GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen tapahtui se, mitä olen pitkään odottanut: pääsin vetämään kunnon kahvakuulatreenin :D! Olen ollut viimeksi salilla 21.3. ja sen jälkeen kärvistellyt niin halvatun sitkeän ja lamaannuttavan flunssan kanssa, ettei mitään järkeä. Onneksi se taitaa nyt olla takanapäin ja pystyn taas elää normaalia elämää. On jo aikakin, näin pitkä liikkumattomuus pisti pääkopan ihan sekaisin..

Eilen boxi-kyykyssä liikkui 75kg ja reippaan kuukauden ajalta turhien hiilareiden (karsut, pullat yms hötöt) pois jättämisen jälkeen vaaka näytti tälle aamulle -3kg! Jee, loistavuutta! :D

Ihana ilma, energiaa riittää ja vaikka koivu on kukkeimmillaan, ei allergiaoireen oiretta näkyvissä! Vappukin vielä edessä, joten kyllä kelpaa. :)

Buujaa, vaihdoin askelkyykyt SJMV tänään ja kyllä tuntuu! Kaupungilla porukka varmaan luuli, että oon paskonu housuihin ku meni jalat niin sörsseliksi.. :)

Molemmille koiruuksille löytyi pitkän etsinnän jälkeen aivan mahtavat hoitopaikat häämatkan ajaksi!!! :hyper:

Huomasin töissä ollessani roikkuvani jalkapallomaalin ylätangossa ja päätin kokeilla leuanvetoa myötäotteella. Sain yhden ja jätin siihen. Se oli kivaa. Kotisalilla en ole tuota kokeillut pelätessäni joutuvani salikomediaa-ketjuun...

Mavee tehty syksystä asti, siitä viimeset kaks kuukautta keventelyä ja aamulla 20 km maastopyörälenkki ja sitten nappasin 110 kg äsken ylös tontista! KIITOS MINÄ!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tein eilen High Pull -sarjan kahdella 10kg:n kahvakuulalla. Eikä tehnyt edes liian tiukkaa. Täytyy olla tyytyväinen omaan kehityskaareen: aloitin kahvakuulailun neljä kuukautta sitten enkä ollut käynyt kuntosalilla päinkään lähes vuoteen ennen tätä (jotain kotijumppailua harrastin silloin tällöin todella harvoin..). Tuntuu niin hyvältä!

Kesäloma alussa! Koleahko sääkään ei harmita. Huomenna olen Hesassa pyörimässä.
Ja vapaata on pitkäänkin, kun pidän ensi lukuvuoden vuorotteluvapaata!

Jiihaa!

Tuleepas itellekin hyvä fiilis kun lukee teidän ilonaiheitanne! :)

Tänään iloa tuottaa hyvin sujuvat treenit, ehkä mullakin vielä joskus on semmonen timmi lihaksikas kroppa! :)
Tänään ansaittu vapaapäivä treeneistä ja vähän vapaamman syömisen päivä... huomenna rakas tytär tulee kotiin <3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom