Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kuvathread lähti, koska en halua sinne mitään anoreksiakommentteja.

Ihan asiallisia kommenttejahan siellä ainakin vielä eilen illalla oli? Ja voihan siellä salilla tosiaan käydä myös suorituskykyä parantamassa.. näin ainakin itse tätä nykyä teen. Yritän viedä eteenpäin kestävyyttä ja voimaa rinta rinnan.

Mutta :piis:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan asiallisia kommenttejahan siellä ainakin vielä eilen illalla oli? Ja voihan siellä salilla tosiaan käydä myös suorituskykyä parantamassa.. näin ainakin itse tätä nykyä teen. Yritän viedä eteenpäin kestävyyttä ja voimaa rinta rinnan.

Mutta :piis:

Enhän mie salia ole unohtanut, kerran viikossa oon lihastreeniä tehnyt ja on se hyvää vaihtelua, mutta silti miulle kestävyys tuntuu enemmän omalta.

Kyllä ne kommentitkin asiallisia oli, mutta tosiaan osa ihmettelikin että miksi pidän kuvia kun en käytännössä treenaa salilla, ja tarkemmin mietittynä näin se on. Oli joku tyhmä darra-aamun päähänpisto, koska kyllä mie itekin tiedän että ei tuo kroppa kaunis ole. Ja jos haluaisin sen olevan, niin kävisin tietty salilla ja laskisin tarkkaan että söisin riittävästi, mutta en halua että elämä pyörii kropan ulkonäön ympärillä.

Niin juu ja se vielä, että kyllä mie yritän tuota painoa nostella, mutta luulen että konkreettisesti jotain tapahtuu varmaan vasta sitten kun työt loppuu. Nimittäin mie en siellä töissä hirveästi ehdi syömään, kun meillä ei oo virallisia lounastaukoja ja kiire on jatkuva. Nytkin on jo vaikea repiä aikaa sille parille syömiskerralle. Ja kotona illalla taas on vaikea, kun menee niin lähelle nukkumaan menoa, ja maha täynnä mie en kykene nukkumaan valitettavasti. Selittelyltähän se kuulostaa, mutta yritän nyt tehdä jotain käytännön järjestelyjä jos vaan pystyn.
 
Syöminen.

Ruoka (varsinkin epäterveellinen sellainen) on vaan niin hyvää, ettei malttais olla syömättä. Oikein syöminen se vasta ärsyttävää onkin...Miks suurin osa proteiinipitoisista ruuista on niin hemmetin kalliita tai pahoja.
 
kävinpäs sitten katsomassa Lauri Tähkää Vauhtiajoissa ...
mikähän siinä on, että kun bändi ku bändi nousee suuren yleisön tietoisuuteen, niin biisit muuttuu kaupalliseksi roskaksi?jokainen yhtye, josta olen enemmänkin tykännyt, vakuuttaa enemmän vanhalla tuotannollaan kuin tuoreellaan!!
pohjanmaan omasta murrebändistä on tullut radio-nova hömppää :david:
taidanpa kuunnella vastedes kotona vain cd:ltä vanhempia kappaleita niin ei tarvitse edes kestää rasittavia, kännisiä, jotka tönivät, tappelevat ja örveltävät.. :curs:
 
Raivostuttaa. Miksi helvetissä meikäläisen pitää syödä 2 kertaa yhtä paljon kun normaalin naisen jotta pysyisi vaa´an lukemat kuosissaan. Eikä vastauksena ole "koska liikut enemmän",ei todellakaan pidä paikkaaansa. Liikuntoja joutuu minimoimaan viikko viikolta. vittusaatana.
 
Raivostuttaa. Miksi helvetissä meikäläisen pitää syödä 2 kertaa yhtä paljon kun normaalin naisen jotta pysyisi vaa´an lukemat kuosissaan. Eikä vastauksena ole "koska liikut enemmän",ei todellakaan pidä paikkaaansa. Liikuntoja joutuu minimoimaan viikko viikolta. vittusaatana.

Joo, mie voisin sanoa ihan samaa. Ihanaa et joku tuntuu ymmärtävän :)
 
Sama kuin aina ennekin... tuo prkl, harvinaisen vit***nen työkaveri! :curs:
Mitenhän se sais ymmärtämään, että olen allerginen kaikelle työajan ulkopuoliselle hommalle sekä kaiken maailman turhan päiväisille juopottelureissuille! Samalla sen kalloon vois takoa, ettei "käyn pikaisesti kessulla" tarkoita sitä, että siellä kessulla ollaan 15 - 30 minsaa kerrallaan vähintään 6 kertaa päivässä... Ja tietty minä teen sillä aikaa kaikki hommat. Eikä edelleenkään tarvi suuttua joka kerta kun en tee asioita just niin kuin sinä sen asian haluat tehdä... TU! Ei jaksa.

:offtopic:
Onneksi mulla alkaa loma 4 päivän, 2 tunnin, 45 minuutin päästä...
 
Kyllä varmaan enemmän vituttaa jos on koko pyörä varastettu, mutta mun pyörästä oli pöllitty venttiilit. melko veemäistä, kun oltiin miehen kanssa lähdössä pyöräretkelle ja pyörässä ei venttiilejä, kumit tyhjät ja ilmaa ei saanut. Yritin pölliä/lainata jostain toisesta pyörästä itselleni venat, mutta NIISSÄKÄÄN EI OLLUT. kYllä on pojilla taas ollut hauskaa, kun on vähän terrorisoitu pyöräkellaria. Kaikista pyöristä sillä puolella kellaria oli ne viety, toisella puolella (missä miehen pyörä on) ne oli tallella (2 eri huonetta).

Otin sit rullikset.
 
Taas on flunssa päällä. Salilta ollu jo 1kk tauko flunssien, noidannuolen, tatskan oton ja kiireen takia. Ärsyttääää! Toivottavasti paranen pian eikä flunssa mene poskionteloihin.
 
Hmm. Se että tuntuu, että kaikki aika on aina bookattu täyteen. Nytkin viikonloput syyskuun puoleen väliin asti on varattu, ja 3 viikonloppua lokakuulta, niin yritä siinä sitten nähdä kavereita. :jahas: Viikot menee sitten yleensä salilla ja töissä niin ei ole aina energiaa nähdä kavereita kun kuitenkin aamulla aikanen herätys.

e: onko muilla näin?
 
Hmm. Se että tuntuu, että kaikki aika on aina bookattu täyteen...

e: onko muilla näin?
No kyllä on! Töitä, töitä, töitä ja päälle treeniä. Siinähän se aika menee ja pari hengähdystaukoa menee sitten oikeasti hengähtämiseen ja aivojen lepuuttamiseen. Parina lauantaina oon ehtinyt hoitamaan ystävyyssuhteita, mutta usein olen joutunut kuitenkin jättämään illan lyhyeen, kun sunnuntaina on ollut aamusta ohjauksia. :itku: Oon alkanut sopimaan treffejä ystävien kanssa salille tai pyytänyt niitä tulemaan mun tunneille, kun muuten ei ehdi nähdä ihania kamuja lainkaan. Syksymmällä helpottaa, ehkä? :rolleyes:
 
Sitä samaa, sitä samaa..

On tullut valittua aikaavievä harrastus. Nyt kesällä luulis et on aikaa, kun on vain työt ja treeni. Syksyllä on koulu, työt ja treeni. Ja jossain välissä pitäis ehtiä nukkuun ne 8h yöunet. Jos saisin mitä vain, niin varmaan muutama tunti lisää vuorokauteen!

Mutta irkkiin / foorumeille kerkee kuitenkin aina valittaan sitä kiirettään ;)
 
Sitä samaa, sitä samaa..

On tullut valittua aikaavievä harrastus. Nyt kesällä luulis et on aikaa, kun on vain työt ja treeni. Syksyllä on koulu, työt ja treeni. Ja jossain välissä pitäis ehtiä nukkuun ne 8h yöunet. Jos saisin mitä vain, niin varmaan muutama tunti lisää vuorokauteen!

Mutta irkkiin / foorumeille kerkee kuitenkin aina valittaan sitä kiirettään ;)
Hahah, työajalla toki:D

Mua harmittaa jos yrittää ettii jotain vapaata viikonloppua, että vois tehä jotain yhdessä kavereiden kanssa niin noloo olla sillai" hetki vilkaisen kalenteriin..öö tossa lokakuun lopusta olisi aikaa yksi päivä..käykö..? ":D
 
Viikot menee sitten yleensä salilla ja töissä niin ei ole aina energiaa nähdä kavereita kun kuitenkin aamulla aikanen herätys.

e: onko muilla näin?

Kuulostaa ERITTÄIN tutulta :jahas:
 
Liikaa töitä- pää hajoaa. Onneksi ei tarvi olla kuin 8-16 joka päivä. Huomenna vois mennä klo 7, niin pääsis perjantaina ehkä jo 15 pois...
 
Jep samaa täällä.

Töissä eri paikkakunnalla kuin ukko, joten viikonloput on pyhitetty parisuhteelle. Miinus siinä on, että ystävyys suhteet jää vähän vähälle sen takia. Omistan vain muutaman naispuolisen ystävää, joita olisi kiva nähdä. Mutta eihän niihin tapaamisiin voi miestä ottaa mukaan... Lisäksi molempien sukulaiset pyytänyt kesällä kauheasti käymään. Siispä viikonloppuisin suoraan töistä aina reissuun jonnekin päin Suomea. Reenit kärsii.

Työt: työpvä pitäisi olla sen 7.5h. ylitöitä ollut lähes koko kesän - aurinkoa nähnyt vaan Aurinkomatkojen esitteestä. Ylitöifen jälkeen on niin perhanan väsynyt että reenin jälkeen ei jaksa enää mitään. Ärsyttää ja tulee purettua aina kaikkiin lähellä oleviin. Ja sit kun oon aina väsynyt oon aina huonolla tuulella ja sit loppuje lopuks on entistä kiukkusempi kun tiedostan oman koko aikaisen vi***ksen. Illalla ei siis kiinnosta edes nähdä ystäviä - olen väsynyt ja kettuuntunut joten menen nukkumaan.

Sitten työpaikka. Oli tänään juttua rakennuspuolen pomon kanssa jos tulisin oman alan työharjoitteluun ensi kesänä tänne. Totesin siihen, että kyllä taloushallinnon asioistakin on ollut hyötyä - näyttää hyvälle cv:ssä kuin voi merkata osaavansa erinäköisiä taloushallinnon ohjelmia ja käytäntöjä. Niin Eikös toi saatanan lehmä palkan laskija, jota vituttaa se että se on ruma, vittumainen viis kymppinen vanhapiika ala räkättämään oikein paskasta naurua. "Hyöytyä, hehehe, noista sun pikku töistäs vai? Mitäs hyötyä niistä nyt olisi? Osaat laskea 1+1? Hehehehee hahahahhaa" kiehuin ihan täysin, sillä sillä kyseisellä lehmälle ei ole hajuakaan mitä täällä teen. Oon tuuraamassa yhtä vakituista työntekijää että joo teen samoja juttuja kuin nää muut ja sain siihen koulutuksen täällä.

Oli niin kielenpäässä tuo: "Ei ole mun vika jos et oo vuosikymmeniin saanut muuta kuin palkkaa" mutta en viitsinyt. Viimeisenä päivänä annan kyllä tulla niin suoraan ettei oo takaisin tulemista.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom