Tänään on ollut tosiaan kovin tapahtumarikas päivä.. Aamulla hammaslääkärissä, olin paikatuttamassa ensimmäisen reikäni ja pelkäsin hirveästi. Onneksi se meni hyvin puudutuksen ansiosta, eikä puudutuskaan onneksi sattunut.
Sitten kävin tutkituttamassa kainaloni, jossa pitkään ollut ihmeellinen patti, joka välillä on suurempi ja kipeämpi ja välillä katoaa kokonaan
Koko vaihdellu 1x1 cm:stä pingispallon kokoiseen pattiin. Lääkäri sanoi sen olevan turvonnut hikirauhanen melkein 100% varmuudella, mutta käski silti seurailla pattia. No, ei tässä mitään, mutta tämän kainalon puoleisessa rinnassa oli lääkärin mukaan ihmeellisiä herneen kokoisia muhkuroita, joita minun pitäisi myös seurailla
Eli on tietenkin mahdollisuus että pahimmassa tapauksessa minulla olisi rintasyöpä/kasvain.
Vuodatus jatkuu.. Sopimustani ei jatketa nykyisellä työpaikallani. Liikaa työntekijöitä ja nuoret lentää tietenkin ekana ulos. No se oli ihan ennustettavissa mutta mulkku esimieheni oli vain kylmästi laittanut seinälle uudet työlistat, joissa nimeäni ei edes ole, eikä itse tehnyt MITÄÄN aloitetta keskustellakseen kanssani asiasta!! Itse jouduin mennä kyselee asiasta ja silloinkin kertoessaan, ettei sopimustani jatketa, puhui asiasta kuin se olisi maailman luonnollisin asia "se on voivoi" eikä edes pahoitellut kertaakaan asiaa minulle. Suoraan sanottuna mulkku ämmä, ei kyllä jää ikävä paikkaa, mutta eipä ole kiva ettei ole duuniakaan!
Ainoa valopilkku on, että laitettiin eilen poikaystävän kanssa asuntohakemuksia menemään Keravalle, jossa olisi myös tarjolla duunia s-ryhmän paikoista (työskentelen siis s-ryhmässä). Eli olisi mahdollisuusia saada sieltä uusi työpaikka.
En voi sanoa kyllä että hyvin mullaki menny tää päivä
Ens viikolla vika vuoro tuolla paskassa ja tekis mieli haistattaa pitkät, mutta ehkä käyttäydyn mielummin fiksusti ja puran sitä tänne muiden harmiksi.