sori, toi edellinen purkaus johtuu siitä, kun....tää on pitkähkö stoori. meil duunis oli yks nainen joka toimi meil emäntänä, se oli aika tomera nainen ja oli tosi pirtti-hirmu yleensä, siis ikinä ei voinu tietää et mistä se nyt hurjistuu. se skitsoili monille meil duunissa ja mulle se usein avautui sen kaikista pienistä isommista fiilingeistä. pariin otteeseen se räjähti mulle niin, et ei puhuttu toisillemme viikkoon (joka oli aika valitettava tilanne koska oltiin toistemme lähimmät kollegat).
viime kesäkuussa tilanne alkoi ihan kunnolla kiristyä meil duunissa sen ja kaikkien muiden kesken ja silloin mulla alkoi silmä oireilee sillai, et mun vasemman silmän alapuolelle (aivan ripsen juureen) tuli ikävä elohiiri joka oli hyvin häiritsevä näkemisen kannaltakin.
no, sitten tuli kesäloma, 5 vkoa ja toivoin sen menevän pois sinä aikana, et jos ois kyse liiasta päätteen tujottamisesta ja stressistä. loma tuli, ja meni, ei lähteny. kun menin takas duuniin, niin se äityi vieläkin pahemmaksi se silmän pomppiminen.
aloin sit tutkimaan asiaa ihan kunnolla ja ajattelin et jos menis lekuril käymään. tässä välissä oltiin kaikki saatu kuulla, et toi kyseinen hirmulisko oli lähtemässä meiltä pois ja sitten se "poistuikin talosta" jo suht pian. menin sit neurologilla käymään ja siel oli puhetta botoxista (jep, sillä tuollaista hoidetaan), mutta sellainen ampulli maksaa just jotain melkein 250 euroa, josta kela korvais noin 42 %. päätin siinä, et toi jäis siis ihan vikaksi vaihtoehdoksi. sovittiin, et jos kokeilisin vielä jotain silmänkostutus-tippoja ja jos haluan, niin antoi mulle vielä reseptin relaksantteja varten.
kun menin neurologille, niin mun silmä ei ollut oireillut kahteen päivään, kuin vain hyvin heikosti. eikä se ole sen jälkeen enää oireillutkaan. mä olen iha satavarma, että toi meidän entinen emäntä sai mulle aikaan fyysisiä pahoinvoivia oireita, joka oikeastaan pelottaa. miten jollain ihmisellä voi olla noin suuri fyysinen vaikutus toiseen. en vaan voi tajuta sitä. mutta, fakta on se, että mun silmän oireet on siis menneet pois ja se on tapahtunut sen jälkeen, kun tämä yksi kyseinen henkilö on "poistunut talosta".....tekis mieli kiittää jotakuta jostain, mut en tiedä ketä.
olo on taas hyvä ja terve :-)
p.s. anteeksi, tämä olisi kenties saattanut kuulua tuonne ilostuttaa-puolelle, mutta, toivottavasti ymmärrätte ja saan tämän kerran anteeksi