Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Salilla meni kaikki ihan persiilleen...hirveesti porukkaakin vielä kaiken lisäks. :curs:
En varmaan ollu jotenki palautunu sunnuntain treenistä, ku paikat oli niin jäässä ettei pystyny tekee oikee mitää...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En pääse salille kun on flunssa. Pidin 2 viikkoa treenitaukoa ja maanantaina oli tarkoitus palailla salille, joten nyt tuleekin sitten viikko lisää taukoa :( Sit vielä nää pari viikkoa on kyllä tullu syötyä aivan liikaa karkkia, jäätelöä...kaikkea :wall: Onpa kerrassaan turvonnut olo.
 
Flunssa vituttaaaa!!!!!
:(

Kolmas viikko kipeänä kohta täynnä, treenaamaan jos pääsis vielä tänä vuonna niin olis ihan kiva :jahas:
Ja lisäksi vituttaa muutama muukin asia, jottei elämä käy liian helpoksi..
 
Perus: miehet. Kerrankin löysi jotain upeaa, niin homma ei vain toimi --> erottiin eilen. Nyt on pala kurkussa koko ajan ja olen taas löytänyt itsestäni himosiivoojan (hinkkaa hammasharjalla kylppärin nurkkaa, vie tehokkaasti ajatukset muualle ;) ) Kylläkai tämä tästä ajan kanssa, ja siivouskin alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää...

Jotain positiivistakin: salilla kulkee taas paremmin ku pitkään aikaan! Tällä hetkellä ei ole oikeastaan mikään kohta kropassa häiritsevän kipeä, fiilis katossa en suhteen:rolleyes:
 
Salilla tein pitkstä aikaa SJMV:a (tai siis yritin): tekniikka aivan hukassa, täysin unohtunut reilussa vuodessa. Ennen onnistu yli 50kg:lla (silloinki painoja olis voinut lisätä, mutta sormivoimat loppu) ja nyt ei pystynyt edes 10kg:n tangolla. :wall:

Pikkusen turhauttavaa. Kaiken tämän lisäksi vielä selkä sekä polvi ärtyilee.:curs:

Ehkä seuraavan kerran sujuu paremmin.
 
Salilla tein pitkstä aikaa SJMV:a (tai siis yritin): tekniikka aivan hukassa, täysin unohtunut reilussa vuodessa. Ennen onnistu yli 50kg:lla (silloinki painoja olis voinut lisätä, mutta sormivoimat loppu) ja nyt ei pystynyt edes 10kg:n tangolla. :wall:

Pikkusen turhauttavaa. Kaiken tämän lisäksi vielä selkä sekä polvi ärtyilee.:curs:

Ehkä seuraavan kerran sujuu paremmin.

Kannattaa kokeilla vetoremmejä, niillä saa tosi hyvän otteen ja pystyy helposti laittaa enemmän painoja. Suosittelen lämpimästi myös muihinkin liikkeisiin vetoremmejä! :rock:
 
Kannattaa kokeilla vetoremmejä, niillä saa tosi hyvän otteen ja pystyy helposti laittaa enemmän painoja. Suosittelen lämpimästi myös muihinkin liikkeisiin vetoremmejä! :rock:
Minä suosittelen että jokainen vetoremmit omistava henkilö ottaa remminsä, leikkoo ne saksilla suikaleiksi ja polttaa takassa. Jos ei ole takkaa, niin laittaapi roskiin. Jos ei painot pysy kädessä, niin vahvistaa sitten niitä sormia. Magnesiumin käyttö sallittu. Jos olisin vielä terveydenhoitoalalla, niin johan olisin huolissani, jos nuorilla naisilla ei yhtäkkiä pysyisikään kauppakassin verran painoa käsissä, ja siihen korvaamaan sitten vielä jotkin apulaitteet:eek: Sanokaa minulle, että tuo 10 kg ei noussut siksi että jokin paikka oli oikeasti niin jumissa/rikki, että sattui. Muuten en voi käsittää.. (ja suosittelen aikaa lääkärille. Ortopedille tai jollekin.)

Sitten kun sitä painoa on tangossa vähintään 2 x oma paino ja kyseinen henkilö harrastaa voimanostoa välineillä (ja tietää mitä tekee), niin sitten käyttäkööt niitä remmejä.

edit: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=58584&highlight=vetoremmit
 
"Jos olisin vielä terveydenhoitoalalla, niin johan olisin huolissani, jos nuorilla naisilla ei yhtäkkiä pysyisikään kauppakassin verran painoa käsissä, ja siihen korvaamaan sitten vielä jotkin apulaitteet Sanokaa minulle, että tuo 10 kg ei noussut siksi että jokin paikka oli oikeasti niin jumissa/rikki, että sattui. Muuten en voi käsittää.. (ja suosittelen aikaa lääkärille. Ortopedille tai jollekin.)"


Siis kyllähän se 10kg ja enemmänkin nousee , mutta tekniikka oli niin hukassa ettei ollut järkeä lisätä painoa vaan harjoitella sitä liikerataa/itse liikettä jottei paikat mene paskaksi.
Itseasiassa olen kiertänyt kaiken maailman lääkärit,ortopedit, fyssarit jne. Yliliikkuvuutta löytyy selästä (ja lähes kaikista nivelistä), joten muuta ei voi tehdä ko vahvistaa. Välillä sitten niitä sattuu huonoja päiviä kuten eilen ja sattuu tekemättä mitään.
 
Ei ainoastaan tänään vaan koko viikon ärsyttäny tämä väsymys.. Väsyttää aamulla, päivällä, illalla, yöllä.. Onko se tämä syksyn tuoma hämäryys vai mikä??? Treenit saanu kyllä hoidettu ihan ok, mutta muuten ei sitten oikein innostakkaan mikään.
 
Flunssa. Parina aamuna on herätessä särkenyt päätä, ja koko naama tuntuu turvonneelta. Kuumetta ei ole nostanut, vaan puottaa alilämmön puolelle. Saas nähä missä vaiheessa ois siinä kunnossa, että salille uskaltais lähteä :(
 
Vituttaa ja stressaa ihan älyttömästi tuleva loma. Haluaisin lähteä reissuun tai edes jossain muualla käymään mutta ei taida kukaan päästä lähtemään mun mukaan. Vietämpä sit näköjään koko lomani kotona... tooosi tylsää...:curs: Lomallahan on just tarkotus lähteä johonkin eikä nyhvätä kotona. Enkä oo yhtään sen tyyppinen ihminen että lähtisin yksin johonkin reissuun, no way!
 
Ottaa päähän olla kuumeessa-yksin kolmen lapsen kanssa ja mies tulee lomille 5 päivän päästä. :wall:
 
Ärsyttää syyllistäminen työnantajan puolelta siitä et otan lopputilin näistä töistä.. voiski laskee et paljo tulee lopputilis fyffee. Aijoo ärsyttää yhä myös Kelan hitaus, 30.8 pistin opintotukihakemuksen (ei pystyny pistää aikasemmin vuokrasop yms syistä) ja nyt sit saanu odotella syyskuun tukia tähän asti eikä päätöstä vieläkään ole tehty.. jessus. Noh ihan kivahan se on elellä rahattomana.
 
Mua kanssa ihmetyttää miten jengi elää odotellessaan raha-avustuspäätöksiä. Viimeisimmän opintotuen sain elokuun alussa, ja syyskuun lopussa valmistun. Hain pari viikkoa sitten työttömyyspäivärahaa, kerrottiin että 5 viikkoa kestää käsittely. Työtä ei kauhean nopeasti saa kun on kaikkialla enemmän kuin yksi haastattelukierros, ja odottelen tässä pääsyäni seuraaville kierroksille... hitaampi prosessi kun mitä odotin, ja ihan rehellisesti, rahat on nyt loppu. Kolmisen viikkoa kunnes rahapäätös tehdään vielä.
Yhden työpaikkahaastattelun toiselle kierrokselle joudun käyttämään julkisia, jota varten pitäisi ostaa bussilippu. Kai se sitten on vaan soitettava isälle että lähetäs rahaa.

Mutta eipä tämä nyt vituta. Outoa vaan että kestää niinkin kauan.
 
Järkyttävä, kouristeleva vatsakipu :( väsymys. Muutenkin jotenkin ahdistava ja vittuuntunut olo. Mun elämä on kaikinpuolin jees ja ihanaa (poikaystäväkin just totesi niin :D) mut silti jostakin tulee tää ärsytys ja ahdistus.
 
Miksi jotkut ihmiset haluavat vain pahaa toisille...? Miksei sopimuksista voida pitää kiinni....en ymmärrä miksi kukaan haluaa tuhota toisen elämää:( Oon niin hajalla tästä kaikesta paskasta jo muutenkin, enkä tule koskaan ymmärtämään ihmisiä jotka ovat täysin välinpitämättömiä toisia kohtaan.
 
Mua ärsyttää kun tuntuu ettei kukaan opiskelijakollega ole kykenevä tapaamaan ketään SELVINPÄIN. Mä kyllä pidän heistä kaikista ja olisi ihan kiva käydä vaikka kahvittelemassa ja jutella mutta aina kaikki kokoontumiset pitää olla vain ja ainoastaan bileissä. Ainoastaan bileisiin on aikaa jotka kestää parikin päivää, mutta puolentunnin tauko selvinpäin tuntuu joillekin (onneksi ei kaikille!) olevan täysin mahdoton organisoida.

Mä kyllä tykkään itsekin tenuttaa ja käydä sillointällöin baarissa, mutta kesken kiireisimmän tenttirupeaman ei huvittaisi... Ja baareissa jossa musiikki huutaa ei kuule toisen asiaa ja se on kallistakin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom