Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hamara;2011543....enkä kestä ilman että pääsen tuulettamaan päätä salille. AGRH![/QUOTE sanoi:Toi on ärsyttävä tilanne. Itse ainakin sitä on NIIN paljon säyseämpi ja yhteistyökykyisempi kun pääsee muutaman kerran viikkoon salille ottamaan löysät pois. Ne harvat kerrat kun on tullut pakollisia taukoja treeneihin sairastelun tms. takia ovat olleet aika helvetillisiä. Niin itselle kuin läheisillekin. Sitä kun on niin dramaattinen, parin viikon treenitauon jälkeen on suunnilleen valmis muuttamaan vuorille, pukeutumaan säkkiin ja heittelemään tuhkaa päällensä...:jahas: En ole sellaisin aikoina kovin kysyttyä seuraa, ihme kyllä :D
Aiheesta: Minun vitutuksen aihe on kyllä niin kulunut, ettei siitä paljon kannata itkeä, mutta itken silti. Polttoaineen hinta. Kävin aamulla hakemassa tankillisen dieseliä ja kyllä ahdisti.:( Pakollista ajoa tulee päivittäin niin paljon että alkaa tuntua jo aika pahalta.
Lainaan itteeni.Ranteessa luultavasti rasitusvamma ja tänään aukes ohimokin. *** *** ARGH:curs: Punttis kulki loistavasti. Kuinkahan alas sitä taas pudotaan :jahas:
Just tämä on se ongelma, en todellakaan ole suosittua seuraa ja pitää tosissaan tehdä töitä, että saa asiakaspalvelun luonnistumaan... huoh...Toi on ärsyttävä tilanne. Itse ainakin sitä on NIIN paljon säyseämpi ja yhteistyökykyisempi kun pääsee muutaman kerran viikkoon salille ottamaan löysät pois...