Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tai sitte ne ei vaan tajua! :D Aika monta kertaa mun mielestä me ollaan riidelty/kränätty ja toinen puolisko ollu myöhemmin: "ai siis millon me muka kränättii? en mä vaa huomannu.." :lol2:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai sitte ne ei vaan tajua! :D Aika monta kertaa mun mielestä me ollaan riidelty/kränätty ja toinen puolisko ollu myöhemmin: "ai siis millon me muka kränättii? en mä vaa huomannu.." :lol2:

Tuo kuulostaa hyvinki tutulta. :D "Jospa nyt lopetettais tää riitely. - Eihän myö mitään olla riidelty" :D
 
Tuo kuulostaa hyvinki tutulta. :D "Jospa nyt lopetettais tää riitely. - Eihän myö mitään olla riidelty" :D

Ai, meillä se menee kyllä juurikin toisin päin. :rolleyes:
 
Flunssaa pukkaa ja kisadieetillä. Se on vissiin enemmän sääntö kuin poikkeus, että kaikki sairastuu dieetillä... :rolleyes:
 
Kurkkukipu ja kuume. Pitää haalia itselle läjä kirjoja (onko suosituksia?) ja katsoa telkusta olympialaisia. Vähän vain vitskuttaa, kun just pääsin uuden ohjelman ja salin makuun, loppuviikosta olisi tiedossa matkustusta ja muuta ohjelmaa ja työharjoittelunkin jutut odottaa.
 
Se mikä todella käy luonnon päälle on, kun astiat kääntyy astianpesukoneessa ympäri, ja täyttyy sellaisella kuoleman liejulla! Jos haluaisin pestä ne pirun purnukat käsin, en olisi konetta hommannutkaan...:rolleyes:
 
Se, että kun tulee aamulla töihin seitsemäksi ja ylipirteät asiakkaat kommentoivat ulkonäköäni "oletpas sinä väsyneen näköinen" tyyliin- minä vaan yritän hymyillä ystävällisesti ja vastata jotain kiltisti, vaikka mieleni tekisi hypätä tiskin yli suoraan kurkkuun kiinni ja puristaa se prkleen ylipirteys ulos :curs:

Toinen- koirien taluttajat, jotka pitää sitä hihnaa monen metrin mittaisena ja sitten se rakki on tien toisella laidalla ja ite taluttaja toisella laidalla. Ja kaiken päälle ne paskiaiset kattoo sitten pahasti ja huutelee perään kun ite yrittää pujotella pyörän kans jostain ohi :curs: Ja samaisesta ihmisryhmästä "tää meidän Musti on kiltti, ei tarvii pelätä yms." ja samaan aikaan Musti hyppii vasten, työntää kuonoa haaruksiin ja näyttää hampaitaan.. Aina ei ole kyse siitä että pelkäisi sitä kyseistä koiraa, vaan on olemassa ihmisiä jotka ei vaan tykkää :urjo:
 
Pitää lähteä ihan kohta ruokakauppaan. :curs: Voi että mä vihaan sitä! Rahaa palaa, kuluu aikaa, lähikaupassa on aina jotain tuttuja, joiden kanssa pitää jäädä seurustelemaan, ja lisäksi kantamukset painaa aina ihan liikaa... :itku:
 
Polvi edelleen paskana lähes kahden viikon levon jälkeen. Jalkoja ei voi kuvitellakaan treenaavansa, kaiken aerobisen tekeminen on mahdotonta, kun polvea ei kärsi koukistaa. Tästä johtuen olo on turvonnut ja lihava, kun kuitenkin syön ihan samalla tavalla (en osaa vähentää, kun sitten on nälkä!) kuin jos treeniä on se 6-7 tuntia viikossa.
 
Aikataulut kusee kun ihmiset ei pidä sovituista ajoista kiinni. Piti olla kotona, että kaveri saa kamaa lainaan ja sit se tulee tunnin myöhässä sovitusta... joo, on mulla joskus muutakin elämää kun istua kotona ja odottaa toista.
 
Kun en vittu tiedä, mitä haluan tulevaisuudeltani :wall: Haluaisin lähteä yliopistoon tai AMK:hon ensivuonna, mutta niin isoa siirtoa ei viitsi tehdä jos ei ole varma tavoitteistaan. Mulla on ainakin 5 eri vaihtoehtoa, enkä tosiaan tiedä mitä haluaisin eniten. Tai tiedän, mutta sinne mulla ei ole vielä mahdollisuutta päästä, kun mulla ei ole AMK-koulutusta :curs:

Ois kiva saada ajoissa luettua itselleen sellainen hyvä ammatti, missä viihtyy ja missä vois kehittää itseään tulevaisuudessakin. Mun päässä jyskyttää joku ajastin ja tuntuu että on hirvee kiire löytää se "oma juttu" mitä lähteä toteuttamaan. Ahdistaa, kiristää, puristaa.
 
Tällä hetkellä päähän ottaa eniten ihmisten kateus ja se, että eivät ne ystäviksi luullut osaakaan puhua kuin selän takana p******a. :jahas:
 
Kun en vittu tiedä, mitä haluan tulevaisuudeltani :wall: Haluaisin lähteä yliopistoon tai AMK:hon ensivuonna, mutta niin isoa siirtoa ei viitsi tehdä jos ei ole varma tavoitteistaan. Mulla on ainakin 5 eri vaihtoehtoa, enkä tosiaan tiedä mitä haluaisin eniten. Tai tiedän, mutta sinne mulla ei ole vielä mahdollisuutta päästä, kun mulla ei ole AMK-koulutusta :curs:

Ois kiva saada ajoissa luettua itselleen sellainen hyvä ammatti, missä viihtyy ja missä vois kehittää itseään tulevaisuudessakin. Mun päässä jyskyttää joku ajastin ja tuntuu että on hirvee kiire löytää se "oma juttu" mitä lähteä toteuttamaan. Ahdistaa, kiristää, puristaa.

No sulla ei todellakaan ole kiire. Mä olen VARMA siitä mitä haluan tehdä vasta nyt, ja oon kohta 27 vuotta.

Kaikissa ammateissa voi kehittää itseään. Se on itsestä kiinni se! Opiskelet nyt sitä mitä haluat ja alaa voi aina vaihtaa. AMKkin kestää keskimäärin sen 3-4 vuotta, eli et ole mikään vanha senkään käytyäsi.

Itseäni vituttaa erään esimieheni käsittämätön tyyli hoitaa asioita. Meni syteen tai saveen, mä en anna periksi. Jos jotain on luvattu, sen on pidettävä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom