Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minttu, samoja tuntemuksia täälläkin. Unirytmi ties mitä: yöllä unta n. 5h, jonka vuoksi väsyttää koko päivän. Joka ikinen päivä raahaudun sänkyyn päiväunille kunhan pääsen kotia, sillä en vain kykene muuhun. Tietenkään nuo päikkärit eivät piristä yhtään vaan sotkevat oloa ja karkottavat viimeisetkin unet yöltä.
Olo on hermostunut, tuntuu että koko suolisto on lopettanut toimintansa. Viikon aikana painon nousua 2kg, sillä kunnon vessareissuja ei tule edes pellavan, kuivattujen luumujen voimin..:(
Lenkit ja salit on pakko jättää yhä useammin väliin, sillä sykkeet nousee pienestä taivaisiin tai vetää olon niin heikoksi että päässä heittää..Ei tää oo normaalia, mutta kun ei oikein osaa diagnosoida että mikä tän kaiken takana on..Sressi, masennus..??
Räyh! Kirjotin Pomppikselle pitkät litaniat ja ne hävis taivaan tuuliin! Muutenkaan en noussut parhaalla jalalla enkä varsinkaan hyvin nukutun yön jälkeen. Nyt tekis mieli rähistä! :curs:
Pomppis: Vastaavat tsäänssit taitaa olla melko harvassa. Tai riippuu tietty, miten niitä mittaa. En mä nyt tiedä, onko tääkään muuta kuin komeasti kalskahtava nimi CV:ssa.. Toisaalta, onhan se itestäkin kii - kyllä mä uskon, että tekevälle töitä löytyy. Ja sitten taas toisaalta: kuinka tärkeää mikäkin asia oikeasti on? Ei ura ja työ voi asettua kokonaan vastakkain muun elämän kanssa. Jos mä olen koko ajan onneton, niin ehkä tää työ ei olekaan niin "tsäänssi".
Oletko kysynyt papaltas, että aikooko maksaa tuota summaa ja kysyä että onko se järkevää?