Anna-Kristiina, eiköhän tää tästä. Hormoonit häröilee näin valaana.
Tänään piristi kun kaveri kävi lastensa kanssa, kälätettiin kun hällä samoja mietteitä... Teki hyvää purpattaa.
Viikon päästä miehellä loma, tosin vaan viikon nyt, mutta se on jo jotain. Molemmat odotetaan sitä, ei ole sitten niin kiirettä ja häsäkkää ja mä pääsen helpommalla... ;)
Tuo riittämättömyys ja tulevaisuudesta huolehtiminen lienee oikein tyypillistä odotusaikana, moni tuttu sanonut niitä miettivänsä. Ehkä raskaana oleva nainen on välillä yksi iso hormonihärö vaan. Mäkin kykenen ihan ilman mitään perusteltua syytä tuntemaan oloni niin angstiseksi, että itkeskelen mennen tullen vaikka tunnin putkeen. Heihoi, järki, minne olet mennyt! Eikä tosiaan noita murheen syitä niin ole, lapset kunnossa ja
erittäin reippaita, jopa turhan reippaita suhteessa äidin virkeysasteeseen. Mies kiireinen, mutta välittää kumminkin mun fiiliksistä. Ja maha riehuu nytkin, siellä on uus villikko tulossa.
Mutta kyllä jotkut asiat silti vaan v***ttaa. Minkäs teet. Järki ja ketutus ei kulje välttämättä mitenkään yhtämatkaa. Nytkin iski kauhea "voi mua säälittävää pientä otusta" -fiilis, kun mies lähti istumaan vähän iltaa tohon pihalle, tänään oli pihatalkoot. Mä itse sanoin, että jään mieluummin lasten kanssa sisään, laitan ne nukkumaan ja katon telkkaa. Käskin miestä, että mene nyt ihmeessä, kun kerrankin väkeä ja mukavaa juttua siellä piisaa.
Ja nyt sit mä olen kiukkuinen ja v***ttaa kun mies ei sanonut, että oih rakkaani, ei mun tarvitse mennä juttelemaan muiden kanssa, mieluummin mä viihdytän sua kun sä ulvot telkkariohjelmille ja olet ärtyisä... Kyllä
kunnon mies olis ymmärtänyt, että kun vaimo sanoo, että tottahan sä menet niin se tarkoittaa, että uskallakin mennä äijien kanssa kaljaa juomaan.
Mä katon nyt ton loman jälkeen, kun mulla on neuvolakäynti, että miten tää tilanne etenee. Jos mä alan saada tuollaisia hyperkiukkukohtauksia, niin taidan mä ottaa puheeksi terveydenhoitajan kanssa. Mut mä päätin jo olla vähemmän naurettavan teatraalinen ja sekopäinen, jos tää tästä...