Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...
Tiedän, että kai tässä voi kehittyä, mutta... Miten olette itse tottuneet ajamiseen kortin saatuanne? Ettei vaan iskis totaalista ajokammoa!
Mua jännitti ajaminen kanssa ihan hirveästi silloin kun olin saanut kortin. Mutta kun ajoi vaan vaikka hirvitti, niin kummasti siihen tottui. En kyllä olisi silloin uskonut että nyt ajelen paljon isompaa autoa ihan työn puolesta :lol2:
Hätistät itsesi auton rattiin vaikka väkisin, niin opit kyllä. Kun tulee kokemusta, niin ei autokaan enää sammu ja vaihteet menee sulavasti päälle. Ei siihen sen kummempia kikkoja tarvita.
Tiedän, että kai tässä voi kehittyä, mutta... Miten olette itse tottuneet ajamiseen kortin saatuanne? Ettei vaan iskis totaalista ajokammoa!
Eikun auton rattiin rohkeasti vaan! Kannattaa ehkä aluksi pitää varmuuden vuoksi jotakuta mukana, joka toimii toisena silmäparina,sillä alussa ei huomio yksinkertaisesti riitä havainnoimaan kaikkea mahdollista: nimimerkillä monta läheltäpititilannetta käyneenä..;)
Mutsi.
Puhuin sen kanssa puhelimessa just puolisen tuntia, aiheena "eihän sinun tarvitse laihduttaa, olet jo luuta ja nahkaa". Mutsin mielestä terveen nuoren naisen ihannepaino on semmonen 70 kiloa, ja sen mielestä oon siis reilu kymmenisen kiloa alipainoinen.. Sille ei vaan mene päähän että joku haluaa olla sinut ittensä ja oman kroppansa kanssa.
Toisaalta, parisen kuukautta sitten se epäili että mulla on anoreksia, koska en jaksanu/halunnu syödä kahta kiloa sen tekemää lasagnea. Äiskät on ihania.
Miten sitä aina voi joku vituttaakin. Tällä kertaa enemmänkin kyllä pelottaa. Viimeksi kirjoittelin tänne, kun pelotti ettei tuo inssi mene koskaan läpi. Kun se sitten meni (mistä olin hetken tosi iloinen), niin uusi pelko tilalle: nimittäin autolla ajaminen. Minulla on loma auto, jota tarvitsen välillä työjuttuihin, mutta kun olen niin arka. Nyt olen kahtena päivänä käynyt "harjoittelemassa" ja onneksi äitini on ollut reittioppaana. Itku on tullut molempina päivinä. Pitäis mun nyt hieman varmempi kuski olla kun kortinkin olen saanu. :( Auto on sammunut (<-kytkimen käyttö), väärä vaihde mennyt päälle ym. ym.
Ei sitä nainen voi itseään juuri nöyryytetymmäksi tuntea.
Meiän mamma on sellanen tasapaksu kanaemo-hösääjä ollu aina. Jos ei oo ruoka maistunu eli ei oo syöny kahta santsilautasta tyhjäks niin on sitten kipee. Oli kiva alottaa päivä kuuntelemalla sitä kamalaa kälätystä, toisaalta oli ihan oma moka, mitäs lipsautin laihiksesta :D Toivottavasti mä en tuu ikinä niin hirveen hössöks kuin se..Äidit.. juu hankalia. Samaan aikaan ärsyttäviä ja rakkaita. Olen itsekin usein juuri äidin takia pahoittanut mieleni (vaikka aina ei syyytä edes olisi). Onko äitisi hieman ylipainoinen tai onko aina ollut? Saattaa olla, että hänen asenteensa "laihuuteesi" johtuu omasta lievästä pyöreydestä, jonka hän on hyväksynyt (tai sitten ei). Yritä olla välittämättä kommenteista, vaikka toki ärsyttää! Kun itse tiedät olevasi hyvän painoinen, niin se riittää.