Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
SYYSloma vituttaa ihan kympillä. Joka helvetin päivä viikon aikana on satanu, pahenee vaan. Enempää ei oikeesti voi sataa. 10 min oon pystyny yhdessä välissä ottaa aurinkoa. Tää loma on oikeesti ihan vitsi. Joka aamu herää siihen, ku kuulostaa että katto tulee sisään kun sataa niin paljon. Oho, nyt just ei ehkä sada ku muutaman tipan :wall: :wall:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi kiesus tätä meikäläistä unirytmiä. Viikonloppuna tuli nukuttua oikeinkin hyviä yöunia, 10 h kumpanakin. Sillä seurauksella, että viime yönä sain unta joskus kahden aikoihin ja nyt ollaan muutaman tunnin unien jälkeen silmät ristissä töissä. Tiedossa on, että koko tulevalla viikolla ei viime yön vajetta saa mitenkään paikattua, ja koko hiton viikon olen väsynyt. Ja ensi viikonloppuna sama juttu uudestaan: pari yötä hyviä unia ja sitten yksi uneton perään ja koko viikko sekaisin. Argh...
 
Sama juttu ton unen rytmittämisen kanssa.. työajat ihan säännöllisiä ja viikonloppuisinkin menen inhimilliseen aikaan nukkumaan 23-24 välillä ja heräilen siinä 7-8 maissa.. Verottaa tuo unen puute, koska sen pitäs olla hyvälaatuista unta, eikä sellaista silmät auki, silmät kiinni, silmät auki-unta.
Sit ärsyttää kun se tulee esiin siinä, et hiilarinhimo on tajuton, täytyy vaan puskea päälle ja yrittää vakuutella itselleen ettei sitä puuroa/leipää tarvi niin pirusti vetää iltaa myöten...

noh, päiviä näitäkin.. :D oikea asenne kehiin, jne..:wall:
 
:itku: Tää dieetti on tehny musta hullun. Mä en jaksa enää omia ajatuksiani ja toimintaani.
 
:itku: Tää dieetti on tehny musta hullun. Mä en jaksa enää omia ajatuksiani ja toimintaani.

sit se ei oo sen arvonen ;) eivaan muistaakseni olit muutenkin jo hoikassa kunnossa ja kokeilit vhh:ta? itellä ainakin vähäset hiilarit tekee ihan juntin.
 
sit se ei oo sen arvonen ;) eivaan muistaakseni olit muutenkin jo hoikassa kunnossa ja kokeilit vhh:ta? itellä ainakin vähäset hiilarit tekee ihan juntin.

Joo, musta tuntuu ettei ajatukset pyöri enää missään muussa kun syömisessä ja treenaamisessa.. Ei tää oo enää normaalia. Vhh:ta on helppo noudattaa, mutta mä en kestä itseäni, kun en sitte ajattele mitään muuta.. Ihan kun mä olisin kaiken aikaa vaan ankarampi itseäni kohtaan. Mä en jotenkin osaa enää vaan nauttia treenaamisesta ja terveellisesti syömisestä vaan syyllistän ja painostan itseäni entistä enemmän koko ajan.. Kauheeta sanoa näitä ajatuksia ääneen, mutta enkä mun on aika tajuta, että nyt ei olla menossa hyvään suuntaan. Onneksi tosiaan kohta alkaa loma ja mun on pakko olla pari viikkoa ilman kalorilaskuria ja nettiä muutenkin.
 
Joo, musta tuntuu ettei ajatukset pyöri enää missään muussa kun syömisessä ja treenaamisessa.. Ei tää oo enää normaalia. Vhh:ta on helppo noudattaa, mutta mä en kestä itseäni, kun en sitte ajattele mitään muuta.. Ihan kun mä olisin kaiken aikaa vaan ankarampi itseäni kohtaan. Mä en jotenkin osaa enää vaan nauttia treenaamisesta ja terveellisesti syömisestä vaan syyllistän ja painostan itseäni entistä enemmän koko ajan.. Kauheeta sanoa näitä ajatuksia ääneen, mutta enkä mun on aika tajuta, että nyt ei olla menossa hyvään suuntaan. Onneksi tosiaan kohta alkaa loma ja mun on pakko olla pari viikkoa ilman kalorilaskuria ja nettiä muutenkin.

ookoo,tsemppiä <3 hienoo että tunnistat ite että suunta ei oo oikea.MIELENterveys on mielettömän tärkee,jos kokee elämänsä ja tapansa ahdistaviksi,se ei oo enää tervettä. (siis asiat joihin ite pystyy vaikuttamaan)
Muista että oot ihana ihan vaan ittenäs!
 
mua vituttaa niiiiin paljon, kun tulee mässättyä kaikkea paskaa kokoajan ja mä tiedän ettei se lopu ennenkuin pikku-miehen nimikekkerit on ohi, onneksi jo lauantaina, mut kuitenkin.... ja kaikki ne synnytyksen jälkeiset laardit!
 
ookoo,tsemppiä <3 hienoo että tunnistat ite että suunta ei oo oikea.MIELENterveys on mielettömän tärkee,jos kokee elämänsä ja tapansa ahdistaviksi,se ei oo enää tervettä. (siis asiat joihin ite pystyy vaikuttamaan)
Muista että oot ihana ihan vaan ittenäs!

Kiitos!:nolo:
 
Ärsytys maximus kun on ollut flunssassa viime la lähtien. Nyt ollaan duha-vaiheessa ja olo on vieläkin ihmeellisen puolikuntoinen. Ei pääse salille, ekä viittis ees lähtee vielä ostamaan uutta salikorttiakaan, kun ei tiiä milloin taas uskaltaa mennä. :itku:

Tahtoo terveeks....
 
Aina välillä voisi olla olematta nainen. Noin kerran kuussa. Vitun saatanan töissäistuminen siihen päälle vielä :curs:.
 
Mulla iski hirvee paniikkiahdistus aamulla kun tajusin että oon lihonut kesän aikana 5kg... Toki se on parempaan päin menossa kun olen pitkästä anoreksiasta toipumassa ja paino alkaa lähentyä normaalin alarajaa, vaikkakin on vielä alle sen, mutta kun on tottunut olemaan laiha niin nyt tunnen itteni epämuodostuneeks ja lihavaks ja perse varsinkin on valtava (se on aina ollu mun "ongelmakohta") vaikka lantio on suht kapee. Olettaisin et paino on tullut ainakin valtaosin lihaksina kun oon vetänyt kunnolla salitreeniä ja lenkit päälle, mut silti se ahdistaa kun ei mahdu entisiin lempifarkkuihin, jotka vielä vuosi sitten roikkui mun päällä (silloin painookin oli 10kg vähemmän kuin nyt...). No aviomies takoi järkeä päähän, se on oppinut, miten mua pitää käsitellä, mut silti... Ottaa päähän... Kai mun pitää vaan jatkaa samaa rataa ja ostaa uusia vaatteita...:itku:
 
Aevan vitunmoinen ientulehdus tms vasemmassa poskessa :curs: . Alkaispa menkat pian, sillä ientulehdus/-kipu katoaa sen sileäntien, kun menkat alkavat. Jouduin ottamaan särkylääkettä ja vieläkin helventinmoinen jomotus.
 
no sepä vatuttaa kun kävin toppihuumassani kattelemassa niitä tänään sporttiliikkeessä, mutta siellä oli xs ja s kokoja vaan.. että pitää olla tuon kokoinen että saa reenata ?? Vai onko se vihje, että muita tulee suojella ja piilottaa itsensä valtavaan jätti T-paitaan?? :hyper: ARGH!
 
Tänään vituttaa pienet pojat eli jannu, jota poikaystäväksi kutsutaan. Näitä päiviä, jolloin sen voisi ehkä lähettää takaisin kotiinsa ja äidin luokse kasvamaan vähän lisää...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom