Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Mua ilostuttaa se että aamuisesta migreenistä ja saikkupäivästä huolimatta tästä tuli ihan kiva päivä :haart:

Kävin iltapäivästä treenaamassa jalat uudelleen (ma viimeksi) ja vaikka etureidet oli vielä tosi kipeet eilen niin eipä ne tänään enää reeniä haitanneet, jee! Toiseksi mulla oli uudet treenihousut jotka oli tosi hyvät (edelliset repes maanantaina haaroista syvään kyykätessä).

Ainiin ja mikä parasta: Kävin ostamassa diettaajan herkkuja: SUKLAATA JA LAKRITSIA (ainoa että ne on teetä) :D

Tänään oli aivan loistava jalkapäivä, jes ! Sain myös treenipäivän kunniaksi enemmän pähkinöitä kun yleensä, sekin on plussa sinällänsä :)

Vaikka eilinen salitreeni oli muuten aivan paska, sain tehtyä penkissä viisi (5) toistoa 40kg:lla vielä pitkän salitauon jälkeen :dance:. Olis ehkä menny kuudeski, mutten uskaltanu koittaa kun ei ollu varmistajaa. Tähän voisin lisätä, että olen kokeillut tuolla painolla penkkiä tasan kolme kertaa ja se on aina ollut sellainen ylitsepääsemätön paino.

Ihanaa että on viikonloppu! :) Ja parin viikon salitauon jälkeen pääsee taas raudan kimppuun kun selkä vihdoin kunnossa! :) (varovasti toki aloittelen) Nyt kun vaan säästyis kaikenmaailman flunssilta yms. että sais ehjää treeniä läpi talven!

Mikäs sen ilahduttavampaa kun se, että treeni tuottaa tulosta.. Eilen oli jäätävä jalkatreeni ja nyt tuntuu :) Ihanan kamala tunne. Tänään tiukka selkätreeni edessä ja saunaan. Sit ois pien viikottainen herkuttelu tiedossa eli itsetehtyjä karjalanpiirakoita munavoin kera ja poikaystävä jälkkäriks :love: Eiku täh? :hyper:

Tänään olin iloinen siitä, että sain itseni puskettua salille. Viikonloppuna mopo lähti vähän keulimaan koska oli lepopäivää, karkkipäivää ja ruokamyrkytys. Tänään alkoi syysloma, joten kampesin itseni sängystä vasta 11 maissa. Oli ihan helvetin työlästä lähteä salille, päätin etten mene koska en halua. Soitin sitten hetken mielijohteesta ystävälle, ja sovimme treffit salille neljäksi. Hyvä, nyt en voi olla menemättä. Itselle on helppo tehdä oharit, mutta ei ystävälle. Sainkin hyvän selkä-hauistreenin ja olen oikein tyytyväinen siihen, että lähdin :)

Hihii, mulla alkaa pitkän huono kauden jälkeen olemaan syömiset ja treenit taas hyvässä tasapainossa <3 Ja näiden takia koko elämä on taas asteen ihanampaa, eikä uudesta esiintulleesta lihaksestakaan ole haittaa :)

Eilinen huippukonsertti, tän päivän vapaa ja rento ilta miehen kanssa, huominen tanssileiri ja viikonloppu ylipäätään. :)

Ihana viikonloppu <3 Tänään on ollut tosi rentouttava päivä! Aamulla kävin vesisateesta huolimatta metsässä lenkillä. Ilma oli niin puhdas ja raikas, lisäksi oli tosi hiljaista. Kuului vaan sateen ropina :) Raittiin ilman jälkeen aamupalaa ja kahvia nassuun. Loppu päivä onkin mennyt siivoten, aivan ihanan terapeuttinen ja rentouttava lauantai!

<- Onnea tankotanssitunnille, se on tosi hauskaa ja lihaksillekin haastavaa puuhaa!

Tänään riemastutti nähdä vaa'asta ja peilistä, että dieetti todella puree. Loppurutistukseen lähdetään motivaatio kympissä.

Jossain Sodexon syövereissä on kuultu mun toiveet ja nurkumiset aiheesta kasvissyöjälle sopiva keitto ja lihainen lisäke. Eli siis aina, kun on ollut jokin vegelle passaava keitto, niin sen lisäkkeenä on ollut leikkele tai maksamakkara (lisäke siis vain keittolounaalle). Olen laittanut asiasta palautetta ja eilen olikin tomaattikeittoa ja juustoa :)

Ja sitäpaitsi keitto ylipäänsä :haart: Se tekee mut melkein yhtä onnelliseksi kuin pottumuusi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom