Pakko vähän avautua. Olin sitten eilen illalla saanut postiluukusta taloyhtiön säännöt ilmeisesti vinkkinä siitä etten osaa käyttäytyä :jahas:(vai jaetaanko niitä muistakin syistä?).
Ja siis asun yksin, en omista edes tv:tä, jota huudattaa ja vieraita käy ehkä pari kertaa viikossa (nyt tenttiviikolla ei ole käynyt ketään). Muutenkin elän mielestäni ihan normaalia elämää, en siis hypi seinille,riko paikkoja tai melua, jos ei viikottaista imurointia tai jotain satunnaisia tavaroiden siirtelyitä lasketa. Enkä tupakoi, eikä ole lemmikkejä. Ainut mitä keksin on radion kuuntelu. Oikeasti! Voiko joku vetää herneet nenään siitä että kuuntelen radiota? Toki se on melkein koko ajan päällä kun olen kotona ja joskus aika myöhäänkin, mutta mielestäni ihan kohtuullisella volyymillä. Tai siis en ainakaan uskoisi että kuuluisi muihin huoneistoihin, kun ei täälläkään meinaa keittiöön kuulua, jos toisessa huoneessa soi. Tai sitten mulla on vaan tosi huono kuulo.
Pitää varmaan sitten laskea äänen tasoja ja lopettaa musiikin kuuntelu 20-. Ei ole todellakaan ollut tarkoitus ärsyttää ketään ja jos tietäisin ketä rassaa, niin menisin pyytämään anteeksi. Tälläisestä jää vain niin paha maku.:(