Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Edelleen ylikunto, enkä vain osaa levätä. Vituttaa sekin, että on taas vaikea kausi, vaikka etenin niin hyvin. Eilen oli kamala ikävä anorektista minua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulin sit kipeeks.... ARGH! Sunnuntaina ois se naistenkymppi jonka asettanu itelleni tavotteeks tälle kaudelle. Mulla on siis kurkku niin turvoksissa etten voi puhuu, enkä syyä. Lääkkeitä ei kuulemma oikee oo toho, astmapiiput sain kyll takas. Eli lepoa ja ruuaks sosekeittoo ja jäätelöö.
 
Kaikki. Olen lihonut aivan sikana kun en oo päässyt liikkumaan kunnolla, kun leikkauksen jälkeinen toipuminen ei oo sujunut ihan niin kuin olisi pitänyt. Uä:neen pääsen vasta
6.päivä , joten siihen asti ei uskalla mennä salille, kun ei tiedä paheneeko se vai ei. EIkä yhtään tilannetta helpota se, että mä vihaan mun työtä ja työkavereita, enkä kestä ilman että pääsen tuulettamaan päätä salille. AGRH!
 
hamara;2011543....enkä kestä ilman että pääsen tuulettamaan päätä salille. AGRH![/QUOTE sanoi:
Toi on ärsyttävä tilanne. Itse ainakin sitä on NIIN paljon säyseämpi ja yhteistyökykyisempi kun pääsee muutaman kerran viikkoon salille ottamaan löysät pois. :) Ne harvat kerrat kun on tullut pakollisia taukoja treeneihin sairastelun tms. takia ovat olleet aika helvetillisiä. Niin itselle kuin läheisillekin. Sitä kun on niin dramaattinen, parin viikon treenitauon jälkeen on suunnilleen valmis muuttamaan vuorille, pukeutumaan säkkiin ja heittelemään tuhkaa päällensä...:jahas: En ole sellaisin aikoina kovin kysyttyä seuraa, ihme kyllä :D

Aiheesta: Minun vitutuksen aihe on kyllä niin kulunut, ettei siitä paljon kannata itkeä, mutta itken silti. Polttoaineen hinta. Kävin aamulla hakemassa tankillisen dieseliä ja kyllä ahdisti.:( Pakollista ajoa tulee päivittäin niin paljon että alkaa tuntua jo aika pahalta.
 
Ranteessa luultavasti rasitusvamma ja tänään aukes ohimokin. *** *** ARGH:curs: Punttis kulki loistavasti. Kuinkahan alas sitä taas pudotaan :jahas:
Lainaan itteeni.
*tuttaa niin prkleesti. Ranne edelleen paskana. Puntista taukoa nyt jotain nelisen viikkoa. Treenit ollut juoksua ja muuta aerobista. Perjantaina lääkäriin, saa nähdä mikä on tuomio. Pitääkö sitä alkaa maratonille treenaan:rolleyes:
 
Toi on ärsyttävä tilanne. Itse ainakin sitä on NIIN paljon säyseämpi ja yhteistyökykyisempi kun pääsee muutaman kerran viikkoon salille ottamaan löysät pois...
Just tämä on se ongelma, en todellakaan ole suosittua seuraa ja pitää tosissaan tehdä töitä, että saa asiakaspalvelun luonnistumaan... huoh...
 
Kävin eilen katsomassa ihanaa asuntoa, mutta se ehti jo mennä vaikka ilmoitin vuokraushalukkuuteni vuokranantajalle 1/2 tuntia näytön jälkeen! Olin siis ainoa joka asuntoa oli tuolloin katsomassa ja silti se oli ehtinyt mennä... Vituttaa!
 
Minuu kävi naurattaan tuo Taskuamatsonin "viesti" :D Itsellä vähän sama fiilis. Lähinnä siksi että seinille voisi hyppiä töiden ja yhden kurssityön takia. Huomenna palautus ja nyt vasta aloitin. Iltahan olisi toki aikaa, mutta töihin on mentävä perkele. Ärsyttää. No, helpottaa kun on tehnyt päätöksen töiden lopettamisesta.
 
Huomenna olisi jalkatreenit, joka oli viimeksi ihan huippu! Jopa niin huippu, että takareidet ei ole vieläkään palautuneet, ei ihan normaalia siis :jahas: No, ei kun tekemään harjoitteita, joiden pitäisi auttaa, mutta huomenna on pakko tyytyä ihan muuhun treeniin :jahas:
 
miten voi olla mahdollista että olen taas ihan persaukinen!!!!!:( ei yhtään ylmääräistä säästy ikinä vaikka aina on suunnitelmat säästää.

miks en voisi olla luonnonkaunis. en yleensä ajattele näin, mutta tänään jotenki keitää ku katsoo itseään pelistä. :itku:
 
Mä oon vissiin jo niin vanha ja vittuuntunut kaikkeen, että mua ärsyttä kun mun työkaveri tulee töihin paljon ennen mua, mutta ei tee aamulla mitään, jos mä en tuu tänne sen kaveriksi - aivan liian aikaisin. Vituttaa kun miellä alkaa työt klo 9, mä tuun viimeistään 10 vaille omalle pisteelle, laitan kaikki valmiiksi, ja työkaveri joka tulee joka aamu vähän kahdeksan jälkeen ei oo saanut tehtyä täällä mitään muuta kuin keitettyä kahvit. Voi vittu sentään, että ärsyttää. Jos tuun tänne itse tekemään tulostimien täyttöä sekä yleistä siivousta yms. niin sitten sen on pakko aloittaa kaikkea siitä mun nenän edestä. Ois paljon muutakin ärsyttävää mitä se tekee, mutta yritän niellä kiukkuni ja olla ihmisiksi. AAARGHHHHH!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom