Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahimmat siitepölyallergiaoireet sitten lapsuusvuosien. Ei kai auta muu kuin taipua hakemaan reseptilääkkeet, kun muuten ei näköjään enää pärjää. :(
Samma här :curs: Silmiä ja nenää kutittaa, aivastuttaa, kädet on aivan ruvella... ja siitä huolimatta, että mulla on allergialääkkeet käytössä :/
Näimpä juuri, piti käydä eksän kanssa kahvilla (ja toivottavasti samalla selvitellä muutama asia) kun kerrankin ollaan yhtäaikaa samassa kaupungissa. Mutta ei, eipä nyt kyseinen herra ehkä joudakkaan. Vittu, alkaa pää hajota tän jutun kanssa :wall:
Mitä ihmeen pakko ostoksia?? siis ku joku maksaa ni pakko ostaa jotain?? En ostais omilla saatikka toisten rahoilla mitään sellaista mistä en oo varma et käytän,en nyt ookkaa millään tavoin heräteostaja. Se ärsyttää myös jos pitää ottaa kalleinta mitä on saatavilla jos toinen kerta maksaa....Miksi just sillon, kun saa käydä toisen rahoilla urheiluvaateostoksilla ei löydy yhtään sellaista "tän mä oon aina halunnu"-vaatetta?
Kengät oli ainoot, mitkä löyty just sopivat... Muut olikin sitten pakko ostoksia :jahas:
Ärsyttää prkl!
Ihanan virkistävän iltalenkin jälkeen suihkussa terä lipes sheivatessa ja tulihan siitä jopa 3 sentin vekki nilkkaan.
Verta tulee vielä parin tunnin jälkeenkin. :jahas: