Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Työvuoro putkeen 80 tuntia. Että silleen. No meneehän tää tässä. Onneks saa levätä, jos ei ole varsinaisia töitä. Ja joku joka pääsi kisoja kattomaan saisi laittaa jo kuvia tulemaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paska itsetunto, vai mikä lie kyseessä. Mies lähtee työporukan saunailtaan ja mä oon ku joku marttyyri ku joudun yksin jäämään!!! Ei sillä, avolle toivotin hauskat illat jne. mut nyt mielestäni oon niin paska ja raukka ku mulla ei oo mitään elämää ilman mun miestä, että olen oikeutettu kaikkeen mähnäämiseen! Sipsit ja karkit tulee taas tänään syötyä niin että tulee huono olo!!!Mutta kun ei saa ees aikaseksi makuuniin lähteä!! Ja dietillä muka..Vituttaa tää paska. Ite olen siltani takanani polttanut ja nyt ei sitten oo kavereita ku muutama hassu, eikä niilläkään oo aikaa mun kaa viettää iltaa. Enkä edes varmaan osais vaan olla kavereitten kans ku en oo sellaista ikinä harrastanut. Oon kyllä ihan oikeasti sosiaalinen ihminen, mutta jotenki niitä ystäviä ei vaan oo. Kait mä oon ite niin täydellinen, enkä ole ikinä voinut sietää epätäydellisiä ihmisiä ympärilläni (lue: tavallinen ihminen). Ja kun on niin ihana poikakaveri, niin ei muka tartte kavereita, ku se on jo mun paras kaveri..
Vittu että mä oon säälittävä paskiainen!

ei helvetti. mä voisin niin 100% sydämellä yhtyä tähän. ts ois voinu olla ku mun kirjottama juttu. otan osaa, tiiän miten veemäistä. iteki polttanu pirun monet sillat ja tässä sitä ollaan. blaa..

vituttaa muutenki ku vappun ois pakko tehä jtn. joo ei kukaan pakota, mut joteki sitä on "pakko" käydä jossai. aattelin leikkii kipeetä ja mussuttaa karkkia, ei vaan jaksa.

ah vituttaa kans mun oma mustasukkasuus. mies on kauhia flirtti kaikille. ois pitäny pitää näpit erossa. en mä kuitenkaan osaa sopeutua olemaan vähemmän mustis, mitä entises suhtees olin. tai sit osaan.. en tiedä. näkee ajan kans.
 
ei helvetti. mä voisin niin 100% sydämellä yhtyä tähän. ts ois voinu olla ku mun kirjottama juttu. otan osaa, tiiän miten veemäistä. iteki polttanu pirun monet sillat ja tässä sitä ollaan. blaa..

vituttaa muutenki ku vappun ois pakko tehä jtn. joo ei kukaan pakota, mut joteki sitä on "pakko" käydä jossai. aattelin leikkii kipeetä ja mussuttaa karkkia, ei vaan jaksa.

ah vituttaa kans mun oma mustasukkasuus. mies on kauhia flirtti kaikille. ois pitäny pitää näpit erossa. en mä kuitenkaan osaa sopeutua olemaan vähemmän mustis, mitä entises suhtees olin. tai sit osaan.. en tiedä. näkee ajan kans.

mä vihaan usein kans kaikenmailman vappuja ja uusia vuosia :urjo:
usein oonki duunis ni saa hyvän tekosyyn olla tekemättä mitään :D tää vappu pitää kuitenkin angstaa jotenkin muuten, työt meni muille :/

onks tää muuten uus mies, ei kai oo se sama joka oli pettäny sua...? (jos oikein muistan) voimia <3
 
tintula, kilppuli, kiva kuulla et en oo ainut!! Kun en mäkään jaksa noita juhlia, oonki aina töissä. Nyt pitää vappu jotenki mennä läpi. Onneksi sentään saa oman avon kans lähteä liikenteeseen, enköhän mä sen kestä. Huomasin juuri, että mä viihdyn tosi hyvin yksin. En tartte ketään ympärilleni. mutta auta jos mut ikäänkuin jätetään yksin, silleen et se ei ookkaan mun oma valinta. Sillon on piru irti!!!:itku: Oon minäkin tapaus. Ihme et mun mies jaksaa mua kattoo.. :D

Hyvät vaput :urjo:
 
Työpäivät on tehty ja nyt alkaa neljän päivän vapaat :)
MUTTA vappuhan EI mene dokatessa ja treenit olis kiva vetää tiistaina, mutta yllättäen :jahas: sali on silloin kiinni :( Eli ei sitten treenata.
Nää 'pakkodokauspyhät' pännii joka kerta :curs:
 
Lyhyesti ja simppelisti - vihaan mun duunia! :curs:
 
Vituttaa kaikki. Ihan kaikki. Hitonmoinen jorma ollu otsassa koko päivän enkä tiedä miksi. Eikä väsymyskään auta asiaa paremmaksi yhtään. MURRRRRR!
 
tuplavuoro vappuaattona, kun osastolla tarttuva oksennus- ja ripulitauti. ei ollut sijaisia ni jäin sitten iltavuoroon vielä. ja arvatkaa kuka viime yön laattasi tunnin välein. oikein muikeaa kun mitään ei tule ylös ja silti yököttää. kun eilen sain työvuoron päätökseen, lensi laturi pukuhuoneessa:urjo: . koko illan yökötti ja vatsassa velloi. nyt astetta parempi olo. päivän menu: jaffaa ja mustikkakeittoa:kuola: :jahas:

selvis myös mihin avokin rahat katoaa, joutui mun ja oman isänsä kanssa kasvokkain puhumaan asiasta, kun jäi "pienistä" valheista kiinni. ou well, kaikkea tyhmää sitä voi joskus tehdäkään, vaikka vanhemmat olivat varoittaneet. nyt maksellaan kolmen vuoden takaisia asioita todellakin isojen korkojen kera. ois vain toivonut että rehellinen olis voinut olla, mutta häpeä oli liian suuri ja katuu koko ajan asiaa. päivän biisi: If I could turn back time..
 
Jäi sitten vaput juhlimatta, mikä sinänsä ei haittaa, mutta ku tuli ihan hirvee mahatauti:urjo: su-ma yönä, eikä vieläkään oo ohi!! Tää tarkottaa sitä että kouluhommat myöhästyy taas noin kuukaudella ku kaikki maailman varauslistat on täynnä ja just menetän mun vuorot kaikille härveleille.. Että osaa vituttaa!!!
Ei voi seistä eikä istua ku tulee paha olo. Yökkö-vaihe onneksi on ohi, alko oleen jo kurkku ihan kipeenä.. alapää-vaivoihin onneksi on lääkkeet, et sekin puoli on jo hallinnassa, mut ku olo ei ollenkaan parane...Paska! Haluttas vaan treenata!!! Ja saaha jonkinlainen kesäkunto.. Niin no on mulla paino tippunu pari kiloa, mutta kun tietää, että ku parantuu niin neki kilot tulee korkojen kans takasin, kun elimistö on niin sekasin...

Syö niin pirusti ku motivaatio kaikkeen kivaan ja kouluhommiin oli just niin korkeella ja nyt kaikki taas hajoaa!!!
 
Vituttaa taas budjetin säätö, hae siinä kasvua ja leikkaa toisella kädellä kasvulta perusteet :david: . Nyt kun leikkaat siivun niin se on 6x pois myynnistä kahden kolmen vuoden päästä. Luojan kiitos älyä on riittänyt kieltäytyä budettivastuista, en niistä vastaa niin kauan kun ei ole niihin suurempaa päätäntävaltaa. Perkeles.

Ja sekin vituttaa, että pitää ottaa pulttia firman rahoista - varmaan kiukuspäissäni viikonloppuna väsään argumenttejä miksi tämä on väärä paikka säästää :rock: .

...se pieni plussa on, että tänään olisi maastavetoa - luulen, että rauta on kevyttä :D
 
Prkl. Olen tammikussta alkaen orientoitunut siihen, että syksyllä on edessä muutto ulkomaille. Nykyinen työsopimus on katkolla syyskuuusa, ja kieltäydyin jo maaliskuussa nykyisen putiikin naapuriosastolla olevasta vakituisesta työstä maastamuuttoon vedoten (yeah, skrew me). Kappas, tänään miehelle sitten ilmoitettiin, että akuutin tilanteen vuoksi sitä ei voidakaan laskea siirtymään syksyllä vaan aikaisintaan ENSI VUONNA! :itku: Mitäköhän per...ä mä sitte aion tehdä x kuukautta? Olin niiiiiiiiin orientoitunut lähtöön. No voishan sitä mennä edelläkin... Sitten vaan tulee ongelmaksi kahden asunnon ylläpito jne. Nyt ei vaan tietysti löydy Suomesta mitään järjellistä kun aikaisemmin sitä vastoin on ollut hannu hanhi -tuuri, enkä ole kahta edellistä duunia edes hakenut...
 
Kaikki asiat tökkii. Ja kaiken huipuksi työreissulla meni ruokavalio ihan #¤#¤:ksi ja lopulta söin harmiini karmean määrän KARKKIA ja nyt väsyttää ja kaduttaa ja harmittaa ihan kaikki... Eikä vaaka tietenkään auta yhtään, koska se näyttää taas reilusti ylimääräistä reissun ja karkkien takia. Plääh. Ja sitten harmittaa että ruikutan tällaisesta kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia... :jahas:
 
Vituttaa se, että vituttaa jo toista viikkoa kun menin erehdyksessä vaihtamaan pillereitä. Pääsykokeisiin lukenut reilun kuukauden ja nyt on kolmas päivä putkeen kun tökkii niin armottomasti. Vielä pitäis kaks kuukautta jaksaa päntätä tota paskaa. En voi mennä salille purkamaan tätä vitutusta vielä pariin tuntiin, koska siellä riehuu jotain avoimien ovien päivän hörhöjä, joten joudun vain kärsimään kotona. Illalla pitäisi nähdä kundikaveria ja sekin pännii jo etukäteen, koska todennäköisesti ilta menee taas kinaamiseksi johtuen vitutustilastani... Kyllähän se aurinko paistaa ulkona nyt, munkin risukasaan:wall:

Niin ja voin lyödä vetoa, että kun sinne salille pääsen ni siellä on taas se raivostuttava apinalauma nuoria miehiä jotka valtaa aina yhden alueen kerralla tunniks :curs:
 
Pilleriongelmaa täälläkin! Mulle tulee tosi ikäviä välivuotoja joista haluan eroon nyt ja heti!!!

*murisee*
 
Olen vitun kipeä ja sokeriloukussa. Vaikka jälkimmäisestä luulin päässeeni eroon. Mutta tämä on totuus.
 
viime viikonloppu kuumeessa (39,6), korvatulehdus ja karmee yskä & räkätauti. Kuume jo laskenu, mutta muuten todella paska olo-> ei treeniä viikkoon ja ens viikolla reissuun, joten = ei treeniä kahteen viikkoon..surkastuu nuo vähäisetkin lihat mitä oon yrittäny tuskalla hankkia... (no, ehkei nyt sentään kaikki!??!)

Syömiset ollu myös päin pers**tä kun ei maita ja sit mies yrittää hemmotella/lohduttaa herkuilla..argh! No, hyväähän tuo tarkoittaa...

Ja vituttaa tää oma negetiivisuuskin.
 
Flunssa. Juuri kun lepoviikosta pääsin ja sain pari erinomaisesti mennyttä treeniä alle, niin hirveä räkätauti iski päälle. Ensin nenän tukkoilua, sitten kurkun karheutta, sitten taas räkävaihe päälle ja nyt ollaan menossa jo keuhkoissa. Hirmuinen hinku olis salille ja juoksemaan. Eniten kuitenkin ärsyttää se, että epäonnistuneen kiristely-yrityksen jälkeen höttöä tuntuu kasautuneen navan seutuville pikkuisen, mikä ei mieltä ylennä. Nyt alkaa hiilarisäännöstely.
 
Yleinen vitskutus. Kämppäasiat meinaa kaatua päälle. Töissä on aika rankkaa. Ja sitten piste iin päälle: sali oli siirtynyt kesäaikaan kun sinne raahauduin töiden jälkeen. V*iddu oli eka sana mikä mieleen juolahti. Ei oikein oo mennyt putkeen taas tänään.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom