Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vacsuli sanoi:Jep jep!
Olen vappu bileissä. Tarjolla oleva booli ei maistu, tekis vaan mieli mättää ruokaa sisään. Avomies duunissa. Porukka katsoo MM-lätkää, tv:n ääreen ei mahdu istumaan, aina jokou valittaa että voitko siisrtyä jonnekin. Tunnen olevani :wanha: Tästä ei ole kuin yksi suunt aja se on perseet. :urjo:
Maisa sanoi:Ketuttaa, oon maanantaista lähtien maannut kotona kipeenä. Ihana kevätflunssa se taas vaan iski. Just hyvän treenikauden jatkeeksi, olin just päässyt hyvään sykkeeseen aamulenkkien ja muiden aerobisten kanssa kun flunssa päätti iskeä... Neljättä päivää himassa ja suurin vaihtelu päiviin on makaanko sängyssä vai sohvalla. :curs: Pahinta on kun tekis niin mieli riekkua salilla tai juoksennella ulkona, mutta voi vaan kääntää kylkeä tai kanavaa telsussa. Täytyy vaan yrittää levätä, että pääsis viikonlopuksi kuntoon ja salille.
Onneksi on kannettava kotona! Voi surffailla netissä sohvalla.
Ja Pakkis, siitä on ollut piristystä pitkiin päiviin :thumbs: , mutta myös alakuloa kun lukee treenijuttuja eikä ite pääse! :itku: