Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
miehellä poikansa kanssa aamulla riita ja kun se ei tullu selvitetty oli tiedysti pakko ottaa kaikki vihaa mun päällä ulos työmatkalla autossa. Helvetin kiva alku päivälle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa pikkuhiljaa näkymään elimistössä ja vähän muuallakin kolme viikkoa jatkuneet uniongelmat. Keskimäärin oon saanut nukuttua yössä sellaiset 5 tuntia, jotka eivät riitä mun kohdalla edes nimeksikään. Rupeaa jo vintillä viiraamaan; mikään ei kiinnosta ja masennusta rupeaa työntymään pintaan ja samoin kuin järjettömät mieliteot. Samalla myös vastustuskyky heikkenee ja kaiken maailman vatsapöpöt ja taudit pääsevät iskemään, nimimerkillä "viikon sisään toinen mahatauti" . Ei tämä tämmöinen homma ole mistään kotoisin, kun lenkit ja puntit kusevat kuin viimeistä päivää ja tämähän on hyvä idea Pakkotoisto-Openia ajatellen...
 
joo inho omaa ulkonäköä kohtaa on taas niin suuri että. alavatsaki on taas niin turvonnu et hui. mä oon nielassu jonku pallon varmaa vahingossa.
 
Minttu, samoja tuntemuksia täälläkin. Unirytmi ties mitä: yöllä unta n. 5h, jonka vuoksi väsyttää koko päivän. Joka ikinen päivä raahaudun sänkyyn päiväunille kunhan pääsen kotia, sillä en vain kykene muuhun. Tietenkään nuo päikkärit eivät piristä yhtään vaan sotkevat oloa ja karkottavat viimeisetkin unet yöltä.
Olo on hermostunut, tuntuu että koko suolisto on lopettanut toimintansa. Viikon aikana painon nousua 2kg, sillä kunnon vessareissuja ei tule edes pellavan, kuivattujen luumujen voimin..:(
Lenkit ja salit on pakko jättää yhä useammin väliin, sillä sykkeet nousee pienestä taivaisiin tai vetää olon niin heikoksi että päässä heittää..Ei tää oo normaalia, mutta kun ei oikein osaa diagnosoida että mikä tän kaiken takana on..Sressi, masennus..??
 
Minttu, samoja tuntemuksia täälläkin. Unirytmi ties mitä: yöllä unta n. 5h, jonka vuoksi väsyttää koko päivän. Joka ikinen päivä raahaudun sänkyyn päiväunille kunhan pääsen kotia, sillä en vain kykene muuhun. Tietenkään nuo päikkärit eivät piristä yhtään vaan sotkevat oloa ja karkottavat viimeisetkin unet yöltä.
Olo on hermostunut, tuntuu että koko suolisto on lopettanut toimintansa. Viikon aikana painon nousua 2kg, sillä kunnon vessareissuja ei tule edes pellavan, kuivattujen luumujen voimin..:(
Lenkit ja salit on pakko jättää yhä useammin väliin, sillä sykkeet nousee pienestä taivaisiin tai vetää olon niin heikoksi että päässä heittää..Ei tää oo normaalia, mutta kun ei oikein osaa diagnosoida että mikä tän kaiken takana on..Sressi, masennus..??

Samaa täälläkin, paitsi että lyhyet yöunet johtuvat vaan musta itestäni, koska en osaa mennä ajoissa nukkumaan :jahas:
Plus kaiken väsymyksen ja veltostumisen lisäksi itkettyä tuli eilen paljon, joten silmäni muistuttavat tällä hetkellä enemmänkin luumuja. Mitäköhän siihen poissaoloon kirjottais...
 
Koulu. Kirjoitukset ohi eli loma ohi. Ihan mukava saada taas tekemistä, mutten tiedä mitään mille kursseille menisin. Tarvitsen kosolti enemmän aikaa muutenkin... Ja yksi pieni pettymys sieltä kirjoituksista tuli, mutta kyllähän sen arvas ku jätti muutaman kirjan lukemattakin.
 
ja eilen revähti selkä ihan kunnolla. hassua että eilen oli vielä kaikki ok ja tänään aamulla kun nousin sängystä oli selässä jo selläinen kipu että ei pystyy oikeasti edes hengittää. vasemman puoleinen latsi... sisään hengittäminen ja joka liikahdus on helvettiä. Tarkoittaa ainakin 2 viikkoa täystaukoa puntista ja sen jälkeen hissukseen muita lihasryhmiä kunnes uskaltaa taas eden kokeilee liikuttaa selkää. Siihen asti ainoa liikuntamuoto tulee olemaan kävely ja myöhemmin sisäpyöräily. onpas kiva.
 
Räyh! Kirjotin Pomppikselle pitkät litaniat ja ne hävis taivaan tuuliin! Muutenkaan en noussut parhaalla jalalla enkä varsinkaan hyvin nukutun yön jälkeen. Nyt tekis mieli rähistä! :curs:

Pomppis: Vastaavat tsäänssit taitaa olla melko harvassa. Tai riippuu tietty, miten niitä mittaa. En mä nyt tiedä, onko tääkään muuta kuin komeasti kalskahtava nimi CV:ssa.. Toisaalta, onhan se itestäkin kii - kyllä mä uskon, että tekevälle töitä löytyy. Ja sitten taas toisaalta: kuinka tärkeää mikäkin asia oikeasti on? Ei ura ja työ voi asettua kokonaan vastakkain muun elämän kanssa. Jos mä olen koko ajan onneton, niin ehkä tää työ ei olekaan niin "tsäänssi".

Koneet kyllä osaa joskus olla raivostuttavia:curs:
Kuulostaa kyllä ikävältä tuo sun nykyinen tilanne. Itse esititkin jo ne tärkeimmät kysymykset, jotka kannattaa ottaa vakavasti mikäli mielialarintamalle ei oo odotettavissa muutoksia. Onko susta tuntunut koko ajan yhtä "tyhjältä"? Kauan oot asunu toisessa kaupungissa ja kuinka kauan sun työsopimusta on vielä jäljellä?
Mulla noi fiilisten vaihtelut on hyvinkin kausittaista; välillä nautin itsenäisyydestäni ja välillä märehdin "masennuksen" ja ikävän kourissa. Noita masennuskausia en kyllä pitkään kestäis :down:
Mä aattelen kuitenkin niin, et oma hyvinvointi (tarkoitti se sitten, mitä tahansa) on se kaikkein tärkein asia ja mikään ei oo sen menettämisen arvoista.

Onneksi on pian viikonloppu tulossa ja saadaan viettää kullan kanssa yhteistä aikaa ekaa kertaa kolmeen viikkoon...(järkyttävän pitkä aika menny, onneks tää ei oo normaalia!) Mukavaa viikonloppua helisitin, unohtakaa hetkeksi kaikki muu ja nauttikaa toisistanne!
 
Jos klo 22.30. torstai-iltana tulee puhelu, että "Lähdetäänkö YKSILLE, mulla on firman luottokortti", niin voin sanoa, että sellainen on kuulkaa :anssi:

...ja voin kertoo että jotakuta väsyttää tällä hetkellä töissä aika paljon eikä tuo olo muutenkaan oo paras mahdollinen...
 
Luennoilla puhuvat ja supattavat opiskelijat :curs:
Kiristää oikein kunnolla, kun pienessä tilassa on parisenkymmentä ihmistä ja aina muutama katsoo oikeudekseen jutella läpi koko luennon. Aikuiset ihmiset muka!

Ei siinä pysty yhtään keskittymään, vähän aikaa kun sitä kuuntelee niin on jo niin raivoissaan, että sama olisi lähteä kotiin. En siis ikinä kehtaa alkaa komentamaan muita, se olisi luennoitsijan tehtävä, mutta eivätpä nekään ikinä mitään sano...

Kaikista naurettavinta homma on kursseilla, joiden luennoilla ei ole edes läsnäolopakkoa. Yhtään näitä jutustelijoita ei tunnu aihe kiinnostavan, mutta silti pitää tulla sinne istumaan ja pilaamaan opetus muiltakin.

Voi perse ku osaakin vituttaa.
:curs::curs::curs:
 
Opiskelutoverin asenne, kun sanoin että mielestäni vauvat ovat suloisia, mutta että en koe olevani valmis äidiksi, että ajatus lähinnä ahdistaa kun nytkin on sovittamista töiden ja opintojen kanssa, ja ainakin haluan opnnot valniiksi. "Oletko ajatellut mennä juttelemaan asiasta jonnekin mielenterveyspuolelle..." Mitä hittoa, kai ihminen nyt saa kypsyä siihen tahtiin kuin haluaa, ja jos elämässä asiat ovat niin ettei tilaa lasten hankinnalle ole, niin pitääkö asiasta tehdä jonkinlainen vamma? Että kaikkien 28-vuotta täyttäneiden pitää haluta lapsia. Että kyllä elämä kantaa ja mistään ei pidä olla huolissaan ja käläkälä. Jos ajatus ahdistaa niin miksi kyseinen tunne ei ole oikeutettu? Kai se päivä tulee kun ei ahdista ja jos ei tule niin eikö sitten ole parempi tunnistaa miltä tuntuu ja toimia sen mukaan, eikä vain tehdä jotain mitä mukamas kaikkien kuuluu. "Vasta lapsi tekee aikuiseksi." Nostan hattua pienten lasten vanhemmille jotka opiskelevat ja käyvät töissä mutta minusta tuntuu ettei itsestäni siihen ole, ja sen perusteella olen jotenkin viallinen. Anteeksi vain purkaus, mutta kun VITUTTAA.
 
Oma saamattomuus ärsyttää. Tässä on taas päivä mennyt ihmetellessä vaikka hommaa olisi vaikka ja kuinka. Näin siinä käy aina, että vapaapäivänä suunnittelee tekevänsä sitä ja tätä, mutta kun ilta koittaa niin huomaa vaan möllöttäneensä koko päivän. Ehkä sen toisaalta on ansainnutkin, mutta koskas sen tehtävälistan kimppuun sitten käy jos ei vapaapäivänä...Sais vaan aloitettua, niin kyllä se sitten siitä lähtis rullaamaan...
 
En jaksa mitään. Tänäänkin salilla oli nainen, joka laitto jalkaprässiin ainakin 90kg enemmän ku mie.. :( Ei siinä mitää, toisaalta se motivoi...mutta kyllä vähän masentaakin, kun ei itte jaksa mitään. SJMV en mennyt edes yrittämään, kun sali oli niin täynnä. Niin, eihän sitäkään tuu vielä ku harjoteltua pelkällä tangolla. :curs: Tosi kiva sitten sinne ihmisten väliin tunkea säheltämään.
 
Eilen illalla oli kurkku kipee, tänään lähti totaalisesti ääni, ekaa kertaa elämässä. Näppärä komentaa 2-vuotiasta termiittiä kuiskaamalla. :D
 
Oletko kysynyt papaltas, että aikooko maksaa tuota summaa ja kysyä että onko se järkevää?

Ongelma onkin siinä, kun yks näistä ryöväreistä eli mun täti huolehtii papan rahoista. Niin paksua touhua, oksettanut ja ällöttänyt koko viikon. Tänään kiristin äitiäni tekemään asialle tosissaan jotain, koska mun asia ei ole alkaa läksyttää 30-55 vuotiasta porukkaa.:curs::curs:
 
Ja miten ihmeessä tuo oikein pitäis tehdä, nyt ei tullut näkyviin kenen teksti tuo oli. tekniikan ihmelapsi vauhdissa ja vielä pitäis kirjoitella koulutekstejä ihmiskäsityksestä fysioterapiassa.... mitähän siitäkin oikein on tulossa?:jahas:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom