Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Pahimmat siitepölyallergiaoireet sitten lapsuusvuosien. Ei kai auta muu kuin taipua hakemaan reseptilääkkeet, kun muuten ei näköjään enää pärjää. :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahimmat siitepölyallergiaoireet sitten lapsuusvuosien. Ei kai auta muu kuin taipua hakemaan reseptilääkkeet, kun muuten ei näköjään enää pärjää. :(

Samma här :curs: Silmiä ja nenää kutittaa, aivastuttaa, kädet on aivan ruvella... ja siitä huolimatta, että mulla on allergialääkkeet käytössä :/
 
Samma här :curs: Silmiä ja nenää kutittaa, aivastuttaa, kädet on aivan ruvella... ja siitä huolimatta, että mulla on allergialääkkeet käytössä :/

Aika jännä, itse on päässy aika helpolla tänä vuonna. :wtf: Viime vuosi oli paljon pahempi.

Mutta aiheeseen: ärsyttää vielä viimeiset tentit, kaksi viimeistä jäljellä, jotka on kaikkein pahimmat eikä lukuintoa olisi enää ollenkaan. :curs:
 
Näimpä juuri, piti käydä eksän kanssa kahvilla (ja toivottavasti samalla selvitellä muutama asia) kun kerrankin ollaan yhtäaikaa samassa kaupungissa. Mutta ei, eipä nyt kyseinen herra ehkä joudakkaan. Vittu, alkaa pää hajota tän jutun kanssa :wall:

Tekis mieli vaan soittaa kyseiselle herralle ja haukkua se pystyyn. Viime treenitkin menny vaan sen vitutuksen voimalla (tosin jotain hyvääkin: ei oo ikinä noussu rauta niin :rock:). Miks jään aina roikkumaan ihmisiin enkä vaan osaa päästää irti?
 
Kiitokset tsemppauksesta ja myötätunnosta, aika moni taitaa vedellä yliopistolla viimeisiään.

Meillä valtiotieteellisessä on sellainen käytäntö, että vanhasta järjestelmästä uuteen siirtyvät joutuvat tekemään sekä kanditutkielman, sen kypsyyskokeen ja harjoitusaineen että gradun, gradun harjoitusaineen ja gradun kypsyyskokeen. Eli käytännössä kun yrittää vihdoin ja viimein valmistua, joutuukin tekemään jo aiemmin suoritetun proseminaarityön uudestaan - silloin aiemmin (vuosia sitten) kun en tajunnut suorittaa proseminaarityöstäni kandin kypsyyskoetta :curs:
Itsekin aion nyt tiivistää gradustani hät'hätää kandintyön. Hillitöntä ajantuhlausta.

Kyllä pisti virneeen naamalle kun opintosihteeri sanoi että "työnantajat arvostavat sitä, että on sekä kandin että maisterin tutkinto". Missäköhän universumissa sekin eukko elää? Ihan sama kuin sanoisi että "kyllä työnantajat arvostavat sitä, että on käynyt sekä ala- että yläasteen". Ja varsinkin kun olen saanut pian kolme vuotta täysipäiväistä oman alan työkokemusta, niin on kyllä _ihme_, jos jossain kysellään kandintyön perään. Huh, heti kun pääsen tuolta yliopistolta eroon en kyllä koske siihen maailmaan tikullakaan..:urjo:
 
Kevään vikaan tenttiin menossa tänään ja osaamistaso 0..viikonloppu menikin totaalisesti töissä ja perjantaina oli toinen tentti jotenka tänäpäiseen ei ole tullut luettua. Lisäksi olen pitänyt pääsykoekirjoista viikon taukoa ja kauhistuttaa.Aineenvaihdunta on sekaisin ja kroppa huutaa; viikonlopun 9h:n työpäivinä ehdittiin kerran koko työpäivän aikana syömään vaikka työ on luonteeltaan edestakaisin rappujen ravaamista ja taakkojen kantelua. Kaikenlisäksi olen käyttänyt puoli pulloa hermesetasnestettä perjantaista......miten niin stressi?:itku:
 
Miksi just sillon, kun saa käydä toisen rahoilla urheiluvaateostoksilla ei löydy yhtään sellaista "tän mä oon aina halunnu"-vaatetta?
Kengät oli ainoot, mitkä löyty just sopivat... Muut olikin sitten pakko ostoksia :jahas:
Ärsyttää prkl!
 
Miksi just sillon, kun saa käydä toisen rahoilla urheiluvaateostoksilla ei löydy yhtään sellaista "tän mä oon aina halunnu"-vaatetta?
Kengät oli ainoot, mitkä löyty just sopivat... Muut olikin sitten pakko ostoksia :jahas:
Ärsyttää prkl!
Mitä ihmeen pakko ostoksia?? siis ku joku maksaa ni pakko ostaa jotain?? En ostais omilla saatikka toisten rahoilla mitään sellaista mistä en oo varma et käytän,en nyt ookkaa millään tavoin heräteostaja. Se ärsyttää myös jos pitää ottaa kalleinta mitä on saatavilla jos toinen kerta maksaa....
 
Azznah:
Sponsori osti lenkkikamat. Enkä todellakaan valinnut kalleimpia, vaan etsin sellaisia sopivia vaatteita.
Maksaja tuli niin kaukaa, etten viittinyt siinä heittäytyä neidiks ja pyytää tulemaan myöhemmin maksaan kun jotain ihan sopivaa tulee eteen.
100 % tyytyväinen en ole noihin kamoihin, mut siinä ne menee... Kuitenkin jotkut varusteet oli hankittava, että saadaan firman logot niihin.

Jos kyseessä olisi ollut joku muu maksaja ja kama olisi otettu vain "huvin" vuoksi, olisin jättänyt ne kauppaan.
Sopimuksia en kuitenkaan rupea sen takia rikkomaan, kun aivan loistavia kamoja ei löytyny. Olisin vaikka neonväriset verkkarit ottanu, jos ne olisivat olleet ainoa vaihtoehto olleet ja silti vetäny ne päälle lenkille lähtiessä ;)

Toivottavasti valaisi azznah.
Itseäni ärsyttää myös se, että kun joku sukulainen tai vastaava on ostamassa jotain lahjaksi, niin valitaan kallein mahdollinen ihan vain jotta päästäisiin kehumaan hinnalla... :jahas:
 
Joku kummallinen flunssa iski eilen illalla ihan puun takaa. Illalla oli kurkku niin kipeä, etten pystynyt nielemään, nyt se on ihan ok mutta KAIKKI kainaloita ylempänä olevat imusolmukkeet on aivan turvoksissa, pää ei meinaa kääntyä ja selkään koskee. Kuumetta ei tuntuisi olevan, tosin mittarikin on kai rikki kun se näyttää koko ajan 35,8 astetta...Olo on kuin olisi tehnyt eilen helvetillisen ylävartalotreenin ja siihen päälle juonut vähintään pullon kossua.

Viimeiset 9 kuukautta menneet aivan penkin alle jatkuvan poskiontelontulehduksen, unettomuuden ja työstressin kanssa. Nyt sitten vielä tämä. Jospa nyt asettaisin tavoitteen realistisesti ja koettaisin päästä ennen juhannusta treenaamaan taas:wall:
 
Huoh..ärsyttää kun aloitin maanantaina kesätyöt, jonka vuoksi joudun ajoittamaan treenit aamuun eli treenit olisi oltava tehtynä 6.45 mennessä. no tänä aamuna menin reippain mielin että kerkeän tehdä tehokkaan pikarintatreenin, mutta kuinkas ollakaan samaan aikaan pitää sattua salille entinen nuorehko miesopettajani, jolla riittää juttua aina kun tätä heepoa näkee. Etenkin nyt kun hän tietää haaveistani opettajan ammatista.
No ei siinä mitä, mutta kun treeni aikaa on rajoitetusti ja toinen höpöttää vieressä koko ajan.. En vain pysty keskittymään sarjoihin, sikäli kun niitä voi äijän juttujen lomassa tehdä..:curs: Ja tää herra on kun omien puheidensa mukaan olevinaan toooosi kovassa kunnossa ja kova poika treenaamaan, mutta kun sivusilmällä seuraa, niin moni mimmikin vetää kovemmat treenit kun tää heepo..Kovat on äijällä puheet, mutta toteutus jää puoltiehen, niin kuin omat treenini..:jahas:
 
Viimeinen päivä sisällä... seinät kaatuu kohta päälle. Kurkku on tänään ollut lähes normaali, olikin yli viikon turvonnut, enkä voinut aerobista tehdä missään muodossa.
 
Ärsyttää suunnattomasti tää vesi/räntäsade. Eilen kävin ostamassa uudet rullikset ja tänään oli tarkoitus lähteä niitä testaamaan, mutta kun sataa! Ei auta muuta kuin odotella parempia kelejä...
 
Kaksi huonosti nukuttua yötä alla, eilen 13,5h päivä ja tänään pitäisi laskea koko päivä huomiseen tenttiin. :itku: Päätäkin särkee ja silmiä kutittaa.
 
Olen taas ollut niin vauhdikas.. reidessä hurja mustelma kun törmäsin töissä pöytään ja peukku kipeä kun kolautin sen kotona kävellessä seinään. Olkapää on kipeä muuten vaan.
 
Ihanan virkistävän iltalenkin jälkeen suihkussa terä lipes sheivatessa ja tulihan siitä jopa 3 sentin vekki nilkkaan.
Verta tulee vielä parin tunnin jälkeenkin. :jahas:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom