Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Sängyssä pyöriminen. Ehdin nukkua muutaman tunnin ennen pyörimisen alkamista. 1,5 tunnin pyörimisen jälkeen luovutin ja tulin alakertaan. Hitto, aamulla on yksi tiukka työsessio edessä, jonka jälkeen pitää suunnata lentokentälle ja työmatkalle. Luulin jo, että olisin saanut nukuttua hyvät unet ennen reissua, varsinkaan kun en pidä hotellissa yksin nukkumisesta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Revähtänyt takareisi ei ole vieläkään tullut kuntoon, itse asiassa paraminen on ollut jo pari viikkoa ihan pysähdyksissä. Rupeaa pikkuhiljaa v*tuttamaan kun ei voi mitään muuta tehdä jaloille kuin hilavitkuttelua, ja aerobistenkin soveltaminen vaatii melkoista mielikuvitusta. :curs:
 
Tarviiko sitä olla niin hemmetin hyvä työntekijä, että tulee lomalla kipeeksi! PRKL! Torstaina lähdetään reissuun eli tässä ois enää tää ja huominen aikaa parantua. Ja minähän lähden eli tän taudin ois syytä väistyä suosiolla takavasemmalle!
 
:curs: Autokoulun 2-vaihe!! Tai lähinnä se, että kerrankin kun sattuis olemaan hyvä aika mulle (talviloma) mennä ni eihän tämmösessa tuppukylässä ole tarpeeksi osanottajia!!!!! Joutuu ottamaan palkattoman vapaapäivän töistä tommosen takia. Maksaa turhan paljon ja kalliimmaksi vielä tulee kun ei oo palkallista vapaata....Prkl!

Sattuiskohan vielä niin iloisesti, etten ehdi käydä sitä määräaikaan mennessä ja pukkaa joku s***anan ajokielto päälle. Nyt ottaa oikeesti päähän ihan urakalla.
 
Sattuiskohan vielä niin iloisesti, etten ehdi käydä sitä määräaikaan mennessä ja pukkaa joku s***anan ajokielto päälle. Nyt ottaa oikeesti päähän ihan urakalla.

Saakos tommoseen anottua poliisilta lisäaikaa? Jotkut kaverit puhu omista kokemuksistaan että tietyn ajan sisällä jos pyytää lisäaikaa ni pitäs onnistua. En kyllä ole varma mut kannattaa kysellä, jos ajokorttia tarvii.
 
Kaikki suunnitelmat meinaa kaatua. Pää hajoo ku en tiiä mitä teen. Tarkotuksena ois ollu nyt hakee fitnessmalli kisoihin et sais tulevaisuutta ajatellen kokemusta. Tarkotuksena ois mennä sit joskus bf puolelle kisaamaan. No, vapaaohjelma menee päin v**tua ja se stressaa todella. Mut sit jos en hakiskaa sinne nii voisin jatkaa ihan huoletta tätä massankasvatusta ja kattoo vuoden päästä et meenkö suoraan bf kisoihin. Enää pari viikkoo aikaa hakee sinne fitnessmalli kisoihinki. :eek: Mitähän mun kannattais tehä? :(
 
Kolmivuotiaat voi joskus käydä hermoille.

(muotoilen asian tälleen lievästi)

Vessaan kun kehottaa, niin seurauksena liki raivokohtaus, eijeijeieiiii vessaan.

Vartin kuluttua sitten lainehtii lastenhuoneen lattia ja ukkeli on kaulaa myöten märkä.

Mä alan jo tottua tähän, vanhoja pyyhkeitä on kuivausvälineenä tuolla pino. Osumatarkkuus pönttö vs. housut on aika heikko. :rolleyes:

Ja veetuttaa se kun mä olen typerä äiti, ja mietin, että neiti oli tuossa iässä ollut jo vuoden vaipatta ja kuiva. Mut toisaalta ukkeli tekee kaiken pitkän kaavan mukaan, puhumaan oppimisesta vessakäyntien oppimiseen...

Äidin pupurakas, joka voi kyllä olla välillä raivostuttavakin. :rolleyes:
 
^^ Toi on niin tuttua meilläkin (poika on 2v9kk), Estel. Tai poika on ollu kyllä kohta vuoden kuiva, mutta nykyään ei malttais mennä vessaan ennkuin jo tulee tai sitten tulee potalla hirveellä paineella ja kaikki paikat lainehtii...:rolleyes:
 
Toukkis, sama täällä... näkee, että nyt on levoton olo ja vaikka kuin patistais vessaan niin ei mene. Jos kantaa, niin kierii pöntöltä kirkuen alas. Jos siis sille päälle sattuu. Leikit ja muut on niin tärkeitä, ettei vessaan ehdi.

Hienoimpia vetoja on ollut kun on lähtenyt poikien huoneesta riisuen housuja, ne jäi olohuoneen lattialle, portaita alas alakertaan vessaan ja siinä se alkoi. Pissat suihkusi komeasti koko matkan alas asti portaisiin ja portaiden alle (kierreportaat joissa porrasaskelmien välit avoimet alle). Se oli komea näky!

:D

Ehkä tilanne helpottaa malttamisen suhteen kun remontti etenee ja saadaan yläkerran vessa käyttöön. Tai siis todennäköisestikin helpottaa, kun poitsu pääsee sitten omasta huoneesta suoraan pöntölle ilman portaiden ravaamista ja muuta.

Tää vessa-asia voi v**ttaa ihmistä. Muistan kun entisessäkin asunnossa oli toinen vessa vanhempien ja lasten makuuhuoneen välissä. Oli mieheltä unohtunut ovi lukkoon lasten puoleisessa ovessa, neiti sitä pienempänä rynkytti ensin ja sitten kulki myrtyneenä olohuoneen läpi meitä mulkaisten: heevetin heevetti kun ei aina eet vettaan pääte! :curs:

Eh, nyt kun sit näitä mietin niin ei enää potutakkaan vaan naurattaa. Hups.
 
Reputin historian tentin ja sekös vituttaa. :wall: Kaks kirjaa oli tentittävänä, ja toinen menikin hyvin mut toisesta vastauksesta tuli nolla pojoa, ja joudun tenttimään sen toisen kirjan uusiksi. Eipä siinä mitään mut kun tenttipäivät tuntuu loppuvan kesken, seuraavaks varmaan toukokuussa on mahkuja uusinnan suhteen. Töissä mul on tällä hetkellä liikaa tunteja, 9 päivän työputket (8h/päivä) tuntuu välillä pikkasen raskaalta kun opiskelen töitten ohessa täyspäiväsesti. Olen miettiny et jos pyytäisin lyhennettyä työaikaa, mutta jos yliopistolla luennot loppuu muutenkin toukokuun alussa jo, niin tuntuu et siihen asti vois jotenkin jaksaa. Kun kesällä sit taasen helpottaa kun on vaan työ. Oman alan opinnot menee hyvin ja kiinnostusta riittää mut noi yliopiston pakolliset joihin toi hissakin kuuluu, tökkii pahasti. Olen koko pienen ikäni inhonnu hissaa enkä tajua miten saan itteni aivopestyä sen kirjan lukemiseen.
 
Sisäsiisteysongelmat

Heehehee, tuli elävästi mieleen, kun koirulini teki vielä tarpeitaan sisälle (vuoroin sanomalehden päälle, vuoroin ihan jonnekkin muualle) :D

BTW. yllättävän paljon löytynyt muutenkin samankaltaisuuksia, kun vertailen veljeni 1v kersan ja samanikäisen hauvelini kehityskäyrää. Vaikea välillä sanoa kumman kasvattaminen on helpompaa...
 
32. päivä kuumeessa....:curs:

Tää on niin perseestä! Välissä tais olla yks kuumeeton päivä, joka päivä en oo enää jaksanu mitata (juu, ja mittarikaan ei oo rikki).

Ja just ku aattelin, et ens viikol on pakko mennä lääkäriin, ni opiskelijaterveydenhuolto on kiinni. Eikä "oikeeseen" lääkäriin oo varaa. :itku:

Mutta....jotain positiivista: muutan huhtikuun alussa! Ehkä tää kuume sit loppuu! :)
 
Tauti, prkl!

Jäi sitten kisat väliin. Pitäis olla just nyt vääntämässä kättä Ruotsissa Golden Armissa, mutta kun ei.. Eilen nousi kuume heti aamusta, illalla jo 38, mikä on mulle äärimmäisen harvinaista. Mulla on viimeksi ollut kuumetta 9 vuotta sitten, enkä muutenkaan koskaan sairastele, niin miksi juuri nyt!?:itku:

On muuten kauhee olo vieläkin, mutta illalla ja yöllä melkein toivoin kuolevani. Kuvittele, että vaan oksennat koko ajan, migreeni, kuume, hampaita, korvia, poskionteloita, silmiä ja nielua särkee, räkä valuu, silmät vuotaa eikä kestä yhtään valoa. Aina jos yrität puhua jotain, oksetus vaan yltyy. Söin eilen aamulla 3 weetabixia ja join teetä, jotka sitten illalla oksensin. Äsken söin purkillisen ananasta, joka on ainakin toistaiseksi mahassa. Mä en halua sairastaa enää koskaan!!!!:curs: :curs: :curs:
 
Tuo on kyllä todella perseestä. :(

Toivottavasti paranet nopeesti...

Miulla ei onneks oo olo ollu missää vaihees noi paha...(se nyt vielä puuttus!)
 
Tauti, prkl!

Jäi sitten kisat väliin. Pitäis olla just nyt vääntämässä kättä Ruotsissa Golden Armissa, mutta kun ei.. Eilen nousi kuume heti aamusta, illalla jo 38, mikä on mulle äärimmäisen harvinaista. Mulla on viimeksi ollut kuumetta 9 vuotta sitten, enkä muutenkaan koskaan sairastele, niin miksi juuri nyt!?:itku:

:( Mulla taas piikkailut kesken ja mukava 39,5 asteen kuume iski ekaa kertaa varmaan johonkin viiteen-kuuteen vuoteen. Enkä muutenkaan sairasta koskaan :( Nyt sitten tuli.
 
Mulla on viimeksi ollut kuumetta 9 vuotta sitten, enkä muutenkaan koskaan sairastele, niin miksi juuri nyt!?

On muuten kauhee olo vieläkin, mutta illalla ja yöllä melkein toivoin kuolevani. ... Aina jos yrität puhua jotain, oksetus vaan yltyy.

Tää on niin mun näppikseltä. Norovirustartunta päällä toista vuorokautta. Infernaalinen ripuli, oksennustauti ja kuume. Mikään ei ole kestänyt sisällä sitten lauantain... :itku: :itku: :itku: Perjantaina tavattiin miehen perhettä ja sukua ja 90 % paikalla olleista sai taudin ilmeisesti päiväkoti-ikäiseltä. Muilla tuntuu vaan pahin jo olevan takana mutta mulla tää vaan jyllää. Ja viimeksi olen sairastanut vuonna 99!

Pitänee ajatella kuitenkin positiivisesti: onneksi tuli nyt eikä ensi viikonloppuna, jolloin on lähtö alpeille laskettelureissulle.
 
Tässäpäs sulle oiva linkki. Tän pvn aikana tuonne tulossa videoklippejä ja muuta infoo kisasta. :)

Kiitos, kiitos, Annie! Tuo Heidin ja kumppaneiden sivu on kyllä ollut tiedossa ja kovassa käytössä perustamisestaan lähtien;) Onpa sieltä saanut ihteäänkin ihailla:D

Edelleen tauti päällä, mutta jalkeilla sentään. Kyllä ärsyttää. Ois ollu siellä kisoissa vähän eri määrä naisia vääntämässä kuin täällä kotomaassa!:curs:
 
tää kipeenä ja puolkuntosena oleminen vituttaa aivan järjettömästi! why meeeeeeeee?!

*itkupotkuraivari*
 
Viimeksi muokattu:
Todella ärsyttävää! Hyvä treenifiilis ja nousujohteinen harjoittelu loppui nyt lyhyeen kuin kanan lento...ja kaikki typerän "pelleilyn" takia. Sunnuntaina lenkkeiltiin poikaystäväni kanssa ja päätettiin kokeilla laskea yhdestä lasten liukumäestä. No, hauskaa oli siihen asti, kunnes päädyttiin päivystävän lääkärin vastaanotolle... onnistuin katkaisemaan liukumäessä polvestani nivelsiteet ja ei vielä tiedä onko polvesta mahdollisesti mennyt jotain muutakin:( Kävely tekee todella kipeetä ja enpä juuri muuta pysty tekemään kuin makaamaan sängyssä...ja kaikkein eniten tässä ärsyttää se, että polvi oli sama polvi, joka mulla on hajonnut joskus 8 vuotta sitten ja alkoi vähitellen olla aika hyvässä kunnossa vuosien tuskien ja kärsimysten jälkeen...nyt alkaa sitten varmaan sama lääkärissä juokseminen ja turhien kuvien ottaminen, joiden mukaan polvi on "kunnossa", vaikka tuskat on kauheat. Eipä vois paljon enemmän kyllä tällä hetkellä ärsyttää!!!!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom