Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Koko elämä vituttaa. Edelleen kipeenä. Kuukausi sitten tapahtunu ero raastaa: nyt sitä vasta oikeesti tajuaa miten on käyny. Tajuaa oikeesti jääneensä yksin. Tulevaisuudessa olen vain minä, ei meitä. Voi saatanan saatana ku itkettää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on jäänyt hirveä epäterveellisten elämäntapojen putki päälle. Tuntuu, ettei millään saa mitään rotia syömiseen, treeniin tai mihinkään muuhunkaan.

Toinen juttu, mikä vähän häiritsee (siis tosi vähän tuohon edelliseen verrattuna :rolleyes:) on se, että mun nimimerkki alkaa pienellä kirjaimella. En tiedä, mitä oikein ajattelin silloin, kun rekisteröidyin.
 
Protskujauhot kaatui laukkuun:curs:
 
Ihan mun oma keskenkasvuinen käytös vituttaa. Väärinkäsityksen takia (mitä silloin en tiennyt) hiillyin avokkiin ihan kympillä ja tuli laitettua pari tulikivenkatkuista tekstaria (hän on eri paikkakunnalla töissä) ennen kuin homma selvisi. Kyse olikin aivan väärinkäsityksestä ja kun on tota temperamenttia, jota en aina kykene pitämään aisoissa niin nyt sitten saan itekseni miettiä mitä tuli sanottua ja kannattiko. Et oisko kannattanu odottaa ja kysyä aiheesta ennen kun vetää herneet nenään. Niinkun olin jo iloinnut et olen niin fiksusti oppinu elelemään etäsuhteessa ja osaan hillitä itteni ja ymmärtää et maailmas on paljon muutakin kun mun oma napa ja mielipiteet :wall: Perseelleen meni. Koskahan toi ukko hiiltyy muhun lopullisesti? Hänellä on ihan tarpeeks töissä stressiä ilman mun tuittuiluja ja epäasiallista käytöstäkin. Vitun vittu. Kivointa on kun ei tiä koska seuraavaks näkee ja kun en osaa antaa itelleni ikinä anteeksi ennen kun livenä on nähty. Mulla piti olla ohjelmassa kiva shoppailupäivä mut nyt murjotan peiton alla ja kiroon tyhmyyttäni.
 
Ihan mun oma keskenkasvuinen käytös vituttaa. Väärinkäsityksen takia (mitä silloin en tiennyt) hiillyin avokkiin ihan kympillä ja tuli laitettua pari tulikivenkatkuista tekstaria (hän on eri paikkakunnalla töissä) ennen kuin homma selvisi. Kyse olikin aivan väärinkäsityksestä ja kun on tota temperamenttia, jota en aina kykene pitämään aisoissa niin nyt sitten saan itekseni miettiä mitä tuli sanottua ja kannattiko. Et oisko kannattanu odottaa ja kysyä aiheesta ennen kun vetää herneet nenään. Niinkun olin jo iloinnut et olen niin fiksusti oppinu elelemään etäsuhteessa ja osaan hillitä itteni ja ymmärtää et maailmas on paljon muutakin kun mun oma napa ja mielipiteet :wall: Perseelleen meni. Koskahan toi ukko hiiltyy muhun lopullisesti? Hänellä on ihan tarpeeks töissä stressiä ilman mun tuittuiluja ja epäasiallista käytöstäkin. Vitun vittu. Kivointa on kun ei tiä koska seuraavaks näkee ja kun en osaa antaa itelleni ikinä anteeksi ennen kun livenä on nähty. Mulla piti olla ohjelmassa kiva shoppailupäivä mut nyt murjotan peiton alla ja kiroon tyhmyyttäni.

Jotenkin niin tuttua!! Mä saan kans harva se päivä katua tekojani tai sanojani, kun olen äärimmäisen äkäinen ja kärkäs joissankin asioissa, parisuhteessa eritoten, ei muualla niinkään..joskus todella vituttaa...sais varmaan mennä jonnekin "hermojen hallinta kurssille"
 
Okei, minä tiedän että tästä on valitettu täällä jo milj000.000.000na kertaa, mutta antaa mennä pojat!

Voi jumalauta että mua raivostuttaa ne saatanan lehmät jotka eivät saa niitä vitun painoja takaisin paikoilleen. Luulisi että naiset osaisivat fiksumpina laittaa tavarat paikoilleen mutta EI! (Käyn siis naisten salilla). Just, sinäkin saatanan harppu joka teet sitä hauiskääntöä tangolla, on se varmaan todella hienoa että jaksat tehdä isommilla raudoilla. Niin vitun hienoa että pitää jättää ne raudat MUIDEN IHAILTAVIKSI! :curs:

Ja ne levypainot eivät ole mitään perkeleen viestikapuloita joita juoksutetaan ympäri salia PAIKOILLEEN NE! HETI! Tehkää vaan niitä vammaisia nitkutuksianne, ei kaiva minun persettä, mutta sitten se alkaa kaivella kun penkin teko on yhdestä levystä kiinni. Ja minähän nostankin niin vähän että tankooni vain pari pikkuruista levyä lastaan ja ne vähätkin on AINA HÄVIKSISSÄ!

Mä niin vihaan teitä naudat.
 
HAMMASSÄRKY :curs:

Ei oikeesti oo vittumaisempaa kipua. Eilisestä asti oon vetänyt buranaa vähän väliä ja mikään ei auta. Hampaassa on juurihoito kesken ja huomenna piti tehdä se loppuun, mut nyt tää saatana taas otti ja tulehtu. Äsken se avattiin, vaihdettiin uudet lääkkeet hampaan sisään ja sain toisen lääkekuurin. Vittu että voikin tulla kuukausien riesa yhdestä hampaasta. Revin kohta helvettiin kaikki hampaat ja laitan tekarit. Saatana. Ei vihlois ja sattuis sitten.
 
Yäk. Musta on tullut flöff. Kesän aikana paino noussut pari kiloa, eikä todellakaan treenistä johtuen. Pari kiloa ei kuulosta pahalta.. mutta se tuntuu pahalta. Mä olen löystynyt ihan hävyttömästi, mutta en vaan saa kiinni nyt mistään. Jospa koulun alku toisi rytmit takas mun elämään.
 
Kelan opintotukikaavake. P****LE, niillä on tasan koneella mun kaikki tiedot niin enkö vois vaan rastittaa netissä että KYLLÄ, hakisin opintotukea KIITOS. Niin ei kun ei kun ei. Ja apurahoja ei verotuksessa katsota tuloksi mutta Kela kyllä kyylää ja kiltisti ottaa huomioon.
 
MIEHET!!!! :curs:

Mikä ihme siinä on, että aikuiset ihmiset ei osaa toisilleen puhua suoraan? Miksi jotkut ihmiset ei vaan saa sanotuksi, jos kiinnostus kumppania kohtaan on hiipunut vaan alkaa tekemään kaikkia ihme juttuja saadakseen toisen hermot riekaleiksi? Tai sitten alkaa toisen selän takana touhuamaan ties mitä. Kai jotkut vaan ei sitten koskaan kasva aikuiseksi ja opi puhumaan asioista rehellisesti ja suoraan. Toivottavasti tällaisille ihmisille joku joskus tekee samalla tavalla kuin itse tekevät niin ehkä sitten tajuavat sen sydämen särkymisen tuskan, jonka toisille aiheuttavat.

ARGH!!!! Joskus on kyllä vaikea ymmärtää ihmisten ajatusmaailmaa ja sitä, että miten niiden sydän oikein mahtaa toimia kun joskus jotkut vaikuttavat täysin tunteettomilta.
 
Kyllä ne kaiketi yleensä tajuaa sen tuskan mitä ne aiheuttaa, mutta ne eivät vaan välitä. Mitäs sitä nyt sellaisen tunteista välittämään joka on yhdentekevä. Kelpaa taloudenhoitajaksi kuitenkin, onhan se mukava kun joku pesee pyykit ja imuroi säännöllisesti, korvaukseksi voi sitten antaa sääliseksiä aina välillä ja teeskennellä että välittää. Joillakin se sydän toimii vain silloin jos on jotain suuria tunteita toista kohtaan, muuten ei, ja entinen suuren rakkauden kohde kun muuttuu täysin yhdentekeväksi niin ihan sama kai sitä on kohdella kuin paskaa ja kiskoa siitä kaikki hyöty irti sittenkin, ehkä jopa ajatellen että toinen on niin reppana, ettei perjää ilman häntä. Ihmisarvo on vieras käsite näille ihmisille. Inhottavaa ajatella että tuollaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa, mutta todella vähän toivottavasti...

edit: Minua ei vituta mikään, ihan btw, kun nyt kerran aloin miettimään :D
 
Se että kroppa vaan pehmenee, paino nousee ja lihat lähtee. Yhdessä kesässä paljon työtä hukkaan.. Salille ei vain ehdi tai sitten kun ehtisi niin 14 tunnin työ+opiskelu takana eikä jaksa tehdä mitään. Töissä pitkää päivää, siihen päälle tenttiin lukemiset, virkamiesruotsi, remontti, kesäiset pakolliset menot, jatkuva huono omatunto, kun laiminlyö toista puoliskoa, perhettä, ystäviä, omaa aikaa...

Ja jos joku nyt sanoo, että kaiken ehtii kun vain haluaa tai treeni on kuin hampaiden pesu niin mä tirvasen! GRRRR!


Mä olen niin #¤*^#¤%&#¤ väsynyt!!! Ei jaksa, ei kiinnosta!

Huomenna on parempi päivä, kyllä tämä tästä..
 
Ei aina ole aikaa, anna itsellesi lupa vähän rentoutua ja ihan luvallisesti olla ärtynyt, väsynyt ja vittuuntunut. Turha sinne salille on lähteä jos ei jaksa, tulosta ei tuolloin tule mutta vitutuskäyrä vaan nousee entisestään ja sitten ei jaksa tehdä enää yhtään mitään muutakaan. Lihasmuisti on kyllä kiva asia; vaikka uudestaan aloittaminen on tympeetä kun on pienet painot ja kaikkee, mutta äkkiä sitä samaan kuntoon takaisin pääsee. :)
 
MIEHET!!!! :curs:

Mikä ihme siinä on, että aikuiset ihmiset ei osaa toisilleen puhua suoraan? Miksi jotkut ihmiset ei vaan saa sanotuksi, jos kiinnostus kumppania kohtaan on hiipunut vaan alkaa tekemään kaikkia ihme juttuja saadakseen toisen hermot riekaleiksi? Tai sitten alkaa toisen selän takana touhuamaan ties mitä. Kai jotkut vaan ei sitten koskaan kasva aikuiseksi ja opi puhumaan asioista rehellisesti ja suoraan. Toivottavasti tällaisille ihmisille joku joskus tekee samalla tavalla kuin itse tekevät niin ehkä sitten tajuavat sen sydämen särkymisen tuskan, jonka toisille aiheuttavat.

ARGH!!!! Joskus on kyllä vaikea ymmärtää ihmisten ajatusmaailmaa ja sitä, että miten niiden sydän oikein mahtaa toimia kun joskus jotkut vaikuttavat täysin tunteettomilta.
Näimpä...miksei niistä asioista voida keskustella aikuismaisen oikeesti. Toiset eivät vain välitä, miltä muista saattaa tuntua kun se oma napa on tärkein. Toisaalta itse aina ajattelen, että lopulta tässä maailmassa se pahakin saa palkkansa ja ne pahat teot kostautuvat sitten jossain elämän vaiheessa.:evil:
 
Lensin tänään hevosen selästä (lähti järkyttävään kiitolaukkaan 100m ennen kotitallia loppukäveyissä) ja siltä lähti tietty peppu alta ja sit mä lensin:(

Ei prkl millonhan mä pääsen salille seuraavan kerran, käsi paskana:itku:
 
Tällä hetkellä surettaa ja tunnen oloni jotenkin erittäin typeräksi ja kaduttaa, että olen tälle foorumille alkanut koskaan kirjoitella. Toisaalta on tuntunut siltä, että on löytänyt ihmisiä, joilla on samanlaisia ajatuksia asioista kuin itsellä, mikä alussa oli todella positiivinen kokemus. Nyt olen itseaiheutetusti leimautunut täällä lähes syömishäiriöiseksi, vaikkei tuollainen johtopäätös totta olekaan. Olen täällä pystynyt tekemään huomioita tietyistä asioista, joista aikaisemmin olen puhunut vain poikaystäväni kanssa. Totta kai meissä kaikissa on monta puolta ja nyt ärsyttää oma naiviuuteni, että olen tainnut täällä tuoda itsestäni esille vain sen heikon puolen, joka on huolissaan omista syömisistään 24/7, mikä myöskään ei ole totta. Toisaalta tällaisessa foorumikeskustelussa ihmiset näyttäytyvät aika yksiulotteisina, jos on joskus sanonut jotain, se määrittää muille oman persoonan ja tätä kuvaa on sitten vaikea muuttaa. Tosi elämässähän näin ei kuitenkaan ole, koska asioista pystytään välittömästi keskustelemaan.
 
dahlia: noh noh <3 älähän kadu mittee, keskustelupalstat on tälläsiä..Kun kommunikoi vaan kirjoitusten välillä,syntyy helposti väärinkäsityksiä.Pää asia on että tiedät itse mitä olet ja mitä haluat olla, paskaakos muilla on siihen nokan koputtamista!
 
Välillä tulee kiukku kun piti lähteä työn perässä toiseen kaupuntiin, mies, kaverit ja perhe jäi. Tulee itteensä kohtaan iso vitutus ja sit kiukuttaa ja lopuks itkettää. Ainaki nyt kun on ollu ihan väsy pari päivää!
 
Dahlia, minä en ainakaan ole tuollaista kuvaa saanut. Ei ole syytä olettaa ihmisten liittävän tiettyjä _asiakeskustelujen_ perusteella syntyneitä mielipiteitä liian vahvasti itseen persoonana tai yksilönä. Toisekseen jokaisella on oikeus tuoda esiin näkemyksiään, jos ne ovat perusteltuja ja asiallisia. Kolmanneksi, hyvin monella tytöllä/naisella tällä foorumilla on ollut ongelmia syömisen kanssa ja useimmat ymmärtävät kyllä näitä asioita laajemminkin eivätkä tuomitse.

Minussa herättää halveksuntaa lähinnä lapsellinen ja asiaton kirjoitustyyli, nokittelu ja muu turha nuilottaminen, ei niinkään tietty mielipide tai suhtautumistapa. Sinua en tällaiseen voisi yhdistää millään tavalla. Ymmärrän kyllä, että tuntuu masentavalta, jos kokee ilmaisseensa itsensä huonosti ja tulleensa väärinymmärretyksi, mutta sitähän tapahtuu. Asia ei kuitenkaan lopulta ole niin vakava, jotta sitä kannattaisi kovasti murehtia.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom