Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojoo, suksija kävi vähän suksimalla rauhottumassa...Tuli muutes aika hyvä treeni :D

Kyllähän mie sen jossain määrin tajuan, et kun tiettyyn ajatusmalliin on urautunu, ni ei se aina kovin helppoa ole siitä irti päästä. Vaikka haluaisikin. Mutta sitä pitäisi vaan uskaltaa antaa löysää itselleen. Ja syödä. Ja antaa kropan huilata. Mitään katastrofia (painonnousu? kunnonlasku?) ei kerkee tapahtua niin nopeesti, etteikö siihen voisi sitten alkaa vaikuttaa, jos menee löysääminen liiallisuuksiin.
 
ensiks vitutti menkat ku ne oli taas yli 5 päivää myöhässä.. ja nyt kun ne sit alko nii vitutus on vielä suurempi..:curs:
 
Vituttaa kun menin vahingossa syömään ei-hyla-raejuustoa ja olen jo nyt ilmapalloinen ja turvonnut järisyttäviin mittoihin :(. Ei se muuten, mutta se ällötäysi olo ja "terve ei en ole kuudennella kuulla vaan muuten vain"-maha. Ja vessaramppaus. Jes jes.

ARGARGARG :curs:. (Onneksi se menee aina ohi parin tunnin päästä... Nyt ei vaan kestä kun pitäisi mennä ihmisten ilmoille kesävaatteissa ja kaikkea... Laitan jätesäkin.)
 
Ottaa päähän. Naikkonen törmäsi pysäköityyn autooni ja pakeni paikalta. Jotenkin jää ihmetyttämään tollaiset immeiset jotka luulevat pääsevänsä pälkähästä jos häippäsevät vain paikalta. Soitto hätäkeskukseen, soitto Fonectalle, soitto auton omistajalle, tekstiviesti auton omistajalle, joka ei uskalla vastata puhelimeen. Takaisinsoitto auton omistajalta ja katuva tilitys siitä kuinka pieni ihminen voi mennä paniikkiin kun ei ole koskaan kolarissa ollut... blaah! Kyllä ajolupien lottovoitto on taas mennyt oikeaan osoitteeseen!!!

Ketutukseen jäätelöä.
 
Neljä kuukautta sairaslomaa ja treenitaukoa takana, vähintään kuukausi edessä!
Painoa tullut liikkumattomuuden seurauksena 5 kiloa, ahdistaa, vituttaa, seinät kaatuu päälle :(
 
Flunssa (TAAS) ja sen takia viikko taukoa salilta, enkä kyllä ihan heti alkuviikosta pääse vieläkään menemään :( Tää liikkumattomuus syö mua.
 
vitutaa mun polvet. kun parannuin hartian kiertäjäkalvosimen tulehduksesta niin sitten todettiin molemmissa polvissa kondromalasia. Polvet kerkes olla monta päivää (!) taas ihan ok, mutta nyt taas sattuu ihan helvetisti etenki kun istuu näin paikallaan. kyykkyyn pääsee mutta sieltä ei sitten tullakkaan ylös.
 
tekopyhät ihmiset:curs:

en vaan ymmärrä sellasia ihmisiä ketkä jaksaa olla sellanen ääliömäinen hymy naamalla AINA, ja muka niin onnellisia ja ilosia. Mä en voi uskoa et kukaan on aina niin hyvällä päällä,kai semmosillaki ihmisillä on huonoja päiviä? Oikeesti. Miksei niitä oikeita tunteita voi näyttää.. tosi vaikee luottaa sellasee ihmisee kenestä näkee et elämä on pelkkää teatteria ja kulissien ylläpitämistä.
 
Ihmiset, jotka eivät pidä sanaansa. Jos sovitaan jotain niin siitä perkele pidetään kiinni tai ilmoitetaan ettei suunnitelmat toteudukaan.
Mä en ole enkeli itsekään, mutta kyllä mä sanani pyrin kaikissa tilanteissa pitämään.

Viikko sitten mun teinistä saakka tuntema mies päätti avautua ja se nyt oli muka niiiin rakastunut minuun. Ois nyt pitänyt asian omana tietonaan kun tietää ihan varmasti ettei vastakaikua heru. Ku ei kiinnosta niin ei. Nyt ei tee mieli enää viettää yhtään aikaa samoissa porukoissa kun toisella on taka-ajatuksia/toiveita. "Sitten kun kyllästyt niihin pelimiehiin ja huomaat, että mä olen aina odottanut sunkaltaista naista niin mä olen täällä sua varten" :urjo: Harrastais sekin jotain liikuntaa niin vois mieli kirkastua.
 
Miehet. Tai oikeastaan lähinnä yksi ihan vaan mesetuttavuus, jonka kanssa oltiin puhuttu treffeistä ja joka sitten perui ne, kun oli löytänyt parempaa seuraa. Noh, luojan kiitos ettei tämän pahempaa kolausta tällä kertaa.
 
Tilasin hienon puseron punttia varten ... on kyllä hyvän näkönen ... myös päällä ... mutta prkle ... :curs: nää kaks munkkia mun etumuksessa vois olla kyl pari numeroo pienemmät ... jos laitan ton puseron päälle salilla niin kyl äijille ois vähän liikaa kateltavaa :itku:

maxi-mounds-breast-implants.jpg
 
Yksi elämäni hirveimmistä päivistä, lyhyesti.

Ei kai tää liittynyt tuohon sun treenipäiväkirjaan? Olin juuri kirjoittanut sulle seuraavaa, mutta lähetysvaiheessa se sitten ilmoitti jotain virhettä. Ei kai sitä päiväkirjaa nyt vaan poistettu? Mä oon seurannu sua täällä ja olet ollut jossain vaiheessa niin innostunut treenailusta, että olis sääli jos nyt lopettaisit :wtf: Voihan sitä aerobiset pitää yhtälailla mukana. Ja susta huomaa, että olet ottanut asioista selvää! Nyt vaan pakkaat salikamat kassiin ja lähdet aamupuuron jälkeen puntille :) pistä noi aiemmat kommentit korvan taakse ja päätä, että näytät mihin Mayflower vaikkapa puolessa vuodessa pystyy :rock:

Tsemppiä treeneihin!
 
Ei kai tää liittynyt tuohon sun treenipäiväkirjaan? Olin juuri kirjoittanut sulle seuraavaa, mutta lähetysvaiheessa se sitten ilmoitti jotain virhettä. Ei kai sitä päiväkirjaa nyt vaan poistettu? Mä oon seurannu sua täällä ja olet ollut jossain vaiheessa niin innostunut treenailusta, että olis sääli jos nyt lopettaisit :wtf: Voihan sitä aerobiset pitää yhtälailla mukana. Ja susta huomaa, että olet ottanut asioista selvää! Nyt vaan pakkaat salikamat kassiin ja lähdet aamupuuron jälkeen puntille :) pistä noi aiemmat kommentit korvan taakse ja päätä, että näytät mihin Mayflower vaikkapa puolessa vuodessa pystyy :rock:

Tsemppiä treeneihin!

Tarkoitatko kuvathreadia? no vähän siihenkin, mut lähinnä syynä oli aamun hirveä darra ja iltapäivän kamalista kamalin työvuoro. Asiakaspalvelutyö nyppii kun on hirveä kiire. Osa porukasta tulee siihen iloisena että "voi kun kiva ku on näin ihana ilma, varmaan teilläkin tosi paljon asiakkaita, eiks oo kivaa". Ei ole.

Juu toi salitreeni on kyllä vähän jäänyt, kun miusta kestävyysliikunta on niin paljon hauskempaa rehellisesti. Ja itseasiassa nyt on kivaa, kun treeni ei pyöri vaan sen kropan ulkonäön ympärillä, vaan enemmän suorituskyvyn, joka miulle on tärkeämpää. Samoin terveys, ja oloni on ollut ehdottomasti paras ikinä sen jälkeen kun vaihdoin salilta kestävyysliikuntaan.

Kuvathread lähti, koska en halua sinne mitään anoreksiakommentteja. Alipainoinen kestävyysurheilua harrastava vegaani saa todella helposti sen suuntaista palautetta, ja kys. sairauden läpikäyneenä tiedän kyllä, milloin olen sairas ja milloin en.

Mutta uudessa kämpässäni on sali alakerrassa, joten eiköhän siellä tule sitten käytyä. Vähän lihasmassaa olisi tarkoitus syksyn aikana hankkia yläkroppaan sitä Finlandiaa varten, mutta kyllä pääpaino pysyy edelleen kestävyydessä. Koska se on miusta rehellisesti kaikkein kivointa.

Juu, ja kiviäkin kiinnostaa, mutta tulipahan kirjoitettua ;)
 
Juu toi salitreeni on kyllä vähän jäänyt, kun miusta kestävyysliikunta on niin paljon hauskempaa rehellisesti. Ja itseasiassa nyt on kivaa, kun treeni ei pyöri vaan sen kropan ulkonäön ympärillä, vaan enemmän suorituskyvyn, joka miulle on tärkeämpää. Samoin terveys, ja oloni on ollut ehdottomasti paras ikinä sen jälkeen kun vaihdoin salilta kestävyysliikuntaan.
Seuraa :offtopic::
Näinhän se on, että sinä itse tiedät, milloin kroppasi toimii parhaiten ja olo on terve. :) Mutta ymmärrät varmasti ihmisten ihmettelyt ja huolestumiset, sillä rehellisesti täytyy todeta, että harvoin tulee vastaan noin laihoja TERVEITÄ ihmisiä. Terveellä tarkoitan tässä nyt ensisijaisesti fyysistä terveyttä, josta hyvä indikaattori on esimerkiksi hormonitoiminnan taso ja hyvä yleiskunto.

Teet tietysti niin kuin parhaalta tuntuu, mutta muista, että kestävyysliikunnassa on ongelmana sen kuluttavuus. Joudut syömään PALJON, jotta saat kulutuksen ja energiansaannin edes tasapainoon, puhumattakaan sitten painon nostamisesta. Kestävyysliikunta on mun mielestä hyvä juttu ja hyvä peruskunto on terveen ja hyvinvoivan ihmisen perusta, mutta yhtä tärkeä on hyvä lihaskunto. Lihakset kuitenkin myös tukevat ja suojaavat kehoa ja ulkonäöllisesti lisäävät jäntevyyttä ja ryhdikkyyttä. Eli älä kokonaan unohda sitä lihasharjoitteluakaan. Kaikkea tasapainossa - se on oikea ratkaisu! Ja lisänä paljon enemmän ruokaa. :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom