Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
hautasin tänään parhaan ystäväni, joka tappoi itsensä kaksi viikkoa sitten...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun ongelmat ei ole kauhean isoja. Nyt ketuttaa heikko olo ja se, että ulkona sataa taukoamatta, emmekä pääse perheen kanssa jokavuotiselle retkelle kotieläinpihaan.
 
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta surettaa ihan kamalasti. Ajettiin tänään mökkireissulla kissan yli autolla. Siinä oli tien vieressä vielä omakotitalo, joten taisi olla jonkun lemmikki :itku:

Onneksi ei kuitenkaan joutunut kärsimään, vaan oli vissiin kuollut heti. Kamala olo vaan tuli kun itse olen kuitenkin niin eläinrakas ihminen.
 
Kaikki. Töihin tulo oli tänään niin vaikeaa, että ois kannattanut vaan jäähä nukkumaan. Auto ja moottoripyörä ei lähteyt käyntiin. Päällikkö oli tooosi '"ymmärtäväinen", yritä nyt vaan tulla jollain töihin argh. Sai vihdoin sitten mieheltä auton lainaan, kunhan hän oli järjestellyt koko päivänsä uusiksi, vittu.

Muutenkin vituttaa tämä tilanne ja sitten vielä vastassa on työkaverit jotka samalla tavalla ymmärtäväisiä kuin päällikkö, oisit tullut linja-autolla! Voisinhan tietty kulke linja-autollakin, jos niitä kulkisi silleen a) olisin ajoissa töissä ja pääsisin työajan päätyttyä lähtemään b) ei tarvis odotella tuntia ennen ja jälkeen töiden, sen lisäksi että siinä työmatkassa menee tunti.

ps. Toivottavasti saan edes potkut!!!!
 
saatana, tänään jo meinas aamusta hellittää flunssa, mut sit piti lähtee pyörii kaupungil hoitaa asioita, ni eiköhän se perkele pukannu takasi, nyt kuumetta ja ääni meinaa lähtee -.- ei tästä treenaamisestakaan tu mitään. Ehkä jopa ens viikolla saa jtn aikaiseksi, jos silloinkaa, ja tieten mun tuurilla menee juhannuskin kipeenä ollessa.. kesäki kerkee vierähtää ohi ennekö tästä paranen :D
 
Päänsärky:(
 
Että en ollut hankkinut lippuja Bon Jovi konserttiin!! Mä kuuntelin ikkuna auki kämpässä stadionin loistavaa tunnelmaa ja mahtavia biisejä ja kirosin miksi en ole itse siellä prklen stadikalla. Moka moka moka!
 
Kaksi viikkoa ilman nettiä, koska naapurilta paloi 10 hehtaaria mettää tuossa vieressä ja samalla tietty tolpat kärvähti ja langat suli (eikä sattumalta, tekijä saatu kiinni:evil:). Onneksi ei tuullut tänne päin. Tietysti juuri nyt kun pitää hoitaa miljoonaa eri asiaa netin kautta. Olipas kiva kokea miltä tuntuu paluu aikaan ennen nettiä, kun piti joko käydä paikan päällä tiettyyn aikaan tai soittaa puhelimella virka-aikana. On hienoa kun on uusi tili toisessa pankissa eikä mitään muuta tapaa käyttää kuin nettiyhteys ennen kuin saavat aikaiseksi sen kortin. Täälläkin on niin pirusti uusia viestejä että pitää karsia mitä lukee. Minäkö addikti?
 
Voiko allergiassa olla välillä kuumetta?


Voi olla. Itselleni nousee joskus lämpö pintaan kun allergiaoireilen. Pujo on se, joka minulle allergiaa ja samalla tukkoista oloa aiheuttaa, joskus jopa kuumetta. Riparilla olin pari päivää ykskaks kuumeessa kun pujo kukki ja oltiin paljon ulkona, siellä asian huomasi hyvin.
 
Suurin vitutus varmaan sitten omaan muistiini. En päässyt kouluun johon hain, ja koko helvetin kevään tein töitä sisäänpääsyn eteen ja olin täys nolife. En vielä ees itse ymmärrä kuinka paljon harmittaa.
 
Ei voi olla, ei saa tulla kipeäksi :curs: Pari päivää ollu kurkku tyhmän tuntune ja nyt meinaa nokkakin vuotaa...Kun ny ei kuumetta tulis. Toisaalta pakkolepo auttais polvien parantelussa ja saattaisin tänä kesänä vielä kisatakin juoksemalla mut kipeenä on niiin ärsyttävä olla :wall:

Juhannuskin vituttaa. Juhannuksena on aina jotain paskaa. Jos ignoorais tän vuoden "juhlan" olemalla ihan itekseen, omissa oloissaan...perkele.
 
Vituttaa kun en enää tiedä oonko flunssassa vai heinäallerginen. Voiko allergiassa olla välillä kuumetta?

Miulla ainakin on ollut ihan säännöllisesti lapsesta asti keväällä jatkuvaa kuumetta, ilmeisesti juuri allergiasta johtuen. Toisaalta voisi luulla, että allergia myös altistaa flunssille? En tiedä. Rasitustahan se elimistölle tietää anyway, minkä seurauksena syke nousee ja elimistön lämpötila kohoaa, näin järkeillen?
 
Viimesen viikon aikana saanut tehdä kaikki lenkit vesisateessa (ja kerran raekuurossa). Alkaa pikku hiljaa jurppimaan vaikka juoksusta nautinkin. Nytkin sataa kuin esterin takapuolesta ja töihin pitäisi sitkuttaa pyörällä :(
 
Vituttaa niin armottomasti, että pääsin lähikauppaan duuniin, jonne palavasti halusinkin ja nyt mulle ei riitäkää työvuoroja. Vieläku oli suunnitelmana tehdä mahdollisimman paljon töitä, et sais rahaa ja syksyl vois muuttaa. Eiköhän meillä ole 1 työntekijä liikaa ni ei riitä vuoroja ku se on voi voi ku lukee sopparissa "tarvittaessa työhön kutsuttava". Lisäksi myymäläpäällikön sukulainen päätti haluta joltai hoitovapaalta pikkuhiljaa takas työelämään niin TIETENKIN se saa niitä vuoroja kun on sentään SUKULAINEN :):):):)

:curs:

ps. työsopparia allekirjoittaessa muuten luvattiin väh. 30h/vko. Täl hetkel teen about 30h/3vko :):):)
 
Miehet.

Kuuhun sais ampua kaikkia lajia edustavat. Tänäaamuna lähdettii yhdes avokin kanssa töihin, ja kun missattiin bussipysäkki mille mun ois pitäny jäädä (oisin bussil siit jatkanu matkaa) herra sitten jätti mut keskelle metsää jonneki huoltikselle että kävele.
Mikä siin kaikista eniten ottaa päähän niin periaate että se edes kehtas mut sinne jättää... En ois ikää voinu kuvitella että se tekis noi. Toi on tosi ilkeesti ja välinpitämättömästi tehty. Nyt siis joo, vituttaa ja rankasti sen käytös. En tosin väitä olevani itse täysin syytön tapahtumaan, ois mun pitäny tajuta tarkastaa se pysäkin paikka ennen ku lähdettiin. Mut silti, se ei paranna itse tuota asiaa. :/
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom