Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tää fakin raskausajan väsymyskooma. :curs: Olinkin jo unohtanut miltä se tuntuu, kun väsyttää, väsyttää ja väsyttää IHAN koko ajan. Mahtavaa olla tällaisessa zombie-tilassa. :jahas: Rautakuuri tietenkin päällä ja tää on niin vika kerta tätä ikinä. Ostan muutaman vuoden päästä itelleni synttärilahjaksi sterilisaation - yksityiseltä tietty, niin pääsen HETI. :curs:

Onneksi lopputulos on kaikkea muuta kuin v-ketjuun kuuluva.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ollut nyt kolme viikkoa kipeä, eikä loppua näy. Yhteensä 17 päivää kahta eri lääkekuuria takana ja monta lääkärikäyntiä ja testiä. :wall: Vois loppua jo! Kaikkea sitä tuo taas reissuilta tuliaisena, onneks oli ainakin kaiken tän arvoinen matka.
 
Yöunet meni taas liiallisen kahvin lipittämisen takia (n. 10 isoa mukillista meni taas eilen tenttiin lukiessa.) Menin nukkumaan yheltä yöllä kun väsytti, mut viideltä viel piehtaroin hereillä. Lopulta sain nukuttua aamukuudestä yheksään eli huikeat kolme tuntia. Olen miljoona kertaa miettiny kahvinjuonnin lopettamista, koska se ei aina pysy kohtuudessa (tykkään liikaa mausta) mut olen käytännössä kofeiiniriippuvainen ja lopettamisyrityksestä on seurannu monen päivän pääkivut. Nyt siis kärsin mielummin unettomuudesta ja vatsakivuista. Miks kohtuus voi joskus joissakin asioissa olla niin vaikeaa? Aika typerä ongelma mullakin. Mut pitäs joo miettiä asioiden tärkeysjärjestyksiä, uni on aika tärkeetä jaksamisen kannalta, ja järki lakkaa kulkemasta eikä treeni kulje jos ei nuku kunnolla. (Mun tapauksessa 8 h yössä.) Ehkä tääkin rutina kuuluis tonne unettomuusketjuun mut kun kyse on nyt taas enempi omasta tyhmyydestä johtuvasta ongelmasta.
 
Nyt kun näen ton asian kirjotettuna niin hommahan on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Mä jätän maidon ostamatta kaupasta (mustana en kahvia alas saa ja laktoosioireiden takia en maitoa muuten juo) ja kahvin lipitys loppuu. Ja valvominen loppuu kanssa. Jos ei pysy kohtuudessa ni sit on parempi olla kokonaan ilman. En keksi ainuttakaan syytä mitä hyötyä tosta kahvin lipityksestä mulle on. Ilmankin varmasti tulee toimeen. Lopetin tupakin kärytyksen kolme vuotta sitten kuin seinään yhdellä päätöksellä ja samalla aloitin kahvin juomisen, sitä ennemmin ei ollu kahvi maistunu mut kätevästi korvasin yhden paheen toisella. Jos nyt sit vaikka alottaisin veden lipityksen, jos toi pahe jotenkin pitää korvata... End of tämä aihe, päätös on tehty ja päätöksenteon jälkeen asiat on mulle yleensä helppoja!
 
Vituttaa ihmiset jotka kännissä tulevat avautumaan...oltiin kaverin kans koira lenkillä...pururadalla jossa koiria saa lenkittää...koirat olivat (vastoin lakia..joo tiedetään :jahas:) irti koska pururadalla ei yleensä ole porukkaa, varsinkaan perjanati ilasin ;) nooh, siellä puskassahan sitten joku kännikala oli ongella..koirat ilmoittivat ja kutsusta palasivat luo...(koirat ovat hallinnassa)..mutta tämäpä pelle päätti alkaa kutsumaan koiria luoksensa ,veuhto ,vihelsi .kutsui,maanitteli...:eek: noo koirat ei kyllä olleet moksiskaan mutta itsellän meni hermo..ja huusin taakseni että turpa kii siellä:curs:!..jatkettiin matkaa..no tää idiootti porhaltaa tuhannen kännissä siksakkia pyörällä perään ja alkaa uhittelemaan ja huutamaan mun kaverille.. ilmotin herralle :et anteeksi se oli minä joka sua kehoitti pitämään turpansa kii..voihan vihtori mikä pelle...aikansa siinä meuhkasi järjestyslaista koiria koskien (jotka olivat kyllä nyt kiinni)käyttäytyi uhittelevasti ja oli polleana :jahas: esitin muutaman kommentin agressiivisesta käyttäytymisestä muita ihmisiä kohtaan ja sen lainvastaisuudesta...herra oli heti sitä mieltä että olen kotka ja jonkun pitäisi minulle osoittaa kaapin paikka kun sitä ei mitä ilmeisemmin kukaan ollut vielä minulle näyttänyt...:jahas: ilmoitin olevani homo sapiens (vai mites se nyt kirjoitettiinkaan) enkä siivekäs :lol2:... siitähän se riemastui...kysäsin sitten et minkähän ikäinen herra on kun tuolla lailla meuhkaa..ylpeänä ilmoitti olevansa 32 ...totesin vaan et käyttäytyykö ton ikänen oikeastikin noin...:jahas: siihen se jäi monttuauki ensin, me jatkettiin matkaa...siellä se perään huuteli kuin paskoja meidän koirat on :rolleyes:....kyllä viina on viisasten juoma :wall:
 
Vasen jalkapöytä on taas alkanut pitää ääntä itsestään. :( Kipu on jalkapöydän luissa jalan ulkosyrjässä ja pääliosassa varpaiden ja päkiän taitekohdan tuntumassa. Olen kärsinyt samasta kivusta usein, se tulee aina välillä pariksi viikoksi ja sitten taas lähtee pois. Olen yhdistänyt sen useimmiten juoksuun tai runsaaseen step-laudan käyttöön, mutta nyt juoksustakin on ollu parin viikon taukoa. Luultavasti käy taas niin, että kun tämä kipu hellittää niin seuraavaksi kipeytyvät taas penikat tai lonkan seutu. Joskus tuntuu, että mun kehoa ei ole tarkoitettu liikkumiseen, kun tällaisia outoja ja pitkäkestoisia rasitusvammoja ilmenee turhan tiheään. :curs:
Toisaalta yleiskunto ja -terveys onkin sitten normaalia parempi, eikä flunssat tai sairaudet ole vaivana kovinkaan usein.
 
Aivan mielettömän hirveä olo eikä ole edes paljon kuumetta :wall:

Voisin nukkua koko ajan, mutta tässä hemmetin yhteiskunnassa ihmisellä ei melkeen oo varaa olla kipeenä :zzzz:
 
Hikinen päivä töissä ja jumalaton kiire, kun asiakkaita ravas ja joka toisella jokin ongelma ratkottavana.. Pyöräilyä kotiin verensokeri alhaisena ja armoton väsymys heti kun sai jotain ravintoa suuhunsa.. Kahvia siis ja lepopäivä.. Positiivista se,että olen nyt kotona ja pääsen röhnöttämään sohvalle..jess..:zzzz:
 
Vasen jalkapöytä on taas alkanut pitää ääntä itsestään. :( Kipu on jalkapöydän luissa jalan ulkosyrjässä ja pääliosassa varpaiden ja päkiän taitekohdan tuntumassa. Olen kärsinyt samasta kivusta usein, se tulee aina välillä pariksi viikoksi ja sitten taas lähtee pois. Olen yhdistänyt sen useimmiten juoksuun tai runsaaseen step-laudan käyttöön, mutta nyt juoksustakin on ollu parin viikon taukoa. Luultavasti käy taas niin, että kun tämä kipu hellittää niin seuraavaksi kipeytyvät taas penikat tai lonkan seutu. Joskus tuntuu, että mun kehoa ei ole tarkoitettu liikkumiseen, kun tällaisia outoja ja pitkäkestoisia rasitusvammoja ilmenee turhan tiheään. :curs:
Toisaalta yleiskunto ja -terveys onkin sitten normaalia parempi, eikä flunssat tai sairaudet ole vaivana kovinkaan usein.

Sä kuulostat kyllä ihan multa. :) Oon jo nimennyt tämän vasemman jalan syndroomaksi! Jatkuvasti joko penikat, polvi tai lonkka kipeänä. Kannattaa tsekata, että treenikengät on hyvät (varmaan oot tietoinen). Mulla viime kesänä oireili tuolleen jalkapöytä, kun kävelin monta kuukautta ihan ohutpohjaisissa ballerinatossuissa. Lääkärin käskystä jätin ne pois ja turvotus ja kipu parani parissa viikossa itsekseen.
 
Langaton verkkoyhtys. Ei voi olla näin hankalaa. Oon tuhdannu tän kanssa nyt kaks tuntia ja vieläkään ei toimi kuin piuha koneessa kiinni :curs:. Pitää ilmeisesti luovuttaa ja hälyttää apuvoimia paikalle. Millään ei sisu antais periksi :jahas:.
 
kesä on mennyt sadetta manaillessa ja nyt kun ne koulut availevat oviaan niin eiköhän pamahda 30 asteen helteet!!!!111 :itku:
 
Tänään vituttaa töihin meno ja aikainen herätys. Loma alkoi viime perjantaina, mutta nyt tehtäviä ja vierailuja tulikin yllättäen, joten kaksi seuraavaa, KESÄN KUUMINTA JA AURINKOISINTA HELLEPÄIVÄÄ menee töiden parissa kuumassa toimistossa. :curs: Oon lähdössä purkamaan ärtymystä aamutreenin muodossa salille ennen työpäivän alkua. Jaloille luvassa kunnon rääkkiä... :evil:
 
*ituttaa tää hammaslääkäripelko. Puolen tunnin päästä saa onneks rauhottavat lääkkeet alle ja sitten voikin istuskella siellä odotushuoneessa ja ihmetellä, mitä tapahtuu. Onneksi ei oo kun yksi viisaudenhammas jäljellä (mut sekin on liikaa :))
 
Kaverit fiilisteli baarin lähtöä, mä lipitin vissyä. Telkasta ei tuu mitään, kaikki kämpästä löytyvät kirjat luettu useampaan kertaan ja uni ei tuu. Nukkumatille ois töitä
 
Hemmetin kröhä ja flunssa. Joka toinen päivä parempi olo, joka toinen huonompi. Kuumeilua, yskää, yleistä kröhää. Pari viikkoa jo jatkunut ja sais jo loppua. Tänään ostamaan kauheet vitamiiniarsenaalit.
 
Hemmetin kröhä ja flunssa. Joka toinen päivä parempi olo, joka toinen huonompi. Kuumeilua, yskää, yleistä kröhää. Pari viikkoa jo jatkunut ja sais jo loppua. Tänään ostamaan kauheet vitamiiniarsenaalit.

Osta munkkiyrttitippoja. (Carmolis kai nimeltään?) Mulla oli koko viime viikon ajan kans flunssa koko ajan "tulossa", mut join c-vitamiinia (poreita) ja noita munkkitippoja tiputtelin teen sekaan pitkin päivää, ja meni koko sairastaminen sillä ohi.

Olikohan tää taas mainostamista.... ??
 

Suositut

Back
Ylös Bottom