Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo, hiukka ihmetyttää ja vähän vituuttaakin toi sexysaappaan asiakaspalvelu. tilasin kengät sieltä elokuun lopus ja meni se reilu 2 vko:a minkä ne toimitusajakseen sanoo, kun sain kengät. No, popot oli liian pienet, eiku takas postiin ja odotteleen isompaa kokoa. laitoin siis kengät takas syyskyyn puolessa välissä. sieltä informoitiin, et kengät tulee mahd.pian, mut toimitus voi hieman venyä. oon nyt kahteen otteeseen kyselly mis ne viipyy, on kuitenkin JO marraskuu!! viimeisimpään viestiin ne ei ole edes vastannu ja siit on vko aikaa ku sinne olin yhteydes. ihmetyttää koko homma..

niin ja se vitutaa oikein ankarasti, ku oon työtön ja tuntuu, et hommia ei löydy vaik miten päin etsis ja koettaa kysellä ja soitella, käydä ja lähetellä hakemuksia..alkaa jo ottaan otsaan:curs:
joku viisaampi vois neuvoa hyviä "työnhakuvinkkejä"..
 
töissä vaihtumassa tietokoneohjelma, jolla töitä tehdään. Aivan helvetillisen kiire ja vituttaa koko ajan kerätä hommia, jotka joutuu ens viikolla tekemään koneelle.

Lisäksi mun työkaveri siirretään toiseen paikkaan, joten joudun vielä hoitamaan kaikki yksin. Vittu ihan perseestä, että mun selkänahasta taas vedetään kaikki irti. ARHG! rupeaa tuntumaan, että olisin niin loman tarpeessa, ettei mitään rajaa...
 
Vaikka viestissä ei ollutkaan perää, niin kyllä se pitää pitkään varpaillaan.

Mua vituttaa ihan saatanasti, että joku tekee tommosia "kepposia". Eikö parempaa tekemistä muka oo, kuin aiheuttaa toiselle kiusaa! Voi helvetin kuustoista.

Edit: Just toi on niin ärsyttävää, että oot varpaillas ihan turhaan ja ties millon uudestaan, jos se häirikkö vaikka ei lopetakaan aivan tähän.
 
VÄSYMYS,

viikonloppuna oli tarkoitus nukkua kunnolla, mutta ylläripylläri tuli nukuttua huonommin kuin koskaan. kahtena viime päivänä ylös on pitänyt päästä jo viiden jälkeen ja uni ei todellakaan ole tullut ajoissa joten tuo nukkuminen on jäänyt abauttirallaa 5 tuntiin. luojan kiitos huomenna tarvitsee nousta vasta kahdeksalta ja tänään saattaisi ehtiä ottamaan pienet päikkärit.

:zzzz:
 
Todellakin, väsymys vtuttaa täälläkin.

Väsymyksen syy on lähinnä se, että siihen aikaan mihin parhaiten pääsisin salille (17-19) se on tietenkin täynnä ihmisiä, ja treeni menee pelkäksi venailuksi ja väistelyksi. Tämän vuoksi olen venyttänyt treeniaikaani välille 20-21. Ei siinä muuta vikaa kuin että sittenpä ei saakaan unta ennen puolta yötä.

Onko kellään vinkkejä kuinka kroppaa saisi treenin jälkeen rauhoitettua ? Ongelma kun tuntuu olevan juuri se, että lihakset ja hermosto jne. käy vielä ylikierroksilla vaikka mieli olisi jo valmis nukkumaan.
 
Mun rauhoittumista edesauttaa pitkähköt venyttelyt, mutta toki treenin ja venyttelyn välissä pitää olla vähän aikaa, että lihakset on vähän viilenneet. Ja päivän päätankkaukset pitää olla tehty treenin alle. Jos vedän vasta illalla niin että napa ratisee niin uni ei tule simmuun millään. Mutta nää sä varmaan tiesitkin.
 
Elämän sekaluus: opiskelen epäonnistuneen motivoituneesti --> eli en juurikaan käy koulussa, mistä johtuen opinnot ei etene. Miksikö? Koska yritän saada jälleen kerran uutta opiskelupaikkaa, ja valintakokeet olisi loppuviikolla. Mutta jos en pääse kouluun nyt, niin mitään mahdollisuutta ei ole jatkaa enää nykyisessäkään. Ongelma onkin että mitä ihmettä teen koko kevään.. Ilman koulutusta on turha unelmoida mukavasta työpaikasta ja toisaalta pakko olisi vihdoinkin saada jonkinlaista suuntaa tähän elämään. Ikää on vasta/jo 20, eikä vielä ole hajuakaan siitä, että mikä haluan olla isona..Kauhee identiteettikriisi tai 20-v. "siirtymävaihe" menossa...:jahas:
 
Todellakin, väsymys vtuttaa täälläkin.

Väsymyksen syy on lähinnä se, että siihen aikaan mihin parhaiten pääsisin salille (17-19) se on tietenkin täynnä ihmisiä, ja treeni menee pelkäksi venailuksi ja väistelyksi. Tämän vuoksi olen venyttänyt treeniaikaani välille 20-21. Ei siinä muuta vikaa kuin että sittenpä ei saakaan unta ennen puolta yötä.

Onko kellään vinkkejä kuinka kroppaa saisi treenin jälkeen rauhoitettua ? Ongelma kun tuntuu olevan juuri se, että lihakset ja hermosto jne. käy vielä ylikierroksilla vaikka mieli olisi jo valmis nukkumaan.

Joogan lopuksi tehdään yleensä rentoutusharjoituksia, ja joskus olen niiden aikana meinannut jopa nukahtaa. Vaikka jooga ei ole ihan samanlaista treeniä, kuin punttitreeni, niin kunnon astanga-sessio on kuitenkin suhteellisen rankkaa liikuntaa ja uskoisin, että palautuminen ja rauhoittuminen menevät noissa osittain samalla kaavalla. Joogasarjan loppupuolella tehdään fyysisesti kevyempiä liikkeitä ja lopuksi vielä loppurentoutus. Kevyemmät loppuliikkeet valmistelevat kroppaa ja mieltä loppurentoutukseen, joten jostain sellaisesta kombinaatiosta voisi olla hyötyä.
 
Räntäloskapaska eli sohjokeli. Suomen talvi on niiiiiiin perseestä (anteeksi epäkorrekti kielenkäyttöni). Vaikken lumesta pidäkään, niin olisiko liikaa vaadittu, että kun sitä tulee niin se sitten pysyisi sen x kuukautta ja sulaisi sitten suosiolla pois? Nyt tää on just tätä seuraavat puoli vuotta, jäätä, loskaa, vettä, räntää, jäätä, sohjoa... Ja autoilijat varmaan kuvittelee, että se märkä lumi on jotenkin ihanan tuntuista kun roiskuttelevat sitä autottomien päälle. PRKL. Tervetuloa ensiLUMI. V****U Barcelona +17.
 
edessä kiva kävelyretki salille. läpi loskan ja tuulen lauttasaaren sillan yli. pipo vaan syvälle päähään ja menoks... grrrrr
 
Joogan lopuksi tehdään yleensä rentoutusharjoituksia, ja joskus olen niiden aikana meinannut jopa nukahtaa. Vaikka jooga ei ole ihan samanlaista treeniä, kuin punttitreeni, niin kunnon astanga-sessio on kuitenkin suhteellisen rankkaa liikuntaa ja uskoisin, että palautuminen ja rauhoittuminen menevät noissa osittain samalla kaavalla. Joogasarjan loppupuolella tehdään fyysisesti kevyempiä liikkeitä ja lopuksi vielä loppurentoutus. Kevyemmät loppuliikkeet valmistelevat kroppaa ja mieltä loppurentoutukseen, joten jostain sellaisesta kombinaatiosta voisi olla hyötyä.

Kiitoksia vinkeistä. Eilen venyttelin tavallista pidempään treenin jälkeen ja kyllä se tuntui auttavan.

Itse topiciin: vituttaa kun töissä "isot herrat" käyttävät jatkuvasti valtaansa väärin. Ylöspäin ei voi asiasta valittaa, koska nämä herrat omistavat putiikin.
 
En tiiä voiko tän nyt lukee vitutukseksi, mutta mä voin nyt kyllä ihan henkisestikin pahoin ton Tuusulan ampumatapauksen jälkeen. Pikkasen järkky taas oma pikku maailma. Opettajaksi opiskelen, joten kieltämättä hieman pisti miettimään mihin kaikkeen sitä pitää varautua. Perusharjoittelu toisaalta samalla meneillään, joten huomenna saa nähdä kuinka ahdistuneita oppilaat ovat. Aivan järkyttävää. Vaikka kuinka miettii että ei näitä nyt suomessa tapahdu, niin näinpähän kävi. Mielenkiintoista nähdä saako karhuryhmä satikutia jos viimeinen laukaus on oletetusti kuultu vähän reilu klo12 ja ampuja löydetty vasta klo16 maissa...luulisi vuotaneen kuiviin kun kerta päähän on ladannut.... Ahdistaa.
 
En tiiä voiko tän nyt lukee vitutukseksi, mutta mä voin nyt kyllä ihan henkisestikin pahoin ton Tuusulan ampumatapauksen jälkeen. Pikkasen järkky taas oma pikku maailma. Opettajaksi opiskelen, joten kieltämättä hieman pisti miettimään mihin kaikkeen sitä pitää varautua. Perusharjoittelu toisaalta samalla meneillään, joten huomenna saa nähdä kuinka ahdistuneita oppilaat ovat. Aivan järkyttävää. Vaikka kuinka miettii että ei näitä nyt suomessa tapahdu, niin näinpähän kävi. Mielenkiintoista nähdä saako karhuryhmä satikutia jos viimeinen laukaus on oletetusti kuultu vähän reilu klo12 ja ampuja löydetty vasta klo16 maissa...luulisi vuotaneen kuiviin kun kerta päähän on ladannut.... Ahdistaa.


Sama juttu. Ajattelin jo postata eilen asiasta mutta ajattelin ettei se ihan tähän liity ja olenkohan ainoa ihan turha herkkis? Enhän tunne koulusta tai edes paikkakunnalta ketään eikä minulla muutenkaan ole minkäänlaisia suhteita kyseiseen paikkaan. Kuitenkin napotin eilen telkkarin ääressä katsomassa varmaan joka toisen uutislähetyksen ja purin sen herättämiä tunteita poikaystävään ja äitiin, joka soitti.

Mä aina ajattelen niiden lasten vanhempia ja sitä, kuinka epäoikeudenmukaista on, että nuori menettää elämänsä traagisesti, ilman syytä. Jotenkin meni fiilis ja maku eilisestä ja tänäkin aamuna herätessäni muistin tapahtuman.

Voimia omaiset ja kaikki paikkakuntalaiset tarvitsevat!
 
No niin, nyt taas heikkohermoiset älkööt vaivautuko. Pankaa simmut kiinni ja suut suppuun ja ohittakaa tämä:) Ihku pihku jeejee :)


Mikä vittu näitä naisia täällä vaivaa? Onko tämä Pakkotoisto vai joku anonyymien itseinhoajien klubi?! Ihan NAURETTAVAA loputonta nillitystä jostain läskeistä ja laardista vaikka indeksit on alipainossa ja ulkonäkö ihan taatusti muistuttaa luurankoa.

Mikään ei kelpaa ja mikään ei käy. Postitetaan linkkiä ihan kauniista naisesta (Britney ei ole minun suosikki mutta ihan nätti kyllä oli kuvassa) ja vollotetaan että näyttää samalta ja hyi kun on taas laardia. Missä se todellisuuden taju on? Eletäänkö täällä "laatua pojille" -tredin armoilla vai? Silläkö nyt on sitten merkitystä että mikä mahtaisi muita miellyttää jollain uimarannalla?

Viimeaikoina on mun silmiin näkynyt niin räikeitä tapauksia että hermot menee!:curs: Teille on suotu ruumis jolla liikkua ja joka toimii ja tuolla tavallako sitä kohdellaan häh?! Sietäisitte viettää muutaman kuukauden halvaantuneen asemassa ja miettiä että kannattaako sitä ruumista vihata ja inhota.

Moni on täysin unohtanut miltä nainen näyttää -treenattukin. Pitäisiköhän järjestää joku helvetin nudistileiri että kaikenmaailman valopäät muistaisivat?

Ja ihan uskomatonta asiasta tekee se, että miehet kyllä pitävät ihan normaaleista naisista -eivät oksenna jos on sellua jne. :eek: voitteko kuvitella?! En varmaan ole mikään kisakuntoinen sixpäk näkyy ihkupihku rasvaton tönkkö, ja silti kyllä kauniina pidetään ja tykkään itsekin itsestäni. Ei varmaan pitäisi. Hyi, pitäisi ihan ruoskia itseäni vyön solkipäällä kun ei ole sitä autuaaksi ja onnelliseksi tekevää sixpäkkiä ja hirmuista erottuvuutta. Yäk. Kyllä olenkin ruma.

PASKAN MARJAT!!!!​


Senkun vaikka tappavat itsensä, mä en tuohon lähde. Ja edelleen pidän itsestäni.



Ei herneitä! Ei herneitä! Ei herneitä! Ei herneitä! Ei herneitä! Ei herneitä!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom