Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mikään ei suju just nyt! Väsyttää, orastava päänsärky ja muutenkin yleisärsytys päällä. Tietokone tökkii ja hidastelee. Ja flunssaakin pukkaa. Ja ei siinä mitään, jos voisi vaan mennä löhöämään sohvalle, mutta kun se gradu ei edisty siellä! :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoijaa. Vituttaa miehet, jotka "suuttuvat" asioista joista ei hernettä pitäisi vetää nokkaansa. Ja ei, en puhu omasta miehestäni vaan eräästä ystävästäni. Tai niin, en tiedä onko hän enää yst'väni, koska kundin hiljaiselosta päätellen hän tosiaan mököttää. Ohhoijaa, aikuinen MIES! (?)
 
Pettymys kisoissa. Ottelin ehkä elämäni parhaimmat kaksi erää - mutta sitten flunssa painoi koko matsin miinuksen puolelle. Niukasti, tosi niukasti, mutta kuitenkin. Voittajalle soin voiton, vuosien puurtamisen ja läheltä piti -tilanteiden vuoksi, mutta silti olen pettynyt.
 
Vituttaa, kun kisat meni omalta osalta miten meni ja nyt vielä pitäis jostain repiä motivaatio toisen lajin vastaavaan urakkaan.
Vituttaa myös se, kun kaikki on taputtelemassa päähän ja kehumassa. Koita nyt siinä sitten hymyillä, kun omissa korvissa kuulostaa siltä, että
"tosi hienosti hävitty". :jahas:
 
"YHDENTOISTA AIKAAN ILLALLA SYÖMINEN KUULE LIHOTTAA"
Että mua pännii! Syötiin poikaystävän kanssa siis eilen 11 aikaan illalla ruisleipää med raejuusto ja muut lisukkeet. Tänä aamuna sain äitiltä kuittailua (tietysti ollessani yksin..), että kuule kannattaisi vähentää tuota iltasyömistä, ei oo sulle iha terveellistä syödä 11 aikaan illalla - se hei lihottaa.

Mua pännii niin paljon. Olin sitäpaitsi syönyt siihen mennessä tälleen nopeesti laskettuna enintään 1500 kcal, eli tuskin pari ruisleipää pahaa tekee, kun tavote on syödä päivässä se 1800-2000. Onko sillä kellonajalla muka niin väliä, mietinpähän vaan.. :curs:

(äiti muuten perustelee tietonsa painonvartijoiden "lakipykälillä" :kippis1:)
 
Just tuossa pari päivää sitten ihmettelin, että olen koko talven ja kevään pysynyt terveenä. Ei ole ollut kuin pientä nuhaa välillä, ei muuta. Ja onnistuin ylioppilaskirjoituksetkin vetämään ihan terveenä. Eikö nyt sit tietenkin iske joku tauti. Luulen, että kyseessä on angiina. Oireina on hirveä kurkkukipu, nielun punoitus ja vaaleitä läikkiä niin nielussa kuin kielessä (lisäksi pientä päänsärkyä ja niskasärkyä). Lämpöä/kuumetta ei ole -ainakaan vielä. Miksi just nyt kun treeni kulkee hyvin? En halua jättää treenaamista kahdeksi-kolmeksi viikoksi. Mutta en myöskään halua mitään lisätauteja ja -vaivoja. Just mun tuuria.

Niin ja kaiken lisäksi kun soitin lääkärilleni, ei hänellä ole aikoja, vaan pitäisi lähteä jonottamaan ensiapuun. Halleluja vaan, siellä saa istua kaksi tuntia, että saa jonkun lääkärin arvauksen siitä, mikä mulla mahdollisesti on. Pistää pikkasen vihaks!!:curs:
 
Jälleen kurkku kipeänä. :curs: Koko talven oon kärsiny tästä. Välillä menee viikko, et ei oo mitään ja sit taas tulee kurkku raastinraudaksi. :/ Olen treenaillut kurkusta välittämättä normaalisti, kun ei pahemmin ole flunssaa tullut, mut ärsyttää, kun tää on ollu koko hemmetin talven tällaista.

Koskahan tää loppuu! :rolleyes:
 
Täällä myös kurkku kipeänä, tätä jatkunut nyt 7 päivää. Kuume vaihtunut alilämpöön ja naamaa pakottaa. Kävin lääkärillä ja taas on sit poskiontelontulehdus päällä. Antibiootit sain varalle, mutta ekaks yritetään meneekö ohi ilman lääkkeitä.
 
Mulla löi nuha kunnolla päälle. Aivoni ovat varmaan mädäntyneet vuorokauden sisällä, sen näköistä tavaraa tulee... Ja siltin on toinen puoli ihan tukossa.
Jepjep, ei tähän kirjoitusrumbaan nyt olis mitään tautia tarvittu....
 
-Puolukkapäivät
-Turvotus (vituttaa kun päivässä kerää 2 kg nestettä ja se NÄKYY)
-Kipu ja särkylääkepöhnä (puolukkapäivistä)
-Saamattomuus
-Tyhmä pomo jota ei kiinnosta johtaa tätä projektia ollenkaan
-Raha-asioiden retuperäisyys (milloinkohan oppisin säästämään)

tossa noinniinku ne polttavimmat
 
^ Yhdyn vitutukseen puolukkapäivien ja välinpitämättömän pomon osalta :curs:
 
Mieheni työttömyys....se ehkä lähinnä surettaa. Voisi ettiä satasella niitä töitä! Hermostuu jos asiasta huomauttaa. Sitten vituttaa se että itse saa painaa duunia ja toinen jää aamulla vaan nukkumaan....lapsellista tiedän. Lisäksi vituttaa Suomen terveydenhuolto....näin niin kuin työntekijän suunnalta katsottuna.
 
Ja taas vituttaa. Huomenna herätys klo 3:00 ja sit ajamaan kohti Helsinkiä, kun poikaystävän polvi operoidaan siellä. Miks miun pitää ajaa autolla enkä voi nukkua koko matkaa..
 
On tosi kiva maksaa kerralla puhelin-, sähkö-, autovakuutus-, kotivakuutus-, terveyskeskus-, jätehuolto- ja likakaivon tyhjennyslaskut. Ei uskoisi miten paljon menee rahaa välttämättömyyksiin.:eek: Työttömältä noihin olisi mennyt kahden kuukauden tuet. Jokin mättää. Se puh. laskukaan ei ollut edes iso.

Ja väsyttää.
 
Kouluahdistus, jolle en voi tehdä mitään ainakaan viikkoon. Ihmissuhdeahdistus, jolle voisin tehdä jotain, jos saisin jostain selkärangan. Miksi ei voi oppia vanhoista virheistä? Näistä (pääasiassa kouluahdistuksesta) kumpuava ruokahaluttomuus ja huonounisuus. Saa nähdä mihin tässä päästään, kun vielä viikko tätä piinaa luvassa. Ja toi syömättömyys ja unettomuus siis tietysti ruokkii muuta ahdistusta ja skitsoiluherkkyyttä, joten noidankehä on valmis. :curs:
 
Vituttaa niin armottomasti, että sabotoin omaa hyvää oloani jatkuvasti!!!!!!!!!!!

Mikä siinä on, että kuvittelee olevansa älyttömän motivoitunut pääsemaan ylimääräisestä fläbästä eroon, mutta silti mussuttaa suuhunsa mitä sattuu koko armeijan edestä ja sabotoi sitä kovaa duunia mitä on tehnyt.

Onko sitä alitajuntaisesti niin kiintynyt siihen läskiin, tuoko se jotenkin turvaa, että laihana olo tuntuu pelottavalta, elämä ilman jatkuvaa mussutusta tuntuu pelottavalta.
En vittu ymmärrä yhtään!
Päässä soi Faidran lausahdus siitä, että jos päätät olla dietillä, ole, äläkä päätä toisin heti ensimmäisessä vaikeassa paikassa. Mutta miksi en silti pysty, miksi silti haen turvaa ja lohtua jääkaapilta. Mitähän helvettiä tässä tekisi!!??

Kyllä siis vituttaa!!!
 
Kipeenä. Nuha, kaamee köhä ja kurkku kipee. ÄÄÄ, ei voi treenata (enkä pääse testaan uusia treenivaatteita:D) ja menee lukemiset ihan persiilleen.
 
Tuskainen viikko. Tentti, kandidaatinseminaari ja perjantain kunniaksi kaikkien aikojen tuskaisin labratyö. Onneksi kohta tulee sentään Wappu.
 
Vituttaa tai ennemminkin ahdistaa.
Tein vihdosta viimein päätöksen asiassa, joka on nakertanut mua jo vuoden.
Kun kerroin päätöksestäni toiselle osapuolelle (mikä vaati älyttömän paljon), en saanut minkäälaista kommenttia takaisin.
Olisi edes sanonut "ok", mutta ei...

Miksi ihmisten pitää olla niin vaikeita? :itku:
 
Työpaikan byrokratia :curs:

Tän paikan "arvot" taistelee omien arvojeni kanssa ja pahasti. Pakko on silti jaksaa - ainakin sen aikaa että keksii muuta. Haluun pooooois!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom