Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Todella ärsyttävää! Hyvä treenifiilis ja nousujohteinen harjoittelu loppui nyt lyhyeen kuin kanan lento...ja kaikki typerän "pelleilyn" takia. Sunnuntaina lenkkeiltiin poikaystäväni kanssa ja päätettiin kokeilla laskea yhdestä lasten liukumäestä. No, hauskaa oli siihen asti, kunnes päädyttiin päivystävän lääkärin vastaanotolle... onnistuin katkaisemaan liukumäessä polvestani nivelsiteet ja ei vielä tiedä onko polvesta mahdollisesti mennyt jotain muutakin:( Kävely tekee todella kipeetä ja enpä juuri muuta pysty tekemään kuin makaamaan sängyssä...ja kaikkein eniten tässä ärsyttää se, että polvi oli sama polvi, joka mulla on hajonnut joskus 8 vuotta sitten ja alkoi vähitellen olla aika hyvässä kunnossa vuosien tuskien ja kärsimysten jälkeen...nyt alkaa sitten varmaan sama lääkärissä juokseminen ja turhien kuvien ottaminen, joiden mukaan polvi on "kunnossa", vaikka tuskat on kauheat. Eipä vois paljon enemmän kyllä tällä hetkellä ärsyttää!!!!

Voi surkeutta... Eipä tohon oikeen osaa muotoilla riittävän myötätuntoista osanottoa, koska omista vastaavista kokemuksista muistuu mieleen ainoastaan se vitutuksen huipentuma ja pettymys, kun teki mieli hakata päätä seinään. Tsemppiä kuitenkin ja koita jaksaa, vaikka kurjalta tuntuukin! Koita keksiä jotain muuta ajateltavaa, jotakin sellasta mikä veis ajatukset pois liikunnasta ja vitutuksesta, kun ei pääse vitutustaan liikunnan pariin purkamaan. Ei oo helppoa mutta toimi edes jotenkin mun kohdalla akuuteimman ajan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vitsi että tänään salille meno ei kiinnostaa. ehkä asia siitä kiinni että eilen vedin kovan lenkin mut tänään olis jalkapäivä ja koivet niin raskaantuntuiset että ei todellakin innostaa!!!
ja enemmänkin ketuttaa että posti on vaan 18 asti auki. Mun locarb laatikko on jo pari päivää saanut mua siellä odottaa kun en vaan ikinä ehdi ennen 18 postiin!!!!!!

pakko käväistä pakkotoiston kaupalla, se onneks työpaikkani lähellä. motivoin itseni treeniin sillä wettä sit saa patukan palkkariks :)
 
toukkis: moni ostaa extralippuja ja laittavat niitä huutonettiin myyntiin, sinne siis jos ei kauhistuta maksaa ylihintaa lipuista! :D
Mä en siellä trokausta suostu kannattamaan.:curs: Ne huutonetin myyjät on harvemmin vain yhden ylimääräisen lipun ostajia, vaan monet ihan tienaa sillä. Lippu olisi kyllä ihan kiva kumminkin saada jostain ostettua.
 
Mä en siellä trokausta suostu kannattamaan.:curs: Ne huutonetin myyjät on harvemmin vain yhden ylimääräisen lipun ostajia, vaan monet ihan tienaa sillä. Lippu olisi kyllä ihan kiva kumminkin saada jostain ostettua.

Olet ihan oikeassa...vituttaa kun toiset jonottaa ihan oikeasti niitä lippuja ja toiset ihan työksee niitä vie toisten nenän edestä. Ja jotkut vielä oikein kehtaa kehuskella olevansa näitä riistäjiä..
 
Paranin juuri viiden päivän a-viruksesta. Onneksi, pikkuvaavi on kuitenkin vielä alle 3viikkoa. Maatessani ties monetta päivää 39´C kuumeessa sohvalla mies tuumasi vaaville, että äiti meinaa näköjään tehdä hänestä yksinhuoltajan. Ei siinä mitään, sitä mie itekin hiukan pelkäsin kun alkoi lisäksi henkeä ahdistaa ja yskittämään, vastustuskyky kun on yhä alhaalla leikkauksen takia. Mutta, miehelläni on ADHD, ja jos kukaan tuntee Addilapsen, kuvitelkaapa 27-vuotias vastaava. Lääkkeet loppuivat hiukan ennen vauvan syntymää, eikä uutta reseptiä ole ehditty hankkia naapurikaupungin omalääkäriltä syntymäsählinkien takia. Nyt lekuri on lisäksi viikon lomalla. Ja kun siihen lisätään repaleisten öiden tuoma väsymys, ja heittelevä verensokeri kun ei ehdi ja muista syödä, ongelma on valmis. Stressi, väsymys ja matala verensokeri ovat oireita voimistavia tekijöitä, ja lisäksi samat syyt ynnä influenssani rapauttavat omaa sietokykyäni. Suomeksi sanottuna ilmoitin eilen vauvalle tekeväni kohta itse itsestäni yksinhuoltajan kuristamalla hänen isänsä kohta. Olin sillä hetkellä aivan tosissani, ja muutamaan otteesen myöhemminkin, mutta silti kaduttaa pirusti. Luulisi mun melkein seitsemässä vuodessa oppineen, ettei mies sille itse mitään voi, eikä pahankurisuuttaan mun hermojani kiristä. Hänen keskittymiskykynsä vain ADHDn takia on noin kolmen sekunnin mittainen. Näin muunmuassa. Mutta jos niitä lääkkeitä ei ensi viikolla saa, niin mie rupean kaappijuopoksi tai saan hermoromauksen...:itku:
 
Voi Morgaise :( Jaksamista! :haart:

Ja sitten omat nillitykset: Taitaapi tulla tauti, viime yö meni aika pitkälti kipeän kurkun kanssa valvoessa :curs:
 
Mies oksentanut koko viime yön ja ollut vielä tänäänkin huonossa hapessa. Toivon niin, ettei tarvis itse alkaa sairastamaan tuota samaa tautia.. Yök.
 
Oli puhetta et äijä saattaa joutua lähtemään lyhyellä varotusajalla hesaan töihin. Koko viikko oli niin kiireinen ettei paljoakaan keretty näkemään. Tänään sitten kuulin että herra pakkaa kamansa huomenna..Tulee viikon päästä kotona käymään, mutta se ei paljoa lohduta koska ite olen viikonloput töissä..
Onneksi äskönen juoksulenkki toi hieman paremman mielen. Koitan koko ajan keksiä tästä positiivisia puolia..esimerkiksi se et voi keskittyä arkisin täyspäiväiseen treenaamiseen..Mutta kyllä on kuitenkin paska olo..Juuri nyt ei kauheasti hotsis mennä yöksi töihin palvelemaan kännisiä, mutta ammatinvalinta on ammatinvalinta..=)
 
Oli puhetta et äijä saattaa joutua lähtemään lyhyellä varotusajalla hesaan töihin. Koko viikko oli niin kiireinen ettei paljoakaan keretty näkemään. Tänään sitten kuulin että herra pakkaa kamansa huomenna..Tulee viikon päästä kotona käymään, mutta se ei paljoa lohduta koska ite olen viikonloput töissä..
Onneksi äskönen juoksulenkki toi hieman paremman mielen. Koitan koko ajan keksiä tästä positiivisia puolia..esimerkiksi se et voi keskittyä arkisin täyspäiväiseen treenaamiseen..Mutta kyllä on kuitenkin paska olo..Juuri nyt ei kauheasti hotsis mennä yöksi töihin palvelemaan kännisiä, mutta ammatinvalinta on ammatinvalinta..=)


Oi ei , etäseurustelu ei ole kivaa mutta toisaalta hän kuitenkin on samassa maassa. Puhelimet toimii! Tee itsesi hyväksi kaikkea mukavaa mitä et ole saanut "arjen lomassa" tehtyä. Aika kyllä kuluu nopeesti.

Omat itkut: TÖITÄ sunnuntaina, alkaen 07:00 loppu sitten joskus. Sänkyni oli aamulla niiiiiin mukava.
 
VOi kiesus että gradu voi nyppiä. Ensi keskiviikoksi pitäisi koko roska saada valmiiksi, kun ovat yliopistolla keksineet lisätä byrokratiaa, ja palautuksen viivästyminen tarkoittaisi valmistumisen venymistä syksyyn asti. Hirvee kiire fiksata teoriaosa uusiksi nollamotivaatiolla ja kun ajatus ei kulje yhtään. Kohta alkaa olla ihan sama, mikä arvosanaksi tulee, kunhan saa sen käsistään pois.
 
illalla salireissun jälkeen alkoi hieman viluttaa ja eiköhän se kurkkukin tullut kipeäksi. yön kurkkua särki niin pirusti ja aamulla flunssainen olo. kuumetta ei vielä ole, toivon mukaan ei tulekaan. vkl:ksi pitäisi lähteä keski-eurooppaan vkl-reissulle. itku jos nyt tulen kipeäksi oikein kunnolla.:(
 
Duunit! Toinen sanoo toista ja toinen toista, sitten siinä leikit ajatustenlukijaa välissä että mitenkä se nyt sitten on ihan oikeeoppisesti tehtävä tai sovellat ja otat haukut. Noh kantapään kautta kerran vituiks niin seuraavan kerran on mullaki pari valittua sanottavana. Perkele!
 
Miehet.. Olen sentään erosta toipunut hyvin ja yksi poika kiinnostais mua. Kuitenkin tuntuu siltä, että ei sitä kiinnosta ja se sapettaa. ARGH! Olen jo n. 4 vuodessa kerennyt unohtaa kaiken sosiaalisen tilannetajun näissä tilanteissa ja tuntuu siltä, että oma epävarmuus (itsetunto hipoo pohjalukemia) kritisoi tulkintaa liikaa. En kuitenkaan kehtaa suoraan kysyä treffeille kun kuitenkin otin itse häneen yhteyttä(pikkasen vaati rohkeutta moinen). Kyseessä kaverin kaveri, jonka kanssa olen jutellut bileissä aiemmin muutamaan kertaan mutta ei ollut yhteystietoja aiemmin.
 
no hö. unohdin eilen mp3 soittimeni ja kuulokkeet salin yläkerran pöydälle ja muutaman tunnin päästä kun niitä haettiin sieltä, olivat ne jo kerätty talteen. Muuten ihan kiva, mutta kun niitä ei sitten oltu viety sinne alakerran tiskille vaan joku ilmeisesti tarvitsee niitä enemmän kuin minä ja siirsi omistusoikeuden itselleen :( nyt täytyy mennä kauppaan ja investoida uusiin perkules... ihmeellisiä tyhjätaskuja käy meidän salilla kun ei o varaa omiin...
 
Jokin vituttaa, mutten osaa edes sanoa mikä.. outoa. Pari päivää jo tosi epämääräinen vitutus päällä, muttei mitään näkyvää syytä moiselle. Oikeen pitänyt miettiä mistä se tulee. Stressiä ja hommia riittää, mutta kaikki on kuitenkin hanskassa paremmin kuin koskaan. Lauantaina oli tehokkaat vääntötreenit, kädet vieläkin kipeinä, olen saanut tänäänkin hoidettua miljoona asiaa, ja käynyt vielä hierottavana. Peili väittää että olen laihtunut. Mitä helevataa tämä oikein on??!:curs: Kauhee kiukku päällä, jota sitten puran toimimalla energisemmin kuin ikinä, isken varpaita kynnyksiin ym. kivaa, kun ei raajat ehdi perässä. Haha.

Onko tällaista muilla? Vai onko tämä niitä sekoamisen ensioireita?
 
Jotenkin tuttua toi Uwishin ketutus. Mulla on ollut sellainen itkupotkuraivarimeininki tässä kohta pari viikkoa, ettei tosikaan.:wall: Illalla nukahdan siihen kun valitan ja kitisen miehelle kun vaan yksinkertaisesti on paha olla ja vituttaa niin jumalattomasti ja aamulla herään ja alan heti ähkiin ja huokaileen elämän kurjuutta. Mikään ei oikeasti ole huonosti, vaikka stressiä kyllä kieltämättä on aika paljon.

Opiskelun suhteen motivaatio on täys nolla, samoin kaiken muun. Ainoa mikä kiinnostaa on treeni. Toivottavasti tää menee pian ohi. Välillä ihan oksettaa kun vaan yksinkertaisesti tuntuu niin pahalta. Mulla yleensäkin tulee sellanen kuvottava olo jos on tosi paha mieli tai oon vihainen, mutta ei oo kiva huomata, että se on ihan melkein jatkuvasti. Ehkä tää elämä tästä taas voittaa... Odotan nyt ainakin, että tentit ja pari muuta isompaa koulujuttua on saatu tehtyä ja menkat alkaa huomenna (ainaki syytä olis, tänään olis ollut tarkoitus), niin jos ne vaikka vähän vaikuttaisivat asiaan.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom