Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mun ei kanssa tarvinnut maksaa mitään liittymismaksua, kun liityin saliketjuun.Katkaisin jäsenyyden sopimuskauden loppuessa välillä kun halusin vaihtaa lähempänä olevalle salille, mutta en kyseisellä salilla viihtynytkään, enkä seuraavallakaan niin palasin takaisin"kotisalille" jossa minut toivotettiin iloisesti tervetulleeksi. Mitään jäsenyysmaksua ei peritty tälläkään kerralla vaan sain jopa treenata 2,5 kuukautta ilmaiseksi. (Olin kuulunut ketjuun kolme vuotta joten taisivat haluta kantisasiakkaan takaisin.) Kyseinen sali vaan on mielestäni paikkakunnan paras: iso ja kattava sali, jossa paljon vapaita tankoja ja voimanostotreenimahikset, toisaalta myös kunnon laitteet löytyy. Alkuaerobiseen kattava välineistö, lisäksi hyvät spinni ja jumppaohjaajat ja les Milles tunnit (Joille en ikinä ehdi.) Ainut vituttava seikka on tuo kertamaksun kalleus, koska en saa ikinä kavereita mukaan salille. Jäsenyys ei ole enää ongelma, koska näköjään kävisin kyseisellä salilla ilman jäsenyyttäkin, mutta pakkojäsenyys otti pannuun alkuvaiheessa paljonkin.

Heh, käydään varmaan samalla salilla..tuo lihavoitu kohta on ihan sama juttu, joka itseänikin myös välillä harmittaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi kaiken pitää aina tapahtua samaan aikaisesti?? Stressi siis vaivaa kunnolla. Ihan varmaan kun tämä helpottaa, tulen kipeäksi. Mulle käy aina niin, kun stressi laukeaa. On ollut niin paljon hommia, etten ole oikeasti ehtinyt treenaamaan.:itku:
 
Miksi koko ajan väsyttää? Fyysinen suorituskyky on viimeisen parin viikon aikana laskenut dramaattisesti. Pyörällä ei jaksa ajaa, kun jalkoihin sattuu. Mäkiä ei jaksa kävellä ylös. Treenata ei voi, kun se tuntuu niin pahalta ja treenin jälkeen on ihan puolikuollut. Kyllä tympii:( Laihtunutkin vissiin olen. Kasvot näyttävät jotenkin luisevilta...
 
Miksi koko ajan väsyttää? Fyysinen suorituskyky on viimeisen parin viikon aikana laskenut dramaattisesti. Pyörällä ei jaksa ajaa, kun jalkoihin sattuu. Mäkiä ei jaksa kävellä ylös. Treenata ei voi, kun se tuntuu niin pahalta ja treenin jälkeen on ihan puolikuollut. Kyllä tympii:( Laihtunutkin vissiin olen. Kasvot näyttävät jotenkin luisevilta...

Hui.. Ei kuulosta ihan terveeltä.. Onko sulla ollut mitään muita oireita voinnissa / elimistössä? Ootko syönyt normaalisti?
 
Hui.. Ei kuulosta ihan terveeltä.. Onko sulla ollut mitään muita oireita voinnissa / elimistössä? Ootko syönyt normaalisti?

Enpä tiedä. Kaikennäköisiä syitä olen miettinyt. Mielestäni olen syönyt normaalisti, mutta voi olla mahdollista, että liian vähän treeneihin nähden. Olen jouksenut viime aikoina tekemässä kaikennäköistä. Mietin myös sitä, että jos hemoglobiini on tippunut tällä kertaa epätavallisten pitkien kuukautisten takia:eek: Niinpä ostin rautatabletteja, mutta niitä olen syönyt vasta kaksi päivää. Mutta kyllähän tuo ärsyttää. Pitää käydä valittamassa yths:llä, jos ei tästä ala virkistyä.
 
Niin no jos sulla on aikaisemmin ollut anemiaa niin väsymys ja voimattomuus voivat johtua toki siitäkin.. Kato nyt joku viikko eteenpäin, mut kannattaa ehdottomasti mennä lääkärin juttusille / labroihin jos vointi ei parane ton rautalisän myötä! Ja ruokaa vaan kehiin, talvi ja pimeys väsyttää ja kulutus on kovaa treenaavalla ja kiireisellä naisella, joten ravitsemuksesta huolehtiminen on tosi tärkeässä asemassa (angelo huolehtii ;)) Ja muista levätä! (asiasta kuusiaitaan, onko ylikunnon pukkaaminen sun tilanteessa mahdollinen?)
 
Niin no jos sulla on aikaisemmin ollut anemiaa niin väsymys ja voimattomuus voivat johtua toki siitäkin.. Kato nyt joku viikko eteenpäin, mut kannattaa ehdottomasti mennä lääkärin juttusille / labroihin jos vointi ei parane ton rautalisän myötä! Ja ruokaa vaan kehiin, talvi ja pimeys väsyttää ja kulutus on kovaa treenaavalla ja kiireisellä naisella, joten ravitsemuksesta huolehtiminen on tosi tärkeässä asemassa (angelo huolehtii ;)) Ja muista levätä! (asiasta kuusiaitaan, onko ylikunnon pukkaaminen sun tilanteessa mahdollinen?)

Viserrät kyllä asiaa. Tuo lepo ja syönti nyt tässä onkin projektin alla. En oikein jaksa uskoa tuohon ylikuntoon, en ole mielestäni niin hirveästi treenaillut. Treenivikkoni on yleensä se 5 päivää, että siihen kyllä mahtuu 2 lepopäivää mukaan. Tosin jonkin verran on ollut rankempia yksittäisiä päiviä välillä, jos tulee 2-3 treeniä per päivä, mutta niistä on aina joku vähän kevyempi. Ei tämä varmaan ylikuntoa ole.
 
Oukki doukki! Mut tarkkaile sitä vointia nyt vaikka sen viikon ajan ja panosta tohon ravinto- ja lepopuoleen. Uskon, että niillä jo saat jaksamisen ja kropan balanssiin. Jos ei, niin sitten tuo on lääkärin heiniä ;) Tsemppiä!
 
Menipä kisat päin v****a :curs: Ei pitäs lähtee kikkailemaan, kun on kauheen jumittava reenisyksy ollu eikä lajiharjottelusta tietoakaan...

Vaik kyseessä ei ollutkaan, ku pienet kyläkilpailut, ni kyllä riepoo oma suoritus. Miten osaakin riepoa, miun pitäs vissiin opetella rauhottumaan. Ei kauheesti suoritusta paranna, ko kesken sarjan sitä vaan kiroilee itteksee ja tekee mieli jättää kesken. Jäi tututkin moikkaamatta ja kuulumiset vaihtamatta, ko piti lähtee kotiin kiukkuamaan.

Ja miutaki väsyttää. Rautatabletteja kävin hommmaamassa mut oisha noita voinu kai popsii jo syksystä asti. Mut jos tää levolla ja syömisillä menis ohi. Kohta alkaa lomakin.
 
Tässä joulun alla pamahti oikeen mahtava joululahja. Auto hajos. Menee ilmeisesti kansirempaksi, tammikuussa saadaan auto takas (tuurilla) ja silloin edessä on pahimmillaan 2000e lasku. Kiitos Pösö.
 
Lumettomuus.
 
Väsymys ja huolet opinnoista ja rahan riittämisestä. Pyörästä oli hajonnu rengas. :( Onneksi on sentään kulta. <3
 
Molemmissa polvissa nestettä ja oikeassa polvessa ilmeisesti tulehdusta ja jotain kulumavikaa..Ja miehän olen jopa kokonaiset 25 vee:curs::curs::curs::curs: Hyvä tulevaisuus treenien suhteen..:itku::itku::itku: Ens viikolla lääkäriin kunnolla tutkituttaan..Nyt noi kopeloi vasta fysioterapeutti..

Luntakin sais tulla ja kunnolla!
 
Poika kaatoi astianpesukoneen. Jep, ei sitten mies saanut ennen kaatumista pesukonetta kiinni mihinkään. Heti perään hajos ison tytön stereot. Ei oo meille suotuinen ilta.
 
Heräsin pahaan ja sekavaan uneen. Inhoan näitä jokaöisiä uni- ja nukkumisongelmiani, ja heräämisiä. Vielä enemmän inhoan sitä kamalaa unta. Luulin unissaan kääntelehtivää siippaa joksikin likaiseksi ahdistelijaksi ja heräsin pakokauhun tunteeseen.
 
Varasin lääkärille ajan terveyskeskukseen ja sain kuukauden päähän. Jos olis varaa menis yksityiselle, sinne sentään pääsee silloin kun tarvii.
 
Aina vain väsyttää, eikä silti öisin nukuta. Eikä se nukkuminen ainakaan auta mitään. Vituttaa, kun eräs lahjasuunnitelma uhkaa mennä pieleen kun olen täällä korvessa. Vituttaa, kun olen niin ahdistunut, enkä tiedä syytä. Vituttaa, kun - tämän olon vuoksi ehkä - harmistun pienistä ja typeristä asioista kuten siitä, että avopuoliso tahtoo viettää aikaa videopelin kanssa eikä minun. Vituttaa kun väsyttää ja että sanoin tämän jo. Vituttaa, kun tuntuu, etten jaksa olla ja elää niin kuin normaalit ihmiset jaksavat olla ja elää. Sen kun vain valitan turhasta. Toivottavasti en taas ala kirjoitella tähän ketjuun päivästä toiseen. Onneksi en ehkä edes ehdi.
 
Aina vain väsyttää, eikä silti öisin nukuta. Eikä se nukkuminen ainakaan auta mitään... Vituttaa, kun olen niin ahdistunut, enkä tiedä syytä. Vituttaa, kun - tämän olon vuoksi ehkä - harmistun pienistä ja typeristä asioista .. Vituttaa, kun tuntuu, etten jaksa olla ja elää niin kuin normaalit ihmiset jaksavat olla ja elää. Sen kun vain valitan turhasta. Toivottavasti en taas ala kirjoitella tähän ketjuun päivästä toiseen. Onneksi en ehkä edes ehdi.

Nämä sanat kuvaavat niin omia tunnelmia. Vituttaa. Näihin kuviin ja tunnelmiin. prkl.
 
Venla, samassa veneessä ollaan, mä kyllä saisin nukuttua yöt, jos lapset eivät olisi kipeänä ja herättäisi kymmentä kertaa yössä.. Väsyttää silti, vaikka nukkuisi kuinka paljon tahansa! Vituttaa myös oma saamattomuus ja huono itsekuri, sekä ulkona vallitseva vesisade ja pimeys, ahdistavaa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom