Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Opiskelevana kahden lapsen äitinä (kauppatieteet ja oikeustiede) minulle on todella tärkeää että saan liikkua paljon. Muuten en jaksaisi tätä hullunmyllyä.
Hauskinta on se, että opinnot etenee normaalia tahtia, vaikka meillä monet nämä "ei muuta kuin opiskelevat" ovat samassa tilanteessa tai jopa vähemmän kursseja suorittaneita. Kyllä liikunta antaa jaksamista joka elämän osa-alueelle!
Pyydän, älkää ottako kantaa siihen, miten hölmö olin tähän ryhtyessäni, ymmärrän sen kyllä itsekin ja koen suunnatonta luuserifiilistä siitä, että joudun valittamaan omasta typeryydestäni. Mutta jos joku ymmärtää tällaisten työntekijöiden oikeuksien päälle, olisin iloinen, jos voisin päästä eroon tästä stressistä, ennen kuin totaalisesti palan loppuun. Kiitos.
KETJUSALIT!! Ku ei ees rahalla löydy salia missä voi treenata! Tai missä jäsenyyksien myyjät tietäis mistään mitään tai suhtautuisi mahdolliseen tulevaan asiakkaaseen ystävällisesti ja kohteliaasti! ARGH!
Kaikkein käsittämättömintä on se, että monella ketjusalilla joutuu maksamaan vielä ekstraa saman ketjun toisella salilla käymisestä. Joillakin se on voimassa saman talousalueen saleille eikä muiden talousalueiden saman ketjun saleilla tule lisämaksua, mutta silti.. Siinähän häviää koko ketjuuntumisen asiakkaalle tuleva hyöty. En myöskään käsitä, mikä kumma se ketjusaleissa yleisesti käytössä oleva n. 100 euron LIITTYMISMAKSU oikein on olevinaan. Ymmärtäisin jos jäsenyyksien määrä per sali olisi jotenkin rajoitettu ja sillä sadalla eurolla saisi jotain oikeaa vastinetta, kuten takuun siitä että aina pääsee haluamaansa jumppaan tms. Mutta 100 euroa ihan tyhjästä. Usein niillä onkin kampanjoita joiden aikana liittymismaksua ei tarvitse maksaa.
Vapaapainovarustelut noissa on järjestään ollut ihan pepusta eikä kukaan vapaapainotreenistä ymmärrä mitään, tai ole tähän mennessä ymmärtänyt. Ovat hankkineet halvimmat/kivoimman näköiset huterat penkit ja kyykkytelineet liian vähäisillä tai muuten huonoilla säädöillä, liian vähän tilaa, kunnollista nostoalustaa tai lavaa ei ole, jne. Mitään alennuksia ei saa vaikkei heidän omaohjaajasysteemiään ja muuta hömppää tarvitsisi, ja toisaalta jo esittelyssä udellaan hirveän tarkkaan jotain syömisiä ja treenisysteemejä ja ollaan antavinaan jotain hirmu kivoja neuvoja.
Joo ja sokerina pohjalla. Yksikään ketjusali, jossa olen viime aikoina käynyt jäsenyystarjouksia kyselemässä, ei ole antanut sitä allekirjoitettavaa sopimusta minulle rauhassa kotiin luettavaksi ja läpikatsottavaksi. Sen sijaan olen saanut "tiivistelmän" sopimusehdoista jossa on viidellä ranskalaisella viivalla hatarasti ja ympäripyöreästi kerrottu edut. Kaikki porsaanreiät ja esim. eroamisehdot on jätetty pois eikä niitä kerrota edes kysyttäessä. Sen sijaan moralisoidaan potentiaalista asiakasta tyyliin "aiotko sinä sitten edes oikeasti aloittaa tavoitteellisen kuntoilun kun jo olet eroamisesta kiinnostunut?" Onko se jotenkin niin vaikeaa ymmärtää että ihminen tahtoo harkita ja vertailla ennen kuin sitoutuu puljuun vuodeksi?
Olen siis ollut kallistumassa ketjusalin puolelle koska aerobista pitäisi lisätä, ja tulee kalliimmaksi ostaa salit ja jumpat eri paikoista kuin samasta. Mutta nyt alkaa kyllä taas v*tuttaa siinä määrin että taidanpa mieluummin periaatteesta vaan maksaa kuin mennä tuohon jäsenyyskusetukseen mukaan.
Otin tästä jo eilisen jäsenyysneuvottelukierroksen jälkeen kierroksia kotona ja vitutti ankarasti, ja mieheni suositteli että odotan vähän ennen kuin avaudun tästä pakkiselle. Odotus ei ole kuitenkaan vähentänyt ankaraa vitutusta. Tämä purkautuminen vähän kuitenkin helpottaa. :curs::curs::D
Onpa harvinaisen p***a olo. Lopetin just soittotunnit. Turha ottaa tunteja, jos ei harjoittele kunnolla. Toisaalta kyse on laiskuudesta, toisaalta siitä etten halua että vuorokauden jokaiselle tunnille on joku pakollinen juttu. Onneks piano on sentään oma eikä kukaan vie sitä multa pois! Tiesittekö, että oma saamattomuus on ehkä yksi pahimpia harmituksen aiheita?
Onpa harvinaisen p***a olo. Lopetin just soittotunnit. Turha ottaa tunteja, jos ei harjoittele kunnolla. Toisaalta kyse on laiskuudesta, toisaalta siitä etten halua että vuorokauden jokaiselle tunnille on joku pakollinen juttu. Onneks piano on sentään oma eikä kukaan vie sitä multa pois! Tiesittekö, että oma saamattomuus on ehkä yksi pahimpia harmituksen aiheita?