Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mun oma keskenkasvuinen käytös vituttaa. Väärinkäsityksen takia (mitä silloin en tiennyt) hiillyin avokkiin ihan kympillä ja tuli laitettua pari tulikivenkatkuista tekstaria (hän on eri paikkakunnalla töissä) ennen kuin homma selvisi. Kyse olikin aivan väärinkäsityksestä ja kun on tota temperamenttia, jota en aina kykene pitämään aisoissa niin nyt sitten saan itekseni miettiä mitä tuli sanottua ja kannattiko. Et oisko kannattanu odottaa ja kysyä aiheesta ennen kun vetää herneet nenään. Niinkun olin jo iloinnut et olen niin fiksusti oppinu elelemään etäsuhteessa ja osaan hillitä itteni ja ymmärtää et maailmas on paljon muutakin kun mun oma napa ja mielipiteet :wall: Perseelleen meni. Koskahan toi ukko hiiltyy muhun lopullisesti? Hänellä on ihan tarpeeks töissä stressiä ilman mun tuittuiluja ja epäasiallista käytöstäkin. Vitun vittu. Kivointa on kun ei tiä koska seuraavaks näkee ja kun en osaa antaa itelleni ikinä anteeksi ennen kun livenä on nähty. Mulla piti olla ohjelmassa kiva shoppailupäivä mut nyt murjotan peiton alla ja kiroon tyhmyyttäni.
Näimpä...miksei niistä asioista voida keskustella aikuismaisen oikeesti. Toiset eivät vain välitä, miltä muista saattaa tuntua kun se oma napa on tärkein. Toisaalta itse aina ajattelen, että lopulta tässä maailmassa se pahakin saa palkkansa ja ne pahat teot kostautuvat sitten jossain elämän vaiheessa.:evil:MIEHET!!!! :curs:
Mikä ihme siinä on, että aikuiset ihmiset ei osaa toisilleen puhua suoraan? Miksi jotkut ihmiset ei vaan saa sanotuksi, jos kiinnostus kumppania kohtaan on hiipunut vaan alkaa tekemään kaikkia ihme juttuja saadakseen toisen hermot riekaleiksi? Tai sitten alkaa toisen selän takana touhuamaan ties mitä. Kai jotkut vaan ei sitten koskaan kasva aikuiseksi ja opi puhumaan asioista rehellisesti ja suoraan. Toivottavasti tällaisille ihmisille joku joskus tekee samalla tavalla kuin itse tekevät niin ehkä sitten tajuavat sen sydämen särkymisen tuskan, jonka toisille aiheuttavat.
ARGH!!!! Joskus on kyllä vaikea ymmärtää ihmisten ajatusmaailmaa ja sitä, että miten niiden sydän oikein mahtaa toimia kun joskus jotkut vaikuttavat täysin tunteettomilta.