Angelica-82 kirjoitti:
Jos jokin mättää ni miksei siitä voi sanoa, etenkin jos suoraan kysyy, vaan väittää kaiken olevan hyvin. Ja sit asia pitää vielä ratkaista niin julmasti, että nenän edestä hyppää toisen naisen matkaan. Pyysi mua vielä viemään meiltä kamat sille mut ei se tiedä koska on ees kotona ku on siel eukolla jatkuvasti. Jee jee. Vituttaa niin paljon et samassa rytäkässä meni lähes koko kaveripiiri missä on viettäny aikaa koko täällä asumisen ajan. Uusiakaan ei ole helppo löytää.
Ai että sattui lukea tää viestis, luin sen aikaisemmankin. :curs:
Kysyit miten kauan kestää päästä tuskasta eroon niin omalla kohdallani häpeä petetyksi tulemisesta ei ole vieläkään kaikonnut täysin vaikka erosta on nyt 2v ja 1 kk. Lisäksi koin kaksi upeaa laastarisuhdetta exän jälkeen jotka nostivat itsetuntoani ja nyt olen kovaa vauhtia kiinnittämässä elämääni upeaan mieheen... Silti... Vain sinun viestisi lukeminen toi taas tunteet pintaan!
Ilmeisesti jotkut meistä ovat sitä ihmistyyppiä, joka saa ikuisen kolhun petetyksi tulemisista ja meidän on vain yritettävä elää sen luonteenpiirteemme kanssa. Minusta se teki myös pelkurin siten, että olen koko ajan varpaillani ja ilmeisesti kehittynyt mustasukkaiseksikin, sillä niin pian kun vähänkään tuntuu siltä, että nyk. sulholla olisi jotain silmäpeliäkään toisen naisen kanssa, olen valmis juoksemaan karkuun ja lujaa! Tiedän, että minä en jäisi "taistelemaan" vaan häipyisin. Ja nyt tuntuu siltä sillä muuan nainen ottaa kontaktia turhan usein...
No, palataanpa sinuun ja jätetään minun asioideni vatvominen.
Pisti silmään tuo exäsi halu vielä passauttaa sinulla kamojensa vienti! Voi helvetti että on röyhkeä. Sinuna pakkaisin ne kylmästi laatikkoon, sulkisin huolella ja laittaisin asuintaloni ulkopuolelle. Ennen ulosvientiä ilmoittaisin herralle että kamat on pakattu ja nouda ne nyt ulkoa tai voro vie ne!
Sinä et ole vastuussa jos ne katoavat!
Toinen asia, mikä varmasti tuntuu sikavaikeelta nyt on se, että sinun pitäisi kääntää ajatusmaailmaasi siten että alat KIITTÄMÄÄN mielessäsi sitä exäsi nyxää koska hänen ansiostaan paljastui millaisen lieron kanssa meinasit sitoutua pidemmäksi aikaa!
Kun näet naisen, ota iloinen ilme kasvoillesi ja mene sanoa paukauttamaan kiitoksesi vieläpä päin naamaa sille. Mainitse iloinen virne naamallasi olevasi iloinen että "onneksi exä näköjään löysi ainakin naisen eikä mitään nuorta poikaa." Lopuksi ystävällisesti toivotat hänelle onnea exäsi kanssa, sillä "tiedäthän sinä, miten helposti hän vaihtaa partneria noin vain... Ja kun sinulla on vielä rasitteena ne lapsetkin jotka eivät tämän miehen siittämiä." Ja poistut kuningattarena paikalta. Käytä sanaa
partneri sillä se jättää vaikutelman bi-taipumuksista ja nehän ovat ehdalle heteromiehelle kauhistuksen paikka, hehehe... Taatusti nainen jää miettimään sanojasi, kauan.....
Tuo vinkki toimii mikäli HALUAT kostaa. Jos olet jo vapautunut kostonhimosta niin naisen kiittäminen kannattaa ainakin, kyllä se jää sitä miettimään! Ja niinhän se on että mitenkäs voi luottaa mieheen, joka on jo kerran noin törkeästi jonkun naisen jättänyt?!
Fiksusti sovitut erot ovat eri asia kuin tuollaiset julkiset nolaamiset. Toivon sinun pääsevän eroon tuskastasi nopeammin kuin minun on onnistunut. Vaikka...On kai sitä tuskaa ja häpeää kai kiittäminenkin koska se innosti entistä sinnikkäämmin pitämään itsestäni fyysisestikin hyvää huolta. Voima antaa vahvuutta henkisellekin puolelle, ja paljon.
Hyvää kevättä ja upeita poikaystäviä sinulle toivottaen.... :kippis1: