Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Koko syksyn vähän stressannut ikuisuusprojekti töissä lähti eteenpäin, meikäläinen sitä myötä lomille melkein kuukaudeksi, ja lisäksi sain varattua viikon loppupuolelle vielä vuoden viimeisen Inbody-mittauksen, jota odotan kuin lapsi karkkipäivää.

Laatikko luomuvihanneksia kotiovelle kannettuna. Ja tästä eteenpäin joka perjantai!

Olen intona siitä, että eilinen treeni tuntuu näinkin vahvasti :) Vaikka aamulla ärsyttikin kun ei pystynyt ottamaan kaapista ylähyllyltä jotain koska käsi ei noussut, eikä saanut tiukkaa toppia puettua päälle eilisen olkapää-rinta-ojentaja-treenin jälkeen, niin tietääpähän ainakin tehneensä! En minä kivusta tykkää, mutta kun tietää mistä se kipu tulee, niin fiilis on loistava :)

Kaks päivää perse tulessa keskiviikon jalkatreenistä. Ja huominen, eli tämänpäiväinen, jahka pääsen nukkumaan, miesseura lenkillä :P Jos ei sen jälkeen irtoo, niin rupeen nunnaksi.

Mun koira. Se paskapäinen, teini-ikäinen hermojenkiristäjä. Tää mein taival tähän asti on ollu niin jäätävää kivikkoa, että aina nää pienetkin valonpilkahukset tuntuu maailmaamullistavilta asioilta.
On se sellainen aurinko mun elämässä, kuitenkin. Oppii itsehillintää ja johdonmukaisuutta kyllä kantapään kautta.

Nonnih, kääntyihän se lehti neljän viikon märehtimisen jälkeen! Huippufiilis: suorastaan odottava.

Ihana pappa salilla, joka tuli kehumaan mun voimia. Kirosi, kun oli yritänyt tehdä samoilla painoilla kun minä, että "perkele minä häviän naiselle!!!" Päiväni piristys. :D

Pääsen tänään vihdoin salille puolentoista viikon sairastauon jälkeen! Kylläpä on pitkältä tauko tuntunut. Suunnittelin eilen itselleni mahdollisimman mielekkään 1-jakoisen ohjelman, jolla aloitan vuoden treenit.

No tänään oli ihan sulosta, kun vietiin pojjaat kuntosalille. On ne vähän kuin villejä varsoja kun ne pääsee laitteisiin kiinne ja sitten ne nostaa penkkiäkin kisaillen. Pikkasen sai ohjeistaa ettei mavessa lähde välilevyt takaseinään :D. Sitten sellaanen poika, jonka en ois uskonu mitään tekevän (vähän liikuntakammonen), olikin yhtäkkiä tekemässä haparoiden ja ujosti ojentajia taljassa. Sitten mä vähän neuvoin tekniikkaa sille ja sanoin että tee vaikka nyt 3x15. Ja tämähän teki, taukoineen kaikkineen, ihan selvästi jonkinlainen focus mielessään. Painokin tais olla just sopeva. Sitten näytin vähän haukkaa siinä ja se teki nekin. Yleensä noi pojat on vähän sinnesuntänne ja kaveritkinkattookuhannyteesviissais... Joskus töissäkin voi olla kivaa.

Uudet treenitossut, olipa onnistunut hankinta! Kokonaisuudessaan onnistunut päivä. Olen ihan tyytyväinen omaan treeniini, jätkät ovat harkkojen jälkeisessä hyytyneisyyden tilassa ja ukko omilla jäillään. Onpa ilahduttavan hiljaista. Voin siis hyvin nussia parit pilkut.

Selän linjasta on tullut kauniimpi jo muutaman treenaus kerran jälkeen, se kun tuo selkä ei oo mulla tuon skolioosin takia niin kun muilla joilla ei sitä ole =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom