Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Uwish ja nuppu: mustakin tuntuu just tuolta! Ja mie kyllä tiedän tasan tarkkaan mistä se johtuu, en vaan voi puhua siitä. Kenellekkään... en tiedä onko yhtään parempi vaihtoehto :( Mikään muu ei jaksa enää kiinnostaa, tämä yksi "ongelma" vie kaiken energian. Vituttaa niin ettei jaksa opiskella, laittaa ruokaa, syödä, näyttää iloiselta, olla iloinen... Treeni huvittaa joskus, mutta pari kertaa olen kääntynyt salin ovelta itku kurkussa takaisin kun ei vaan pysty... tiedätte varmasti tunteen. Henkinen pahaolo tuntuu myös muuttuvan fyysiseksi :urjo: . Uni ei tule ja päivällä pitää sitten tuosta pahasta olosta ja väsymyksestä huolimatta teeskennellä että kaikki on hyvin, joskus pelkkä hymyn aikaansaaminen tuntuu ylivoimaiselta suoritukselta. Mieliala vaihtuu turhautumisesta vihaan ja taas takaisin... tuntuu ettei keneenkään voi enää luottaa eikä ketään uskoa.

Eli tiivistettynä: otan osaa pahaan oloonne, tilittäminen helpottaa aina hieman, ehkä elämä meillekin pian hymyilee :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei ihan oikeasti voi kenellekään ihmiselle puhua, kannattaa kokeilla jonkinlaista kirjoittamista, siis ihan paperille. Ensimmäinen lause on aina vaikein, sen jälkeen sujuu mainiosti. Tekstin ei tarvitse olla hienoa eikä viimeisteltyä, vaan nimen omaan sitä henkistä oksennusta. Lopputuloksen voi joko säästää tai tuhota (esim symbolisesti polttamalla), pääasia on kuitenkin se sanojen saaminen ulos. Se, että antaa sille pahalle ololle muodon ja sanat voi auttaa jo paljon enemmän kuin päässä pyörittäminen (aika harva varmaan ajattelee kokonaisin lausein tai ylipäätään kokonaan sanoin?).

Oma vitutus: työt. Tai siis niiden puute. Vanhasta kesätyöpaikasta pyydettiin taas sinne, mutta se on vaan 6 viikkoa. Sanoin, etten mene ellei saada syksyksi järkättyä jotain minimiviikkotuntimäärää (tämä siis siksi, että ovat jo 2 keväänä luvanneet, että varmasti on talvelle tuntitöitä, mutta tehneet oharit). Alkuviikosta piti olla tietoa, eilen laitoin sähköpostia ja saatanan pukupomot ei voi päättää mitään :curs: . Lähin esimies haluaisi ottaa ja sanoi, että tarvitaan, mutta ei ole valtuuksia yksin päättää syksyn osalta. On se nyt saatana, mulla ei ole sinne mitään koulutusta, työkokemusta ~2v ja ala sellainen, mihin joutuisi jotain uutta kouluttamaan väistämättä ainakin pari kuukautta = olen halpa ja tehokas, osaan talon tavat ja niin edelleen.

Nyt jos tarpeeksi kauan jahkaan, en saa enää mitään muuta. Opintotukikuukausia on kevään jälkeen jäljellä varmaan 6 ja ensi vuonna pitäisi mennä seminaariin. Haluaisin mennä tuonne vanhaan paikkaan, koska palkka olisi jo valmiiksi vähän koholla (yli euron enemmän tunnilta kuin jos aloitan vastaavassa paikassa alusta), tuttu paikka, mukavat työkaverit jne. Enkä voi mihinkään kokopäivätyöhön sitoutua, jos meinaan joskus valmistua. Olisi perkele pitänyt lukion sijaan mennä autoja asentamaan ja harrastaa tätä humanistipaskaa vapaa-ajalla.
 
Muija (josta kirjottanu tähän trediin aiemminkin) leikkii edelleen mun kaveria ja lässyttää kuinka mun poikakaveri on sille (mukamas) kuin pikkuveli ja samaan aikaan vokottelee sitä luokseen yöks ja lähettelee ihastumisviestejä yms. Onneks poikis on noista viesteistä ja jutuista kertonu ja ollaan juteltu mut en kyl tajua miten sil muijalla on pokkaa kaikkeen mitä se on tehny ja puhunu.

Toisaalta huvittavaa seurata sen teatteria mut miten hitossa saan hillittyä itteni etten paljasta että tiedän...
 
mieheni komensi mut suihkusta ulos aamulla kun sen 20v pojan oli pakko päästä pissalle. oli sit pakko kysyy pojalta että voinks mä kuivattaa edes itteni ennen. Siihen se sit kiukkuuntui. ja tiedysti sit kun menin miehelleni sanomaan että onko selläinen hänestä normaali, sit se sanoi että mä oon itsekäs ja vihastui ihan kunnolla. mä kömpisin sit töihin ja olen ajatusteni kanssa yksin. mä olen aikalailla kotona se joka sen 20v perään siivoo (sen tyttöystävään myös) laittaa ja ostaa ruokaa jms.... en tiedä mutta musta tuntuu oudolta saada selläistä kohtelua osakseni. oonko mä itsekäs ja hullu tai kohteleeko mun oma kulta poikaansa mielistelleeksi mua kun ovenmattoa???!!!
 
oonko mä itsekäs ja hullu tai kohteleeko mun oma kulta poikaansa mielistelleeksi mua kun ovenmattoa???!!!

:eek: :eek: :eek: :eek:
Siis, nyt paha kommentoida tuntematta ihmisiä ja tilanteita mutta...
Sä olet "hullu" kun mietit edes tommosta, että vika oisi sussa. :curs: Tommonen kohtelu pistää jo ulkopuolisenkin kiukustumaan puolestasi. 20 vuotiaan olettaisi olevan jo aikuinen, miehestäsi puhumattakaan, enkä nyt sano tätä pahalla, mutta ei toi ihan reilulta sua kohtaan tunnu :down: enkä ihmettele jos on paha mieli. Koita jaksaa! :) Muuta en osaa sanoa. Miehet on vaan välillä vähän :wall: (Kaikella kunnioituksella kaksilahkeisia kohtaan :D )
 
Väsyttää, juopotuttaa, vituttaa. Salille pitäis selvitä tänään ja huomenna, mutta vaan mieli tekee vetäytyä sohvalle punkkupullon ja ruokavuoren kanssa.
Perkele. :curs:
 
Onneks on edes pakkis, minne kirjotella. Mua vituttaa nämä kurjat kelit. Hirveetä sohjoa. Aamuisin ja näin iltaisin kaikki paikat jäässä, muun muassa portaat, joihin on helppo kaatua!:thumbs: Nyt täällä sitten maataan verissäpäin. Särkee ja kolottaa. Joku puhaltamaan? Yksin keskellä pikkuruista kylää. Ei ketään eikä mitään. :( Seurana vain karmiva prosessioikeuden opus, ja sekään ei jaksa näin kevään tullen kiinnostaa. Tai no eipä tuo ole muulloinkaan kiinnostanut.
 
Oih Annie parka! :itku: :haart: Täältä tulee yksi puhallus: Puuuuuuuh!!! Toivottavasti helpotti jo, et kai itseäsi pahemmin telonut? Kelit on kyllä menneet täällä Roviksella aika surkeiksi, rahat takaisin sanon minä! Mihin se ihana talvi hävisi....:itku:
 
Mua vituttaa nämä kurjat kelit. Hirveetä sohjoa. Aamuisin ja näin iltaisin kaikki paikat jäässä, muun muassa portaat, joihin on helppo kaatua!


Kirosin juurikin tuota samaa asiaa kun kävin äsken koirien kanssa lenkillä. Jopa täällä Mansessa on niin liukasta aamuin/illoin että jääpiikit vois olla oiva apu! :rolleyes: Ei tarvinnut muuta kun seistä niin koirat piti vetämällä vauhdissa. Argh!
Ja Siilinkarin kävelykin on peruttu, liikaa vettä jäällä eilen... toisaalta varmaan kivempi olla uimatta siellä ;) kun aurinko taas lämmittää niin nuo jäätkin vauhdilla sulaa... :haart: Kevät, ihanaa! :)
 
Miehen keskustelutaidottomuus. Ei vittu että vituttaakin!:curs:

toi on niin perseestä, osanottoni..miehinen toiminta malli: ei keskustella, asia jää hautomaan, kyllästytään viimein joko riitaan/mykkäkouluun/tylsyyteen/tai mikä ikinä onkaan kyseessä -> mennään sieltä mistä aita on matalin ja jatketaan hetki vanhaan malliin. Tervetuloa noidankehä.

no ehkä naisetki joskus vastaavaan sortuu,mut miehet usein on omien kokemusten mukaan huonoja "nostamaan kissoja pöydälle", saati sit ees et tulis puolitiehen vastaan.
 
toi on niin perseestä, osanottoni..miehinen toiminta malli: ei keskustella, asia jää hautomaan, kyllästytään viimein joko riitaan/mykkäkouluun/tylsyyteen/tai mikä ikinä onkaan kyseessä -> mennään sieltä mistä aita on matalin ja jatketaan hetki vanhaan malliin. Tervetuloa noidankehä.

Just näin, kiitos vaan osanotosta. :) Onneks kyseessä ei ole kun pieni väärinkäsitys, eikä sen vakavampaa: Olin pari tuntia muualla niin tilanne rauhoittui.

Mutta kuten totesin aamulla: Näin meidän suhteessa, eli ei keskustella, ja törmätään sitten taas parin kuukauden päästä samaan ongelmaan.:david: :curs:
 
Just näin, kiitos vaan osanotosta. :) Onneks kyseessä ei ole kun pieni väärinkäsitys, eikä sen vakavampaa: Olin pari tuntia muualla niin tilanne rauhoittui.

Mutta kuten totesin aamulla: Näin meidän suhteessa, eli ei keskustella, ja törmätään sitten taas parin kuukauden päästä samaan ongelmaan.:david: :curs:

Kappas, kohtalotoveri. Etkä taida olla edes ainoa. Syö kyllä naista tuommonen. Täytyy vielä lisäillä tähän että saatetaan vielä lupailla jotain, mutta kumma kyllä asiat pysyy ennallaan eikä muutosta tule. :rolleyes:

Miksi akat nalkuttaa? Eikös tuota sanota nalkuttamiseksi, kun nostetaan ongelmat esiin? :zzzz:
 
Joku kusipää oli viitänyt pyöräni renkaat halki ja ensi viikolla olen pulassa kun pyörä on ainoa järkevä kulkuväline..
Tänään en saa vararengasta mistään ja huomenna en ehdi rengasta vaihtamaan. En ollut ainoa jonka kumi oli rikottu. Olisipa kiva tavata tämä idiootti jonka elämä on niin ankeaa, että saa kiksit toisten omaisuuden rikkomisesta.
 
Turhaa (?) valitusta:

En tiedä vituttaako vai mitä tämä on, mutta ottaa päähän kuitenkin. Eräs naispuolinen tuttu kertoi mulle tänään, että se painaa 10 kiloa mua vähemmän, vaikka sillä on keskivartalossa huomattavan paljon ylimääräistä tavaraa! Mulla sitten ilmeisesti jalat painaa toooodella paljon, kun on noin iso painoero. :jahas:

Toinen asia: työkaveri kertoi käyttävänsä koon 40 vaatteita, mutta sekin painaa mua paljon vähemmän ja mä sentään mahdun yleensä kokoon 36. :eek: Mikä hitto tuossa mun painossa oikein mättää!?!?!? :curs: Okei, ei pitäisi vaakaan katsoa, mutta ärsyttää aina "häpeillen" kertoa oma painonsa tyyliin "mulla on tuota urheilijataustaa, niin noi lihakset sit varmaan painaa aika paljon." :rolleyes: Ottaa taas päähän. :wall: Kivoja kommentteja noi "miten sä voit painaa NOIN paljon?" :jahas: :itku:
 
Turhaa (?) valitusta:

En tiedä vituttaako vai mitä tämä on, mutta ottaa päähän kuitenkin. Eräs naispuolinen tuttu kertoi mulle tänään, että se painaa 10 kiloa mua vähemmän, vaikka sillä on keskivartalossa huomattavan paljon ylimääräistä tavaraa! Mulla sitten ilmeisesti jalat painaa toooodella paljon, kun on noin iso painoero. :jahas:

Toinen asia: työkaveri kertoi käyttävänsä koon 40 vaatteita, mutta sekin painaa mua paljon vähemmän ja mä sentään mahdun yleensä kokoon 36. :eek: Mikä hitto tuossa mun painossa oikein mättää!?!?!? :curs: Okei, ei pitäisi vaakaan katsoa, mutta ärsyttää aina "häpeillen" kertoa oma painonsa tyyliin "mulla on tuota urheilijataustaa, niin noi lihakset sit varmaan painaa aika paljon." :rolleyes: Ottaa taas päähän. :wall: Kivoja kommentteja noi "miten sä voit painaa NOIN paljon?" :jahas: :itku:

Hassua. Itse olen kyllä kauhean ylpeä kun paino ylittää 70kg. Ja vielä kun sitä ei ulospäin näy, muutaku housut puristaa reisistä :rolleyes:
Eiköhän tuo ole asennekysymys. Käännä se voitoksi :kippis1:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom