Ärstyttää semmonen hemmetin pelottava ja kyyläävä ukko salilla, jonka aina pitää tulla neuvomaan ja "auttamaan" pientä tyttöä. Eilenkin meni, muuten hyvä treenikerta pitkästä aikaa, ihan päin p...tä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eyd, onnea vaan Oma terveystieto tuli keväällä kirjotettua pois.
Välimatka. Riita.
Viikonloppu tapeltiin ja nyt kun välissä on 500 kilometriä, mies jatkaa mököttämistä puhelimessa.
Ketuttaa koko elämäntilanne. Koko ajan on ikävä, yhteiset hetket olemattomia, matkustusta eestaas. Hyvä työ täällä, missä ei ole minulle mitään muuta.
Ärstyttää semmonen hemmetin pelottava ja kyyläävä ukko salilla, jonka aina pitää tulla neuvomaan ja "auttamaan" pientä tyttöä. Eilenkin meni, muuten hyvä treenikerta pitkästä aikaa, ihan päin p...tä.
Ärsyttää sukulaiset. todella vähän jos ollenkaan olen niihin muutenkaan ollut yhteydessä, mutta tänään alkoi koko porukka ällöttämään ja suututtamaan kunnolla. Isoisäni on mulle todella tärkeä, mutta esim.tätini ajavat hänen autoillaan (pappa ei ole ajanut vuosiin) ja isoisä maksaa täyskeskot, vaikka tyypeillä ei ole rahasta pulaa. lisäksi serkkuni, kolmikymppinen geologiopiskelija, on nyhtänyt papalta kesäduunistaan (isoisä palkkas sen entisöimään kotitalonsa seinää ja serkku ei todellakaan kesän aikana paljoa siinä edennyt) yli 5000e. suututtaa ja oksettaa koko touhu! missä on aito välittäminen ja rahasta viisveisaaminen? suututtaa kun itse en mahda asialle oikein mitään.:curs::curs::curs:
kiitoksia. miten itselläs meni?
Kiitti, emminem. Lohduttaa se ihan oikeasti, kun joku ymmärtää
Mäkin yritän aktiivisesti elää täällä, mutta välillä tuntuu, että pikemminkin pakenen aktiivisuuteen kuin varsinaisesti elän ja nautin. Kotona en juuri kuppaa, sillä töitten lisäksi täytän päiväni treeneillä. Tää on kohta luokiteltavissa pakkomielteeksi.
Kyllä nää viikot aina menee, mutta on kurjaa tähdätä aina viikonloppuun, joka on n i i n lyhyt ja odotuksilla ladattu. Ja olla koko ajan niin kuin matkalla. Yllättäen mulla on tässä muutaman kuukauden aikana matkustushalut kadoneet tyystin: MÄ HALUAN OLLA KOTONA, RAUHASSA, ILMAN MATKALIPPUA JA AIKATAULUJA JA PUSSEJA JA KASSEJA!!
Lisäksi mies ei oikein taida tajuta mun yksinäisyyden määrää, kun hänellä itsellä on ystävät, läheiset, tutut treenipaikat ja -kaverit yms. käden ulottuvilla. Se ei oikeasti tajua, että kaipaan ja isosti ja musta aina tuntuu ettei viikonloppu riitä tyydyttämään mun kaipuuta.