Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Paino oli taas noussu :(

Eikös sun pitänyt höllentää treeneistä vähäksi aikaa, vai muistanko väärin? Jos treenimäärä on tällä hetkellä pieni, niin luultavasti sulla on vaan nesteistä kertynyt kroppaan. Ihan luonnollista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Centrum, mulla oli sama dilemma mut päädyin silpomaan lampuista tulppapistokkeet pois ja yhdistin siis perinteisesti sokeripalaan. Tuli niin ristiriitaista infoa valaisinpuolen miehiltä, toinen sanoi et iisi homma, toinen että voi tulla vaikeuksia, joten silvoin sitten ne johdot (ja vähän itteenikin :D) ja lamppujen laittoon meni kaikkineen noin vartti. Ekaa kertaa elämässäni ihan ite laitoin. Jes!!
 
vi**u joo. muutama viikko sitte oli saatu just hyvä rytmi salilla, painot mukavasti nousujohteiset ja silleen, ni eiköhän vi**u sitte tullu yskät ja flunssat sun muut paskat päälle. nooh, siitä kun selvittiin ja vitutuksen jälkeen taas salille painojen kimppuun. viime viikolla tuli enkat penkistä ja habaa väänneettiin tosissaan. Noh, Voi Vi**u! Tottakai sitte oksensin eilen ja lämmöt lähellä 38!! voihan muna. kokoa nyt täsä sitte ittes prkl :evil:
 
vi**u joo. muutama viikko sitte oli saatu just hyvä rytmi salilla, painot mukavasti nousujohteiset ja silleen, ni eiköhän vi**u sitte tullu yskät ja flunssat sun muut paskat päälle. nooh, siitä kun selvittiin ja vitutuksen jälkeen taas salille painojen kimppuun. viime viikolla tuli enkat penkistä ja habaa väänneettiin tosissaan. Noh, Voi Vi**u! Tottakai sitte oksensin eilen ja lämmöt lähellä 38!! voihan muna. kokoa nyt täsä sitte ittes prkl :evil:


aivan samat fiilikset. Sain juhannuksen jälkeen uudet reenirutiinit, ohjelmat ja ruokailut kuntoon. Niin kas, vkolopun jälkeen vähän flunssaa. Menin maanantaina salille niin eikös alkuun tuntu olo parantuvan niin nyt on sata kertaa karmeempi olo.Töistä ei voi olla pois joten parantumisyritykset jää iltaan. Jos en perjantaina viimeistään pääse salille niin räjähdän :jahas:
 
Perjantaiks tääläki salille yritetään ees jonkulaista reeniä, muuten hajoaa pää. (Ensviikolla voidaan sairastaa sit vaikka ripulia tms)
 
Ruuan hinnan nousu yhdessä kaiken muun kallistumisen kanssa ahdistaa. Vuokrakin nousi, samoin kuntosalimaksu. Tuntuu niin masentavalta, kun ruokakaupassa huomaa kaikkien päivittäisostosten hinnan nousseen ja muistaa, ettei siellä tilillä juuri rahaa ole. Varsinkin kaikki missä on proteiinia on paljon kalliimpaa kuin vielä vuos sitten. Rasittaa säästää ruuasta, kun tietää että se näkyy kropan kunnossa ja jaksamisessa. Mistään muualta ei vaan oikein ole varaa kiristää :(
 
Paino laskenut 45kg:hen vaikka liikuntaa kokoajan oon vähentänyt. Ulkonakin käydään syömässä n.3krt vko ja muutenkin tänäkesänä on tullut herkuteltua vaikka kuinka. Vatsa sohlaa vaikken edes tietääkseni stressaa, vatsahappojen takia tänään paikattiin elämäni 7.reikä hampaasta. Otin ilman puudutusta,ajattelin että otetaan kaikki paska niskaan nyt sit vaan. Miksikö tuntuu että elämä potkii?
 
Odotettu vapaapäivä keskeltä viikkoa ja pitkästä aikaa näkisin siskoani ja viettäisin hänen kanssa aikaa. Sisko perusi vikana iltana tapaamisen ilman minkäänlaista kiinnostusta. Näin.
 
Anun punttitreenit on ohi. Lannerangassa nikamasiirtymää yli puolet nikamapaksuudesta ja välilevyn rappeumaa. Tod. näk. leikkaus edessä. Vähän ottaa päähän...
 
oon kipeä :( järkyttävä kurkkukipu ja nuha. yö oli ihan tuskaa. heräilin tunnin, parin tunnin välein. oon iha raivoissani, mä vihaan olla kipeä... ja tänään piti viel mennä salille ärr!! :curs: eipä nyt tuu siitäkää mitään. :itku:
 
Sade. Pitäis lukea ja kirjoittaa esseetä. En pysty ajattelemaan muuta kuin ensi viikon ratsastusta. Kohta salille! Prkl...
 
Vituttaa se, että viimeisen reilun puolen vuoden ajan olen syönyt ääliömäisesti, treenannut liikaa ja mun kroppa ei ole yhtään hyvässä kondiksessa. Järkevällä treenillä ja RUUALLA olisin saanut huomattavasti timmimmän kropan. Lisäksi vituttaa se, että kävin eilen lukemassa IRC-gallerian sh-keskustelua ja tuli todella ahdistunut olo. Harmittaa niiden ihmisten tilanne ihan kamalasti. En käy enää ikinä lukemassa, ei tee hyvää. Täällä on onneksi järkevää jengiä. :haart:
 
Anun punttitreenit on ohi. Lannerangassa nikamasiirtymää yli puolet nikamapaksuudesta ja välilevyn rappeumaa. Tod. näk. leikkaus edessä. Vähän ottaa päähän...

Auts...tollast mä pelkään (mullakin ollu nikamien kans ongelmia) Kovasti tsemiä!!!
 
Stressaa tuleva muutto ja epätietoisuus ensi syksyn työkuvioista. Lisäksi kesätöitä on palkattuna jäljellä viikko, mutta projekti pitäisi silti saada loppuun (ei ole tapahtumassa viikossa) eikä ilmeisesti löydy rahaa tai halua maksaa mulle sitä vähääkään syksyllä. Kyllähän opintopisteet vähän lohduttavat, mutta perhanan akateeminen maailma silti :(.
 
Vituttaa se, että viimeisen reilun puolen vuoden ajan olen syönyt ääliömäisesti, treenannut liikaa ja mun kroppa ei ole yhtään hyvässä kondiksessa. Järkevällä treenillä ja RUUALLA olisin saanut huomattavasti timmimmän kropan.

Yhdynpä tähän..
Ei voi muuta sanoa kuin että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Odotan niin paljon koulun alkua ja rutiineja ja jotain sisältöä elämään, että todellakin saisi muuta ajateltavaa kuin ruoka ja muuta tekemistä kuin käydä salilla.
 
Onko miehet ohjelmoitu niin että he muistavat kehua omaan naista vasta silloin kun nainen itkee turhautuneena? :curs: Kyllä se oloa silloin helpottuu mutta myöhemmin alkaa miettii että kehuko mies vaan sen takia et nainen lopettais itkunsa...
 
Onko miehet ohjelmoitu niin että he muistavat kehua omaan naista vasta silloin kun nainen itkee turhautuneena? :curs:

En tiedä tosta kehumisesta, mutta olen kyllä huomannut että moni muu asia tajutaan vasta ku on päästy siihen pisteeseen että kyyneleet on jo silmissä.. :rolleyes:
 
En tiedä tosta kehumisesta, mutta olen kyllä huomannut että moni muu asia tajutaan vasta ku on päästy siihen pisteeseen että kyyneleet on jo silmissä.. :rolleyes:

Tai sitten me vain luullaan, että asia on niin selvästi huomattavissa että miehenki pitäisi tajuta. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom