Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Toi ikävä sää. Tällä hetkellä ei sada vettä, mutta ihan varmasti sataa kun pitäis lähteä ulos. Ratsastamaan ehdin vissiin vasta iltasella, ja silloin vasta kylmää ja sateista onkin.

Juhannus. Ei mitään hajua mitä silloin teen. Pelkään, että menee taas cityjussiksi yksistään. Kurjaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juhannus. Ei mitään hajua mitä silloin teen. Pelkään, että menee taas cityjussiksi yksistään. Kurjaa.

Heh :D Muutkin ahdistuvat juhannuksesta. Loistavaa etten ole yksin tämän angstini kanssa. Ehkä meidän pitää alkaa viritellä yksinäisten pakkismimmien juhannusmiittiä. :D
 
Mä ilmoittaudun mukaan! Juhannus on yksi vastenmielisistä pakkojuhlista, joka aina stressaa ja kun ei ole suunnitelmia niin tuntee itsensä ihan hylkiöksi.
 
Minä myös.. Menen äidille koiran kanssa pötköömään jussiks, tuo mies saa sitten päättää itse mitä tekee. Taitaa tulla mukaan ;)

Tänään vitutti työt.
 
Ja eniten ottaa päähän se, että jussivitutusta voisi parantaa salilla...mutta salini on KIINNI koko jussin!! Aargh!

Onkohan mitkään salit auki hesassa? onko tietoa kellään?
 
Voi helevata, helvatta....tuli sitten köniin jumppapallolta ja kuntopyörältä. Nyt on rintalihas melkein revähtänyt ja sattuu ihan pirusti kun hengittää syvään tai nauraa. Saapi ottaa tooosi iisisti seuraavan viikon tai pari. Ei oo reiluu ei...:itku:
 
Vitunvittu. Oon hävittänyt yhden veri important paperin. :curs::curs:

Miten voin olla näin surkea pitämään paperit järjestyksessä, tartteisin jonkun kirjanpitäjän.
 
Huono ilma ottaa päähän,toivottavasti perjantaihin mennessä paranee...Ja sain just kaverilta viestin, että on tosi pahoillaan, mutta mökki jolle olin kans juhannuksena menossa, on ihan täyteen buukattu, eikä se joka maksuja otti vastaan, ollut "muistanut" että mä oon lähdössä mukaan...hyvästi mökkijuhannus mitä olin niin odottanut.
 
Kaikki. Tää vitutus alkaa taaas olla niin koko aikaista, ettei mitään järkeä. Taidan joka viikko kirjoittaa tän saman. Tuu jo elokuu, että pääsis lomalle rauhoittumaan ja keräämään taas voimia!
 
Juhannus menee perseelleen, mä tiedän.
Tavaroiden pakkaaminen kesken, sunnuntaina muutto. Kaveripariskunnan piti tulla kaveriksi kantamaan enkä ole kysellyt muita kun kolme riittäis mun tavaroihin ja nyt ne ilmoitti ettei pääsekään. Kiva alkaa hätyyttään muita parin päivän varoajalla muuttamaan.
 
Tää koko aamu on menny niin päin v****a ettei oo tosikaan, aamulla ekaks en heränny kelloo, jonka takii en kerenny viemää kaverin koiraa aamulenkille (kaveri vei aamulla vaa pissalle, ku mun piti käydä kävelee). Muutenki kauhee kiire koko aamun. Noh sit kerkeen ajoissa bussi pysäkille ja odotan ja odotan ja odotan bussia. Eihä ne kulje Hämeenlinnassa kuin kouluvuoden aikana. No sitte lähdetään vesisateeseen käveleem, töihin onneks vaa 4kilometrii ja pyörä keskustassa. Lisäks mun mp3 soitin päättää lopettaa yhteistyön matkalla :curs:
 
Tää koko aamu on menny niin päin v****a ettei oo tosikaan, aamulla ekaks en heränny kelloo, jonka takii en kerenny viemää kaverin koiraa aamulenkille (kaveri vei aamulla vaa pissalle, ku mun piti käydä kävelee). Muutenki kauhee kiire koko aamun. Noh sit kerkeen ajoissa bussi pysäkille ja odotan ja odotan ja odotan bussia. Eihä ne kulje Hämeenlinnassa kuin kouluvuoden aikana. No sitte lähdetään vesisateeseen käveleem, töihin onneks vaa 4kilometrii ja pyörä keskustassa. Lisäks mun mp3 soitin päättää lopettaa yhteistyön matkalla :curs:

Kuulostaa just sille että: "Voiko ihanammin päivä enää alkaa" Voi helkkari.

Itteeni taas vituttaa se, että ollaan hankkimassa omaa asuntoo, mutta aina jää jostain paskasta kiinni nämä asiat. Aina on jotain vikaa talossa. Maha on sekasin ja kolmena yönä oon heränny siihen, että närästää ihan helkkaristi. Sitten vaan Samariinia kolme pussia kerralla naamaan, kun ei tahdo millään asettua. Stressi vatsa... Minkäs voit.:(
 
Sain verokokeiden tulokset ja hemoglobiini oli taas tippunu ihan liian alas... Huikeat 112. :(
Mulla ei ymmärrys riitä tähän, vaikka miten söis niin aina toi arvo vaan tippuu. Ennätys on 104.
Rautakuurilla saan hemoglobiinin väliaikaisesti nostettua, mutta emmä ny hitto vie voi koko ajan niitäkään syödä?!
Noo, ainaki selvis miksi on ollu vähän voimaton ja väsyny olo taas. Ei muuta kun jotain rautavalmistetta shoppaileen.:)
 
Perkele, pitkän tauon jälkeen ajattelin aloittaa treenit, eikös samantien pukkaa joku helvetin flunssa päälle xD panee kyl ihmetteleen et millä ihmeel kesällä joku voi olla flunssassa, itse ainaki aina sairastunu syksyllä/talvella!! Panee kyl hiukan vituttaan! viikonloppu rennosti ni eiköhän se siit :P lisää manausta tiedossa jos ei ole hellittäny!! :D
 
a) siivosin koko päivän raivolla, koska siskon piti tulla illalla ja viipyä täällä provinssirockin ajan. En viittinyt sotkuiseen asuntoon sitä päästää. Pesin kaikki peitot ym, kävin kaupassa ja ostin kunnon safkat jne. Sitten sisko ilmoittaakin, ettei tule, kun myöhästyi junasta :( Ehkä sitten huomenna, ehkä.

b) sitten tää perinteinen, mikä tapahtuu suunnilleen joka provinssi, jos sattuu olemaan jonkin asteinen miessuhde; eka sanoo ettei ole menossa lähellekään törnävää (ja mä en ole kieltänyt menemästä, kysyin vaan että meneekö ja pitääkö hakea yöllä jostain), sitten kun töistä palatessani yritän soittaa, on puhelin kiinni tai se ei vastaa. Että terve vaan. Tämän viikonlopun törnävä on täynnä himokkaita nuoria naisia, siinä unohtuu se oma muija kun festariromanssi vie. Ja tämä asia ei sitten ole mun omassa päässä tai jotain vainoharhaista epäilyä.. tunnen vaan tuon miehen niin hyvin, että tiedän kyllä merkeistä, jos jokin on pielessä. Joo ja en oo menossa etsimään sitä sieltä, enkä valvo koko yötä puhelimen ääressä.
 
Joku oli viime yönä rikkonut mun pyörän. :( 70 eurolla se onneksi korjaantuu mutta kiitoksia vaan sille ääliölle, joka oli päättänyt takavanteen vääntää ihan mutkalle. Ei mulla ole ylimääräistä rahaa, nyt kun tuli vika palkka ja tän jälkeen toimeentulona on asumislisä. :/ Toivottavasti tuossa ei muuta ole, ettei tule kalliimmaksi. Juuri sain sen pyörän. Vanha pyörä hajos sitä ennen, oli varapyöränä mut nyt tietty lainassa serkun tytöllä.. Onneksi ainoastaan tänään pitää pärjätä ilman pyörää.
 
Viikon olen ollut töissä loman jälkeen, ja voi saatana että onkin asiat ihan sekaisin! Meillä kun ei töissä ole ketään yhtä superälykästä ihmistä kuin minä, joka voisi älytä jotain minun tekemistä töistä! Asenne on tosiaan sellainen, että ei kukaan älyy yhtään mitään mistään mitä minä teen ja koko tehtaan toiminta pysähtyy jos minä en oo perään kattomassa. V*tut oo. Työnjohtaja jää sitten ensi viikon jälkeen 3 viikon kesälomalle, ja minä saan näitten omien hommien selvittelyn lisäksi tuurata sitäkin. :hyper:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom