menin lattialle jatkamaan puuron syöntiä, enkä ees pessy käsiä! :wall: Tajuttiin vasta, kun ruettiin kavereiden poislähdettyä siivoamaan sohvaa kasaan, miten märkä se tosiaan on ja miltä se haisee. Kiitos käynnistä, muttei nyt ihan välttämättä olis tarvinnu meidän sohvalle kusta! :curs: Etsi nyt sitten kaikkien muutto- ja reissuruljanssien lisäksi pesulaa ja keinoa, miten sen sohvan sinne pesulaan saisi. Eikä ollu ees mikään vanha halpissohva, prkl!!!
 
Isännän pari kaveria tuli viikonloppuna yllättäen meille yöksi. Ei siinä mitään, kiva kun kävivät. Nyt vaan on tuo sohva märkä ja vaikkei mitään myönnetä, niin eipä tässä paljon vaihtoehtoja ole mitä siinä sohvassa on... Menin vielä aamulla istumaan siihen ja ihmettelin, miksi se on kostea. Pojat vastas, että "Vettä varmaan äsken vähän roiskahti". "Aijaa" ja sitten tunnustelin sitä sohvaa, että kyllä se nyt niin isolta alalta kostea on, ettei siihen istua kannata ja menin lattialle jatkamaan puuron syöntiä, enkä ees pessy käsiä! :wall: Tajuttiin vasta, kun ruettiin kavereiden poislähdettyä siivoamaan sohvaa kasaan, miten märkä se tosiaan on ja miltä se haisee. Kiitos käynnistä, muttei nyt ihan välttämättä olis tarvinnu meidän sohvalle kusta! :curs: Etsi nyt sitten kaikkien muutto- ja reissuruljanssien lisäksi pesulaa ja keinoa, miten sen sohvan sinne pesulaan saisi. Eikä ollu ees mikään vanha halpissohva, prkl!!!

Hyi saatana! Otan osaa. :curs:
Miehen kaveri sammui kerran meille (täällä oli bileet) ja jätettiin se matolle nukkumaan kun muut lähdettiin baariin. Takas tullessa se oli oksentanut matolle. Hyi helvetti! Matto oli vielä osittain pöydän alla niin että se oksu huomattiin vasta seuraavana aamuna. Sanoin sit tälle miehelle että peset maton ite. Loppupeleissä sitten pesin sen kuitenkin itse.. :rolleyes:
 
yksi ihminen joka avautui ihan syyttä suotta mulle asioista, jotka ei kuulu mulle lainkaan... olis itse ollut vähän enemmän paikalla, niin ei olis niin hankalaa... :curs:
 
Pitäis tehä esseetä ja lukea tenttiin, mutta ei millään jaksais, ja niska vetää jumiin koko ajan. Sattuu, auts... pakko tässä on silti alkaa jotain tekemään asiaan liittyen. Sataa...
 
Työt. Viimeinen päivä torstaina ennen lomaa, sekin on säälittävä viikon loma, mutta taukoa silti. Mä en jaksa enää, eikä mua kiinnosta, vaikka asiat hoituis vähän puoliteholla. Ilmeisesti koko meidän työryhmää ei kiinnosta, enkä jaksa enää sanoa asiasta.
 
Olen nyt katsellut videolta muutamat viime treenit ja huomannut miten hienosti massanhankinta on onnistunut. Niin hienosti, että tästälähtien treenaan kokomustassa säkissä :jahas:.
 
Vituttaa koko treenikuvio. Tajusin, kuinka epäkiitollista hommaa tämä on. Ensinnäkin, treenaus vaatii paljon aikaa, rahaa, energiaa yms. panostusta. Ja mitä siitä saa? Muut "tavalliset" naiset pitävät outona ja friikkinä, kun käyn liikaa salilla. Miehet pitävät puolestään epä-seksikkäänä ja peniskateellisena naisena. Eilenkin sain taas kuulla kunniani jutellessani (ex!)treenikaverini(mies) kaverini kanssa salilla: " Ei naiselle kyl sovi lihakset, naisten tulee käydä salilla, jotta olisivat timmissä kunnossa ja ettei olis rasvaa yms. Eihän naiset mitää lihaksia tarvi, eikä se oo kyl seksikästäkään". Kiitos vaan, a) sen takia, etten ainakaan kenenkään mielestä ole lihaksikas vajaan 4 vuoden treenin jälkeen, koska minulle sanotaan noin päin naamaa ja b) tajusin kuinka typerää ja turhaa touhua tämä on.

Lisäksi ärsyttää a) ettei kukaan kannusta minua treenauksessa b) kaikki eivät edes tiedä, että treenaan, koska en ilmeisesti ole kehittynyt yhtään, eikä ketään muutenkaan kiinnosta
c) en tiedä keneltä hakisin kannustusta asialle, koska miehet nauravat treenaaville naisille ja naiset sitten vain oudoksuvat.
 
Oikeesti mie en ymmärrä mistä työ tuollaisia tuttuja kiskotte!

Itteeni lähinnä kannustetaan reenaamaan, kukaan ei mies eikä nainen oo ikinä kauhistellut tai dissannut.
 
Vituttaa koko treenikuvio. Tajusin, kuinka epäkiitollista hommaa tämä on. Ensinnäkin, treenaus vaatii paljon aikaa, rahaa, energiaa yms. panostusta. Ja mitä siitä saa? Muut "tavalliset" naiset pitävät outona ja friikkinä, kun käyn liikaa salilla. Miehet pitävät puolestään epä-seksikkäänä ja peniskateellisena naisena. Eilenkin sain taas kuulla kunniani jutellessani (ex!)treenikaverini(mies) kaverini kanssa salilla: " Ei naiselle kyl sovi lihakset, naisten tulee käydä salilla, jotta olisivat timmissä kunnossa ja ettei olis rasvaa yms. Eihän naiset mitää lihaksia tarvi, eikä se oo kyl seksikästäkään". Kiitos vaan, a) sen takia, etten ainakaan kenenkään mielestä ole lihaksikas vajaan 4 vuoden treenin jälkeen, koska minulle sanotaan noin päin naamaa ja b) tajusin kuinka typerää ja turhaa touhua tämä on.

Lisäksi ärsyttää a) ettei kukaan kannusta minua treenauksessa b) kaikki eivät edes tiedä, että treenaan, koska en ilmeisesti ole kehittynyt yhtään, eikä ketään muutenkaan kiinnosta
c) en tiedä keneltä hakisin kannustusta asialle, koska miehet nauravat treenaaville naisille ja naiset sitten vain oudoksuvat.

Käääk! Älä sano noin:). Yksinäistä puurtamistahan tämä välillä on ja muutokset omassa kropassa välillä tuskastuttavan hitaita, mutta turhaa ei missään nimessä. Muiden mielipiteille ei myöskään kannata antaa liikaa painoarvoa, kyllä minullekin on vaikka minkalaiset maratoonarin ruumiinrakenteella varustetut vinkuheinät ilmoitellut että lihakset ei sovi naiselle, so what. En treenaa kenellekään muulle eikä kiinnosta minkälaisia tuntemuksia se herättää tai jättää herättämättä. Harrastus tämä on muiden joukossa. Se kyllä auttaa kovasti jos on joku kelle tilittää hyvin/ huonosti sujuneesta treenistä, puntaroida eri treeniohjelmia tai valittaa kipeitä lihaksia. Käy vaikka täällä pakkiksella avautumassa ensihätään, eiköhän täältä löydy kannustusta.:)
 
Iski paniikki kun tajusin, että laaja kaveripiirini hajoaa. Kaikki lähtevät eri suuntiin, kaikilla on pian suuri ajanpuute ja parhaimmillaan välimatkaa on todella paljon (yksi kaveri muuttaa Lontooseen, toinen suuntaa Sveitsiin).

Minä jäin vielä hetkeksi aloilleni mutta kohta se muutto on edessä minullakin. Haikeaa nähdä kavereita viimeistä kertaa kun on mahdollista, että seuraavan kerran nähdään vasta vuoden tai parin päästä. Toki on meset, puhelimet ja facebookit, mutta onhan se niin kaukana siitä tuesta ja turvasta minkä saa kun kaveri on siinä kahvipöydän toisella puolella juoruilemassa ja jakamassa huolia. :(
 
rasitusvamma edelleen jalassa. lenkillä en saa käydä viikkoon.
lenkkeily pitää korvata pyöräilyllä ja enemmän uimista.

ja tänään ukkosti todella paljon/lujaa ja se sitten päätti iskeä juuri meidän talon viereen ja meidän kotiteatteri ja digiboxi on sökönä :(

ja rahaa menee vessan/vanhan eteisen remonttiin koska sielä oli vesivahinko ja nyt suihkussa on vissiin joku putki rikki.
kaikki maksaa ihan liikaa ! :curs:
 
Tänään on ollut tosiaan kovin tapahtumarikas päivä.. Aamulla hammaslääkärissä, olin paikatuttamassa ensimmäisen reikäni ja pelkäsin hirveästi. Onneksi se meni hyvin puudutuksen ansiosta, eikä puudutuskaan onneksi sattunut.

Sitten kävin tutkituttamassa kainaloni, jossa pitkään ollut ihmeellinen patti, joka välillä on suurempi ja kipeämpi ja välillä katoaa kokonaan :eek: Koko vaihdellu 1x1 cm:stä pingispallon kokoiseen pattiin. Lääkäri sanoi sen olevan turvonnut hikirauhanen melkein 100% varmuudella, mutta käski silti seurailla pattia. No, ei tässä mitään, mutta tämän kainalon puoleisessa rinnassa oli lääkärin mukaan ihmeellisiä herneen kokoisia muhkuroita, joita minun pitäisi myös seurailla :confused: Eli on tietenkin mahdollisuus että pahimmassa tapauksessa minulla olisi rintasyöpä/kasvain.

Vuodatus jatkuu.. Sopimustani ei jatketa nykyisellä työpaikallani. Liikaa työntekijöitä ja nuoret lentää tietenkin ekana ulos. No se oli ihan ennustettavissa mutta mulkku esimieheni oli vain kylmästi laittanut seinälle uudet työlistat, joissa nimeäni ei edes ole, eikä itse tehnyt MITÄÄN aloitetta keskustellakseen kanssani asiasta!! Itse jouduin mennä kyselee asiasta ja silloinkin kertoessaan, ettei sopimustani jatketa, puhui asiasta kuin se olisi maailman luonnollisin asia "se on voivoi" eikä edes pahoitellut kertaakaan asiaa minulle. Suoraan sanottuna mulkku ämmä, ei kyllä jää ikävä paikkaa, mutta eipä ole kiva ettei ole duuniakaan!

Ainoa valopilkku on, että laitettiin eilen poikaystävän kanssa asuntohakemuksia menemään Keravalle, jossa olisi myös tarjolla duunia s-ryhmän paikoista (työskentelen siis s-ryhmässä). Eli olisi mahdollisuusia saada sieltä uusi työpaikka.

En voi sanoa kyllä että hyvin mullaki menny tää päivä :rock: Ens viikolla vika vuoro tuolla paskassa ja tekis mieli haistattaa pitkät, mutta ehkä käyttäydyn mielummin fiksusti ja puran sitä tänne muiden harmiksi. :rolleyes:
 
Joku perhanan syysflunssa yrittää pukata päälle, mutta eieieieieieiei, mulle et ala! Ja vielä :offtopic: Adrian, (jos nyt ihan en vallan ole erehtynyt kuka olet) niin nykäse taas salilla hihasta joku päivä, parjataan niitä vinkuheiniä yhdessä :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom