Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just tulin salilta ja siellä oli yksi tosi ärsyttävä tyyppi ja tottakai sen piti tulla ähisemään just mun viereen:rolleyes: Nimittäin hemmo oli ihan pimee: sellaista kolistelua, että pelkäsin jo oikeasti, että mikä tyyppiä riivaa! 120 kilonen karpaasi, kun täysillä heittää tuollaisia 20 kg:n painoja lattialle raivona, niin saa pelätä jo oman turvallisuutensa puolesta:wtf: Painuin sitten toisaalle treenaamaan, kun alkoi vituttaa ja ärsyttää niin perkuleesti. Ja sama tyyppi ähisi ja puhisi siihen malliin, että siinä ei kyllä ollut päätä ei häntää. Olikohan aineissa tms. ?En ennen ole nähnyt tyyppiä tuolla. Ja oli kyllä sen oloinen tyyppi ettei ihan ensimmäisenä tullut mieleen lähteä valittamaan...Eikä salilla päivystäjää...
Jooh, sainpahan kuitenkin jotenkin treenin vedettyä vajaassa tunnissa!
 
Olen tällä viikolla nyt tehnyt kahdet treenit eikä tunnu missään. Mielestäni treenaan (ainakin lähes) maksimipainoilla, vaikka tosin saan kaikki toistot aina tehtyä...Olo on aina salitreenin jälkeen heikko, eli jotain olen kuitenkin aina tehnyt. Seuraavana aamuna ei taas tunnu missään!!!!! Lannistavaa...Ilmeisesti treenini ovat tehottomia:( En tiedä onko itselläni sitten väärä suoritustekniikka vai mikä. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
 
Olen tällä viikolla nyt tehnyt kahdet treenit eikä tunnu missään. Mielestäni treenaan (ainakin lähes) maksimipainoilla, vaikka tosin saan kaikki toistot aina tehtyä...Olo on aina salitreenin jälkeen heikko, eli jotain olen kuitenkin aina tehnyt. Seuraavana aamuna ei taas tunnu missään!!!!! Lannistavaa...Ilmeisesti treenini ovat tehottomia:( En tiedä onko itselläni sitten väärä suoritustekniikka vai mikä. Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Nou hätä! Jos tosiaan treenaat kovaa, älä huoli muusta! Hyvähän se on, jos lihakset ei mee ihan tukkoon - mun mielestä se kertoo pikemminkin siitä, että palautuminen on kohdillaan. Ruokailut kohdillaan, venyvyys, tarpeeksi lepoa. Mä oon välillä ollut huolissani samasta aiheesta, esim. maksimitestien jälkeen olo on ollut kuin ikinä olisi salia nähnytkään. Ei kannata kuitenkaan mennä lankaan, lihakset eivät ole palautuneet vaikkeivät kipeät olekaan - koetas tehdä heti perään toinen kova treeni niin pomppaa seinä vastaan... :thumbs:

Edit: kovin lihasarkuus tulee yleensä 24-48h treenin jälkeen, eli yleensä "ylihuomenna" on kipeimmät lihakset. Jos on.
 
Kuulin tänään hammastarkastuksessa, että joudun leikkauttamaan kaikki 4 viisaudenhammastani pois! Mulla on ihan älytön hammaslääkäripelko, ja tähänkin tarkastukseen menoa olin vetkuttanut 6 vuotta. Nyt sitten sain potut pottuina, kun tollaseen operaatioon pakotetaan. Pelottaa, yököttää ja pyörryttää, kun ajattelenkin asiaa.
 
Kuulin tänään hammastarkastuksessa, että joudun leikkauttamaan kaikki 4 viisaudenhammastani pois! Mulla on ihan älytön hammaslääkäripelko, ja tähänkin tarkastukseen menoa olin vetkuttanut 6 vuotta. Nyt sitten sain potut pottuina, kun tollaseen operaatioon pakotetaan. Pelottaa, yököttää ja pyörryttää, kun ajattelenkin asiaa.

Multa leikattiin just vuoden sisällä alaleuasta ja voin sanoa että ei ollu paha rasti, helpommalla pääset leikkaamalla kuin jos ne poistettaisiin repimällä! Ne lääkäritädit/sedät puuduttaa sut niin tarkasti, ettet ihan sata varmasti tunne mitään. Ja jos silti meinaa tuntua niin inahduskin ja lisää puudutusta pukkaa. Käsittääkseni voit myös saada vähän lääkärin ymmärtäväisyydestä riippuen jotain pientä rauhoittavaa jos oikein pahasti jännittää. Siitä kantsii keskustella jo etukäteen kun varaat toimenpideaikaa. Kun puudute oli laitettu ja tarkistettu että on kunnolla puutunut, niin koko hommassa kesti mulla n. 2 minuuttia siitä kun ien leikattiin auki siihen kun tikit oli jo suussa ja sen sai laittaa kiinni. Jälkikäteen oli tietysti vähän turvotusta ja jomottelua, mutta siihenkin sai lääkkeet.
 
Kuulin tänään hammastarkastuksessa, että joudun leikkauttamaan kaikki 4 viisaudenhammastani pois! Mulla on ihan älytön hammaslääkäripelko, ja tähänkin tarkastukseen menoa olin vetkuttanut 6 vuotta. Nyt sitten sain potut pottuina, kun tollaseen operaatioon pakotetaan. Pelottaa, yököttää ja pyörryttää, kun ajattelenkin asiaa.


Olet siis samassa tilanteessa ku meikäläinen jokunen vuosi sitten, ja hampaiden poisto-operaatiosta selvisin hengissä. Kaikkia neljää ei kai poisteta kuitenkaan samalla kertaa. Toi hammaslääkärikammo on kyl v-mäinen vaiva, enkä oikein tiä mitä tohon voi sanoa muuta kuin et siit selviää kyllä. Mulle toi kammo on tullu siitä että suu ei ole puutunut kunnolla kun on porattu muksuna. Hampaiden poistoon mennessä ilmoitin etukäteen että tarvitaan kunnon tökötit et ihan pikkutujaus ei mun kalustoa puuduta, ja ne tiesi varautua :) ja piikkejä laitettiin useampia. Ymmärtääkseni jossain viisurit ihan leikataan ja voidaan nukuttaakin. Mut varmasti jollain viksummalla on enemmän tietoa. Jos hammaslääkärikammosta jotain positiivista voi hakea, niin mulla se ilmenee huolellisena hampaista huolehtimisena, ettei vaan joudu lääkäriin. Ja lääkärissä käyn n. viden vuoden välein ja reikiä nolla. Tsemppiä!
 
Huomena on inssi, väsyttää ihan hirveästi mutten voi nukkua. Enkä voi oikeastaan syödäkään!

Jännittää aivan hirveästi. En tajua! En oo koskaan jännittäny mitään tällä tavalla. oon jo 2 viikkoa ollut kauheassa stressissä kaikkien rästihommien vuoksi ja kun on tuo saakelin kortin saaminen.

Onneksi mulla on sentään ukko joka toi protskudrinkin naaman eteen kun en suostu nyt syömään mitään vaikeasti nieltävää. (tällä hetkellä mikä tahansa kiinteä) Mulla on tarpeeksi jo kun yritän nieleskellä tätä jännitys"palaa" kurkusta alas. Mua aivan itkettää!

Tyhmää tässä on se, että
a) osaan ajaa ja tiedän etten mitään erityisiä mokia tee
b) paskaakos siitä jos ei mee läpi?
c) jännitys on se mikä voi pilata inssin
d) oon luonu kauheat paineet noinkin "pienestä" asiasta.

Saakeli. Mitä hittoa mie siis jännitän?

Meen nyt sänkyyn murisemaan ja tiiän, että näen vieläpä painajaisia.

Ja pääsispä nyt hitto soikoon heti tästä luovuttajasääliasenteesta eroon.

:'(
 
Dutteri, tuttua, tuttua on tuo tekstisi. En ole elämässäni ikinä jännittänyt mitään niin paljon kuin inssiä, ja kaikki kohdat mitä mainitsit, käväisivät myös omissa ajatuksissani. Olen edelleen sitä mieltä, että opettajan suhtautuminen ei juurikaan auttanut asiaa. Olin ihan tolkuttoman epävarma.

Lopputulos oli kuitenkin se, että itse ajo meni ihan hyvin ja rennosti. Asiassa veemäisintä on se, että noita tuntemuksia ei juuri mitenkään kykene psyykkaamaan pois - olo helpottaa luultavasti vasta itse suorituksessa ja sen jälkeen. Ei auta sanoa siis muuta kuin kyllä se siitä. Pian se on ohikin.
 
Lapsella flunssa, minkä takia nukuin aivan luokattoman huonosti. Joskus 0200-0400 kuuntelin yskimistä ja kävin välillä silittelemässä huonoa oloa pois. Siinä välissä tietty vessassa riittävän monta kertaa. Hitto, että väsyttää. :jahas: :zzzz:
 
Dutteri, tuttua, tuttua on tuo tekstisi. En ole elämässäni ikinä jännittänyt mitään niin paljon kuin inssiä, ja kaikki kohdat mitä mainitsit, käväisivät myös omissa ajatuksissani. Olen edelleen sitä mieltä, että opettajan suhtautuminen ei juurikaan auttanut asiaa. Olin ihan tolkuttoman epävarma.

Lopputulos oli kuitenkin se, että itse ajo meni ihan hyvin ja rennosti. Asiassa veemäisintä on se, että noita tuntemuksia ei juuri mitenkään kykene psyykkaamaan pois - olo helpottaa luultavasti vasta itse suorituksessa ja sen jälkeen. Ei auta sanoa siis muuta kuin kyllä se siitä. Pian se on ohikin.

Ihanaa että joku ymmärtää! Mulla on 1,5 tuntia aikaa inssiin ja puolen tunnin päästä mulla on vielä ajo. Mukavasti just tuli lumet ja menee pakkasen puolelle ja voin sanoa, että tie on aivan tolkuttoman liukas! Tuossa on onneksi ne hyvät puolet, että lumen kanssa näkee pimeällä paremmin ja liukkauden takia mulla on tosi hyvä syy ajaa vähän hitaammin eli ehdin nähdä kaiken.

Kädet tärisee. Niin ja kuulin, että se inssimies on maailman tiukkapipoisin jätkä. Hihii!
 
Tuntemattomasta numerosta tuli viestiä " Ootko tietoinen, että siun poikaystävä pettää siuta koko ajan? Ja niitä naisia on paljon.." Ja sitten tuli vielä listaa muijista, nimeään ei suostu paljastamaan, kun on kuulemma miun poikaystävän kaveri eikä halua sekaantua asiaan enempää. Nyt on koko pää sekaisin, enkä tiedä mitä uskoa. Vituttaa suunnattomasti. Jos ei vittu voi omalla nimellään laittaa viestiä, ni jättäis kokonaan laittamatta!! Nyt ootan, että pääsis vaan juttelemaan asioista :(
 
^ Kauhea tilanne! Toivottavasti pääset pian keskustelemaan asioista poikaystäväsi kanssa. Älä oo sitten liian sinisilmäinen... tuskin kukaan tollasia viestejä huvikseen pistää. On kyllä aika ikävää kun ei voi kertoa kuka on :/ Voimia sinne!
 
Tänään suomeks vituttaa suunnattomasti että pojalla todetun allergian takia joudun viemään meidän ihanat kaksi kissaa lopetettavaks, eihän sille mitään voi mut korpee se silti.
 
Anninu, mua vituttaa sun puolesta. Mutta mieti asiaa myös siltä kannalta, että jos ei kehtaa sanoo kuka on, niin pitääkö edes paikkansa? Ehkä lavertelijalla itsellään on oma lehmä ojassa miehes suhteen ja haluu vaan järkyttää sua. Koita edetä asiassa siten, että saat miehes vahingossa puhumaan ohi suunsa, jos jotain on oikeesti tapahtunu. Niin saat tietää totuuden, kuka valehtelee ja kuka ei. Paska homma kaiken kaikkiaan.
 
Tänään suomeks vituttaa suunnattomasti että pojalla todetun allergian takia joudun viemään meidän ihanat kaksi kissaa lopetettavaks, eihän sille mitään voi mut korpee se silti.


Ootko varma ettei kukaan haluais ottaa kissoja? Marketeissa ym. on aina ilmotuksia missä lahjoitetaan eläimiä allergian takia.
 
Anninu: ota yhteys niihin muihin muijiin. Valitettavasti se viestin lähettänyt voipi puhua totta eikä tiedä parempaa keinoa tuoda asiaa sinulle ilmi. Älä paljasta sun jätkäkaverille mitään siitä viestistä vaan ota ensin itse selvää. Mikäli poikakaverisi on pettäjä niin se kyllä peittää jälkensä mikäli menet kyselemään. Se on jännä, että mielestäsi sen ko. henkilön olisi ennemmin pitänyt jättää kertomatta. Ai miksi? Haluaisitko elää valheessa ja uskotella itsellesi ettei sinua petetä. Mikä ihme siinä on kun naiset haluaa ampua hyvää tarkoittavat viestintuojat?

Itse yritin varoittaa vuosia sitten tuttua naista patologisesta valehtelijasta ja sarjapettäjästä, ei se idiootti uskonut. nyt on hyvä tulla selittelee ja pyytelee anteeksi kun haukkui minut valehtelijaksi. Jäihän se mies toki hänellekin kiinni, mutta kannattiko tuhlata pari vuotta elämästä siihen ettei uskaltanut ottaa selvää pettääkö mies vaan on ennemmin saippuakuplan sisässä.
 
Se on jännä, että mielestäsi sen ko. henkilön olisi ennemmin pitänyt jättää kertomatta. Ai miksi? Haluaisitko elää valheessa ja uskotella itsellesi ettei sinua petetä. Mikä ihme siinä on kun naiset haluaa ampua hyvää tarkoittavat viestintuojat?

Vaikka tässä tapauksessa onkin ollut puhetta siitä, että näitä vieraissakäyntejä oli useita, niin esim mua ei ainakaan joku satunnainen vieraissakäynti hetkauttaisi kovinkaan paljon. Syy on yksinkertainen: se mitä mulla ja mun miehellä on yhteistä historiaa, on merkitykseltään jotain paljon suurempaa kuin hairahdus sinne tai tänne. En heittäisi sitä pois noin vain jonkun tyhmän uutisen takia, olkoonkin että se uutinen olisi totta. Mutta, tiedän hyvin, ettei kaikki ajattele asioista niinkuin minä, ja parisuhteitakin on joka jonoon, samoin parisuhdehistorioita, niin että tee anninu vaan omat ratkaisusi, mutta tee ne mieluummin tosiasioiden pohjalta.
 
No jaa, itse tuossa tilanteessa ajattelisin, että se pettäjä itse pitää "hairahduksiaan" tärkeämpänä kuin sitä yhteistä historiaa, eihän se muuten olisi sitä tehnyt... Mutta tosiaan, jokaisella on omat näkemyksensä näistä asioista, ja parastahan tietty olisi jos pareilla olisi edes lähes tulkoon samankaltaiset.
 
Se on jännä, että mielestäsi sen ko. henkilön olisi ennemmin pitänyt jättää kertomatta. Ai miksi? Haluaisitko elää valheessa ja uskotella itsellesi ettei sinua petetä. Mikä ihme siinä on kun naiset haluaa ampua hyvää tarkoittavat viestintuojat?

Nimettömänä on helpompi jauhaa paskaa, jos puhuu totta voi esiintyä omalla nimellään. Näin itse ajattelen. Kuten netissä esimerkiksi monilla palstoilla, joihin ei vaadita rekisteröitymistä, puhutaan paljon pa*kaa.

Mutta nyt on asia selvinnyt, kuka viestin takana oli. Kyseinen henkilö on aiemmin häiriköinyt miuta kahden vuoden ajan ja puhunut paskaa ympäri kaupunkia. Nyt oli vaan numero vaihdettu, mutta kännissä paljasti itsensä.

Kyllähän miuta oikeasti pelottaa, että mie olen sinisilmänen hölmö, jota on helppo vedättää ja joka ei tajua mistään mitään. Sitten, kun kelaa asioita koko ajan mielessä ja rupeaa vielä itse niitä paisuttelemaan ja epäilee melkein ihan jokaista.

Kiitos kuitenkin teille mimmit. Kommentit antoivat tukea ja herättivät ajatuksia. Vaikka viestissä ei ollutkaan perää, niin kyllä se pitää pitkään varpaillaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom