Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on suunnaton vitutus työpaikan takia. Valmistuin pari viikkoa sitten ja joskus villeissä kuvitelmissani ajattelin, että valmistumisen jälkeen sais heti alaa vastaavan hyvän duunipaikan, mutta todellisuus on toista. Meikä istuu koneen äärellä 8 h päivässä kuunnellen ärsyttävien asiakkaiden valitusta, eikä koneessa prkl ole ees nettiä, jossa vois surffailla. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peppilotta, :eek:

Onneksi sulle ei käynyt pahemmin, tai siis harmi tietysti tuo niska-asia, mutta olet kuitenkin suhtkoht ehjä! Toivottavasti helpottaa nopeasti!

Estel, älä töistä huoli :)
Ymmärsin että olet hoitoalalla. Jos näin on ei ne työt mihinkään katoa sillä aikaa, kun sinä lapsia kotona hoidat. Päinvastoin. Muutaman vuoden päästä meitä hoitajia tullaan kuule kotoa töihin kyselemään ja tarjoillaan suuria :hyper: palkkoja, jos vaan töihin viitsitään mennä.

Iines Ankka sanoi:
Mulla on suunnaton vitutus työpaikan takia. Valmistuin pari viikkoa sitten ja joskus villeissä kuvitelmissani ajattelin, että valmistumisen jälkeen sais heti alaa vastaavan hyvän duunipaikan, mutta todellisuus on toista. Meikä istuu koneen äärellä 8 h päivässä kuunnellen ärsyttävien asiakkaiden valitusta, eikä koneessa prkl ole ees nettiä, jossa vois surffailla. :curs:

Joo mä kans tietojenkäsittelyn tradenomin papereilla hoitelen sihteerin hommia. Eivät ole Nokialta soitelleet ja repineet alan hommiin. Noh en mä kyllä ehkä enää haluaisikaan kyseiselle alalle. Mut pääasia kai on, että jollakin itsensä elättää eikä ihan joka päivä ole kärsimystä duunissa. Olen kyllä pahoillani tosta sun netin puutteesta, mä en sais millään aikaa kuluun duunissa ilman nettiä.
Ja Estelille isosti tsemppiä :thumbs: Ehkä ens kerralla en katso niin pahasti äitejä joiden lapset mekastaa paikallisjunissa :)

Estel sanoi:
Peppilotta, :eek:

Onneksi sulle ei käynyt pahemmin, tai siis harmi tietysti tuo niska-asia, mutta olet kuitenkin suhtkoht ehjä! Toivottavasti helpottaa nopeasti!

Kiitos sympatiasta! Juuri näin se pitää ajatella, että onneksi selvisin näinkin vähällä, kun ainekset todelliseen katastrofiin olivat käsillä. Vielä kun selviää ajamisen pelosta, niin kai tämä jossain vaiheessa helpottaa. Pikkasen inhottavaa, kun töihin mennessä joutuu ajamaan onnettomuuspaikan ohi...ei kai taida olla töihin menemistä vielä pariin päivään.

Estel, on aika kauhea tapa ajatella, ettet sinä perheenäitinä tuota mitään. Huh, siehän teet sitä kaikkein tärkeintä ja rahassa mittaamatonta työtä, eli kasvatat lapsia ja olet heidän kanssaan silloin, kun ovat pieniä. Alemmuudentunteet romukoppaan ja sassiin. Työsi kyllä palkitaan, ei rahalla, vaan jollakin paljon paremmalla.

Peppilotta, kyllähän mä tiedän tuon... Ja pitäis olla tärkeänä tästäkin hommasta mitä tekee. Mutta se taitaa olla työ kuin työ, oli sitten "oikeaa" työtä tai tätä kotityötä, että joskus tulee näitä turhautuneisuuden ja stressin oireita... Ainakin silloin kun laskuja tulee ja rahaa menee ja koti näyttää kuin ois tornadon jäljiltä. Silloin sitä miettii, että mitä hyötyä musta nyt sitten loppujen lopuksi on.

Onneksi v**tushetket tulee ja menee. Ainakin joksikin aikaa menee. :)

Onneksi voi paasata vaikka tänne eikä miehelle ja lapsille...

Vitun kaksnaamaset kaverit!!!!!!!!!!! Seura kiinnostaa tasan niin kauan et kaveri löytää miehen ja sit dumpataan. Ja tätä on tapahtunu liian monta kertaa.
Oon koko vuoden ollu niiiiiiin yksin ettei mitään rajaa ja nyt asun taas uudessa kaupungissa yksin ilman ketään tuttua ja nää fucking pallinaamat ei ees yritä auttaa :(
"Eti kavereita netistä" "En mä kerkee ku seurustelu on mulle niin tärkeetä" "Etkö voi mennä siskos kanssa" bla bla bla.
Työpaikassa ei oo ketää lähellekään oman ikästä, yks nainen mun lisäks. Ei siis kovinkaan paljon juttuseuraa. Jos jonkun kans juttelen niin se on äiti... Tosin äiti onkin kultainen :haart: !!!!!!!!!!

Pää hajoo jos tällasta joutuu kestään koko elämänsä tästä eteenpäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU!

Angelica-82 sanoi:
Vitun kaksnaamaset kaverit!!!!!!!!!!! Seura kiinnostaa tasan niin kauan et kaveri löytää miehen ja sit dumpataan. Ja tätä on tapahtunu liian monta kertaa.
Oon koko vuoden ollu niiiiiiin yksin ettei mitään rajaa ja nyt asun taas uudessa kaupungissa yksin ilman ketään tuttua ja nää fucking pallinaamat ei ees yritä auttaa :(
"Eti kavereita netistä" "En mä kerkee ku seurustelu on mulle niin tärkeetä" "Etkö voi mennä siskos kanssa" bla bla bla.
Työpaikassa ei oo ketää lähellekään oman ikästä, yks nainen mun lisäks. Ei siis kovinkaan paljon juttuseuraa. Jos jonkun kans juttelen niin se on äiti... Tosin äiti onkin kultainen :haart: !!!!!!!!!!

Pää hajoo jos tällasta joutuu kestään koko elämänsä tästä eteenpäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU!
mä tiedän ton tunteen. mutta tässä vappuna kävi mulle niin kun just oli hauskaa ja tällain, oltiin taksijonossa kun yksi mun kaveri sanoo: "en mä oikeasti viitsis pilaa teidän iltaa, mut poikakaveri käski lähettää terveisiä, että hän on maailman paras poikaystävä. ha haa.." :rolleyes: mä kun just yritän toipua erosta jne, tunnahti vähän vittumaisesti rinnassa :itku: , kun paras kaveri heittää tollaisen kommentin. varsinkin kun se ties mun tilanteen tosi hyvin. olen mä iloinen kaverin puolesta ja hienoa on että löysi upean miehen, mut jotenki vain alkoi masentaan ihan sikana, että onko pakko oikeasti sanoa tolleen kun mä olen itkenyt varmaan silmät päästä ja toivonut, rukoillut ja taas toivonut että exän kanssa takaisin yhteen. et en mäkään ala kehumaan sillä jos satun seurustelemaan et heh heh, mulla on mies ja mäpä saan munaa. mut nyt mun ajatukset täyttää eräs nuori mies.. ihan vain kaveripohjalta :love: ihan oikeasti :nolo: eikä vitutakaan kun koulu lähinnä.

ja piti mun sunkin tekstiä kommentoida eikä ite tilittää.. siis tollaiset kaverit kandee jättää omaan arvoonsa, jotka ei osaa antaa sulle aikaan vaan sit kun jotain ongelmia parisuhteessa ilmenee, juoksee sun luokse, että nyt on aikaa.. kun tällain tilanne tulee, kantsii sit vain sanoa että on kiirettä vaikka kattoiski yksin leffaa tai jotain. kyl se vituttaa olla kertakäyttökaverina, et aina sit kun pitäisi lohduttaa ja tukea kyl kelpaa, mut muuten saa olla yksin jne.

Suunnittelin mennä huomenna salille. Käsitin miehen aikataulut vähän väärin, en ehdikään aamulla ennen lähtöään. Päivä lasten kanssa yksin ja tuskinpa illalla enää saan aikaan mennä.

Sunnuntain käsitin olevan miehellä vapaa noista harrastussysteemeistä. Käsitin väärin. Kun olin jo ajatellut, että paikkaan sen lauantain salin väliin jäämisen sunnuntaina. Kun mä en jaksa oikein kuin aamupäivällä tai varhaisillasta. Maha vie kai voimat muihin vuorokaudenaikoihin. :rolleyes:

Ei siinä mitään. Mä vaan mökkihöperöidyn lasten kanssa kellon ympäri yksin ja tänään huusin jo niin nolosti pienille, että molemmat itki... Hitto että hävettää. Jotain raskaudenjälkeistä masennusta ennen synnytystä? :jahas:

Äsken avauduin miehelle asiasta. Että miksi sillä ei ole aikaa olla meidän kanssa, mä tuun höperöksi lasten kanssa yksin. Mies kimpaantui, tällä viikolla sillä mennyt aikaa ylitöihin, että saa paikattua perhesyiden takia pidettyjä miinustunteja, on korjannut mun tietokonetta yötä myöten jne. Eikä se tajunnut, että mä olen sille mustasukkainen noihin harrastukseen työnnetyistä tunneista, päivistä. Yritin vääntää rautalangasta ja riitahan siitä tuli.

Ja taas mä itken. Musta tuntuu, että mä itken syystä jos toisesta noin 10 kertaa päivässä, vähintään. Menin sitten avautumaan tästä keskustelualueella, jossa mieskin käy. Loistava veto multa, mies luki ja pahastui noin ziljoonakertaisesti.

Mä hallitsen tän. Tänään riehuin tosiaan, hermostuin vaan kaikkeen, tavaroita joka paikassa ym. Paiskoin kaiken ympäriinsä.

Mun tarttee maanantaina varmaan soittaa neuvolaan, kun kilahtelen tälleen. Välillä tuntuu, ettei jaksa. Ei vaan jaksa, ja on kamalia ajatuksia.

Mutta no, kuten äitini sanoi "mitä sie valitat, ite oot osas valinnut, mitä työ enää lapsia teette jos sie et selviä entisistäkään, menisit töihin ja lopettaisit tuon valittamisen".

Just.

Nyt mua väsyttää niin s*tanasti. Ja avaudun täällä, sori.

Leijonat tippuivat MM-kisoista :curs: :itku: Argh!!! No, nyt ei joudu ainakaan istua TV:n ääressä koko viikonlopun, vaan voi olla ulkona nauttimassa auringosta. Jotain hyvää kaikessa. Tai sitten ei... Lätkäkisoja ei noin vaan unohdeta.

Tää on sitte :offtopic: mutta
Estel, mä olen ihan huolissani susta! Et missään tapauksessa saa tuntea mitään "mä oon vaan kotiäiti"-fiiliksiä, herranpieksut soikoon. Et tietenkään ole lähellekään mikään turhake, vaan maailman tärkein ja rakkain ihminen lapsillesi ja miehellesi! Sinä olet perheesi sankari, eikä sitä sovi vähätellä ;)

Nuo itkufiilikset kyllä pukkaavat täälläkin päälle. On vain niin huolissaan tulevaisuudesta, vaikka oikeasti kaikki on hyvin. Kyllä miehesi varmasti ymmärtää, että tuossa tilassa mieliala heittelehtii maan ja kuun välillä. Ja sinä taas ymmärrät, että miehelläsikin on tod.näköisesti hermot kireällä ylitöistä ja "avautumisesi" nähdessään palstalta, hän voi ajatella, ettei huomioi sinua tarpeeksi -> ja taas kiristää. :rolleyes:

Toivottavasti nyt ei sentään mitään raskauden aikaista masennusta sulla olisi.
Olet ollut vähän alakuloinen ja siksi huolestuin. Itsellänikin on vähän ollut alavirettä mielealassa, vaikka mikään ei ole huonosti. Jotenkin vain sellaista riittämätön-fiilistä, jota yritän kyllä aina potkia pois mielestä. Ja tulevaisuudesta murehtimista, vähän samoja asioita kuin sinullakin.

Turhaa mäkin kitisen autoista täällä, peltiä saa aina uutta. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Eiköhän me isomahat pärjätä :love:

Anna-Kristiina, eiköhän tää tästä. Hormoonit häröilee näin valaana. :) Tänään piristi kun kaveri kävi lastensa kanssa, kälätettiin kun hällä samoja mietteitä... Teki hyvää purpattaa.

Viikon päästä miehellä loma, tosin vaan viikon nyt, mutta se on jo jotain. Molemmat odotetaan sitä, ei ole sitten niin kiirettä ja häsäkkää ja mä pääsen helpommalla... ;)

Tuo riittämättömyys ja tulevaisuudesta huolehtiminen lienee oikein tyypillistä odotusaikana, moni tuttu sanonut niitä miettivänsä. Ehkä raskaana oleva nainen on välillä yksi iso hormonihärö vaan. Mäkin kykenen ihan ilman mitään perusteltua syytä tuntemaan oloni niin angstiseksi, että itkeskelen mennen tullen vaikka tunnin putkeen. Heihoi, järki, minne olet mennyt! Eikä tosiaan noita murheen syitä niin ole, lapset kunnossa ja erittäin reippaita, jopa turhan reippaita suhteessa äidin virkeysasteeseen. Mies kiireinen, mutta välittää kumminkin mun fiiliksistä. Ja maha riehuu nytkin, siellä on uus villikko tulossa.

Mutta kyllä jotkut asiat silti vaan v***ttaa. Minkäs teet. Järki ja ketutus ei kulje välttämättä mitenkään yhtämatkaa. Nytkin iski kauhea "voi mua säälittävää pientä otusta" -fiilis, kun mies lähti istumaan vähän iltaa tohon pihalle, tänään oli pihatalkoot. Mä itse sanoin, että jään mieluummin lasten kanssa sisään, laitan ne nukkumaan ja katon telkkaa. Käskin miestä, että mene nyt ihmeessä, kun kerrankin väkeä ja mukavaa juttua siellä piisaa.

Ja nyt sit mä olen kiukkuinen ja v***ttaa kun mies ei sanonut, että oih rakkaani, ei mun tarvitse mennä juttelemaan muiden kanssa, mieluummin mä viihdytän sua kun sä ulvot telkkariohjelmille ja olet ärtyisä... Kyllä kunnon mies olis ymmärtänyt, että kun vaimo sanoo, että tottahan sä menet niin se tarkoittaa, että uskallakin mennä äijien kanssa kaljaa juomaan.

:rolleyes:

Mä katon nyt ton loman jälkeen, kun mulla on neuvolakäynti, että miten tää tilanne etenee. Jos mä alan saada tuollaisia hyperkiukkukohtauksia, niin taidan mä ottaa puheeksi terveydenhoitajan kanssa. Mut mä päätin jo olla vähemmän naurettavan teatraalinen ja sekopäinen, jos tää tästä...

Olen hemmetinmoisessa flunssassa, eikä voi mennä treenaamaan eikä edes kouluun :wall: Se nyt ei tällä hetkellä edes ärsytä niin paljon, kuhan ois vaan parempi olo...

No, pakko kai sitä on jokaisen joskus sairastua. En olekaan ollut kipeänä varmaan kahteen vuoteen, edes nuhassa...

Mua v*****aa ihan suunnattomasti,ukko veti moottoripyörällä tutkaan 150km/h käräjille meno eessä ja sakotkin varmaan sen mukaiset :curs:
v****u niinkö ei ois ollu parempaakin tekemistä sille rahasummalle :wall: :wall:

Voi Hoo ja Vee että sitä pitää olla nössö. En minä pysty nukkumaan kun ei ne kaksi karvaturria ole tuossa vieressä. Onneksi ne tulee huome... ei kun siis tänään tuossa iltapäivällä takaisin. Nyyh...

Mua ottaa tänään päähän se kun en ole saanut luettua ens viikon tentteihin vaikka olis ollut aikaa!!! Aina sitä keksii parempaa tekemistä, vaikka treenaaminen tai siivoaminen. Argh!!! :wall:

Piru vie, on lauantai ja mä meen kybäks töihin (ihanat yötyöt) -ei perk!!! Koko ilta menee siihen, et kattelen kelloa ja odotan, et täytyy sulkea ovi takana ja laahustaa töihin. No okei, yölisät on ihan kivoja, mut silti. Rytmi menee ihan sekasin ja huomenna mun naamavärkki vaihtelee näiden kahden ilmeen välillä -> :zzzz: :evil: Eli ihan sekasin oon taas huomenna. JA piru toi avokkikin lähti kaljalle ja jätti oman kultansa kotiin yksin kärvisteleen. Ja jos rakas avokki sattuu tän mun postauksen lukeen, niin heristelen sulle sormea ja kiukuttelen sulle koko huomispäivän. :D

Eilen tuli otettua vähän viinaksia kälyni polttareissa ja tämä päivä on mennytkin sitten täysin pilalle. :itku: Todella kaunis ja lämmin päivä, niin minä olen nukkunut kahdet päikkärisessiot. Eka 3h ja myöhemmin 2h. Toivottavasti myös uni tulee silmään yölläkin! Anyway hauskaa oli, mutta muistanpahan taas vähän aikaa miten raivostuttavia nämä krapulapäivät ovat!

:offtopic: Tuli muuten heitettyä eilen talviturkki virtaavassa koskessa! Kova mimmi :D

fitnesspimu sanoi:
Anyway hauskaa oli, mutta muistanpahan taas vähän aikaa miten raivostuttavia nämä krapulapäivät ovat!

Veikkaanpa, että viikon päästä on meikäläisellä samansuuntaiset aatokset, tupareita pitäisi juhliman nääs, ja kavereita tulossa Kuopiota ja Tamperetta myöten... :rock:

fitnesspimu sanoi:
Tuli muuten heitettyä eilen talviturkki virtaavassa koskessa!

Ohhoh, rispektiä! :worship: Ei kyllä onnistuisi meikäläiseltä... vilutti pelkkä katselukin, kun näin tänään jonkun naisen uiskentelevan Oulujoessa :o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom