Olen pahoillani, mitä hyvät sielunveljeni joudutte kestämään. Ajattelin kirjoittaa tähän threadiin hieman syvällisiä ajatuksiani
Mun elämässä on tapahtunut kans ihan mitä sattuu, ja joskus tuntuu, ettei yksinkertaisesti jaksa. Välillä jopa tuntui siltä, että samapa olla maan matosten syötävänä ja lähtee taivaaseen laulaan elviksen kans love me tenderiä ja Ayrton Sennan kans ottaan formula startteja. Tänään tuntuu kuitenkin, että on elämäni ihanin päivä, eikä vituta yhtään mikään. Olen ONNELLINEN
Tehkää ensinnäkin hyvät ihmiset sitä, mikä tekee teidät onnelliseksi. Älkää opiskelko sellaista, mitä ette halua, elkääkä tehkö sellaista työtä, mitä vihaatte. Munkin mutsi naputtaa mulle että tee sitä ja tätä, mutta skit! Soitan sitten mutsille dr albanin ITS MY LIFE PIISIÄ. Mulla oli tarjolla neljä kesätyöpaikkaa,joista kolme oli parempi palkkaisia ja ns.parempia hommia oman alan jutuissa. Yksi niistä tavan duuni, huonommalla palkalla. Valitsin tavallisen hikiduunin, jossa on ihanat ja loistavat työkaverit,sekä mitä mahtavin työilmapiiri,VIIHDYN SIELLÄ!Koko sukuhan siitä heti älisee,mutta mitä sitten! Mitt liv beibe
Niin karua kun se onkin, niin yksi elämä kaikille! Mitä hemmettiä siitä, mitä vanhemmat tai muut mäkättää, tää on meidän ainutkertainen tilaisuus ELÄÄ!! Tottakait vanhemmilla on elämänkokemusta ja sinällänsä viisaitakin ajatuksia, mutta loppujen lopuksi, me eletään täällä vain itseämme varten. Opiskellaan, tehdään töitä, reenataan->itseämme varten. Mä oon vihdoin oppinut sen, että ei kukaan tuu mun oven taakse koputtelemaan ja sanomaan, että dear Annie, tässä sulle onni. Se pitää itse hakea ja tehdä!Monet viimeaikaiset mun vitutuksen aiheet, on kuitenkin johtunut omista tekemisistäni ja valinnoistani. Vitutti, ku ei menny tentti paremmin, mutta voi minä tyttönen, olisin voinut lukea paremmin ja osata kaiken. Eli mun oma vika!Meidän omat valinnat ja tekemiset on usein sen onnen/epäonnen takana. Kaveri itki veromätkyistä.Verotuksesta voi ottaa selvää ja nostaa omaa veroprosenttia, turha niistä on itkee sen jälkeen ku veroehdotus on tullut. Vastoinkäymiset kuuluu elämään, ja joskus on paha olla. Se on ihan normaalia.Joskus tapahtuu myös sellaisia pahoja asioita, jotka ei oo meidän omassa vaikutuspiirissä.Sairauksia,onnettomuuksia,tapaturmia jne. Mä oon kuitenkin päässyt sinne onnellisuuden asteelle, että osaan käsitellä vastoinkäymiset ja käyttää kaiken vitutuksen positiivisiin asioihin. Kun tulee suru, niin surra saa ja pitääkin. Mutta eteenpäinkin on mentävä. Ku kerran jotenkin elää päivästä toiseen, ni miksi olla surullinen ja vittuuntunut, kun voi olla onnellinen ja iloinen, niin on ainaski miljoona kertaa kivempaa.Asiat jotka on tapahtunut, ei saa valitettavasti epätapahtuneeksi, mitä sitä jää murhehtimaan ja itkemään, vaan poletaan hei kohti uusia tavoitteita!
Mun rakkauselämä tökkii, lähinnä siksi, ettei sitä ole. Rakastua pamahdin yhteen mieheen, eikä se niin yhtään muhun. Aluksi olin hieman vihainenkin, että perhanan tyyppi, ku ei välitä musta. Mutta tunteet, ei me niitä voida itse päättää. Se, että joku ei rakasta mua tai pidä musta, ei oo sen pahuutta tai ilkeyttä, vaan ne on sen tunteet ja mä kunnioitan niitä. Enkä mä ole rasittava tai roikkuva lutka sen takia, että rakastan sitä, ne on vaan mun tunteet, enkä mä niille voi mitään. Tää oli mun uusin tajuntoni, ja ehkä siksi olen tänään niin himla onnellinen
Mitäkähän sitä tuli höpistyä
Mitäpä sen väliä, mulle tuli tästä kirjoittamisesta hitsin hyvä olla. Tästä hetkestä lähtien aion elää ihan täysillä, ihan itseäni varten, ja ihan rehellisenä itselleni, mutta silti ja ennenkaikkea, muita ihmisiä ja heidän tunteitaan kunnioittaen. Toivon kaikille mimmeille ja uroille upeaa kesää ja ihanaa koko elämää. :haart: