SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kyllä vanhaa tätiä tässä tänään niin ilahdutti mennä hoikkien teinipoikain jälkeen reiden ojennusta tekemään, olivat ähinällään hikistäneetkin koko penkin, pitkähkön ajan kun siinä vuoroon treenailivat. Poijjaat seisoivat vielä siinä lähellä edelleen hikisinä kun putsasin penkin (joo, ens kerralla laitan heidät itsensä siistiin jälkensä), siirsin heidän jäljiltään 20 kg tapin 50 kg kohdalle ja sillä sen 12 toistoa tyynesti pistin menemään.

Mitä oikein kirjoitin parisuhteesta alle kuukausi sitten? Päin helvettiä se on:eek::DMUTTA nyt todella ilostuttaa se, että alkaa olla takana ekat menkat ikinä, jolloin pms yms ei ole ilmennyt itseinhona ja olen ruma jne. ajatuksina, vaan olen koko ajan ollut ulkonäkööni oikein tyytyväinen, jopa kaikista ongelmista huolimatta :cool:
Huomaan myös olevani nykyään ehkä oikeastikin aika "kovis", mitä se sitten tarkoittaakaan. Ainakaan en enää todellakaan ole millään tavalla yliherkkä, kuten joskus. Tykkään!

Pari viikkoa kestänyt megalomaaninen (itse aiheutettu!!) selkäkipu antautuu :) vielä kun oppisi jatkossa välttämään sen. Sen verran kipeäksi äityi että päädyin pilates-tunneille. Siellä tajusin etten yhtäkkiä hahmota enkä hallitse kroppaani vaikka toisin luulin..

Ilahtuneena luin iltiksestä tänään että vanhempi mimmi Tiina Jylhä ottaa osaa kisoihin ja näyttää mallia kaikille meille vanhemmille naisille että mitä voi saada aikaan kun vain treenaa ja syö oikein. Huomenna salille taas....

Ilahdutti, että sää oli upea ja lämmin ja minä pääsin lähtemään kävelylle. Piti kävellä n. 8,5 km lenkkin mutta siirsin etappia eteenpäin, ja sitten eteenpäin, vielä vähän eteenpäin ja lopulta olikin myöhäistä kääntyä takaisin ja kokonaismatkaa tuli 25,456 km. Järkyttävän raskas reissu! Tuntui että jalat irtoo lonkista. Kun n. 17km oli saavutettu, oli pakko hölkätä pari kilsaa sillä se oli ainoa keino helpottaa lihaksia. Ikinä en enää tee tätä. Ainoa ilonaihe tästä reissusta oli sää, omien sietorajojen löytäminen. Kotona ilahduin että sumutinpullossa oli vielä riittävästi magnesiumia hellille lihaksille ja jalkakylpysuolaa riittävästi vadilliseen.

Pari viikkoa kestänyt megalomaaninen (itse aiheutettu!!) selkäkipu antautuu :) vielä kun oppisi jatkossa välttämään sen. Sen verran kipeäksi äityi että päädyin pilates-tunneille. Siellä tajusin etten yhtäkkiä hahmota enkä hallitse kroppaani vaikka toisin luulin..
Pitäs mennäkin pilatekseen taas pitkästä aikaa. :) Heti kun tää räkätauti helpottaa....

Eilen käytiin miehen kanssa vihkisormusostoksilla. Löytyi todella kaunis ja siro sormus, vielä kun malttaisi odottaa sitä päivää, kun saan laittaa sen sormeeni <3

Salilla pääsin käymään tänään pitkästä aikaa. Aika tuskaa oli, mutta onneksi kukaan ei ollut näkemässä. Sain ähistä ja rehkiä yksinäni :)

Taas maveiloa :) tilapäisesti taas vieraassa kaupungissa ja uudella salilla. Sieltä löytyi hex-bar jota olen pitkään halunnut kokeilla ja voi pojat kun oli mukavaa nostaa sillä. Ihan eri fiilis kuin normitangolla ja iloisesti isompi määrä rautaakin nousi. Parasta on se, että tällainen on tulossa kotisalillekin.

Periaatteessa ilostuttaa eilinen rasvaprosenttitulos, toisaalta ei kun mietin mitä hyötyä mulle siitä oikeasti on kun en todellakaan aio alkaa miksikään fitnesskisaajaksi. Aika jännä silti kun minkäänlaista vaivaa en tuloksen eteen ole nähnyt, mitä nyt pari kertaa viikossa yrittänyt päästä salille tästä vauvarumbasta.

Hörppäsin vettä tässä töihinlähtölöhöilyn lomassa ja totesin, että paitapuseron hihoihin muodostuu aikamoinen paine käsivarren koukistuessa. Myhäilin hetken tyytyväisenä ja sitten alkoi naurattaa.. viides 5.30-aamu alkaa painaa. :----D Mutta oon kyllä mainiolla tuulella.

Penkki alkaa sujua maven ohella; useamman kerran nyt kokeillut 70kg rinnalta pysäytyksellä ja alkaa olla varma olo. Tavoitteeksi tälle vuodelle asetettu yhteistulos 300kg on enää -vielä- yhdeksän kilon päässä. Osan tavoitteiden (erityisesti puolimaraton..) suhteen pyyhe onkin heitetty kehään. Opiskelut kyllä etenee, mielenrauhakin hetkittäin :)

Mies, ketä tapailen, kehui mun penkkipainoja. Kuulema aloittelijalle aika jees. Voimanostaja, uskon hänen sanaansa :p

Nyt alkaa tuntuu että saleilu vois olla reitti ulos 8 vuoden syömishäiriöhelvetistä, kun on ns pakko syödä riittävästi ettei tuhoa itseään vaan lisää, wuhuu :)

Tähän lisäten tänään: Oon saanut takapuoleen ja reisiin molempiin n. 3cm lisää ja vyötärö pysynyt ennallaan ja musta tuntuu ihan mahtavalle vaikka ennen pelkäsin suurentumista missä muodossa tahansa kuin ruttoa. Perse on edelleen vaan 78cm ympärykseltään ja reidet 38cm, mut kovaa tahtia ylöspäin! Kyllähän tohon vyötärölleki sais lisää tulla ku mittanauha näyttää onnettomat 50cm..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom