No tässä sitä vinkkiä jo tulikin. :DEi oo vaikeeta ei. Ja jos ei kerran onnistu ja omasta päästä kiinni, niin tyytyisivät kohtaloonsa, tai ottaisivat neuvot vastaan ja tekisivät jotain, eikä vaan narisisi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tässä sitä vinkkiä jo tulikin. :DEi oo vaikeeta ei. Ja jos ei kerran onnistu ja omasta päästä kiinni, niin tyytyisivät kohtaloonsa, tai ottaisivat neuvot vastaan ja tekisivät jotain, eikä vaan narisisi!
Yksi elämäni hirveimmistä päivistä, lyhyesti.
Ei kai tää liittynyt tuohon sun treenipäiväkirjaan? Olin juuri kirjoittanut sulle seuraavaa, mutta lähetysvaiheessa se sitten ilmoitti jotain virhettä. Ei kai sitä päiväkirjaa nyt vaan poistettu? Mä oon seurannu sua täällä ja olet ollut jossain vaiheessa niin innostunut treenailusta, että olis sääli jos nyt lopettaisit :wtf: Voihan sitä aerobiset pitää yhtälailla mukana. Ja susta huomaa, että olet ottanut asioista selvää! Nyt vaan pakkaat salikamat kassiin ja lähdet aamupuuron jälkeen puntille pistä noi aiemmat kommentit korvan taakse ja päätä, että näytät mihin Mayflower vaikkapa puolessa vuodessa pystyy
Tsemppiä treeneihin!
Seuraa :Juu toi salitreeni on kyllä vähän jäänyt, kun miusta kestävyysliikunta on niin paljon hauskempaa rehellisesti. Ja itseasiassa nyt on kivaa, kun treeni ei pyöri vaan sen kropan ulkonäön ympärillä, vaan enemmän suorituskyvyn, joka miulle on tärkeämpää. Samoin terveys, ja oloni on ollut ehdottomasti paras ikinä sen jälkeen kun vaihdoin salilta kestävyysliikuntaan.