Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Alter-ego puhui niin asiaa!

Todellakin, oikeasti onnellisella, uudessa aidosti ihanassa parisuhteessa olevalla ei ole aikaa/halua soitella exän perään vaan haukkuakseen häntä tms.

Tiedän tämän omasta kokemuksesta...:nolo: Vietettyäni pitkän tovin on-off -suhteessa voin sanoa, että niin kauan kuin vanha suola tavalla tai toisella janotti, piti soitella ja kehua miten hyvin MUKA nyt menee... Tämä oli molemmin puolista, sekä minä että ääliöidioottiexä teimme sitä toisillemme.
Vasta sitten, kun olin oikeasti päässyt hänestä yli, minua ei enää kiinnostanut miten hänellä menee ja miten kovin hän nyt siellä itkee ja ikävöi minua.

Exäni oli myös alkoholisti. Muuta ei tarvitse sanoa, kuin että loppuajasta luottamusprosentti oli 0.

Sinun exäsi haikailee perääsi. Hän tahtoo, että kaipaat ja itket hänen vuokseen. Sinun on nyt parempi pysytellä etäällä ja pitää itsesi kiireisenä, jotta et ehdi ajattelemaan sitä renttua. Ei myöskään kannata vastata enää yhteenkään tekstariin, muuten kuin: Älä enää lähettele mulle viestejä, jooko?

Tsemppiä! Löydät vielä jonkun ihanan! Minäkin löysin!!!!:rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on taas alkanu tän keväiset siitepölyoireet vaivaamaan. Aamulla herätessä tunsin, että kurkkukin on tosi kipee. Menin silti sisukkaasti lenkille ja nyt töissä tekee nieleminen kipeetä. Tosi kiva olla puhelimessa koko päivä. Enhän mä kipeeksi oo tulossa, enhän? Täähän on vaan tota siitepölyallergiaa... Työkaverille oli sanottu työterveydessä, että allergia altistaa entisestään flunssalle. Varmasti en jätä salitreeniä tänään väliin... Fiksu mimmi.
 
No ihan ekaksi vituttaa kun eilen kirjoitin niin pitkän ja hienon viestin Angelicalle ja jonnekin se hävisi. Perkeles. Ja nyt vituttaa enimmäkseen se, että taas väsyttää. Väsyttää niin hemmetisti, enkä iltaisin tahdo saada unta. Tämä jatkuva väsymys on jotenkin käsittämätöntä. Saan kyllä tehtyä mitä tehdä pitää, mutta virkeitä ja pirteitä hetkiä on tosi tosi harvoin. Tänään nukuin päiväunet, kun ei ole töitä. Aioin mennä lenkille, mutta pitäisi kai mennä vain ostamaan kaupasta jotain hyvää syötävää. Tämä fiilis on jatkunut jo monta päivää. Voisin varmaan kerran unenpäästä kiinni saatuani nukkua vuorokauden. Enkä silti senkään jälkeen olisi pirteä.
 
Enhän mä kipeeksi oo tulossa, enhän? Täähän on vaan tota siitepölyallergiaa... Työkaverille oli sanottu työterveydessä, että allergia altistaa entisestään flunssalle. Varmasti en jätä salitreeniä tänään väliin... Fiksu mimmi.

Minulla oli viikonloppuna nuhaa ja nenän kutitusta tavallista enemmän (oireita ollut jo tänä keväänä, mutta pysyneet kurissa lääkkeillä). Kurkkukin oli ehkä hieman käheä, mutta ajattelin, että kyseessä on vain voimakkaampi oireilu ja sunnuntaina vedin pitkän intervallitreenin. Eilen aamulla sitten kurkku oli raastinrauta ja pää täynnä räkää, myös mieheke oli saanut kurkkunsa kipeäksi. Olin vielä yöllä töissä ja nyt on vähän kuumetta, joten kyllä se kunnolla iski. Eli kyllä nyt jotain flunssanpoikasta on liikkeellä, ja epäilen, että saimme sen kummatkin viikonlopun Tukholman-matkalta. Jätä nyt ihmeessä ne treenit väliin, tai saat jättää väliin koko viikon treenit. :(
 
ottaa otsaan miehen "kootut selitykset" miksi ei voi tehdä sitä ja tätä ja tuota.olis muutto käsillä, itse istun 6 asti töissä, mies kotona ja mitä tapahtuu..tavaroiden pakkaaminen ja kantaminen alkaa vasta sitten, kun MINÄ menen kotia:curs: Prkle! jotenkin nousee heti kuppa otsaan, kun tietää, että mihellä on toooosi tärkeää tekemistä kotona ja kun meen kotiin,ei edes koiraa ole lenkillä voinut käyttää!
Tietää taas tappelua illalla, kun mainitsen asiasta, hoh hoijaa:wall:
 
KURKKUKIPU! jatkunut jo maanantaista. eikä edes ole kunnollista kipua, vaan kurkun karheutta. Kuumetta, nuhaa tai yskää ei ole. En oikein tiedä uskaltaako vetää treeniä normaaliin tapaan (eilisen jätin välistä, ti meni normaalisti muttei haitannut mitenkään). Tänään olisi vielä hyvä sauma juosta cooperin testi pitkästä aikaa kaverin porukan mukana. Ottaisko riskin ja menis juoksemaan vai ei.. äääh.
 
Ei jaksa enää... kevään kurssien portfoliot ja esseet ja muut hevonvitun perseet pitäis saada valmiiksi huomiselle, löytää kissalle hoitaja kaupungista, josta tuntee vain opiskelijakavereita (jotka kaikki lähteneen kesäksi kotio)... En jassa. Kallo halakiaa.
 
tää edelleen jatkuva pikku flunssa häiritsee ja se vitutaa etten ole saanut MITÄÄN aikaiseksi koko pvänä, niin väsy vaan koko ajan..

miestä en ole nähnyt 1.5kk aikana ku ehkä 2 kertaa ja ties koska näkee, mutta eipä se häiritse. on aikaa itselle koko ajan:)
 
Löin takas.Vihdoinkin

Hei!
Nyt haet apua, väkivaltaiseen suhteeseen EI SAA JÄÄDÄ! Mikään ei mikään syy maailmassa oikeuta väkivaltaan! Kerro jollekin, ystävälle, perheelle, poliisille. Hae apua nyt, heti, ei kohta joskus, ehkä. En oikein löydä sanoja, mutta nuo sinun postauksesi olivat järkyttäviä. Auta itseäsi.
 
Kurkkukipu ja tukkoinen nenä. En tiedä onko flunssaa vai allergiaa, tiistaina oli kyllä kuumettakin. Joka tapauksessa ei pysty treenaamaan.
 
Löin takas.Vihdoinkin

Hyvä. Ja sitten jätät sen, jos et vielä ole ehtinyt. Tällaisissa tapauksissa se, jonka pitää muuttua, ja joka ei pysty siihen yleensä yksin, on se joka lyö. Toista ihmistä ei voi muuttaa, ja harvoin se tajuaa sitä tarvetta itsekään. Veikkaisin ettet ole ainoa, jota hän on lyönyt, ja tuskin viimeinen. Nimim. kokemusta on. (Itse en vaan lyönyt koskaan takaisin.. koska naisia ei saa lyödä (en väitä että miehiä saisi). Ei tainnut sillä itellä olla samaa periaatetta:jahas: )
 
Sinun exäsi haikailee perääsi. Hän tahtoo, että kaipaat ja itket hänen vuokseen. Sinun on nyt parempi pysytellä etäällä ja pitää itsesi kiireisenä, jotta et ehdi ajattelemaan sitä renttua. Ei myöskään kannata vastata enää yhteenkään tekstariin, muuten kuin: Älä enää lähettele mulle viestejä, jooko?

Tää ei enää kuulu vitutukseen mutta kirjotan nyt silti, kun noi veikkaukset meni aika oikein.

Keskiviikkona baarissa törmättiin. Morjestin ja halasin kaikki kaverit ensin enkä huomioinut exää mitenkään niin sille tuli kiire tulla taputtaan olalle. Koko illan se hakeutui aina mun viereen istumaan. Sit se alkoi puhua viime viikonlopusta ja sanoin etten halua pilata iltaani jauhamalla siitä nyt. Se vaan jatkoi ja lähdin pois paikalta ja se seurasi perässä niin kauan, että pääsi kertomaan asiansa.

Melkein itkien se selitti ettei ole mikään tunteeton ihminen vaan on tässä kaiken aikaa miettinyt mitä paskaa on mennyt tekemään jne. Ja että olen täydellinen nainen mutta se ei vaan osannut olla mun kanssa. Ei kuulemma voi löytää parempaa jne.

Loppuillasta se halusi välttämättä tulla mun luo yöksi. :rolleyes: Seuraavana päivänä sillä olikin selittämistä muijalleen, joka oli aivan raivona ja kielsi olemasta mun kanssa missään tekemisissä. Siitä huolimatta se halusi viettää koko päivän mun kanssa ja jutella asioista. Olin jo lähdös kotiin mut se ei päästäny kun halusi vielä jutella. Sit kun viimein olin lähdössä niin se olisi halunnut vielä jotain jäähyväisjuttua :eek: Kuulemma janotan sitä niin paljon.

Vaikka sen nykyinen on sen elämännainen niin vähän hapuillen on lähtenyt käyntiin sekin juttu :kippis1:

Pääasia että nyt on itellä parempi mieli kun saatiin puhuttua paskat pois alta (niin paljon kun nyt pystyy) eikä enää riidellä. Joskus nää jutut vaan silti menee yli ymmärryksen.
 
Kiittämättömyys on maailman palkka. Jumalauta sentäs. Meikäläinen on tässä yrittäny leikkiä kilttiä ihmistä ja hyvää kaasoa ja kaikkee muuta ylistävää myös, ja järjestää serkkulikalle polttareita, johon on ilmoittautunut mukaan sen hyviä ystäviä. Olen yrittänyt tässä viikon päivät kysellä ja selvitellä mitä tehdään, missä tehdään, saunotaanko, eikö saunota ja jos saunotaan niin missä saunotaan ja jos ei saunota niin miksei saunota, syödäänkö vaiko eikö syödä ja jos syödään niin kuinka vitun monta kertaa ja jos ei syödä niin miks vitussa ei syödä, ja jos muut ei syö niin minä ainakin syön, se on vissi. Ja juonkin, perkele.

Asia on siis niin, että muutama on avustanu ja miettiny mun kanssa näitä juttuja ja loput sellaset, jotka ei oo laittanu rikkaa ristiin koko asian eteen tottakai tyrmää kaiken. Perinteistä. Enhän mä ole tänään ku puol päivää käyttäny työaikaani siihen, että oon soitellu ja kyselly kaikenmaailman asioita ja infoan muita näistä asioista ni asenteet on semmosia, että onko pakko? hirveet kustannukset jne. Kustannukset ei oo lähellekään sitä mitä ne vois olla. Oon yrittäny järkätä kaikki fiksuimman ja kohtuuhintaisemman vaihtoehdon mukaan.

Koht ku pesen käteni tästä hommasta, niin siinähän järkkäävät ja viettäävät polttareita sitten keskenään. Ihan issekseen.
 
Asia on siis niin, että muutama on avustanu ja miettiny mun kanssa näitä juttuja ja loput sellaset, jotka ei oo laittanu rikkaa ristiin koko asian eteen tottakai tyrmää kaiken. Perinteistä.

Hahaa. Toi on muuten niin perinteistä kuin vain voi olla. Ota diktaattorin otteet käyttöön vaan ja koeta tehdä selväksi, että kaikkia ei voi miellyttää ja morsio on se päähenkilö.

Itseä vituttaa edelleen rahattomuus, levottomuus ja tyhmät moraalittomat pintaliitoihmiset.
 
Hahaa. Toi on muuten niin perinteistä kuin vain voi olla. Ota diktaattorin otteet käyttöön vaan ja koeta tehdä selväksi, että kaikkia ei voi miellyttää ja morsio on se päähenkilö.

Itseä vituttaa edelleen rahattomuus, levottomuus ja tyhmät moraalittomat pintaliitoihmiset.

Jeb, joko mä teen niin, että ilmotan "näin tehdään" tai sitten mä jätän koko touhun ja saavat sitte keksii keskenään, mitä tekeevät ja missä tekeevät, ilman mua.
 
syitä ja seuraamuksia

-päänsärky
-niskat kipeät
-huono sänky
-ei ole rahaa ostaa uutta (tai siis että pitääkö mun kustantaa kaikki?)
-no voisin toki ostaa sen sängyn, mutta kun ei ole tilaa makkarissa että mahtuisi sinne. joutuis laittamaan kaikki uudestaan kun ei ole yksinkertaisesti tilaa!!:curs:
-avokille ei jää käteen mitään, kun palkasta osa lähtee ulosottoon viimeisen kerran seuraavasta palkasta
-ryssinyt omat raha-asiansa varoituksista huolimatta, sai ennakkoperintöä jolla sai maksettua velkansa kun monelle valehteli - minullekin ja vanhemmilleen. "mulla oli syyni." ei taida edes katua asiaa:itku:
-silti ei maksa mun velkaani. no milläs maksaa, nii-in?
-ei jää rahaa laittaa asuntoa (tai siis että pitääkö mun kustantaa kaikki?)
-asutaan asunnossa, jossa keskeneräinen vessa (on sentään pönttö)ja kylppäri jo yli vuoden päivät, eikä ole myöskään tilaa tavaroille/vaatteille yms. tarpeelliselle
-sotkuisuus
-taloyhtiön kattoremppa
-melua
-ei saa nukuttua
-yövuoroon pitäisi jaksaa
-infernaalisen paha vitutus heti aamusta johtuen tuosta päänsärkystä:itku:
-kaiken lisäksi avokki kertoi, että töissä nuori tyttönen on kiinnostunut hänestä. ite naureskeli asialle, mutta mutta.. näin pari yötä sitten järkyttävää painajaista asiasta että jouduin käymään elämäni taistelua ko. tytön kanssa avokista.. en ymmärrä miksi, koska omalla tavallani olen tehnyt henkistä eroa tässä jonkin aikaa johtuen juuri noista raha-asioista yms.
-itkettäävituttaaitkettää niin pahasti etten tiedä miten päin olisin
 
Asia on siis niin, että muutama on avustanu ja miettiny mun kanssa näitä juttuja ja loput sellaset, jotka ei oo laittanu rikkaa ristiin koko asian eteen tottakai tyrmää kaiken.

Mulla oli tasan sama tilanne pari vuotta sitten kun olin myöskin kaasona rakkaalle ystävälle. Meillä oli pieni polttariporukka, josta yksi tyrannisoi ihan kaikkia päätöksiä. Mikään ei kelvannu, kaikki oli tyhmää, lapsellista, huonoa ja tän tyrannin mielestä morsian olisi jotenkin pitänyt nolata omissa polttareissaan.. Ymmärrän tämmöiset laitetaan mummon vanha kukkamekko päälle ja sellaista, mut oli jotain ihan älyttömiä, mistä morsmaikulle olis vissisti jäänyt paha mieli. Itse morsian ei oikeasti olisi edes halunnut koko ihmistä polttareihinsa, mutta tää emakko tunki itsensä joukkoon. Itse polttaripäivänä olin toisessa polttariautossa kuskina ja tää akka oli samassa autossa. Piti ajaa hänen mielen mukaan milloin mistäkin mutkasta ja tuota tietä pitkin jne. Haukkui lisäksi yhtä polttariporukan tyttöä huoraksi, koska tämä ei pystynyt olemaan meidän kanssa koko iltaa. Uskokaa, että oli hermo mennä monta kertaa..! Loppujen lopuksi morsian piti polttareita hittinä ja oli hirmu onnellinen kun oltiin nähty niin paljon vaivaa. Oli myös jälkikäteen kuullut miten tämä yksi oli koko ajan ollut vastahankaan ja ihmetteli miten jaksoin. Jaksaahan sitä ku joskus avaa suunsa nätisti ja muuten istuu ja on välittämäti :)

Niin että tsemppiä vaan, melkein voi jättää huomiotta ne pässit jotka ei laita tikkua ristiin muuten kuin valittaakseen. Aika hyvin voi kysyä seuraavan tyrmäyksen tullen, että "No onkos sulla parempaa ideaa?" Meidän porukan tyrannilla ei ainakaa ollu :D
 
Kauhia unikausi. Nukuin viime yönä 21-07 enkä silti meinannu päästä sängystä ylös, äsken meinasin nukahtaa sohvalle kun erehdyin siihen pitkäkseni. Voisin nukkua kellon ympäri mutta pitäs jaksaa tehdä paljon muutakin. Mä luulin että se kaamosväsymys meni jo???

:zzzz: :zzzz: :zzzz: :zzzz: :zzzz: :zzzz: :zzzz: :zzzz:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom