Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Meikä ei sit ikinä opi virheistään eikä oikein muustakaan. Oon sotkenu asiani nyt oikein kunnolla ja on niin :david: olo ettei mitää rajaa. Oon sitä tyyppiä joka pitäis sulkee joko pakkopaidassa suljetulle osastolle tai kipata autiolle saarelle keskelle valtamerta etten pääse aiheuttaa sotkuja!

Uutta työpaikkaa alan metsästään nyt urakalla mutta kun ei jaksais muuttaa enää mihkään eikä kyllä huvita enää tännekään jäädä. Välit poikki lopullisesti elämäni rakkauden kanssa eikä niitä enää korjata! Luuseri olen enkä muuksi muutu :( Tänne en voi jäädä kun on liikaa traumoja. Tai seuraahan ne traumat perässä ainakin unissa, jos ei muuten. Voi jeesus miten voi itseään inhota :curs:

:wall: :wall: :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osuuspankin verkkopalvelu ei toimi ja pitäisi maksaa liiton jäsenmaksu.
Ostin väärän kokoisia suodatinpusseja kahvinkeittimeen.
Töissä on yksi ärsyttävä tyyppi joka jaksaa joka ainoa päivä kysellä lähdenkö sen kaa lounaalle, ei en lähde, yäk. Jos se ei lopeta tuota, saatan vaikkapa sanoa ilkeästi. Toivottavasti en...

Reilu kuukausi sitten varasin hammashoitajalle/suuhygienistille ajan tarkastusta ja puhdistusta varten. Tänään piti tuonne mennä, mutta aika peruuntui ja uuden ajan sain kuukauden päähän. Siis ei prkl, olen tosiaankin odottanut erityisesti tuota puhdistusta, hampaat kun ovat luonnostaankin keltaiset ja lisäksi minä tyhmä olen värjännyt niitä ilmeisesti ajoittain runsaallakin teenjuonnilla :curs: Teetä en ole juonut sen jälkeen kun näin minusta otetun kuvan, jossa näkyi hampaat :(

Juuri soitin toiseen paikaan ja sinne pääsyä saisi odottaa vielä pidempään. Näin siis yksityisellä, ei siis ole hammaslääkäreillä asiakkaista ainakaan pulaa...

Menin lauantaina salille ja kuulin että joku s**tanan rimpula oli sinne murtautunu ja vieny parhaan tangon, parit levypainot, 16kg käsipainot, cd-soittimen ym. Tosi säälittävää kun ei voi tulla normaalien ihmisten tapaan salille treenaan vaan pitää heilutella niitä narukäsiä kotona...Hyvä puoli onkin että tämä idiootti oli tullu ikkunasta ja saanut lasista ilmeisesti haavan ja jättänyt verta ikkunaan josta poliisi kävi ottamassa näytteen :)

Vituttaa tällaset pikkuasiat... eilen unettoman yön jälkeen pää kuutamolla yritin mennä salille niin sehän oli kiinni kun uimahallilla järkätään jotain prkl kesäleirejä. Tänään hilauduin pitkästä aikaa aamulenkille niin heti alkoi sataa niin kovaa kun taivaalta mahtuu ja sitähän jatkui... lopetin lenkin 15min päästä johan oli tehokasta! Sitten lähin treeneihin ja lähtiessä sain taas jonkin ihme huimaus kohtauksen joka ilmeisesti johtuu taas niskanikaman lukosta ja nikamavaltimon tukkeutumisesta prkleen prkl!!! Ja taas kyynärpäät oli niiiin vihlovat kun tein ylätaljaa voi armoa!! Nyt töissä sitten lataamassa akkuja:) onneksi mulla on aivan huippu duunipaikka nyt pari viikkoa...

Stressi iskeny niin kovaks etten oo kohta 3 päivään syöny paria leipäpalaa enempää kun ei mikään pysy sisällä. Sairaslomaa vietellään... Syksyllä eessä kai muutto takas Tampesteriin...ehkä hyvä niin. Sais loppua jo tää painajainen! :(
Toivottavasti oon ens viikonloppuna Treen miitissä jo hengissä...

Angelica-82 sanoi:
Stressi iskeny niin kovaks etten oo kohta 3 päivään syöny paria leipäpalaa enempää kun ei mikään pysy sisällä. Sairaslomaa vietellään... Syksyllä eessä kai muutto takas Tampesteriin...ehkä hyvä niin. Sais loppua jo tää painajainen! :(
Toivottavasti oon ens viikonloppuna Treen miitissä jo hengissä...
mulla tota syömättömyyttä kesti muutaman kuukauden. pahoinvointi alkoi helmikuun lopulla ja loppui vasta muutama viikko sitten. pääsiäisen aikoihin jostain kumman syystä parin viikon aikana, en syönyt kuin ehkä muutaman kerran tomaattikeittoa ja leipää, jos sitäkään. paino tippui kiitettävästi, niin että rintalasta paistaa edelleen kauniisti :urjo:. kun ei pysty syömään, ei vain pysty. tosi perseestä. mutta asiaan..
mua vituttaa tällä hetkellä suuresti a-kortin teoriakokeessa epäonnistuminen. b-kortti on jo, ja siinä meni molemmat kokeet ekalla läpi. nyt sit tyrin a-kortin teoriakokeen suorittamisessa :nolo: , prkl!! :curs: eihän siinä mitään, mut maksoi 50egee, ja se summa vois mennä muuhunki. noh, katsotaan ens ke miten tytön taas käy. masentaa :( . saa vielä nähdä miten päivä muuten menee. varmaan myöhästyn bussista, ja sit samalla junasta, jolla olen suunnitellut meneväni kultani luokse tampereen seudulle. se nyt kruunaisi päivän aivan buenosti. :rolleyes:

Jos yhtä paska säkä vielä jatkuu, joudun syksyllä muuttamaan takas vanhempien luo tonne keskelle ei mitään. Siellä kun ei ole enää muita nuoria kuin alkoholisoituneita jne. Eikä harrastusmahdollisuuksia...eikä töitä...
Jos vuokraemäntä ei ole ymmärtäväinen, saattaa myös 1000e vuokraennakot jäädä sille tielleen jos joudun täs kämpän irtisanomaan...
Firma haluaisi että teen dippatyön niiden aiheesta mutta koululla ja stipendillä. Ei vittu. Oon mieluummin tekemättä koko paskaa kun ei voi kerran lupauksiaan pitää. Tai sit jos hyvä säkä käy niin pääsen kilpailijalle.
Tampere kaupunkina houkuttaa mut ei mul sielkää oo elämää ollu enää aikoihin. Loistava kesä tiedossa kun alku on jo näin paska ja loppukesä pitää stressata työn, kämpän ja rahan kanssa oikeen urakalla...

Avaudunpa tänne, kun aihe on nyt akuutisti mielenpäällä.

Surffailen aktiivisesti myös muutamalla netin kissapalstalla, ja kesän tultua on eräässä niistä alkanut kampanja "Älä ota kesäkissaa". Vitutuksen aihe tässä on se, että miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä, vastuuttomia ja tunteettomia, että tuollaiselle kampanjalle ylipäätään on tarvetta? :curs: Mitä helv*ttiä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka ottaa lapselle lemmikin, joka sitten syksyn tullen hylätään - oli sitten kyseessä kissa, koira, kani tai vaikka fretti? Luulisi olevan selvää aikuisille ihmisille, että eläin on ELÄVÄ OLENTO eikä mikään pehmolelu, ja jos sellainen kotiin otetaan, tulee siitä myös huolehtia hyvin ja rakkaudella koko sen elinajan.

Kokonaan eri asia on tietenkin se, jos lemmikistä joudutaan esim. pahan allergian takia luopumaan. Mutta tällöin vastuullinen omistaja etsii lemmikille uuden kodin, tai jos sellaista ei millään löydy, vie eläimen itse eläinkotiin, EIKÄ hylkää sitä kesämökkimetsään tms. :curs:

Gillyanne sanoi:
...Vitutuksen aihe tässä on se, että miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä, vastuuttomia ja tunteettomia, että tuollaiselle kampanjalle ylipäätään on tarvetta? :curs: Mitä helv*ttiä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka ottaa lapselle lemmikin, joka sitten syksyn tullen hylätään - oli sitten kyseessä kissa, koira, kani tai vaikka fretti? Luulisi olevan selvää aikuisille ihmisille, että eläin on ELÄVÄ OLENTO eikä mikään pehmolelu, ja jos sellainen kotiin otetaan, tulee siitä myös huolehtia hyvin ja rakkaudella koko sen elinajan....

Kokonaan eri asia on tietenkin se, jos lemmikistä joudutaan esim. pahan allergian takia luopumaan. Mutta tällöin vastuullinen omistaja etsii lemmikille uuden kodin, tai jos sellaista ei millään löydy, vie eläimen itse eläinkotiin, EIKÄ hylkää sitä kesämökkimetsään tms. :curs:

Joo, sähän sen sanoit. Ite suffailen puput.netissä ja siä on kans moista päiviteltu ja vihoteltu. Vituttaa kun pieniä söpöjä kaninpoikasia ostetaan kakaroille "leluiksi" ja jätetään sitten oman onnensa nojaan. EI NÄIN! :curs:

Suatana, lemmikeilläkin on tunteet, ihan yhtälailla kun ihmisillä. Kanissa viä sekin että ne on yleensä halvempia kuin kissan/koiran-pennut ni niitä otetaan helpommin "no kun se on ni halpakin... ja voi niiin söpö"... Argh! Toki ne on söpöjä ja ihania, mutta hei haloo, ei niitä saa hetken mielijohteen takia ostaa. Lemmikkihän on usein monen vuoden ystävä, josta tulee hyvinkin läheinen (usein ainakin), ei mikään lelu joka viskataan menemään kun ei enää kiinnosta.

Ymmärrän täysin sun, Gilly, ärsyyntymises. Luulenpa ettemmä ole ainoita, jokainen joka välittää eläimistä varmaan seisovat meidän takana :D

vähän masentaa juhannus. ei vietetä sitä poikaystävän kanssa yhdessä. hän lähtee festareille kavereidensa kansa, ja mä vietän sen hesassa. jee.. sen nyt si tietää mitä festareilla tapahtuu. olihan tää kivaa niin kauan kuin sitä kestikin. paska fiilis vain kun heikko itsetunto ja epävarmuus nostavat päätään. :( :(

Aylah sanoi:
... sen nyt si tietää mitä festareilla tapahtuu. olihan tää kivaa niin kauan kuin sitä kestikin.

:offtopic: Eikös festareille mennä yleensä kuuntelemaan musaa ja nauttimaan kauniista keleistä, ehkä myös hyvistä kesäjuomista...? Ei kai festareille meno mitenkään automaattisesti pettämistä tarkoita? :confused:

Itse olen menossa tänä kesänä yksille festareille ja avokki myös - mutta kyseessä ei ole sama tapahtuma. En silti epäile, että hänellä olisi muut naiset festarihumun keskellä mielessään (enkä tietenkään itsekään vieraiden miesten perässä juokse).

Tarkoitan tällä, että vaikka sinulla, Aylah, onkin huonoja kokemuksia, älä silti tuomitse nykyistäsi entis(t)en töppäilyjen perusteella. Jos nimittäin kovin epäilemään ja mustasukkailemaan käyt, voit pahimmassa tapauksessa saada kundikaverisi kyllästymään ja ajaa hänet pois luotasi kokonaan...

Samaa mieltä kuin Gillyanne! Festarit ja kavereiden kanssa oleminen ei tarkoita samaa kuin pettäminen. Joillain kyllä, joillain ei. Eniten satutat ittees jos alat tollasia kelaileen. Ja tuttavapiiriä tutkaillessa olen tullut tulokseen että mustasukkaisuus ja pettämisen pelkääminen jne ajaa ongelmiin aika helposti. Jos jotain sattuu niin sattuu, murehtimalla et voi estää sattumasta. Mutta jos jätkäs näkee ettet ole tyytyväinen et se menee kavereiden kans ni sitäki voi alkaa vituttaan --> :(

Edit. Mut minähän en ole ihmissuhdeasiantuntija enkä kykenevä neuvomaan. Ei ole nämä omatkaan ihmissuhteet millään tolalla :(

Yhdyn edellisiin... Jos nyt jo alat kelailemaan mitä VOIS ehkä tapahtua niin voit sanoa hyvästit hauskalle jussille -05 :(
Mitäs jos vaikka relaisit ja tekisit kaikkea mukavaa.. Kävele/fillaroi pitkin rantoja vaikkapa Espooseen asti, osta hyvää sapuskaa, vuokraa kassillinen leffoja ja kruunaa isooooooolla mässypussilla :hyper:
Ja neuvoksi "rankaise" itseäsi heti jos vaivut kelailemaan mitä se kultsi vois tehä niin nipistä heti itseäsi :whip:
Ja Gillyn kanssa olen aivan samaa mieltä siinä, et jos alat äijääsi ympäröimään ketjuilla ja piikkilangalla niin nopeesti voit sanoa bye bye ja sehän ei olisi yhtään kivaa :(
Joten möksötys huisin hittoon ja toivota tervetulleeks hemmottelu jussi :)

Niin tää oli siis Aylahille!

Angelica-82 sanoi:
Tampere kaupunkina houkuttaa mut ei mul sielkää oo elämää ollu enää aikoihin. Loistava kesä tiedossa kun alku on jo näin paska ja loppukesä pitää stressata työn, kämpän ja rahan kanssa oikeen urakalla...

Elämä on siellä mihin itse sen luot :) Ei saa olla noin negatiivinen asenne! Tampesteriin vaan - hankit Wolffille kortin, käyt ahkerasti treenaamassa ja tutustut muihin samanhenkisiin. Teet koululla vaikka sen dippatyön niin pysyt yliopistoympyröissä mukana ja ihmisten keskellä. Angelica, sun pitää nyt nostaa pää pystyyn! En tiedä tarkemmin mitä näiden sun synkkien ajatusten takana on ollut, mutta uskon että pääset synkistelystä kun katsot elämää vähän laajemmalti. Mun mielestä ainakin nimenomaan Tampere on asuinpaikkana mitä mainioin: täällä on todella vastaanottavainen ilmapiiri. Ja monia punttimimmejä :rock:

no siis tiedän että kun alkaa ajattelemaan liikaa. lisää vettä myllyyn..
mut homman nimi on se että kun mä lähdin jätkäkaverin luota, hän sanoi että nyt voin sit tunnustaa että mä olisin oikeasti halunnut viettää juhannuksen sun kanssa, mut nyt sitä ei voi enää perua että lähden kavereiden kanssa. mun olis kuulemma pitänyt kysyä häntä että vietetäänkö juhannus yhdessä. what the fuck?! eikö se ole aika selvä, jos sanon hänelle että olis kiva viettää juhannus yhdessä kun kerrankin on vapaata ja pääsee lähtemään jonnekin. ja en kai mä nyt ala ruikuttamaan, että hei, vietä juhannus mun kanssa äläkä kavereiden kun ovat sopineet jo kaikesta. ai että pitäisi alkaa kerjäämäänkin oikein?! :curs:

mua vituttaa sen verran pahasti toi juhannusjuttu nyt, että taivas repeää kohta. jos kerran hän haluaa viettää mun kanssa juhannus, miksi vitussa hän sitten lähtee sinne festareille ja ilmoittaa nyt sit viime kädessä, että heh heh, nyt voin tunnustaa tän, että sun kanssa mä sen jussin oisin halunnut viettää. ei nyt voi ymmärtää yhtään. on niin paha mieli tosta, että itkuksi on jo mennyt tämäkin ilta :itku: . testasi kuulemma mua. on muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tollaisen tempauksen tekee. jo faijakin ihmettelee että mitä toi tollainen seurustelu on, kun juhannusta ei vietetä yhdessä kun vapaata on molemmilla samaan aikaan. pyäääh!! :itku: en nyt tiedä ruikutanko turhasta, mutta vähän vain mietin että mikä on homman nimi. mä kun sille olen tehnyt selväksi, miten haluan juhannuksen viettää. jos kerran hänkin haluaa olla mun kanssa, ni mitä vittua tää säätäminen sit että lähdetään kavereiden kanssa ja jos asian olis voinut vielä perua.. vittu noita miehiä ymmärrä sit! :wall:

Faidra sanoi:
Tampesteriin vaan - hankit Wolffille kortin, käyt ahkerasti treenaamassa ja tutustut muihin samanhenkisiin.

Jep, toi harrastustoiminta ja hyvät salit onkin parasta! Wolfille otan kortin ja alan kurittaa itteni nyt oikein olan takaa. Ehkä sit näkyy jotain jo päällekin päin! Ja luultavasti pääsen tekeen sen D:n yhteen firmaan...

Täällä lähistöllä vaan on niin tärkeitä ihmisiä et pelottaa jos niitä ei enää nää. Ja sit masennukseen vaikuttaa tiettyjä henkilökohtasia juttuja joille ei vaan voi mitään...siks niiden ei saiskaan antaa vaikuttaa. Kai tää tästä kun saa koottua ittensä!

juhannuksen vietosta yhdessä oli jo puhetta ennen kuin alettiin seurustella. silloin jo mies sanoi että vietetään juhannus yhdessä. sanoin että joo, sopii kunhan ei ole töitä laitettu. ollaan juteltu asiasta, ja pyyteli anteeksi kovasti että pahoitti mun mielen. ei sille edes tullut mieleen, että mä voisin möksähtää sen "tunnustuksesta".

ehkei se todellakaan tajunnut, että halusin viettää juhannuksen sen kanssa, vaikka kyllä ihan selvällä suomen kielellä sanoin että haluan viettää juhannuksen sen kanssa, et olis kiva lähteä mökille jne. vähän sellaista fiilistä on kuin että löis päätä seinään, että what the fuck? miksi sit lähteä kavereiden kanssa jonnekin, jos kerran mun kanssa oikeasti haluaa viettää juhannuksen, että tarviiko sitä oikein lietsoa mulle, että heh heh, olisit kysynyt..

en mä hyväksynyt enää sitä, että se lähtee kesken kaiken festareilta pois että vain nähtäis kun mulla nyt on huono fiilis. siinäkään mitään järkeä. eihän tää seurustelu tällaiseen kaadu. hieman vain edelleen veettää ja paha mieli on. aina kun on näin äkkipikainen ja pitkävihainen. no mutta aurinkoista ja turvallista juhannusta kuitenkin kaikille! :) ehkäpä sitä on sit hauskaa kavereiden kanssa kuiteski!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vituttaa kun koira on yhtäkkiä alkanut tuhoamaan paikkoja sillä välin kun olen töissä...Pitkän aikaa meni hienosti niin että sai ihan rauhassa jättää tavarat esille vaikka koira jäi yksin, mutta nyt jo kahtena peräkkäisenä maanantaina oon saanu ruveta ensimmäisenä siivoomaan koiran jälkiä, kun oon tullut kotiin. Kaiken lisäks se on vielä viitsinyt vääntää paskat sisälle. :curs:

mulla napsahti eilen alaselkä päivällä jumiin, enkä edes tehnyt mitään äkkiliikettä. nyt sit on selkä vieläkin krampissa aika kunnolla, kun keskiselän lihakset kramppaavat ja ovat todella kipeät. suorassa on turha edes yrittää kävellä ja sattuu niin perkeleesti :itku: . tramal 50mg on vedetty eilen illalla ja nyt sit muutama tunti toinen tabu. kun ei tiedä miten päin olisi, ettei sattuis niin paljon. :(

duunissa silti oltu nostelemassa ja passaamassa mummoja ja pappoja. selkä huutaa hoosiannaa eilen illalla ja tänään päivällä kun yrittää hiemankin tehdä hyvässä asennossa töitä. kaiken lisäksi tietenkin kaikki on tänään sellaisia veteliä säkkejä, jotka eivät ite voi sitten yhtään olla mukana pesuissa jne.

sitten vielä osastonhoitaja nakittaa mulle hiusten rullaamista paplareihin, vaikka ite nuoleskelee omaisten perseitä ja seisoo mummon vieressä jolle hiukset piti laittaa. ei voi sitten siinä samalla rullata hiuksia ja puhua :wall: . mulla kuiteski oli vielä töitä jäljellä, vaippojen laittamista hyllyyn jne. selkä ei hyvää tykännyt ja muita kun oli sit vapaana, ei voinut muille tehtävää nakittaa. mun teki mieli sanoa muutama valittu sana sille vitun lehmälle, joka yhtä leveä kuin pitkäkin. ei sillä ettenkö mä hiuksia rullaa, mutta vähän veettää kun selkä todella kipeä että itku pääsee kohta ja töitä kesken, ni pitää tulla sanomaan tee sitä ja tee tätä. ei kesätyöntekijät ole kuiteskaan mitään palvelijoita, vaan työntekijä siinä missä muutkin.

ja kaiken lisäksi alkaa vähän veettää sekin että omaiset kerääntyvät katsomaan vanhuksia juuri kahvin aikaan, että heillekin sitten saa olla kaatamassa kahvia :curs: . "oho, kuinkas sattuikaan.. kahviaikaan.. voi että.. kyllä kiitos, otan kahvia. voi että oikein pullaakin. no voin minä yhden palan.. otetaan vielä toinenkin tuolle kaverille.." EI näin joka päivä kyl tarvis tehdä.

kyllä saa tulla käymään, mutta aivan juuri sit siihen aikaan että ilmaiset päiväkahvit saa :jahas: . sitten kukaan ei tule käymään lounaan taikka päivällisen aikaan, kun syötettäviä on kiitettävä määrä ja hoitajia muutama vuorossa. sitten kyllä omaiset häipyvät paikalta, ettei vain tarvisisi syöttää omaa äitiään tai isäänsä. tekisi muutama valittu sana sanoa. vitun köyhät, ostakaa sitä kahvia kaupasta prkl! :curs: :curs: anteeksi avautuminen, mut eipä töissäkään voi sanoa suoraan mitä ajattelee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom