Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kello kymmeneltä lauantai-iltana mulla ei ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella pakkikselle. Jos olisin reipas niin käyttäisin tämänkin ajan vaikkapa venyttelyyn. Mutta en ole... :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa ihmiset jotka arvostelee mun tapaani elää.
Just kun olen saanut kaverit vakuutuneeksi siitä, että mä olen oikeesti ihan tyytyväinen omaan elämäntapaani, niin sitten kritiikkiä alkaa sataa ihan lähipiiristä :(
 
Rahat finito. Kesäkeikkaa duunirintamalla pukkaa, joskin liian vähän. Ja eka palkka tulee tietty vasta juhannusviikolla. Taas joutuu kinuun velkaa avokilta ja porukoilta :(.
 
Lauantai-iltana olin pitkästä aikaa juhlimassa. Ilta oli mennyt hyvin kunnes menin loppu vaiheessa iltaa tanssilattialle. Samaan aikaan kaksi tuntematonta miestä aloittaa tappelun, toinen heistää aloittaa drinkkilasien heittelyn, muutama lasi sitten rikkoutui nilkoilleni, vasemman jalan nilkan takaosaan tuli armoton palkeenkieli, verta tuli älyttömästi. Onneksi tilanteen nähnyt tuntematon nuori mies tuli kantamaan minut käsivarsillaan pois ihmisten keskeltä, haki vielä puhdistus- ja sidetarpeita, vei vielä narikkaan ensiapupisteelle tarkisettavaksi.

Tänä aamuna kävin terveyskeskuksessa: viikko sairaslomaa, kahden päivän antibioottikuuri ja kepit kainaloon. Lääkärin mukaan olisi kannattanut tulla silloin yöllä tikattavaksi, koska haava on niin syvä ja erittäin lähellä akillesjännettä.

Treenit katkolle nyt vähäksi aikaan.

Ärsyttää, kun en itse ollut asiaan osallinen, mutta joudun silti kärsimään. :curs:
 
Eka kesälomaviikko ja oon tietenkin flunssassa :(
 
Vituttaa ihan älyttömästi nykyinen opinahjo. Siellä päättävät elimet päättää iha extemporee, et joku kurssi on suoritettava vielä tämän lukuvuoden aikana ja ajattelevat, ettei se mikään ongelma ole opiskelijoille, jotka ovat sillä hetkellä toisessa koulussa suorittamassa seitsemää eri kurssia. Lisäksi tämä ko. koulu sijaitsee keskellä ei mitään ja busseja sinne ei mene kuin aamulla klo 9 ja päivällä klo 16. Ja kurssi oli tietysti ILTAMUOTOINEN. Hammasta purren itseeni sinne raahasin sen mitä pystyin, mutta nyt koulu ilmoitti, että huomenna pitäisi käydä siellä vielä täyttämässä jotain riivattuja papereita, jotka se opettaja oli vaan unohtanu jakaa! Mitta alkaa olla täys prkl :curs:
 
:curs: :curs: :curs: Salilla on niin kuuma, että tulee ahdistus jo ensimmäisten alkuverryttelyjen aikana. Ei edes ollut yhtään viileämpää, vaikka menin jo aikaisin aamulla sinne. Meinasin lähteä heti kättelyssä pois, kun tuntui niin tuskaiselta tuo kuumuus. Ilmastointi on aiempina vuosina minusta toiminut kohtuullisesti, mutta nykyään sitä ei tunnu olevan lainkaan. Ärsyttää, jos koko kesä on yhtä tukalaa. Juuri, kun sain taas luvan treenata, niin kesän treenit ei kyllä voi kaatua johonkin f*cking ilmastointiin! Ja salia ei voi vaihtaa tässä vaiheessa, kun ostin juuri kuukausi takaperin vuoden kortin. :curs: :curs: :curs:
 
Aamuaerobinen. Lähdin ihan hyvillä mielin mutta tuli vaan v*tun kuuma fleece päällä. Ja kaiken lisäks jostain syystä sykkeet ihan pirun korkealla, jopa reipas kävely meinas nostaa ne anaerobiselle tasolle.
Noo, sit kuitenkin himaan ja olin tyytyväinen itseeni kun sain puskettua sen 45 min kävelyä:rolleyes: ja eikun saunaan ja lenkin kunniaksi uutta hunajakuorintaa kropalle
.
Saunassa ihmettelin että miten tää näin polttelee vaikka ei oo kun 80 lämmintä. Menin sitten suihkutiloihin toteamaan että olen allerginen hunajakuorinnalle ja saatananmoiset läiskät selässä ja jaloissa.

Ja jaffapullokin jääty pakkaseen:curs:
 
Huomenna ois pääsykokeet ja nyt iski totaalinen tietämättömyys koko pääsykoekirjan sisällöstä. Ehkä tää on vaan hermoilemista ja paniikkia, mutta tuntuu, ettei osaa/muista yhtään mitään. :wall:

Muutenkin tuntuu, että pää räjähtää: taas ongelmia syömisen ja treenaamisen kanssa, pää ei kestä enenpää syömistä, vaikka tiiän, että tätä menoo oon syömishäiriön partaalla.. Pitäs lopettaa liika ajatteleminen
 
Systeri osti vuoden kortin jollekin ketjusalille.
"Nyt mäkin oon bodari!"

Ärsyttää, että se mainostaa kaikille ja kaikkialla että sekin on nyt bodari, varsinkin kun se viittaa siinä samalla minuun ja itseäni en bodariksi kutsuisi, samaten, se ei tee ihmisestä bodaria jos on sattunut kuntosalikortin ostamaan.

Ärsyttää vähän tuollainen asenne :jahas:
 
Mulle on vissiin tullut heinäallergia ja tää on aivan perseestä! Ei mitään urheilua (ei ees hyötyliikuntaa) yli viikkoon ja Zyrtec ei auta, eikä Duact... Nyt on Loratadinia ja joku nenäsuihke, seuraavaks lääkäriin jos ei lähde näillä sujumaan. Perseestä kun ei saa nukuttuakaan ku törisee vaan nenä tukossa.
 
Viime yön unet jäi tosi lyhyeks ukkosen takii. Nyt ei tuu työn teosta mitää, ku vaa koittaa pysyy hereillä. Lisäksi mulle on tulossa finni nenän sisäpuolelle :curs:
 
Minä alan jo hyvissä ajoin ahdistua tulevasta juhannuksesta. V*tuttaa kun koko suomi on kaksi päivää kiinni sen pakollisen juomajuhlan takia ja näillä näkymin minä vietän ne kaksi päivää yksin kotona.:( No jaa, onneksi salille kuitenkin pääsee.
 
Työt, joissa oli pakko seistä palelemassa, ja joissa meni yliaikaa.

Äiti, joka on miulle velkaa aikamoisen suuren summan ja väittää ettei voi maksaa sitä ku ei oo muka rahaa, mutta mennä pamautti äkkilähdöllä siskoni kanssa Gardajärvelle :curs:

Pääsykoe, johon pitäisi lukea, mutta ei inspaa.
 
Minä alan jo hyvissä ajoin ahdistua tulevasta juhannuksesta. V*tuttaa kun koko suomi on kaksi päivää kiinni sen pakollisen juomajuhlan takia ja näillä näkymin minä vietän ne kaksi päivää yksin kotona.:( No jaa, onneksi salille kuitenkin pääsee.
Komppaus. Ite olen töissä koko Jussin. No, sali on duunipaikan alakerrassa, että tuleepa ihan varmasti mentyä treenaamaankin. Lomat sentään alkaa Juhannuksen jälkeen.

Yleensäkin kansalliset ryyppyjuhlat vituttaa.
 
Väsyttää ja oon nii huonolla tuulella etten oo aikoihin ollu. Työt ei suju, en vaa saa tota taulua pysyy kasassa ja syytä en löydä... :curs: ja toi vesisade.

Äiti otti faijan asuu sen luokse mikä ei mahdu mun päähä sitte millää. Ilkeesti sanottu mut teki nii v***n tyhmän tempun tolla ettei oo tosikaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom