Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitte ne ei vaan tajua! :D Aika monta kertaa mun mielestä me ollaan riidelty/kränätty ja toinen puolisko ollu myöhemmin: "ai siis millon me muka kränättii? en mä vaa huomannu.." :lol2:
Tuo kuulostaa hyvinki tutulta. :D "Jospa nyt lopetettais tää riitely. - Eihän myö mitään olla riidelty" :D
Idiootit jotka on pankissa töissä, ask no more.
Kun en vittu tiedä, mitä haluan tulevaisuudeltani :wall: Haluaisin lähteä yliopistoon tai AMK:hon ensivuonna, mutta niin isoa siirtoa ei viitsi tehdä jos ei ole varma tavoitteistaan. Mulla on ainakin 5 eri vaihtoehtoa, enkä tosiaan tiedä mitä haluaisin eniten. Tai tiedän, mutta sinne mulla ei ole vielä mahdollisuutta päästä, kun mulla ei ole AMK-koulutusta :curs:
Ois kiva saada ajoissa luettua itselleen sellainen hyvä ammatti, missä viihtyy ja missä vois kehittää itseään tulevaisuudessakin. Mun päässä jyskyttää joku ajastin ja tuntuu että on hirvee kiire löytää se "oma juttu" mitä lähteä toteuttamaan. Ahdistaa, kiristää, puristaa.