SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Ainakin huvittaa terassilla kuultu "no kyllähän tuo tietää, ois pitänyt arvata että se treenaa.. kato nahkatakin hihat repee päälle" :------D Onhan se takki hartioista aika.. istuva. Keskustelun aiheena näiden tuntemattomien sankarien kanssa myös ns perseettömät miehet, joista toinen käytti termiä pystymetsä. Se naurattaa vieläkin ihan kohtalaisesti. Pystymetsä. :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Innostuin tänään yksinäni salilla kokeilemaan leuanvetoa lisäpainoilla pitkästä aikaa. Siistiä! Ja toinen ilonaihe; viimeinkin tajusin, että selkätreeni voi tuntua selässä. Kaksi vuotta siihen vain menikin.

^ Mä sain tossa yksi päivä jo puolikkaan ilman kumpparia, wuhuu! :D Ehkä joskus menee se yksi tai useampi ilman apujuttuja. Lisäpainoista en edes haaveile.

Mutta selkätreenin mäkin olen nyt saanut tuntumaan oikeassa paikassa. Nyt on selkälihat arkana kun eilen kävin tekemässä. Teen kolmijakoisella nyt jossa on pyhitetty yksi päivä melkein kokonaan selälle ja on kyllä ihan eri fiilis hinkata selkäliikkeitä nyt kun tarvitsee keskittyä vain siihen eikä samana päivänä ole kaikkia muitakin ruumiinosia.

Vyö! Ostin viimein voimanostovyön, lähinnä maastavetoa varten. Kokeilin sitä kyykätessä, mitään ihmettä en odottanut, mutta peijakas!! Tajunnanräjäyttävä tunne, nyt mä ymmärrän mitä ne kylillä puhuu :) aivan käsittämättömän ero ja tekemisen meininki hommassa nyt. Tykkään!

Vyö! Ostin viimein voimanostovyön, lähinnä maastavetoa varten. Kokeilin sitä kyykätessä, mitään ihmettä en odottanut, mutta peijakas!! Tajunnanräjäyttävä tunne, nyt mä ymmärrän mitä ne kylillä puhuu :) aivan käsittämättömän ero ja tekemisen meininki hommassa nyt. Tykkään!
Mimmosen?

Mimmosen?
Scitecin nahkainen, 10 cm leveä ja kahdella soljella kiinnitys. Jos jotain negatiivista hakee, niin mun mittaiselle ja näillä mittasuhteilla (160cm) aavistuksen liian leveä, aluksi otti ikävästi alimpiin kylkiluihin. Nyt muutaman treenin jälkeen tunne on lähes kadonnut, ehkä totuin. Plussaa ehdottoman hyvän fiiliksen ja tuen (kyykyssä +15 kg sarjapainoihin samantien :) lisäksi hinta, 37 €. Ostin omalta salilta. Voin kyllä suositella lämpimästi. Salin omistaja lupasi vielä auliisti rälläköidä (?) reunat pyöreämmiksi, mutta en nyt ajatellut vielä ryhtyä siihen. Katotaan millaiseksi tuo asettuu ajan myötä.

Scitecin nahkainen, 10 cm leveä ja kahdella soljella kiinnitys. Jos jotain negatiivista hakee, niin mun mittaiselle ja näillä mittasuhteilla (160cm) aavistuksen liian leveä, aluksi otti ikävästi alimpiin kylkiluihin. Nyt muutaman treenin jälkeen tunne on lähes kadonnut, ehkä totuin. Plussaa ehdottoman hyvän fiiliksen ja tuen (kyykyssä +15 kg sarjapainoihin samantien :) lisäksi hinta, 37 €. Ostin omalta salilta. Voin kyllä suositella lämpimästi. Salin omistaja lupasi vielä auliisti rälläköidä (?) reunat pyöreämmiksi, mutta en nyt ajatellut vielä ryhtyä siihen. Katotaan millaiseksi tuo asettuu ajan myötä.
Ok, hyvä tietää. Tässä vähän kypsyttelen ajatusta hommata vyö. Jotenkin vaan tuntuu, että vyö on 'turha' kun romutkaan ei ole isot... voisi ehkä lainata ensin salilla olevia vöitä ja kokeilla mitenkä sujuu.

Kerrankin osui hyvät kelit mökkeilyyn. Tuli sienestettyä ja veneiltyä helvetin kauniissa auringonpaisteessa, yöllä heräsin kuuntelemaan rankkasadetta. Ihanaa!

Lisäksi lomareissun jäljiltä turvonneen mieltä lämmittivät kroppakehut. Auttaa arkeen palaamisessa kun joku näkee tässä muutakin kuin pöhöttyneen matkaajan :D

Ok, hyvä tietää. Tässä vähän kypsyttelen ajatusta hommata vyö. Jotenkin vaan tuntuu, että vyö on 'turha' kun romutkaan ei ole isot... voisi ehkä lainata ensin salilla olevia vöitä ja kokeilla mitenkä sujuu.
Mä olin aina ennen sitä mieltä, että huuhaata koko vyö, en edes kokeillut, olin sitä mieltä että naturaalina mennään. No, kävin kokeilemassa mavekisoissa silloin heinäkuussa ja onneksi uskoin viisaampiani, jotka kehottivat vyön kanssa vetämään. Kyykyssä lukemat on edelleen varsin vaatimattomat ja hävettää vyön kanssa edes niitä kyykätä, mutta tunne on aivan toinen.

Treenit yhdessä parhaan ystävän kanssa. Harvinaista ylellisyyttä mulle. Samaan treeniin mahtui vielä uusi leuanvetoennätys niin päivä oli ihan loistava.

Mies sanoi juuri että olen muuttunut vanhemmiten paljon edustavammaksi eli taidan olla niitä naisia, joille ikä ei olekaan myrkkyä:D Vastasin että "kiva kuulla sun olevan samaa mieltä kuin itsekin olen":p

Salitreenillä lienee paljon osuutta asiaan.

Jalka on totaalisen jumissa ja kipuilee polvessa. Ärgh. Ja siivouspäivä. Ai että mä vihaan siivouspäiviä kun olen pöly- ja eläinallerginen ja siivoaminen on sitten pelkkää pärskimistä ja niiskuttelua. :mad:

Opettelin tänään pihalla miehen parhaat päivänsä nähneellä painonnostotangolla rinnallevetoa ja työntöä. Ensimmäisellä työnnöllä tanko kopsahti leukaan mutta seuraavat sujui jo paremmin. Loistosää ja hyvä mieli, jälkimmäistä sai kyllä työstää esiin mutta löytyihän se. Mukavaa oppia jotain uutta joka päivä :)

Opettelin tänään pihalla miehen parhaat päivänsä nähneellä painonnostotangolla rinnallevetoa ja työntöä. Ensimmäisellä työnnöllä tanko kopsahti leukaan mutta seuraavat sujui jo paremmin. Loistosää ja hyvä mieli, jälkimmäistä sai kyllä työstää esiin mutta löytyihän se. Mukavaa oppia jotain uutta joka päivä :)
Mitä, ensimmäistä kertaa teit ja vain kerran kopsahti leukaan? Kun olet noin etevä, kokeileppa seuraavana pystypunnerrusta tangolla niskan takaa :) mulla on ainakin tosi iso takaotsalohko :D .

No sen verran kovasti kopsahti että ainakin sillä kerralla meni kerrasta ns. jakeluun joskus on myös smithissä tullut tehtyä pystypunnerrusta edestä ja tanko on tehnyt kunnon rannut leukaan. Tämä päivän ilon aihe oli taas leuanveto lisäpainolla; 25 kg nousi ensimmäistä kertaa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mave enkka, sata kiloa! Tätä ennen enkka oli 87,5, mutta en välittänyt siitä, koska olo oli vahva ja päätin että oli hyvä päivä kokeilla. Kannatti! Uskomatonta.

Mave enkka, sata kiloa! Tätä ennen enkka oli 87,5, mutta en välittänyt siitä, koska olo oli vahva ja päätin että oli hyvä päivä kokeilla. Kannatti! Uskomatonta.
Siistiä!! Onnea, eikö ole uskomattoman hieno ja hyvä tunne? Sillä tunteellahan leijuu taas monta päivää ihan fiiliksissä

Upea tunne tosiaan! Hormoonit hyrahti paahan (sita parempaa huumetta). Salilla oli sen jalkeen hankala pitaa pokka. Tuuletin ja hehkutin aaneen itsekseni autossa kotimatkan. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom