Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska itsetunto, vai mikä lie kyseessä. Mies lähtee työporukan saunailtaan ja mä oon ku joku marttyyri ku joudun yksin jäämään!!! Ei sillä, avolle toivotin hauskat illat jne. mut nyt mielestäni oon niin paska ja raukka ku mulla ei oo mitään elämää ilman mun miestä, että olen oikeutettu kaikkeen mähnäämiseen! Sipsit ja karkit tulee taas tänään syötyä niin että tulee huono olo!!!Mutta kun ei saa ees aikaseksi makuuniin lähteä!! Ja dietillä muka..Vituttaa tää paska. Ite olen siltani takanani polttanut ja nyt ei sitten oo kavereita ku muutama hassu, eikä niilläkään oo aikaa mun kaa viettää iltaa. Enkä edes varmaan osais vaan olla kavereitten kans ku en oo sellaista ikinä harrastanut. Oon kyllä ihan oikeasti sosiaalinen ihminen, mutta jotenki niitä ystäviä ei vaan oo. Kait mä oon ite niin täydellinen, enkä ole ikinä voinut sietää epätäydellisiä ihmisiä ympärilläni (lue: tavallinen ihminen). Ja kun on niin ihana poikakaveri, niin ei muka tartte kavereita, ku se on jo mun paras kaveri..
Vittu että mä oon säälittävä paskiainen!
ei helvetti. mä voisin niin 100% sydämellä yhtyä tähän. ts ois voinu olla ku mun kirjottama juttu. otan osaa, tiiän miten veemäistä. iteki polttanu pirun monet sillat ja tässä sitä ollaan. blaa..
vituttaa muutenki ku vappun ois pakko tehä jtn. joo ei kukaan pakota, mut joteki sitä on "pakko" käydä jossai. aattelin leikkii kipeetä ja mussuttaa karkkia, ei vaan jaksa.
ah vituttaa kans mun oma mustasukkasuus. mies on kauhia flirtti kaikille. ois pitäny pitää näpit erossa. en mä kuitenkaan osaa sopeutua olemaan vähemmän mustis, mitä entises suhtees olin. tai sit osaan.. en tiedä. näkee ajan kans.