Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen sain kuulla et salilla liikkuu perättömiä huhuja musta, joten vi**tus on todella suuri. Tänään otan selvää kuka ne on laittanut liikeelle ja sanon tälle henkilölle muutaman valitun sanan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo tullu käytyä salilla parin viikkoon :( vituttaa kun meni hyvä treeniputki vituiks,tuntuu et fläsää kertyy vyötärölle sentti per päivä... Sit on kauheeta kiirettä lopputyön ja koulun loppuun saattamisen kanssa :curs: Sovittu kesäduuni kusi ja kaiken tän muun "hyvän" lisäks on vielä joku helvetin kevätmasennus :rolleyes: ainut lohtu on tässä synkkyyden keskellä on parin päivän irtiotto kaikesta, kepun voimalla :kippis1:
Jos elämä on ihmisen parasta aikaa, niin miksi se on välillä niin vitun vaikiaa...?

Jep jep!
Olen vappu bileissä. Tarjolla oleva booli ei maistu, tekis vaan mieli mättää ruokaa sisään. Avomies duunissa. Porukka katsoo MM-lätkää, tv:n ääreen ei mahdu istumaan, aina jokou valittaa että voitko siisrtyä jonnekin. Tunnen olevani :wanha: Tästä ei ole kuin yksi suunt aja se on perseet. :urjo:

perse vaan.. ja toosi hyvät(syvät ) vaput...
Ei voi juoda peppu kännejä kun työvuoro alkaa huomenna klo 10 ja sen mitä olisin halunnut juhlia niin kaverit ei halunnu lähteä baariin. vittu,
ja viimenen tuttu jonka kaupungilla näin oli ex- avomies ja menossa jatkaa juhlimista. vittu. nyt kai siis oottelen koko yön et tuleeko herra kotia yöks ( kyllä ero on aika tuore... asumme vielä yhdessä ja olen se jätetty osapuoli) kaiken näköset kolmenkympin kriisit ne saa ihmisen kummalliseksi...)

Mut kuitenkin Fuck the vappu vaan kaikille!!

Ex:n sekaantuminen

Kyllä ei ole mitää puolustusta eilen annoin periksi ..
Alku viikosta tekstareita ja eilen 16 puhelua 7 tekstaria ja illalla 9aikaan kysyin että onko oikein asiaa... mies sata metriä mun asunnosta koko illan...
ja vittu nyt se jäi sinne nukkumaan , ja selvinpäin ,nyt minä töissä. vajaa kolme kuukautta sitten erottu vittu .....v..v...v
Kukaa ei usko tän vitutuksen määrää. Tätä ei olis saanu käydä. V.... V...
Tänää olis hyvä itsemurhapäivä ku ei aurinkokaan paista.. Vittu. :urjo: :urjo: :urjo:

Vacsuli sanoi:
Jep jep!
Olen vappu bileissä. Tarjolla oleva booli ei maistu, tekis vaan mieli mättää ruokaa sisään. Avomies duunissa. Porukka katsoo MM-lätkää, tv:n ääreen ei mahdu istumaan, aina jokou valittaa että voitko siisrtyä jonnekin. Tunnen olevani :wanha: Tästä ei ole kuin yksi suunt aja se on perseet. :urjo:

Enkä edes vetäny perseitä. *huoh*

KELA-kierre

Kun saat yhdenjostoisen KELA-asian hoidettua, soittaa täti, että tämäjatämä asia pitäisi hoitaa. Kun saat tämänjatämän asian hoidettua, tulee posti, että sejase asia pitää hoitaa pikaisesti puhelimitse. Jonotettuasi puhelimessa kaksi tuntia ja hoidettuasi senjasen asian, ilmoitetaan sinulle, että alkuperäisesestä tästäjatästä asiasta puuttuu liite. Toimitettuasi liitteen täti selvittää, että toimitit sen väärään toimistoon ja eräpäivä olisi sitten huomenna. Kun olet hankkinut uudet hieman erilaiset liitteet ja täyttänyt uudet hieman erilaiset neljä kaavaketta ja hoitanut asian, odottaa kotona posti, että koska hait senjatuon tuen väärää muotoa, et saa rahaa mistään, koska takautuvasti et voi tukea hakea. Tässä vaiheessa tuleekin jo kysymykseen vaatia muutosta yhdenjostoisen asian päätökseen, joka on laskettu eri tiedoilla kuin ilmoittamasi, aina tappioksesi. Selvityksiä satelee suuntaan jos toiseen. Muutoksenhakupäätökset odottavat postilaatikossa jo vuoden kuluttua. Onneksi kaikki helppokäyttöiset laskurit ja kätevät kaavakkeet löytyvät näpsäkästi netistä. Niiden avulla saat aina oikean tuloksen ja löydät aina oikean kaavakkeen, ja kelan tädit hymyävät. Hienointa tässä kaikessa on se, että vaikka oikeasti tsemppaa ja tekee parhaansa ja nielee itkunsa, jotta kaikki menisi oikein, mikään ei koskaan mene.

KELA-kierre saattaa helpottaa, jos muuttaa erämaahan ja ryhtyy metsästäjä-keräilijä-erakoksi. Mutta sitten ei pääse salille?

En vieläkään oo saanu hankittua salikorttia tänne uudelle salille. Eilen piti mennä -väsytti --> päikkärit. Tänään piti mennä- satoi, kastuin ja palelin & väsytti --> päikkärit...Jos en huomennakaan saa hilattua persettäni sinne ni ei hyvää seuraa. Kohta en enää ees uskalla mennä. Tuntuu et tässä on ihan nuupahtanu mut kai pitäs antaa itelleen aikaa tottua taas vähän uuteen elämänrytmiin.

Ketuttaa, oon maanantaista lähtien maannut kotona kipeenä. Ihana kevätflunssa se taas vaan iski. Just hyvän treenikauden jatkeeksi, olin just päässyt hyvään sykkeeseen aamulenkkien ja muiden aerobisten kanssa kun flunssa päätti iskeä... Neljättä päivää himassa ja suurin vaihtelu päiviin on makaanko sängyssä vai sohvalla. :curs: Pahinta on kun tekis niin mieli riekkua salilla tai juoksennella ulkona, mutta voi vaan kääntää kylkeä tai kanavaa telsussa. Täytyy vaan yrittää levätä, että pääsis viikonlopuksi kuntoon ja salille. :)
Onneksi on kannettava kotona! Voi surffailla netissä sohvalla.
Ja Pakkis, siitä on ollut piristystä pitkiin päiviin :thumbs: , mutta myös alakuloa kun lukee treenijuttuja eikä ite pääse! :itku:

Maisa sanoi:
Ketuttaa, oon maanantaista lähtien maannut kotona kipeenä. Ihana kevätflunssa se taas vaan iski. Just hyvän treenikauden jatkeeksi, olin just päässyt hyvään sykkeeseen aamulenkkien ja muiden aerobisten kanssa kun flunssa päätti iskeä... Neljättä päivää himassa ja suurin vaihtelu päiviin on makaanko sängyssä vai sohvalla. :curs: Pahinta on kun tekis niin mieli riekkua salilla tai juoksennella ulkona, mutta voi vaan kääntää kylkeä tai kanavaa telsussa. Täytyy vaan yrittää levätä, että pääsis viikonlopuksi kuntoon ja salille. :)
Onneksi on kannettava kotona! Voi surffailla netissä sohvalla.
Ja Pakkis, siitä on ollut piristystä pitkiin päiviin :thumbs: , mutta myös alakuloa kun lukee treenijuttuja eikä ite pääse! :itku:

Vähän samanlaisissa tunnelmissa täällä... :( Flunssa ja pientä kuumetta ollu perjantaista lähtien, joten taas joutuu pitämään treenitaukoa...just kun oli päässy hyvään vauhtiin...ärsyttävintä on tämä toimettomuus :curs:

Mulla on kanssa koko ajan sairas olo, olin just pari viikkoo kipeenä flunssassa, silmätulehuksessa ja on rintakipua jota epäiltiin sydänlihastulehukseksi :itku: joka on kait kuitenkin nikamasta johtuva mutta se ei vaan mene pois! Ja eilen illalla huomasin että sikspäkki näkyy paljon haaleemmin kun sen pitäis, :eek: siis fläsää on tainnu kertyä myös! Ja aina kun "tekee mieli näyttää poijille" salilla niin hajotan itteeni joteskin....Prkl,prkl,prkl!!! :wall: Ja sit tämä pakkiksella olo alkaa jo särkee niskoja!!!! :curs:

Jeps, tääkin ilmoittautuu sailas-klubiin.

Kurkukipeä, lämpö n.37 (mulle liian korkea, vaikka on sitä joku ns. normaaliski väittänyt), niveliä kolottaa, nenästä tulee alkavaa valumaa.

Viikko flunssassa ja ihan kuin mitään kiristelyä ei olisi koko keväänä tehtykään. Painoa kolme kiloa lisää ja kaikki näyttää olevan läskiä. Niin peilin kuin mittarinkin mukaan. Pakko olla koska kaikki keinot poistaa nesteet kehosta on jo kokeiltu ja paino vain on ja pysyy. Voi vittu sanon minä. Voiko tosiaan kaksi puoltoista viikkoa rennompaa syömistä lykätä kolme kiloa läskiä kroppaan!!! No se on alotettava taas alusta. TÄä on jo kolmas kerta vuoden sisään kun käy näin.. Niin kauan kun pystyy treenaamaan ja syömään normaalisti niin tää kroppa pysyy kuosissaan mut heti jos tulee taukoa niin WUSH! Läskiksi muuttuu..

Avokki lähti tänään vajaaksi viikoksi kertausharjoituksiin :itku: Ja samaan syssyyn vanhin kisulimme (Muusa 11v) alkoi sairastella... Ei mitään vakavaa, lääkärissä on käyty ja lääkkeet vaivaan olemassa, mutta surettaa, kun pikkuystävällä on paha olla :(

Tulevaisuuden uranäkymät ahdistaa... Saatan lähteä naapurikaupunkiin opiskelemaan ja joutuisin jättämään kaiken... Byäääh. Just kun ollaan totuttu elämään kolmestaan täällä ja suunniteltukin ollaan jo kaikkea niin minä otan ja häivyn.

Miehen työtilanne ahdistaa (vakituinen työpaikka on, mutta "rulla-apinana" ei ole helppoa". Voi olla, että opintielle hänkin vielä joutuu... Sen takia olisi hyvä että mie saisin nuo uravalintani tehtyä oikein, ettei ihan vararikkoon mentäs... Ja töissä tuo äijänrotkale oli joutunut hengittelemään jotain paskakaasuja ja röhinyt jo viikon... Mikä lie... :(

Kotikotona vanhan sammarimme vuosia sitten sokeutunut silmä on mennyt pahempaan suuntaan ja kipuilee kovasti. Luultavasti joudutaan poistaa...

Tulin töihin 10 minuuttia sitten ja tähän mennessä jo 5 äijää on valittanut palkkansa olevan väärin. Opettelisivat a) toimittamaan minulle tuntilistansa ajoissa ja b) täyttämään ne oikein. Vitun kyrvänjämät.

Lisäksi olen kärvistellyt kaksi viikkoa melkein burn outin partaalla, kun eräs miellyttävä vanhempi rouvashenkilö firmassamme on saanut pomoni vakuutettua siitä, että minut kannattaa irtisanoa kesän lopulla. (ihmettelen, että minua edes varoitettiin etukäteen -tosin olin tämän jo arvannutkin.) Kiva tieto kun on painanut töitä hulluna yli vuoden -ilman lomaa.

Tunari- kuskit! :wall:

Joku oli kolhinut silmäterääni parkkipaikalla takapuskurin vasempaan kulmaan :itku:

Ei voi olla huomaamatta kirkkaanKELTAISTA autoa. Ei voi olla niin huono kuski ja sitten vielä haihtua paikalta. GRRRRRRRRRR! :curs:

Eikä ollut eka kerta. Hesassa käydessäni viime syksynä, joku tykkäsi vähän lisäillä naarmuja kylkeen, raivostuttavaa! Olisinpa sattunut paikalle, niin olisin päässyt muovailemaan jonkun kiusankappaleen nenää uuteen uskoon... :evil:

Ja sitten yksi muija täältä meidän kylältä ajaa aina täydet soratielläkin vastaan 15v vanhemmalla autollaan, niin että 03 vm cordobassani on nyt särö tuulilasissa ja nokkapelti kuin hiekkapuhallettu. :(

Isänikin osti juuri uuden E-mersun ja sama juttu tuulilasin kanssa, kiva kun autolla ajettu vasta muutaman sata km, niin saa jo viedä (oksettavan kalliiseen)huoltoon toisten tunaroinnin vuoksi.
Isäni ei suostunut kertomaan, kuka vastaantulija oli. Jos saan selville, että sama muija, joka hajotti oman tuulilasini...
niin ajan kyllä sen pihaan ja polttelen vähän kumia ja sitten sanon pari valittua sanaa... PRKL! :curs: :curs: :curs:

Mulla tänään huono aamu, näitä olen vain kotiäiti -fiiliksiä. Hiukka pitää laskeskella menoja ja tuloja ja mä poden sitä hemmetillistä syyllisyyttä kun mä en tuota tälle perheelle mitään. Mies meni sanomaan, että ei hätää, tää on vaan väliaikaista, ja sit kun sä olet töissä... Josta mä tietty sitten itsekseni vedin herneet nenään. Mä tiedän, että tämä on väliaikaista, mutta tämä väliaikainen kestää vielä jonkin aikaa... Kolmas tulossa. Ei mies tarkoittanutkaan, että ens viikolla töihin menisin, mutta kun mä vaan välillä häpeän ihan sitä, miten mä olen turhake. Enkä saa edes täällä kotona tehtyä mitään, hemmetti kun on taas sotkuista enkä mä saa aikaan siivota edes.

Yöllä mietin, että mitä jos en edes töitä löydä aikanaan. Tuun olemaan kotona noin 6-7 vuotta putkeen, ainakaan sitä ennen ja nyt täällä on hoitoalan paikkoja hieman hankalasti. Siis sijaisuuksia, lyhyitä, mikä olisi lastenhoidon kannalta vaikeaa... Mitä jos en löydä töitä enkä osaa enää tehdä? Noin pitkä aika pois hommista, joita edes en ehtinyt ennen esikoista paljon tehdä... Eihän musta ole mihinkään osastolla. Mietin, että mua suoraan sanottuna pelottaa miten selviän sitten. Pitäisi ottaa vastuu ja mä olen ihan pihalla.

Että tämmöinen stressiaamu, ja pitäisi lasten kanssa asioille lähteä. Molemmat erittäin pirteällä tuulella, saa nähdä tuleeko meidän asioilla käynnistä tilanne, josta joku pääsee kirjoittamaan tuonne yleisen puolen kauhulapset-keskusteluun. :rolleyes: Kun pääsis joskus pankkiin yksin tai jotain.

Taisi olla tääkin vuoden turhakeviesti, nyt mä taidan tarvita paljon kahvia vaikken moneen aamuun ole juonutkaan. Tänään juon!

Ajoin pari päivää sitten kolarin, musta jää yllätti keskellä suoraa tietä ennen aamuviittä ja kun kesätossut oli alla, ei ollut mitään tehtävissä. Auto törmäsi pari kertaa sillankaiteeseen vastaantulevien puolella ja siitä onneksi omalle kaistalle. Oli vähällä, etten jäänyt rekan alle.

Nyt on jatkuva päänsärky, koska niskat tärähtivät (vauhtia oli ehkä vähän yli 80 km/h) ja ovat aivan mahdottoman jumissa. Ja lääkärisetä pisti treenikieltoon, tosin ei tässä olotilassa paljon pystyisikään treenaamaan. Vituttaa ja masentaa, kun ei tiedä miten pitkä vaiva tästä niskahommasta tulee. Voi olla ongelmana koko lopun ikää tai sitten helpottaa nopeasti. No, täytyy kuitenkin vitutuksen keskellä olla onnellinen siitä, että on elossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom