:lol2: Kieltämättä aika mielenkiintoisesti tuli sanottua, mutta olin pahalla päällä :DAika karusti ilmaistu - mutta totta. Komppaan, siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Kieltämättä aika mielenkiintoisesti tuli sanottua, mutta olin pahalla päällä :DAika karusti ilmaistu - mutta totta. Komppaan, siis.
Olen tällä viikolla nyt tehnyt kahdet treenit eikä tunnu missään. Mielestäni treenaan (ainakin lähes) maksimipainoilla, vaikka tosin saan kaikki toistot aina tehtyä...Olo on aina salitreenin jälkeen heikko, eli jotain olen kuitenkin aina tehnyt. Seuraavana aamuna ei taas tunnu missään!!!!! Lannistavaa...Ilmeisesti treenini ovat tehottomia:( En tiedä onko itselläni sitten väärä suoritustekniikka vai mikä. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kuulin tänään hammastarkastuksessa, että joudun leikkauttamaan kaikki 4 viisaudenhammastani pois! Mulla on ihan älytön hammaslääkäripelko, ja tähänkin tarkastukseen menoa olin vetkuttanut 6 vuotta. Nyt sitten sain potut pottuina, kun tollaseen operaatioon pakotetaan. Pelottaa, yököttää ja pyörryttää, kun ajattelenkin asiaa.
Kuulin tänään hammastarkastuksessa, että joudun leikkauttamaan kaikki 4 viisaudenhammastani pois! Mulla on ihan älytön hammaslääkäripelko, ja tähänkin tarkastukseen menoa olin vetkuttanut 6 vuotta. Nyt sitten sain potut pottuina, kun tollaseen operaatioon pakotetaan. Pelottaa, yököttää ja pyörryttää, kun ajattelenkin asiaa.
Dutteri, tuttua, tuttua on tuo tekstisi. En ole elämässäni ikinä jännittänyt mitään niin paljon kuin inssiä, ja kaikki kohdat mitä mainitsit, käväisivät myös omissa ajatuksissani. Olen edelleen sitä mieltä, että opettajan suhtautuminen ei juurikaan auttanut asiaa. Olin ihan tolkuttoman epävarma.
Lopputulos oli kuitenkin se, että itse ajo meni ihan hyvin ja rennosti. Asiassa veemäisintä on se, että noita tuntemuksia ei juuri mitenkään kykene psyykkaamaan pois - olo helpottaa luultavasti vasta itse suorituksessa ja sen jälkeen. Ei auta sanoa siis muuta kuin kyllä se siitä. Pian se on ohikin.
Tänään suomeks vituttaa suunnattomasti että pojalla todetun allergian takia joudun viemään meidän ihanat kaksi kissaa lopetettavaks, eihän sille mitään voi mut korpee se silti.
Se on jännä, että mielestäsi sen ko. henkilön olisi ennemmin pitänyt jättää kertomatta. Ai miksi? Haluaisitko elää valheessa ja uskotella itsellesi ettei sinua petetä. Mikä ihme siinä on kun naiset haluaa ampua hyvää tarkoittavat viestintuojat?
Se on jännä, että mielestäsi sen ko. henkilön olisi ennemmin pitänyt jättää kertomatta. Ai miksi? Haluaisitko elää valheessa ja uskotella itsellesi ettei sinua petetä. Mikä ihme siinä on kun naiset haluaa ampua hyvää tarkoittavat viestintuojat?