Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Työ sairaanhoitajana sairaalassa, jossa lähin esimies ei tajua että liian vähän on porukkaa jos ei edes sairastuneille sijaisia yritetä hankkia kun muutenkin työvoima alakanttiin mitoitettu:wall:. Töitä yksinkertaisesti ihan liikaa, pelottaa että joku päivä mokaan ja pahasti kun en pysty hallitsemaan kokonaisuutta:itku:.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miehet.

Ensin sanotaan toista, mutta sitten tarkotetaankin jotain ihan vastakkaista. Ja kun asiasta keskustellaan, mitään ei myönnetä.

Haistakaa nyt paska. Ei naisetkaan sentään mitään ylimaallisia henkiolentoja ole, että osaisi tulkita tollasia eipäsjuupassittenkiniinpäs-kakkajuttuja. :curs:
 
Miehet.

Ensin sanotaan toista, mutta sitten tarkotetaankin jotain ihan vastakkaista. Ja kun asiasta keskustellaan, mitään ei myönnetä.

Haistakaa nyt paska. Ei naisetkaan sentään mitään ylimaallisia henkiolentoja ole, että osaisi tulkita tollasia eipäsjuupassittenkiniinpäs-kakkajuttuja. :curs:

Vittu, älä muuta sa. Edelleen siis vituttaa samainen syy....
 
Vituttaaa kun ei pysty nukkuu. Vituttaa kun ei pysty syödä. Vituttaa kaikki mennyt ja vielä enemmän tuleva. Ei jaksais lähtee kotoo. No, onneks on pakko käydä ees töissä.
 
Vituttaaa kun ei pysty nukkuu. Vituttaa kun ei pysty syödä. Vituttaa kaikki mennyt ja vielä enemmän tuleva. Ei jaksais lähtee kotoo. No, onneks on pakko käydä ees töissä.

Sulla on kohtalotoveri täällä. Kolme yötä mennyt parin tunnin unilla ja ruokavalio on 2 ehrmannia päivässä pakotettuna. Ei olla erottu, mutta tuli tosi paha riita alkuviikosta ja tuli sanottua yhtä ja toista loukkaavaa puolin ja toisin. Ja kun eletään etäsuhteessa niin riitoja ei oikein pysty puhelimessa sopimaan, vaan asioiden järjestymiseen luottaa vasta kun toisen seuraavan kerran näkee ja pääsee halaamaan. Mä saan murehtimalla tehtyä itelleni tosi pahan olon, ihan fyysisestikin, kävin jossain vaiheessa yöllä oksentamassa kun pelotti että jos tulee ero kun hommat vähän kusi ja mies on käytännössä koko syksyn pois, ei pääsekään kotiin joka toinen vkloppu niinkun oli luvattu rekrytoitaessa. Kusetetuksi tuleminen vituttaa miestä itteensä vähintää yhtä paljon kun mua. Kaikki menee uusiksi miten on suunnitellu elämän sujuvan.

Eilen helpotti sen jälkeen kun kävin urheilemassa ja soittelin kaverin kanssa, mut illalla kun oli nukkumaanmenon aika, niin jostakin ne pelot pomppas kummittelemaan, enkä saanut nukuttua kuin kolme tuntia. Tulee turvaton olo kun ajattelee et jos tulee ero, jos toinen ei lepykkään. Vaikka toisaalta ajattelee et jos mies rakastaa ees puolet siitä määrästä ku minä niin asiat järjestyy kyllä kun totutaan etäelämään ja käytännönasioista on varmuus. En tiedä olenko liian riippuvainen, mut jos riidellään niin olo on helvetillinen. Ilman riitoja erossa pystyy elämään kyllä, vaikka ikävä on kova. Sorry vaan, tää ei liity sun aiheeseesi mitenkään muuten kuin et koitan sanoa että pakota ittes liikkeelle. Kun kuntosalille on päässyt ni loppu sujuu itestään. Kilauta kaverille, kun huolen kertoo toiselle niin oma taakka kevenee kummasti ja asioihin saa paremmat mittasuhteet ja uusia näkökulmia. Vaikka olo on kamala niin ei kannata käpertyä itteensä (öisin siihen syyllistyn itekin) vaan kannattaa hankkiutua ihmisten ilmoille jotta saa muuta ajateltavaa, edes hetkeksi. Tsemppiä! Elämä voittaa kyllä, ja jotenkin kummasti asioilla on tapana järjestyä.
 
Mua vituttaa saamattomat ihmiset. Valitusta valituksen perään ja elämä suunnilleen pelkkää kriisiä mutta ei, mitään ei tietenkään kannata muuttaa. Pää sekoaa viinasta --> juodaan lisää. Mies riepottelee, pettää ja käyttäytyy tosi lapsellisesti --> pidetään entistä tiukemmin siitä kiinni. Töissä on paskaa ja elämä sekaisin miehen takia --> sairasloman sijaan mennään töihin ja jatketaan valittamista. :wall:

Ja parasta tietysti on, etten itse pysty hankkiutumaan kyseen ko. kaverista. Säälittävää.
 
Vituttaa tää kurkkukipu ja ne miesasiat.... ei saa selvää mitä toinen haluaa. Todella, todella stressaavaa...
 
Mua vituttaa saamattomat ihmiset. Valitusta valituksen perään ja elämä suunnilleen pelkkää kriisiä mutta ei, mitään ei tietenkään kannata muuttaa. Pää sekoaa viinasta --> juodaan lisää. Mies riepottelee, pettää ja käyttäytyy tosi lapsellisesti --> pidetään entistä tiukemmin siitä kiinni. Töissä on paskaa ja elämä sekaisin miehen takia --> sairasloman sijaan mennään töihin ja jatketaan valittamista. :wall:

Ja parasta tietysti on, etten itse pysty hankkiutumaan kyseen ko. kaverista. Säälittävää.

Jep.

"Sitkun mä oon laiha"
"Sitkun mulla on uus duunipaikka"
"Sitkun mulla on varaa ottaa asuntolaina"
"Sitkun mä lopetan röökinpolton".

Mitään ei tietenkään tehdä asioiden hyväksi, odotetaan että tulee se "sitkun"-vaihe joskus ja se o siinä.
 
Ampukaa miut, tyttökullat!

Tai ei oikeasti, mutta kaksi unetonta yötä maailman kauheimman yskän kanssa tekee tepposet. Tää ei lopu? Yskin taukoamatta, kylkeen pistää ja alavatsan lihakset on aivan tönkissä. Argh!
 
Vituttaa kun joku kusipääpaska varasti viikonloppuna mun skootterin. Ja vielä hajotti sen. Onneks poliisit oli löytäny sen, ja sain toimitettua sen korjattavaks.
Hyvää oli se, että poliisilaitoksella se poliisi joka skootterin mulle luovutti, oli sairaan hyvän näköinen :kuola: ja huvittavinta se, että kun skootteri piti toimittaa huoltoon (enkä pystynyt itse sitä työntämään 20 km), tilasin aivan törkeen ison hinausauton millä sitten kuljetettiin pientä skootteria :)
 
Tilanteet, joissa ei ole toista vaihtoehtoja ja se ainoa vaihtoehto saa polvet sheikkaamaan ja kääntää sisuskalut ylös alaisin.

Edit: Ja tilanteeseen ruualla, tai tällä kertaa ruokahaluttomuudella, reagointi.
 
Tiesin kyllä että vuokrakämppäni on myynnissä mutta tänään tuli sitten ihan puun takaa yllätyksenä, että siitä on tarjottu sen verran että myydään ja mä joudun muuttamaan pois... ja vieläpä erittäin lyhyellä varoitusajalla. Voisin kyllä itsekin ostaa sen kun tykkään asua mutta hirvittää ottaa kamalia lainoja taakaksi... en kyllä tiedä yhtään mitä tässä tekis... :itku: :( kamalalta tuntuu olla töissä tällä hetkellä ja esittää pirteää asiakaspalvelijaa, kun yksityisasiat on ihan päin helvettiä...
 
Kun ei oo YHTÄÄN mitään tekemistä... Saikulla tuolta toukokuun alusta asti.. seinät alkaa tosissaan koht kaatuu päälle...:itku:
 
Tiesin kyllä että vuokrakämppäni on myynnissä mutta tänään tuli sitten ihan puun takaa yllätyksenä, että siitä on tarjottu sen verran että myydään ja mä joudun muuttamaan pois... ja vieläpä erittäin lyhyellä varoitusajalla. Voisin kyllä itsekin ostaa sen kun tykkään asua mutta hirvittää ottaa kamalia lainoja taakaksi... en kyllä tiedä yhtään mitä tässä tekis... :itku: :( kamalalta tuntuu olla töissä tällä hetkellä ja esittää pirteää asiakaspalvelijaa, kun yksityisasiat on ihan päin helvettiä...

Kai tossa ny joku laki sun puolella on, ettei sun tartte millää älyttömän lyhyil varotusajoil muuttaa?? Luulis ainaki.. Mut paskalta kuulostaa, tsemppejä paljon..!
 
Kai tossa ny joku laki sun puolella on, ettei sun tartte millää älyttömän lyhyil varotusajoil muuttaa?? Luulis ainaki.. Mut paskalta kuulostaa, tsemppejä paljon..!


Vuokrasopimus oli määräaikainen heinäkuun lopulle mut jotenkin sain sellaisen käsityksen että sopimusta jatketaan ja kämppää myydään vain sijoittajille. Näköjään omistaja oli niin rahanahne että kuka tahansa ostaja kelpasi ja mulle tuli nyt lähtö. :( onneksi pääsen väliaikaisesti siskon nurkkiin asumaan ennenkö löydän taas uuden kämpän.
 
Se etten mä ilmeisesti prkl millään opi heräämään ajoissa aamuisin vaan aina pitää lyödä sitä s***nan torkkua. Taas tuli sen verran lentävä lähtö aamulla, että peiliin pääs katsomaan vasta autossa :D menee se meikkaus tuolla aamuruuhkassakin...
 
Se etten mä ilmeisesti prkl millään opi heräämään ajoissa aamuisin vaan aina pitää lyödä sitä s***nan torkkua.

Entä jos kokeilet ihan tavallista herätyskelloa, jonka laitat jonnekin sängyn ulkopuolelle ettet voi lyödä sitä peiton alta kiinni? Vanhan ajan vedettävissä herätyskelloissa esimerkiksi on erittäin pirteä ääni... :thumbs:
 
Lähes ja kaikki mitä nyt voi kuvitella. S***ana sentään. :curs: Ja silti yrittää olla muiden puolesta onnellinen...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom